نحوه قیمت گذاری جعبه و بسته بندی عطر و ادکلن  لوکس باکس

قیمت گذاری جعبه عطر و ادکلن معمولا بر اساس ارزشمندی آن و مواردی مثل متریال و نوع سفارشات، با دقت و در نظر داشتن تمامی موارد انجام میشود.

جعبه و بسته بندی پرفیوم کاملا متناسب با محصولات و شیشه عطر و ادکلن طراحی و تولید میشود که در طی این فرآیند هر مقدار و اندازه از موادی که به کار رفته در نظر گرفته شده و در قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس بر اساس رایحه طراحی شده و نحوه قیمت گذاری آن نیز با بررسی تمامی مواردی که در تولید موثر بوده، می باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم شما را با مفاهیمی از جمله قیمت گذاری و جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس آشنا نماییم، تا با مطالعه آن هنگام خرید تمامی موارد از جمله قیمت را بررسی و در نظر داشته باشید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل موارد زیر است :

نحوه قیمت گذاری جعبه های عطر و ادکلن پرفیوم

بررسی قیمت جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات و روش قیمت گذاری جعبه عطر و ادکلن پرفیوم لوکس باکس

 

 

نحوه قیمت گذاری جعبه های عطر و ادکلن پرفیوم :

 

نحوه قیمت گذاری جعبه های عطر و ادکلن پرفیوم بر اساس متریال، روش های تولید، ابعاد بسته بندی و نوع و تعداد سفارشات و... می باشد.

اعمال قیمت بر روی بسته بندی های عطر و ادکلن اغلب با توجه به مواردی از جمله نوع سفارش است که در این حالت اغلب مشتریان با تایین نمودن نوع سفارش خود، قیمت نهایی جعبه ها را مشخص می نمایند.

یکی از مواردی که به طور موثر بر روی قیمت جعبه پرفیوم تاثیر میگذارد، متریال به کار رفته در تولید و طراحی دیزاین آن است، معمولا این متریال به دست کسب و کار ها انتخاب میشوند و بعد از بررسی این موارد و تولید انبوه این بسته بندی صورت میگیرد و به مشتریان عرضه میشود.

معمولا برند ها جعبه های پرفیومی را برای محصولات خود خریداری می نمایند که کاملا اختصاصی و سفارشی سازی شده باشد، این بسته بندی ها از صفر تا صد با بررسی نظر مشتریان و برند ها تولید و طراحی میشود که میتوان گفت قیمت متفاوت تری نسبت به جعبه های آماده دارد.

جعبه های آماده از جمله بسته بندی های پرفیومی هستند که از قبل قیمت گذاری شده اند، قیمت این جعبه ها نیز با توجه به ابعاد و دیزاین درخواستی مشتریان تغییر می نماید.

جعبه های پرفیوم به عنوان بسته بندی عطر و ادکلن قیمت نازل تر و مناسب تری دارند و با خدماتی که بر روی آنها قابل اجرا است مثل انواع روش های چاپ ؛ طلاکوب و نقره کوب نام برند و لوگو و... این قیمت ها در لیست و هنگام قیمت گذاری نهایی تغییراتی داشته و مشخص میشود.

قیمت گذاری بر اساس تنوع و سایز این جعبه ها نیز می باشد، معمولا در تولید جعبه های پرفیومی پک و یا تستر که سایز بزرگ تری دارند از متریال و مواد بیشتری استفاده میشود و همین امر منجر به تفاوت قیمت گذاری این جعبه ها با بسته بندی های عطر و ادکلنی تک و کوچک تر میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت اطلاع از قیمت و مرکز فروش جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : بورس و مرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن مردانه زنانه + قیمت مراجعه فرمایید.

 

بررسی قیمت جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

در بررسی جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس، قیمت و نوع متریال است که مورد توجه قرار گرفته و بر اساس این بررسی ها سفارشات توسط مشتریان انجام میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس در انواع مدل ها به صورت آماده، قابل سفارش می باشد و هر مدل از این جعبه ها قیمت مشخصی دارد که برحسب نوع متریال و زمان تولید و ابعاد می باشد.

در اینجا ما چندین مدل جعبه عطر و ادکلن پرفیوم را بررسی نموده ایم که بر اساس این بررسی ها قیمت ها توسط مجموعه لوکس باکس تایین می شود.

این جعبه ها به صورت دلخواه نیز سفارشی میشود که در انجام این سفارشات دیزاین و رنگبندی، ابعاد و موارد دیگر توسط لوکس باکس تغییر نموده و به مشتریان با قیمت گذاری مشخصی ارائه داده میشود.

1.جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

این مدل جعبه به دلیل طراحی منحصر به فرد و متریالی که در دیزاین آن استفاده شده مثل مخمل مبله، طلاکوب و روکش  گالینگور متالیک و.. قیمت متفاوت تری نسب به جعبه های دیگر دارد؛

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2. جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

این جعبه پرفیوم لوکس باکس در انوع رنبگندی قابل سفارش بوده و جنس بدنه آن MDF می باشد، بر اساس این موارد قیمت گذاری توسط لوکس باکس انجام شده است؛

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

 این بسته بندی عطر و ادکلن پرفیوم به دلیل چاپ طرح رنگی در قیمت های داخلی و خارجی و استفاده طلاکوب برای درج نام برند و لوگو و... به عنوان مدلی منحصر به فرد از جعبه پرفیوم لوکس باکس است که با توجه به این موارد قیمت گذاری ها صورت میگیرد؛

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4. جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

در تولید این جعبه عطر و ادکلن آماده لوکس باکس از متریالی مثل مقوا و برای دیزاین آن از هایت فویل(قرمز) استفاده شده که در لیست قیمت و هنگام قیمت گذاری ها این موارد در نظر گرفته میشود؛

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

هر کدام از این جعبه ها قابل سفارش سازی هستند و بعد از بررسی نوع سفارشات و انجام نمونه ای از سفارش مشتریان و تایید، این بسته بندی ها در تعداد مشخصی تولید به برند عرضه میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیمی مانند چاپ اختصاصی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : چاپ اختصاصی جعبه عطر و ادکلن در ابعاد و طرح های دلخواه مراجعه کنید.

خدمات و روش قیمت گذاری جعبه عطر و ادکلن پرفیوم لوکس باکس :

 

روش قیمت گذاری جعبه عطر و ادکلن پرفیوم توسط لوکس باکس، بر اساس مواردی که با توجه به آنها جعبه ها طراحی و تولید و دیزاین سازی میشوند و موارد دیگر می باشد.

روش قیمت گذاری و نحوه آن توسط لوکس باکس معمولا با در نظر داشتن سفارشات و نوع نیاز مشتری است که با توجه به این موارد جعبه ها،آماده و قیمت زنی میشوند.

هر مدل از جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس که از قبل توسط این مجموعه طراحی شده است را میتوان با درخواست مشتریان جهت اختصاصی سازی آن تغییر داد.

از جمله خدماتی که لوکس باکس به برند ها و کسب و کار ها ارائه میدهد سفارش سازی و انجام انواع چاپ دلخواه است که بسته بندی را کاملا با محصولات عطر و ادکلن در رایحه های متنوع متناسب می سازد.

همچنین امکان تولید این جعبه ها از صفر تا صد توسط لوکس باکس وجود دارد و برند های عطر و ادکلنی میتوانند با مشخص نمودن نوع طراحی و تعداد و ابعاد مناسب، این جعبه ها را از لوکس باکس سفارش دهند.

برای اطلاع از نحوه درج لوگو بر روی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : نحوه درج برند و لوگو روی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم مراجعه فرمایید.

در صورت ایجاد سوالات و درخواست مشاوره شما عزیزان میتوانید با لوکس باکس در ارتباط باشید و با بررسی جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس و انتخاب مدلی مشخص آن را به سبد خرید اضافه و سفارشات خود را انجام دهید.