چاپ اختصاصی جعبه عطر و ادکلن در ابعاد و طرح های دلخواه

در انجام هر گونه چاپ اختصاصی، برند ها معمولا طرح های دلخواه خود را بر روی جعبه ها در ابعادی کاملا مناسب اعمال و درج می نمایند. چاپ اختصاصی طرح و اطلاعات بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم نشان دهنده منحصربه فرد بودن محصولا و راهی برای ایجاد تبلیغات موثر و نمایش اصالت برند و کالا است.

به انتخاب برند هر گونه چاپی بر اساس نوع و مدل محصولات عطر وادکلنی بر روی جعبه های آماده قابل اجرا می باشد.

چاپ ها در ابعاد مشخصی بر روی قسمت انتخاب شده ای بر روی جعبه انجام میشود.

لوکس باکس یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان جعبه پرفیوم است که با انجام تخصصی چاپ هر گونه طرح و درج نام برند، بسته بندی عطر و ادکلن را کاملا اختصاصی به مشتریان ارائه میدهد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله چاپ اختصاصی، چاپ در ابعاد و طرح دلخواه و جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس پرداختیم، که با بررسی و مطالعه این موارد با دیدی وسع تر اقدام به اعمال و چاپ طرح دلخواه خود می نمایید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

چاپ اختصاصی جعبه پرفیوم در طرح و ابعاد دلخواه

چاپ جعبه پرفیوم اختصاصی درطرح های دلخواه با لوکس باکس

بررسی چاپ جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 

چاپ اختصاصی جعبه پرفیوم در طرح و ابعاد دلخواه :

 

خدمات چاپ اختصاصی جعبه پرفیوم در طرح و ابعاد دلخواه معمولا  توسط آن دسته از برند های عطر و ادکلن تقاضا میشود که بیشتر به دنبال یک بسته بندی منحصر به فرد برای انواع محصولات خود در رایحه های متنوع هستند.

چاپ اختصاصی با توجه به نیاز و هدف برند بر روی جعبه ها اعمال میشود و در بیشتر موارد چاپ طرح ها و تصاویر مختلف نشان دهنده نوع محصولات و همچنین مدل آنها می باشد.

به عنوان مثال برند ها معمولا برای محصولات عطر و ادکلن زنانه، طرح های گلدار با رنگبندی های ملایم و مشخصی را برای چاپ انتخاب میکنند که با دیدن بسته بندی کاملا مشخص می شود که چه نوع رایحه و مدل عطر و ادکلنی در جعبه قرار دارد.

بیشتر چاپ هایی که بر روی جعبه ها اعمال میشوند معمولا ابعاد مشخصی را دارند و با توجه به این ابعاد طرح ها و روش های چاپ مشخص میشود، برند ها نام تجاری محصولات و لوگوی خود را در ابعادی کاملا واضح و متناسب بر روی قسمت مشخصی از جعبه ها چاپ می نمایند.

مشخصات این نوع محصولات از جمله حجم ، تاریخ تولید و انقضا و... را در ابعاد متناسبی با انواع ورقه های طلایی و یا رنگبندی های متنوع چاپ می نمایند.

انجام چاپ اختصاصی در روش های مختلفی از جمله طلاکوب و یووی و.. برای اصالت کالاهای عطر و یا ادکلنی و تمایز آنها از رقبا است.

طرح های قابل چاپ باید با دقت و توجه به محصولات و رایحه انتخاب شود، این طرح ها در ابعاد کاملا متناسب در جذب مشتریان، دیده شدن و تبلیغ موثر هستند.

معمولا بسته بندی عطر های معروف گران قیمت، طرح ها و نماد هایی بر روی آنها اعمال شده که نقشی تاثیر گذار در محبوبیت این محصولات دارد.

بیشتر طرح های چاپ شده بر روی جعبه های عطر و ادکلن کاملا مشابه با طرح درج شده روی شیشه محصولات است، برند ها معمولا از این تکنیک برای اختصاصی نمودن بسته بندی برای محصولات استفاده می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ و طراحی خلاقانه جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن میتوانید به مقاله : چاپ و طراحی خلاقانه دیزاین جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن بر روی تبلیغات و معرفی مراجعه فرمایید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه قیمت گذاری جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : نحوه قیمت گذاری جعبه و بسته بندی عطر و ادکلن لوکس باکس مراجعه نمایید.

چاپ جعبه پرفیوم اختصاصی درطرح های دلخواه با لوکس باکس :

 

چاپ جعبه پرفیوم اختصاصی در طرح های دلخواه توسط لوکس باکس برای هر برند عطر و ادکلنی انجام میشود و اینگونه خدمات برای سفارشی نمودن بسته بندی ها انجام میشود.

لوکس باکس بر اساس مواردی از جمله طرح های به روز و نیاز مشتریان هر نوع چاپی را مخصوص و ویژه محصولات عطر و ادکلنی بر روی قسمت مشخص شده بسته بندی اعمال می نماید.

چاپ اختصاصی این جعبه های پرفیوم شامل انواع چاپ طلاکوب، نقره کوب، یووی و... است که متناسب با محصولات و به دلخواه کسب و کار ها این روش های چاپ انتخاب میشود.

هر کدام از این چاپ ها جهت درج نام برند ، لوگو و طرح های مینیمال و ساده از جمله مثل نماد ها و... می باشد.

هر کدام از این جعبه های عطر و ادکلن به درخواست مشتریان توسط لوکس باکس اط صفر تا صد آن تولید شده و پس از تولید مدل و شکل اولیه مشتریان میتوانند آن را خریداری نمایند و یا هر گونه چاپ را به دلخواه توسط تیم لوکس باکس یا تیم خود بر روی بسته بندی های پرفیوم اعمال نمایند.

برند ها با ارائه طرح دلخواه و مد نظر خود و مشخص نمودن ابعاد طرح میتوانند جعبه های عطر و ادکلنی کاملا اختصاصی در تعداد مشخص شده ای از مجموعه لوکس باکس سفارش دهند.

در انجام چاپ در انتخاب طرح و رنگ دلخواه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و مشتریان میتوانند از رنگبندی خاص و مخصوص برند خود در چاپ استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاع از تاثیرات طراحی و چاپ جعبه عطر جیبی میتوانید به مقاله : طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی و تاثیرات آن در معرفی و تبلیغات مراجعه نمایید.

 

*مزیت چاپ اختصاصی توسط لوکس باکس :

_ ایجاد ظاهری منحصر به فرد برای برند ها

_ راهی موثر برای تبلیغات و معرفی

_ برندیگ و ایجاد محبوبیت

لوکس باکس با بررسی ابعاد انتخابی طرح مشتریان و متریال مورد استفاده، اطلاعات مد نظر برند ها را با در نظر داشتن کیفیت بر روی جعبه عطر و ادکلن های سفارشی شده و یا آماده چاپ می نماید.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره قیمت تولید انواع جعبه پرفیوم طراح دار و طلاکوب میتوانید به مقاله : قیمت تولید انواع جعبه طرح دار عطر و ادکلن ، چاپ طلاکوب لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی چاپ جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

در بررسی چاپ جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس، مواردی از جمله نوع چاپ، طرح از قبل انتخاب شده در نظر گرفته میشود، مشتریان و برند ها با بررسی این موارد و مشاهده این جعبه ها میتوانند مدل جعبه آماده لوکس باکس را انتخاب به دلخواه خود هر نوع چاپی را بر روی آنها اعمال نمایند.

در اینجا ما چندین مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس را معرفی خواهیم نمود که هر کدام از این بسته بندی ها قابل سفارش سازی اختصاصی برای برند ها می باشند.

به دلخواه برند ها میتوان ابعاد و طرح این جعبه ها را تغییر داد و کاملا آنها را مخصوص برند ها آماده نمود.

 

1.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2.جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4. جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LB786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید جعبه کادویی پرفیوم میتوانید به مقاله : خرید و سفارش بهترین جعبه عطر و ادکلن کادویی لوکس باکس مراجعه کنید.

شما عزیزان میتوانید جهت بررسی و مشاهده مدل های دیگر بسته بندی عطر و ادکلن به سایت فروشگاهی لوکس باکس مراجعه نموده و بعد انتخاب مناسب ترین جعبه، جهت اعمال چاپ با طرح دلخواه با تیم لوکس باکس تماس حاص نمایید.