طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی و تاثیرات آن در معرفی و تبلیغات

در میان تمامی بسته بندی های مورد استفاده برای محصولات عطر و ادکلن، جعبه پرفیوم جیبی به عنوان نمونه ای از یک مدل بسته بندی منحصر به فرد برای عطر ها و ادکلن های جیبی که اغلب سایز و ابعاد آنها کوچک تر است طراحی میشود، چاپ جعبه عطر ادکلن پرفیوم جیبی نیز مطابق با طراحی، جهت اختصاصی نمودن بسته بندی برای برند ها است که در روش های مختلفی جهت اعمال لوگو، نام برند و مشخصات کالا و... انجام میشود.

طراحی و چاپ بسته بندی عطر و ادکلن جیبی در واقع تاثیرات مثبتی در معرفی و تبلیغات دارند و منجربه افزایش فروش، ارتقاء برند، نمایش منحصربه فرد کالا و جذب مشتریان میشوند، به طوریکه طراحی جعبه در انتخاب و خرید مشتریان نقشی اساسی دارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی، تاثیرات آن در معرفی و تبلیغات، انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه پرفیوم خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی

جعبه های پرفیوم جیبی چه تاثیراتی در معرفی و تبلیغات دارند؟

انواع جعبه عطر و ادکلن جیبی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه چاپ جعبه پرفیوم

 

 

طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی :

 

طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی از جمله فعالیت هایی است که جهت هماهنگ سازی جعبه با محصولات و همچنین اختصاصی نمودن بسته بندی برای برند ها انجام میشود، در واقع طراحی و چاپ در روش های مختلفی مرتبط با سبک برند و دیزاین جعبه پرفیوم جیبی اعمال میشود.

قبل از انجام طراحی، مشخصات کلی محصول و رایحه، استایل و سبک برند تعیین میشود که روند طراحی بر همین اساس طی شود.

معمولا این مدل جعبه در شکل متفاوت تری نسبت به بسته بندی اصلی محصولات عطر و ادکلن طراحی میشوند که سایز و ابعاد آنها کوچک تر و دیزاین و طرح کلی نیز متناسب با مدل عطر و یا ادکلن جیبی می باشد.

جعبه عطر جیبی نمونه ای از طراحی بسته بندی کوچک مورد استفاده بیشتر برند ها می باشد که تولید آن جهت عرضه مناسب محصول به بازار است، لازم به ذکر است که جعبه های مخصوص عطر و ادکلن جیبی در سبک و طرح منحصربفردی طراحی شده اند که به همراه محصول به راحتی حمل میشود.

قسمت داخلی جعبه های ادکلن و عطر جیبی به شکلی طراحی میشود که محصولات پرفیوم جیبی که معمولا حجم آنها کمتر از 25 میل می باشد در آن بسته بندی شود، به طوریکه ظرفیت و اندازه بسته بندی پرفیوم جیبی برای هر مدل رایحه در حجم مشخصی که دارد طراحی میشود.

جعبه پک عطر و ادکلن جیبی مدل دیگر طراحی است که مختص بسته بندی چندین رایحه به طور همزمان می باشد، این مدل بسته بندی مطابق و هماهنگ با چندین محصول طراحی میشود و ابعاد آن نیز بزرگ تر است.

در طراحی این مدل جعبه ها از رنگبندی، روکش ها یا رویه های مختلف(سلفون مات، سلفون مات حرارتی، گالینگور، ...)، استفاده میشود که به طور کلی انتخاب مناسب ترین مورد در هنگام طراحی و اعمال منجربه تمایز و زیبایی دیزاین جعبه جیبی میشود.

مورد دیگر در روند آماده سازی جعبه پرفیوم، چاپ بسته بندی عطر و ادکلن جیبی است که در روش های مختلفی از جمله؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی، رنگی و... متناسب با طراحی جهت اعمال و درج لوگو، نام برند، توضیحات مربوط به محصول پرفیوم جیبی، تصاویر و موارد دیگر انتخاب و انجام میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و چاپ بسته بندی عطر شما میتوانید به مقاله : بررسی طراحی و چاپ بسته بندی عطر و نحوه سفارش آن مراجعه فرمایید.

اعمال چاپ معمولا در قسمت های مشخص شده جعبه است که به طور واضح به مشتریان نمایش داده شود که معمولا با توجه به این موارد و اصول طراحی چاپ و درج بر روی بدنه، درب با توجه به مدل جعبه پرفیوم جیبی اعمال میشود.

یکی از روش های چاپ طلاکوب است که با استفاده از دستگاه طلاکوب انجام میشود که با توجه به کسب و کار و مدل محصول میتوان از این روش چاپ نیز استفاده نمود.

معمولا توضیحاتی که بر روی جعبه های عطر و ادکلن جیبی چاپ میشود شامل حجم، تاریخ تولید و انقضا، نوع رایحه ( زنانه یا مردانه) است که مورد بررسی مشتریان قرار میگیرد.

برای اطلاع از مفاهیمی درباره چاپ اختصاصی جعبه پرفیوم در ابعاد مختلف شما عزیزان میتوانید به مقاله : چاپ اختصاصی جعبه عطر و ادکلن در ابعاد و طرح های دلخواه مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه های پرفیوم جیبی چه تاثیراتی در معرفی و تبلیغات دارند؟

 

جعبه های پرفیوم جیبی در معرفی و تبلیغات تاثیرات بسزایی در معرفی و تبلیغات دارد که به دلیل ویترین این محصولات که نمونه ای کوچک از محصول اصلی هستند به بازار عرضه میشود، در واقع جعبه های متناسب و منحصربه فرد به عنوان ابزار تبلیغاتی برند مورد استفاده قرار میگیرند.

این محصولات به دلیل مدل جیبی و حجمی که دارند در بسته بندی با طراحی مخصوص یا مشابه جعبه های عطر و ادکلن اصلی تولید میشوند که این طراحی میتواند تاثیر بسزایی در معرفی نمونه های کوچک تر عطر و ادکلن داشته باشد. 

بیشتر برند ها برای معرفی محصولات از جعبه های اختصاصی با لوگو و طراحی ویژه استفاده می نمایند که میتواند عطر و ادکلن جیبی با مشخصات و میزان ارزش آن را در بازار به مشتریان معرفی نماید.

معرفی مناسب عطر ها و ادکلن های جیبی با بسته بندی مناسب میتواند تاثیر مثبتی در افزایش فروش داشته باشد که در واقع جعبه و بسته بندی پرفیوم در انتخاب و خرید مشتریان نقش مهمی دارد.

در تبلیغات نیز، جعبه های پرفیوم جیبی در واقع به عنوان یک راهکار مناسب میتوانند اصالت عطر و ادکلن را به نمایش بگذارند که همین امر موجب معروفیت برند و تمایز محصولات میشود.

جعبه های عطر و ادکلن جیبی معمولا در سبک و طراحی مناسب محصولات تولید میشوند که در بازاریابی عملکرد اثر بخشی دارند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

انواع جعبه عطر و ادکلن جیبی لوکس باکس :

 

انواع جعبه عطر و ادکلن جیبی لوکس باکس در مدل ها و طراحی های متفاوت تولید شده اند که هر کدام از آنها برا رایحه و هر سلیقه ای مناسب می باشند، لوکس باکس با تولید بیش از ده مدل جعبه در انواع دیزاین ها، آنها را آماده بسته بندی عطر ها و ادکلن ها نموده است.

هر جعبه عطر و ادکلن جیبی لوکس باکس طبق حجم محصولات و نیاز ها سفارشی میشود که در ادامه چندین مدل را بررسی می نماییم؛

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلنه لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشر در خصوص تولید انواع جعبه عطر مبتوانید به مقاله : تولید انواع بسته بندی عطر در مدل های مختلف مناسب هر رایحه مراجعه فرمایید.

 

خدمات لوکس باکس در حوزه چاپ جعبه پرفیوم :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه چاپ جعبه پرفیوم شامل اجرا و اعمال هر گونه طرح، لوگو، نماد، تصاویر بر روی جعبه های عطر و ادکلن است که معمولا در تیراژ بالا مطابق با نظرات با جزئیات مشخص شده ای توسط تیم لوکس باکس برای برند ها انجام میشود، همچنین انجام چاپ با روش های مختلفی است که با نظر مشتری و بررسی طراحی جعبه انتخاب میشود.

برند ها و کسب و کار های حوزه عطر و ادکلن میتوانند با ارائه مشخصات محصول، سفارش جعبه های عطر و ادکلن، چاپ جعبه پرفیوم به صورت اختصاصی را درخواست نمایند.

جهت اطلاع از نحوه همکاری و درخواست چاپ و ثبت سفارشات، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکی باکس تماس حاص نموده و بسته بندی مورد نیاز خود را با اطمینان خریداری و سفارش سازی نمایید، تمامی خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ نیز طبق اصول و با کیفیت انجام میشود که بسته بندی در ظاهر و دیزاین مناسبی مورد استفاده قرار گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی جعبه عطر صادراتی شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش سازی مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی مراجعه فرمایید.