بررسی طراحی و چاپ بسته بندی عطر و نحوه سفارش آن

قبل از خرید و انتخاب بسته بندی مناسب محصولاتی مثل عطر ها، باید طراحی و چاپ بسته بندی را بررسی نمود، در واقع طراحی و چاپ از جمله مواری هستند که ارزش و اصالت محصولات پرفیومی را افزایش و به نمایش میگذارند.

طراحی جعبه عطر ادکلن پرفیوم طبق میزن ارزشمندی کالا و در بیشتر مواقع به دلخواه برند و متناسب با سبک و رایحه عطر ها انجام میشود، همچنین هماهنگی طراحی دیزاین و قسمت داخل و خارجی بسته بندی پرفیوم باید همانند شیشه عطر باشد.

باید دقت داشت که طراحی و چاپ منجربه فروش بیشتر می شود و همچنین این موارد نیز برحسب سلیقه ها، طرح های روز و بازار هدف پیش میرود.

نحوه سفارش بسته بندی عطر با بررسی مدل های مختلف جعبه و قیمت آنها، نوع سفارش که معمولا از طریق وب سایت است، می باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ بررسی طراحی و چاپ بسته بندی عطر، انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس،نحوه سفارش جعبه عطر از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

بررسی طراحی و چاپ بسته بندی عطر

انواع بسته بندی عطر لوکس باکس

نحوه سفارش بسته بندی عطر و ادکلن از مجموعه لوکس باکس

 

 

بررسی طراحی و چاپ بسته بندی عطر :

 

طراحی و چاپ بسته بندی عطر همانگونه که انتظار میرود میتواند ارزش محصولات را افزایش داده و همچنین منجربه فروش بیشتر شود، که این موارد قبل از خرید یا سفارش سازی مورد بررسی قرار میگیرند.

 

بررسی طراحی بسته بندی عطر؛

بسته بندی عطر در طراحی های مختلف و بدون محدودیت در مدل های مختلف تولید و آماده سازی میشود، لازم به ذکر است که جعبه باید طبق اصول، طراحی شود به این معنی که باید مطابق با اندازه و فرم شیشه عطر باشد.

طراحی جعبه عطر شامل چندین مرحله است که مربوط به دیزاین و قسمت داخلی و خارجی بسته بندی می باشد، در طراحی قمت داخلی سعی میشود که محفظه ای هماهنگ با شیشه عطر ها ایجاد شود که محصولات به طور مناسب جایگذاری شوند.

در دیزاین و قسمت خارجی بسته بندی، طراحی برحسب رایحه و با به کارگیری برچسب و لیبل و درج و اعمال طرح های روز و دلخواه برند، انجام میشود.

معمولا طراحی بسته بندی عطر طبق رایحه و سبک برند ها انجام میشوند، به طور مثال طراحی بسته بندی عطر با رایحه مردانه به شکلی است که ظاهر و دیزاین کلی جعبه باید نشان دهنده رایحه و مدل عطر باشد.

بیشتر برند ها طراحی جعبه ها بر اساس رایحه عطر انتخاب نموده و از اصول منحصربفردی متناسب با برند و مشتریان خود پیروی می نمایند.

طراحی بسته بندی پرفیوم با توجه به اطلاعات عطر و حجم و ابعاد آن قبل از تولید انجام میشود، در این روند بسته بندی و مکانیزم و ساختار آن مشخص شده و مدل قرار گیری محصول و همچنین رنگبندی و روکش جعبه نیز انتخاب میشود.

علاوه بر آن طراحی ها با جزئیات دقیقی انجام میشوند، به طوریکه اگر عطر زنانه باشد، از رنگ های روش، طرح های گلدارو... استفاده میشود.

طراحی های انجام شده طبق موارد و مناسب های مختلف صورت میگیرد، به طوریکه هر برند برای هر مدل عطر با توجه به فصل ها، رایحه ها، مناسب های مختلف جعبه ها را آماده سازی می نماید.

به طور مثال، جعبه در رنگبندی و طرح بهاری برای عطر ها نمونه ای از طراحی است که مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته و رایحه عطر را به شکل منحصربفردی معرفی می نماید.

لازم به ذکر است که طراحی بسته بندی عطر در شکل منحصربفرد و باکیفیت، موجب جذب بیشتر مشتریان و افزایش فروش محصولات میشود، به گونه ای که بسته بندی به عنوان ویترین عطر ها، اصالت آنها را به نمایش میگذارد.

طراحی بسته بندی عطر با توجه به پیچیدگی مدل جعبه و درخواست مشتریان و برند، طی مدت زمان مشخصی بر همین اساس انجام میشود.

 

بررسی چاپ بسته بندی عطر؛

چاپ بسته بندی عطر نیز از جمله مواردی می باشد که جهت ایجاد نهایی سازی جعبه برای برند ها و معرفی برند انجام میشود، بررسی آن سبب شده که برند ها با انتخاب روش چاپ متناسب با طراحی جعبه، لوگو، توضیحات و اطلاعات مربوط به عطر را بر روی جعبه در ابعاد مشخصی اعمال نمایند.

طرح های اعمال شده بر روی بیشتر جعبه ها با به کارگیری روش های مختلف طلاکوب و نقره کوب است، که در واقع ورقه طلایی و نقره ای توسط دستگاهای درج، طرح و لوگو را به صورت دقیق بر روی جعبه ها اعمال می نمایند.

چاپ بسته بندی عطر موجب شده، برند ها، بسته بندی متناسب با کسب و کار خود را ایجاد نمایند، چاپ ها با استفاده از رنگبندی نیز می باشد، به طوریکه با توجه به رنگبندی دیزاین و نوع روکش، برند ها میتوانند لوگو را به صورت واضح بر روی جعبه درج نمایند.

معمولا لوگو یا نام برند و مدل عطر و ادکلن در ابعاد بزرگ تری نسبت به توضیحات بر روی جعبه درج میشود.

لوگو و نام برند معمولا در فونت ها و ابعاد دلخواه برند بر روی بسته بندی درج میشود که نشان دهنده تمایز برند است.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره طراحی و چاپ جعبه  پرفیوم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی و تاثیرات آن در معرفی و تبلیغات مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

انواع بسته بندی عطر لوکس باکس :

 

بسته بندی عطر لوکس باکس در انواع مختلفی طراحی شده است که هر مدل مناسب هر رایجه عطر زنانه و مردانه می باشند، همچنین هر کدام از این جعبه ها در روش های مختلفی چاپ بر روی آنها اعمال شده است.

در این بخش ما چندین مدل جعبه عطر لوکس باکس را معرفی می نماییم که به عنوان بسته بندی منحصربفرد، انتخاب مناسبی برای هر برند می باشد.

جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه های عطر لوکس باکس همانگونه که برند ها میخواهند، در هر روشی بر روی آنها چاپ لوگو و اطلاعات محصولات انجام میشود، و امکان تغییر رنگبندی نیز وجود داردف به طوریکه هر مدل جعبه رنگبندی های منحصربفردی دارند و سفارشی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل سفارش سازی جعبه پرفیوم جیبی، شما میتوانید به مقاله : قیمت و مراحل سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 نحوه سفارش بسته بندی عطر و ادکلن از مجموعه لوکس باکس :

 

نحوه سفارش بسته بندی عطر و ادکلن از مجموعه لوکس باکس به این صورت است که برند ها و کسب کار ها میتوانند با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس، جعبه پرفیوم مد نظر خود را انتخاب نموده، و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایند، و با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و مناسب، بسته بندی خود را خریداری نمایی.

 در این خصوص نیز راهنمایی های لازم جهت سفارش توسط تیم لوکس باکس در اختیار مشتریان قرار داده میشود.

در صورت درخواست سفارش عمده نیز، شما میتواند جعبه و بسته بندی عطر مورد نظر خود را بدون هیچ واسطه ای و به طور مستقیم خریداری نمایید، به طوریکه در سفارشات عمده امکان سفارش سازی نیز وجود دارد و بر همین مبنا نیز تیم طراحان لوکس باکس جعبه های عطر را به دلخواه برند ها و کسب و کار ها طراحی نموده و پس از آن طبق طراحی ها، بسته بندی پرفیوم به صورت عمده به تولید می رسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه چاپ جعبه پرفیوم شما میتوانید به مقاله : بررسی نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و همکاری با لوکس باکس، شما میتوانیید با تیم پشتیبانی 24 در ارتباط باشید.