قیمت و مراحل سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی

جعبه های عطر و ادکلن جیبی نمونه از بسته بندی برای اینگونه محصولات که حجم و سایز کمتری نسبت به محصولات اصلی دارند می باشند که به درخواست بیشتر برند ها طی مراحلی مشخص سفارش سازی میشود که در این فرآیند نظر برند و سبک محصولات و برند معیار تولید و انجام سفارشات اختصاصی جعبه است.

مراحل سفارش سازی جعبه عطر ادکلن پرفیوم جیبی به طور خلاصه شامل، بررسی محصولات و استایل برند، طراحی جعبه، مشخص سازی متریال و برش مقوا، تولید بدنه و درب جعبه، روکش و اعمال چاپ و لیبل بر روی جعبه و... است.

قیمت جعبه های پرفیوم جیبی نیز مطابق با متریال و مواد به کار رفته در تولید و مدل بسته بندی مشخص میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ مراحل سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی، قیمت جعبه عطر و ادکلن جیبی، خدمات لوکس باکس در زمینه  سفارش سازی جعبه پرفیوم، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

مراحل سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی

بررسی قیمت جعبه عطر و ادکلن جیبی

انواع جعبه عطر و ادکلن جیبی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در زمینه سفارش سازی جعبه پرفیوم جیبی

 

مراحل سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی :

 

مراحل سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی در واقع همانند نیاز مشتریان و نوع سفارشات و محصولات، طی روندی پیش میرود که نظر و سبک برند مواردی هستند که سفارش سازی ها طبق آن مرحله به مرحله انجام میشود.

طراحی کلی و گرافیکی جعبه پرفیوم جیبی اولین مرحله از سفارش سازی است، که قبل از انجام آن، عطر و ادکلن جیبی اندازه گیری و حجم آن نیز مشخص میشود که متناسب با آن جعبه ها در مدل مشخصی طراحی شوند.

سفارش سازی جعبه پرفیوم جیبی، جهت اختصاصی نمودن بسته بندی برای مشاغل است که تمامی بخش های جعبه از جمله بدنه و دیزاین باید کاملا همانگونه که برند درخواست سفارش و تولید نموده، آماده سازی شود.

بعد از طراحی کلی جعبه عطر و ادکلن، نوبت به مرحله برش و ساخت بدنه و درب جعبه است که مطابق با اندازه ها و ابعاد این مدل محصولات پرفیومی که سایز کوچک تری نیز دارند یا به صورت پک بسته بندی میشود، تولید و برش دهی میشود.

استفاده از مقوا و ام دی اف نیز قبل از تولید، توسط مشتریان مشخص شده و انتخاب میشود که جنس بدنه از چه نوع متریالی باشد، برش و آماده سازی مقوا جهت ساخت جعبه نیز یکی از مراحل سفارش سازی می باشد.

لازم به ذکر است که اغلب برند ها، بسته بندی آماده و مخصوص خود را دارند که میخواهند دقیقا همانند همان مدل جعبه پرفیوم سفارشی شود، در این صورت است که میتوانند عکس بسته بندی و یا نمونه ای از آن را ارسال نمایند که مطابق با آن جعبه ها سفارشی شوند.

بعد از تولید شکل و مدل کلی یک جعبه پرفیوم جیبی، نوبت به مرحله افزودن لیبل، روکش، درج لوگو و انتخاب رنگبندی بسته بندی است که باید مظابق با درخواست برند تعین شود و بر روی جعبه ها اعمال گردد.

همچنین طی نمودن مراحل سفارش سازی جعبه پرفیوم جیبی در تعداد درخواستی صورت میگیرد، به طوریکه قبل از انجام سفارشات، مشتریان باید تعداد و حتی میزان کیفیت جعبه را مشخص نمایند.

در مراحل سفارش سازی، جعبه های عطر و ادکلن جیبی به صورت حرفه ای تولید میشوند، که معمولا به دلیل استفاده این جعبه ها و نقش آنها در معرفی محصولات اصلی عطر و ادکلن، باید منحصربفرد و مخصوص محصولات باشند.

محصولا عطر و ادکلن جیبی معمولا حجم کمتر از 50 میل دارند و جعبه ها نیز در ابعاد کوچک تری ساخته میشوند، در سفارش سازی به رنگ بندی شیشه ادکلن و یا رایحه نیز بسیار توجه میشود، به طوریکه بسته بندی به عنوان ویترین اینگونه محصول، اطلاعات آن را به مشتریان نشان میدهد.

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص طراحی و سفارش سازی جعبه پرفیوم جییبی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی قیمت جعبه عطر و ادکلن جیبی :

 

قیمت جعبه عطر و ادکلن جیبی بر اساس معیار های مهم از جمله، میزان متریال به کار رفته در تولید و سایر موارد، به صورت دقیق مشخص میشود.

قیمت جعبه ادکلن و عطر جیبی در واقع بعد از تولید با توجه به جنس مواد به کار رفته در دیزاین و ساخت بدنه، از قبل انواع روکش های؛ گاینگور، سلفون مات و حرارتی و... و یا یووی طلاکوب و غیره مشخص میشود.

در واقع قیمت جعبه های عطر و ادکلن جیبی که به دلیل ابعاد کوچک تری که دارند، کمتر بوده و اغلب با توجه به سفارش سازی و درخواست اعمال تغییرات، این قیمت نیز تغییر می نمایند.

لازم به ذکر است که به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم، این جعبه ها در قیمت مقرون به صرفه و نازل تری به فروش میرسند، که قیمت واقعی است و بررسی آن قبل از خرید و انتخاب و حتی سفارش سازی، مد نظر کسب و کار ها قرار میگیرد.

یکی از عوامل مهمی که بر روی قیمت این بسته بندی تاثیر میگذارد، مدل جعبه است که در انواع مدل های تلسکوپی، سه تکه و کشویی و... تولید میشود که گاهی به دلیل پیچیده بودن تولید آن یا استفاده از متریال بیشتر، قیمت هر مدل جعبه متفاوت می باشد.

استفاده از پالت رنگی و چندین رنگ همزمان در دیزاین جعبه پرفیوم میتواند قیمت نهایی را مشخص نماید، اغلب جعبه های عطر و ادکلن جیبی به دلیل بسته بندی همزمان چندین رایحه در ابعاد کوچک، رنگ بندی و چاپ و درج مطابق با آن آماده میشوند که قیمت آن نیز متفاوت تر می باشد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

انواع جعبه عطر و ادکلن جیبی لوکس باکس :

 

جعبه عطر و ادکلن جیبی لوکس باکس در انواع مدل ها و رنگبندی ها مطابق با اینگونه محصولات نیز طراحی و تولید شده است که مناسب هر رایحه می باشد و برند ها میتوانند با بررسی هر مدل، مناسب ترین بسته بندی را انتخاب نمایند.

در این بخش ما چندین مدل جعبه عطر و ادکلن آماده لوکس باکس را معرفی می نماییم که میتوان از هر مدل جهت بسته بندی عطر ها و ادکلن های جیبی استفاده نمود؛  

 

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلهن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور لوکس باکس کد LB784  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاع از مفاهیمی درباره بررسی متریال و خرید جعبه پرفیوم کادویی میتوانید به مقاله : بررسی متریال و خرید انواع جعبه ادکلن کادویی برای برند ها مراجعه فرمایید.

 

 خدمات لوکس باکس در زمینه سفارش سازی جعبه پرفیوم جیبی :

 

خدمات لوکس باکس در زمینه سفارش سازی جعبه پرفیوم جیبی به برند ها این فرصت را میدهد که بسته بندی مخصوص به خود را برای انواع محصولات عطر و ادکلن جیبی به صورت اختصاصی تامین نمایند، سفارش سازی این جعبه ها توسط لوکس باکس در قدم اول با بررسی نیاز مشتریان، درخواست آنها و عطر و ادکلن  ها و طراحی شکل اولیه جعبه، انجام میشود.

از جمله خدماتی که قبل از سفارش سازی به برند ها و کسب و کار ها ارائه داده میشود، مشاوره رایگان جهت شناخت نیاز و کسب اطلاع از نوع محصول و مدل جعبه پرفیوم است.

اطمینان از کیفیت جعبه پرفیوم، اعمال لوگو و چاپ بر روی جعبه، رویه و طلاکوبی نمودن جعبه در طرح هایی مختلف و... از جمله مواردی است که طبق درخواست مشتریان در تولید انجام میشود.

قبل از تولید انبوه معمولا نمونه از جعبه پرفیوم به مشتریان ارائه میشود که از انجام سفارشات خود اطمینان حاصل نمایند.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص طراحی و چاپ بسته بندی عطر شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی طراحی و چاپ بسته بندی عطر و نحوه سفارش آن مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری با لوکس باکس و نحوه سفارش سازی جعبه پرفیوم و قیمت جعبه ها، میتوانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.