بررسی نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی

جعبه های مورد استفاده جهت بسته بندی انواع عطر و ادکلن در روش های مختلفی برای اینگونه محصولات آماده سازی میشوند، که اعمال چاپ به شیوه های متنوع، بسته بندی عطر و ادکلن را کاملا هماهنگ با محصولات می نماید.

بررسی نحوه چاپ بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم به صورت سفارشی است و برند ها میتوانند با ارائه طرح انتخابی و درخواست خود، طرح ها، لوگو، توضیحات مربوطه را بر روی جعبه ها اعمال نمایند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ بررسی نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی، بررسی چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه پرفیوم، خواهیم پرداخت. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی

بررسی چاپ انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن

 

بررسی نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی :

 

نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی شامل روش هایی است که با بررسی دیزاین بسته بندی، انجام میشود و نقش موثری در معرفی برند و نمایش مشخصات محصول دارد که مورد بررسی قرار می گیرد.

نحوه چاپ و درج بر روی بسته بندی عطر و ادکلن به این صورت است که در اولین مرحله فونت نوشتاری، ابعاد چاپ و قسمتی از جعبه که چاپ بر روی آن چاپ انجام میشود، مشخص شده و تایید میشود.

چاپ های اعمال شده بر روی جعبه های پرفیوم شامل اطلاعات مربوط به عطر و ادکلن، حجم، مدل محصولات، تاریخ تولید و انقضا، لوگوی برند و نام برند و... است که در رنگبندی هماهنگ با رنگبندی و دیزاین انتخاب و اعمال میشود.

در مرحله بعد نوبت به انتخاب روش چاپ است که به دلیل تنوع در نحوه چاپ بر روی جعبه پرفیوم، برند ها و مشتریان میتوانند انتخاب نمایند که از چه روشی برای اعمال مشخصات محصولات استفاده شود، به طوریکه این روش ها شامل؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و... می باشد.

نحوه چاپ هر روش با یکدیگر متفاوت است، به عنوان مثال در روش طلاکوب و نقره کوب، چاپ با دستگاه و با استفاده از ورقه های طلایی و نقره ای انجام میشود و چاپ برجسته ای نیست، به گونه ای که لوگو و طرح انتخابی و مورد نظر با این دستگاها بر روی جعبه ها درج میشود.

نحوه چاپ یووی موضعی بر روی جعبه پرفیوم به این صورت است که مواد یووی بی رنگ با توجه به شابلون ها و طرح ها بر روی جعبه یووی شده و با استفاده از دستگاهای مخصوص خشک میشود، این گونه روش چاپ به شکلی است که لوگو و طرح را براق نشان میدهد.

طرح هایی که بر روی جعبه ها اعمال و درج میشوند به صورت اختصاصی و به دلخواه برند ها و کسب و کار ها انجام شده و هر برند با توجه به سبک و استایل خود میتوانند انتخاب نمایند که نحوه چاپ و همچنین متریال و رنگبندی آن چگونه باشد.

اغلب برند ها طرح های گلدار و مینیمال را جهت چاپ بر روی بسته بندی عطر و ادکلن زنانه انتخاب می نمایند و معمولا از طرح ها و نماد هایی که نشان دهنده رایحه پرفیوم مردانه باشد استفاده نموده اند.

طرح ها معمولا با توجه به سلیقه مشتریان و نوع رایحه و بازار هدف انتخاب میشوند و نقش موثری در جذب مشتریان و نمایش اصالت و کیفیت محصولات پرفیومی دارند.

چاپ و درج لوگو و طرح به صورت سفارشی است و برند با ارائه طرح مورد نظر میتواند همانطور که انتخاب نموده است جعبه را کاملا متناسب با محصول اختصاصی نماید.

چاپ و درج سفارشی به صورت عمده بر روی تعداد بالایی از جعبه عطر و ادکلن جهت تامین بسته بندی مناسب طی مدت زمان مشخصی، انجام میشود و یا به درخواست مشتریان بر روی جعبه های پرفیوم در تعداد سفارشی، چاپ و درج طرح انتخابی اعمال میشود.

معمولا اغلب برند ها بسته بندی های مختلفی را برای مناسب های مختلف از جمله ولنتاین و سالگرد های تولد، ازدواج و... در طرح های انتخابی و متناسب با این موارد آماده سازی و تولید نموده اند.

روند و نحوه چاپ با توجه به انتخاب مشتریان و برند ها پیش میرود و قبل از اعمال چاپ بر روی تمامی جعبه ها، نمونه جهت اطمینان به مشتریان ارائه داده میشود.

برای اطلاع از مفاهیمی درباره بررسی طراحی و چاپ جعبه پرفیوم، شما میتوانید به مقاله : بررسی طراحی و چاپ بسته بندی عطر و نحوه سفارش آن مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی چاپ انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

چاپ انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس در روش ها و رنگبندی های مختلفی اعمال شده  است که هر کدام مناسب رایحه و مدل عطر و ادکلن زنانه و مردانه می باشند و همچنین تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصولات دارند و منجربه تمایز برند میشوند.

در این بخش ما چندین مدل بسته بندی عطر و ادکلن لوکس باکس را بررسی می نماییم که هر کدام از آنها طح و چاپ متفاوت و منحصربفردی دارند.
 

1.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس در چاپ طلاکوب طراحی و آماده سازی شده است که به صورت سفارشی میتوان هر طرح انتخابی را بر روی قسمت از این جعبه اعمال نمود.
 

2. جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

نحوه چاپ این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس، چاپ چهار رنگ به صورت طلاکوب و یووی موضعی است که به انتخاب مشتریان بر روی جعبه اعمال میشود.

 

3. جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس به صورت طلاکوب و نقره کوب چاپ لوگو و توضیحات بر روی آن اعمال شده است.

 

4. جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

نحوه چاپ این مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس طلاکوب و یووی موضعی است که به انتخاب برند طرح و لوگو بر روی آن در هر روش چاپ اعمال میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید انواع جعبه عطر کادویی و نحوه سفارش آن، شما میتوانید به مقاله : تولید انواع جعبه عطر کادویی و نحوه سفارش و خرید آن مراجعه نمایید.

به درخواست برند ها، جعبه های عطر و ادکلن اماده لوکس باکس در هر مدل و رنگبندی مشخص و بر روی آنها چاپ و درج در روش های مختلف انجام میشود که تاثیر مستقیمی در افزایش فروش و جذب مشتریان دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت جعبه پرفیوم با چاپ دلخواه، شما عزیزان میتوانید به مقاله : ساخت، طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده با چاپ دلخواه مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن شامل اعمال چاپ در روش های مختلف به دلخواه برند ها و کسب و کار ها ارائه داده میشود، به طوریکه قبل از انجام کار چاپ، اطلاعات و طرح انتخابی برند و قسمت مشخصی از جعبه، و ابعاد چاپ تعیین میشود، پس از طی نمودن این روند، رنگبندی بندی چاپ بررسی و چاپ و درج توسط تیم لوکس باکس بر روی جعبه ها اعمال میشود.

مشاغل و برند ها میتوانند با تعیین تعداد سفارشات جعبه، نحوه چاپ و.. بسته بندی خود را به صورت اختصاصی و منحصربفرد توسط تیم لوکس باکس آماده سازی نمایند.

خدمات چاپ لوکس باکس به گونه ای است که جهت اطمینان مشتریان، نمونه از چاپ اعمال شده سفارشی به آنها ارائه داده میشود که بعد از آن چاپ انبوه صورت گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، نحوه همکاری با لوکس باکس و انجام چاپ بر روی جعبه پرفیوم، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.