تولید انواع جعبه عطر کادویی و نحوه سفارش و خرید آن

در بین تمامی بسته بندی های مورد استفاده برند های عطر و ادکلن، انواع مختلفی از بسته بندی پرفیوم وجود دارد که مورد استفاده جهت بسته بندی عطر کادویی قرار میگیرد، به طوریکه تولید انواع جعبه عطر ادکلن پرفیوم کادویی بر اساس نیاز مشتریان و سلیقه برند و سبک بسته بندی اصلی محصولات با استفاده از متریال مختلف و مخصوص، انجام میشود.

نحوه سفارش و خرید جعبه عطر کادویی به اسن صورت است که برند ها میتوانند از بین مدل های مختلف جعبه، قیمت، متریال و کیفیت آن، بسته بندی پرفیوم مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ تولید انواع جعبه عطر کادویی، معرفی انواع جعبه عطر کادویی لوکس باکس، بررسی نحوه سفارش و خرید جعبه عطر کادویی از لوکس باکس، خواهیم پرداخت که در خصوص این موضعات توضیحات جامعی به شما عزیزان ارائه میدهیم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تولید انواع جعبه عطر کادویی

معرفی انواع جعبه عطر و ادکلن کادویی لوکس باکس

بررسی نحوه سفارش و خرید جعبه عطر کادویی از لوکس باکس

 

تولید انواع جعبه عطر کادویی :

 

تولید انواع جعبه عطر کادویی با توجه به مناسب های مختلف و همچنین سلیقه مشتریان انجام میشود که به دلیل تقاضای بیشتر بازار، این مدل بسته بندی ها در تعداد بالا سفارش سازی و تولید میشوند.

جعبه های عطر کادویی در طیف گسترده ای از رنگبندی های مختلف متناسب با هر رایحه ای تولید میشوند، به طوریکه این بسته بندی به عنوان ویترین محصولات، باید طبق اصول ساخته شوند و ویژگی های عطر و برند را به طور واضح به نمایش بگذارد.

بسته بندی عطر کادویی درمدل های مختلف؛ تلسکوپی، شیاردار، کشویی و... تولید میشود که هر مدل ساختار متفاوتی دارد و از متریال مختلفی از جمله مقوا، انواع روکش ها، رنگ و روبان و... در تولید آن استفاده شده است.

جعبه عطر کادویی کشویی از جمله بسته بندی های منحصربفرد است که روند تولید آن با انواع جعبه ای دیگر عطر متفاوت است، به شکلی که این جعبه از دو قسمت رویه و بدنه تشکیل شده است که درب یا همان رویه ب روی بدنه قرار میگیرد.

جعبه عطر کادویی تلسکوپی نیز نمونه دیگری از بسته بندی عطر است که مکانیزم و ساختار متفاوت تری دارد و میتوان آن را در هر دیزاینی جهت بسته بندی انواع عطر های کادویی تولید نمود.

روند تولید جعبه عطر مناسب کادو و هدایا به طور خلاصه شامل؛ طراحی کلی بسته بندی عطر و تعیین متریال مورد استفاده، نمونه سازی جعبه و تولید بسته بندی عطر به صورت انبوه.

به عنوان مثال برند ولنتینو از بسته بندی منحصربفردی برای محصولات عطر کادویی استفاده نموده که دیزاین آن ترکیبی از روبان، رنگبندی های متناسب با رایحه و سلیقه بیشتر مشتریان است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه های کادویی عطر معمولا در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید میشوند که مناسب بسته بندی این گونه محصولات در مدل های مختلف؛ جیبی، پک و... می باشد،  به طوریکه این گونه جعبه ها برای بسته بندی همزمان دو یا چندین رایحه طراحی و تولید میشود.

معمولا جعبه عطر کادویی در طراحی های مختلف متناسب با فصل های سال و مناسبت های مختلف از جمله ولنتاین، سالگرد های ازدواج، تولد و... تولید میشود.

به دلیل اینکه این بسته بندی کادویی است، در تولید از متریالی از جمله انواع روبان های رنگی، طرح های مختلف استفاده میشود که جعبه عطر ظاهر منحصربفرد و مناسب انواع سلیقه باشد.

در بیشتر مواقع جعبه پرفیوم کادویی در مدل مشخصی به صورت مستعطیل و مربع تولید میشود که شیشه ادکلن در فرم و ظاهر متفاوت تری می باشد، به طوریکه شیشه عطر در فرم های کروی، مربع و... در جعبه کادویی که شکل مربعی در مدل مشخصی است، بسته بندی میشود.

استفاده از طرح های گلدار و نماد های مختلف جهت ایجاد جذابیت و افزایش ارزش محصولات در تولید جعبه عطر کادویی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در تولید بسته بندی عطر، روند تولید باید طبق استاندارد های کیفیتی پیش رود و تمامی جعبه ها در هر تعدادی هماهنگ و یک شکل بوده و همچنین جزئیات دیزاین و موارد دیگر نیز بر همین اساس باشد.

علاوه بر ظاهر هر مدل جعبه، باید بر روی کیفیت ساخت بسته بندی عطر کادویی نیز تمرکز داشت، جعبه های کادویی معمولا هماهنگ با سبک برند و دیگر جعبه های عطر و ادکلن اصلی تولید میشوند.

در تولید بسته بندی پرفیوم کادویی، درج نام برند و لوگو به صورت مناسب بر روی قسمت مشخصی از جعبه اعمال میشود که به دلیل اینکه این بسته بندی ها مناسب هدیه دهی در مناسب های مختلف هستند، طرح منحصربفردی نیز بر روی آن اعمال میشود.

بیشتر برند ها با خلاقیت و با توجه به سلیقه مشتریان جعبه های کادویی را بر حسب نیاز بازار تولید و آماده سازی می نمایند، که با ترکیب رنگبندی های خاص و روکش های مختلف و چاپ و نوع روش چاپ و... میتوان جعبه  ای در نوع خاص تولید نمود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای اطلاع از نحوه چاپ جعبه عطر سفارشی شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی مراجعه فرمایید.

 

معرفی انواع جعبه عطر و ادکلن کادویی لوکس باکس :

 

انواع جعبه عطر و ادکلن کادویی لوکس باکس در رنگبندی و دیزاین منحصربفرد و مناسب انواع سلیقه ها و مناسبت ها توسط مجموعه بزرگ لوکس باکس تولید و آماده سازی شده  است.

این جعبه ها مناسب انواع عطر در رایحه های زنانه و مردانه طراحی شده اند که در این بخش چندین مدل را معرفی می نماییم؛

1. جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2. جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3. جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778   

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل جعبه ها کاملا مناسب هدیه و کادو هستند که به درخواست مشتریان و برند ها میتوان رنگبندی و طرح اعمال شده و ابعاد آنها را تغییر داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و لیست قیمت جعبه عطر و ادکلن کادویی، شما عزیزان میتوانید به مقاله: لیست قیمت و نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 بررسی نحوه سفارش و خرید جعبه عطر کادویی از لوکس باکس :

 

نحوه سفارش و خرید جعبه عطر کادویی از لوکس باکس به این صورت است که  مشاغل و کسب و کار ها میتواند به دو روش بسته بندی خود را خریداری و تامین نمایند، در روش اول مشتریان میتوانند به صورت حضوری با تیم لوکس باکس همکاری نموده و بسته بندی مورد نیاز خود را سفارش میدهند، که بعد از طی نمودن فرآیند آماده سازی جعبه ها به صورت اختصاصی، به مشتریان ارائه داده میشوند.

در روش دوم امکان خرید غیرحضوری و به صورت آنلاین امکان پذیر بوده که در این باره برند  ها و مشاغل میتوانند با بررسی مدل های مختلف جعبه عطر کادویی آماده در وب سایت فروشگاهی لوکس باکس، جعبه مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند، به طوریکه نحوه سفارش آنلاین با انتخاب بسته بندی و تعیین تعداد سفارش، افزودن به سبد خرید و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز جهت ارائه بسته بندی که شامل؛ آدرس، شماره تماس و... است.

همچنین امکان سفارش سازی جعبه های عطر کادویی به صورت اختصاصی وجود دارد که در این باره نیز مشتریان میتوانند با همکاری با لوکس باکس، بسته بندی هماهنگ با محصولات و بازار هدف را تامین نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی روش های مختلف چاپ جعبه پرفیوم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی روش های مختلف چاپ جعبه عطر و ادکلن مراجعه نمایید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری با مجموعه لوکس باکس و ثبت سفارشات و خرید حضوری، میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید و تماس حاصل نمایید.