لیست قیمت و نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی لوکس باکس

سفارش عمده جعبه ادکلن معمولا بر اساس نیاز مشتریان و تعداد محصولات انجام میشود که نحوه سفارش نیز طی بررسی های انجام شده و انتخاب مدل مشخص بسته بندی است.

معمولا جعبه عطر ادکلن پرفیوم کادویی لیست قیمت متفاوت تری نسبت به جعبه های اصلی پرفیومی دارد و این لیست نیز بر اساس نوع متریال مورد استفاده در ساخت مشخص میشود.

جعبه های ادکلن کادویی از جمله بسته بندی هایی است که در کنار بسته بندی اصلی ادکلن مورد استفاده قرار گرفته و سفارشی میشود، به طوریکه میتوان با توجه به سلیقه مشتریان و مناسبت های مختلف سال، این جعبه ها را به صورت عمده سفارش داد.

لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده بسته بندی، جعبه های ادکلن کادویی را مطابق با سبک برند و طرح روز تولید می نماید که در این خصوص نیز مشاوره رایگان در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی، لیست قیمت جعبه ادکلن، انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس، نحوه سفارش جعبه ادکلن از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی

بررسی لیست قیمت جعبه ادکلن کادویی

انواع جعبه عطر و ادکلن کادویی لوکس باکس

نحوه سفارش عمده جعبه پرفیوم از لوکس باکس

 

نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی :

 

نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی به این صورت است که برند ها بعد از انتخاب مدل مد نظر خود، بسته بندی را در تعداد بالا و با توجه به نیاز خود سفارش میدهد که از طریق خرید مستقیم از تولید کننده و ثبت سفارش با تیراژ بالا صورت میگیرد.

جعبه های ادکلن کادویی به دلیل افزایش تقاضا در مناسبت های مختلف سال و یا هدیه دهی به شکلی مرتبط با دیزاین جعبه های اصلی سفارشی میشوند، که اینگونه سفارشات در تعداد بالا برای بسته بندی یک یا چندین ادکلن به صورت همزمان است.

در واقع سفارش عمده برای آن دسته از برند ها و مشاغل است که میخواهند بسته بندی اختصاصی خود را برای عرضه مناسب ادکلن ها به بازار، برای مدت مشخصی تامین نمایند که کاملا مطابق با سلیقه مشتریان است که میخواهند این کالا را هدیه دهند.

در یک جمع بندی کامل نحوه سفارشات به این شکل است که ؛

مدل، رنگبندی، ابعاد و دیزاین کلی جعبه توسط برند ها طبق بررسی های انجام شده مشخص میشود که جزوی از روند سفارش و نحوه ثبت آن است.

در مرحله اصلی مشخص نمودن تعداد سفارش است که برند با بررسی تعداد محصولات و نوع نیاز خود، این جعبه های کادویی را در دوره زمانی مشخصی یا جهت تامین طولانی مدل، در تعداد بالا سفارش میدهد.

معمولا قبل از ارائه جعبه ادکلن سفارش داده شده با توجه به درخواست برند، لوگو و توضیحات مربوطه بر روی بسته بندی کادویی درج میشود که اینگونه خدمات چاپ مخصوص سفارشات عمده نیز می باد.

سفارش عمده اغلب برای یک یا چندین مدل ادکلن است که برند ها تعداد هر مدل را با توجه به میزان محصولات مشخص می نمایند، به طوریکه ممکن است شرکت ها چندین مدل ادکلن را تولید و عرضه نماید یا  برند تنها برای یک مدل رایحه و ادکلن خود سفارشات را به صورت عمده انجام دهد.

جعبه های ادکلن کادویی به دو صورت آماده و سفارشی به صورت عمده سفارش داده میشوند که هر گونه سفارش برحسب نیاز انتخاب میشود، به عنوان مثال یک برند جعبه های ادکلن سفارشی سازی شده را برای هر رایحه به صورت عمده خریداری می نماید که برای کادو و هدیه دهی مناسب ادکلن های زنانه و مردانه باشد و به صورت اختصاصی برای برند طراحی شود.

جعبه های ادکلن آماده در واقع به عنوان یک گزینه، مناسب برند هایی می باشد که چندین مدل محصول را به بازار عرضه می نمایند و میخواهند که با ایجاد تغییراتی بر روی این گونه بسته بندی، مانند درج  لوگو، آن را جهت بسته بندی ادکلن ها مورد استفاده قرار دهند.

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش سازیی جعبه پرفیوم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش سازی مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی لیست قیمت جعبه ادکلن کادویی :

 

لیست قیمت جعبه ادکلن کادویی با توجه به معیار های تعیین قیمت در دسته بندی مناسبی مشخص شده است که در واقع قیمت ها بر اساس، ابعاد، متریال استفاده شده، دیزاین، چاپ ها و روکش ها و موارد دیگر مشخص و در لیست درج میشوند.

جعبه های کادویی به دلیل ساختار و فرم متفاوتی که دارند، برای هر مناسبتی طراحی و تولی میشوند که ابعاد آنها طبق درخواست برند است و قیمت آن نیز متفاوت تر از سایر بسته بندی های مورد استفاده و اصلی می باشد.

این لیست در واقع قبل از سفارش در اختیار مشتریان قرار میگیرد که سفارشات عمده طبق آن انجام شود، با توجه به تفاوت متریال و ساختار هر یک از جعبه های ادکلنی که معیاری در تایین قیمت هستند میتوان تعداد سفارش مورد نظر را متناسب با بودجه تعیین نمود.

با توجه به درخواست خدمات و تغییرات جعبه های آماده، لیست قیمت نیز شامل تغییراتی میشود، به گونه ای که چاپ های اعمال شده، تغییر روکش و درج طرح طلاکوب و نقره کوب از دسته مواردی هستند که ممکن است با درخواست برند تغییر نماید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای اطلاع از تولید انواع جعبه عطر کادویی و نحوه سفارش آن، شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید انواع جعبه عطر کادویی و نحوه سفارش و خرید آن مراجعه فرمایید. 

 

انواع جعبه عطر و ادکلن کادویی لوکس باکس :

 

انواع جعبه عطر و ادکلن کادویی لوکس باکس در ابعاد و سایز های مختلفی، مناسب هر سلیقه طراحی شده اند که میتوان از هر مدل برای بسته بندی ادکلن کادویی نیز استفاده نمود.

جعبه های ادکلن لوکس باکس در انواع مدل های، تلسکوپی، کشویی،گردنی و... در رنگبندی و دیزاین مناسب برند به صورت آماده، قابل سفارش و خریداری هستند.

در ادامه چندین مدل جعبه ادکلن کادویی لوکس باکس آماده را معرفی می نماییم که هر کدام برای ریحه های مختلف ادکلن زنانه و مردانه مناسب هستند ؛

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782   

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره طراحی دیزاین و قسمت های داخلی چعبه پرفیوم، میتوانید به مقاله : دیزاین سازی و طراحی قسمت های داخلی انواع جعبه عطر و ادکلن اختصاصی مراجعه فرمایید.

نحوه سفارش عمده جعبه پرفیوم از لوکس باکس :

 

نحوه سفارش عمده جعبه پرفیوم از لوکس باکس به این صورت است که مشتریان و برند ها میتوانند با بررسی مدل های جعبه پرفیوم آماه، با توجه به نیاز خود مدل مشخصی را انتخاب نموده و از طریق وب سایت فروشگاهی لوکس باکس اقدام به ثبت سفارش نمایند. در انجام سفارشات، ابعاد و ساختار کلی جعبه ها مشخص میشود و مشتریان میتوانند از با ارائه نظرات خود، بسته بندی مورد نیاز را در شکل و ابعاد دلخواه خریداری نمایند.

نحوه سفارش جعبه ادکلن کادویی طی مراحلی انجام میشود که به طور خلاصه شامل ؛

_ بررسی قیمت و مدل جعبه

_ انتخاب بسته بندی با مدل و ساختار مشخص

_ افزودن جعبه پرفیوم به سبد خرید

_ وارد نمودن اطالاعات مربوط سفارشات( شماره تلفن، آدرس و.. )

_ پرداخت هزینه

برای اطلاع از مفاهم بیشتر درباره خدمات چاپ جعبه پرفیوم در ابعاد مختلف، شما میتوانید به مقاله : خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن پرفیوم در ابعاد مختلف وکیفیت بالا مراجعه فرمایید.

انجام سفارش از طریق تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس نیز امکان پذیر بوده و شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از نحوه سفارش سازی عمده این بسته بندی با با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید.