خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن پرفیوم در ابعاد مختلف وکیفیت بالا

خدمات چاپ از جمله فرآیندی است که جهت ایجاد هماهنگی بسته بندی با محصولات پرفیومی و برند و اختصاصی نمودن آن، در روش های مختلفی بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم اعمال و درج میشود، انواع چاپ و درج در ابعاد مختلف و با کیفیت بالا بر اساس هر محصول و مدل جعبه انجام میشود.

چاپ بر روی جعبه پرفیوم، در واقع به منظور معرفی برند، نمایش مشخصات محصولات است، که مشتریان قبل از خرید عطر و ادکلن به آن توجه میکنند، انجام چاپ میتواند در روش های مختلف، طلاکوب، نقره کوب، یووی و... باشد، که انتخاب هر روش میتواند به شما در ارتقای بسته بندی و محصولات خود کمک نماید، در نهایت عطر و ادکلن با بسته بندی ها با چاپ های مخصوص جهت معرفی و تبلیغات به بازار عرضه میگردند.

در ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن پرفیوم در ابعاد مختلف وکیفیت بالا، بررسی چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس، خدات لوکس باکس در حوزه چاپ جعبه ادکلن و عطر، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن در ابعاد مختلف و کیفیت بالا

بررسی چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه چاپ جعبه عطر و ادکلن

 

خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن در ابعاد مختلف و کیفیت بالا :

 

خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن در ابعاد مختلف و کیفیت بالا برای انواع رایحه های مردانه و زنانه، برای هر برند و کسب و کاری انجام میشود، در واقع این خدمات جهت آماده سازی نهایی جعبه برای برند و محصول است که منجربه هماهنگی جعبه با عطر و ادکلن میشود.

خدمات چاپ معمولا در روش ها مختلفی انجام میشود که با درخواست مشتریان، از بین روش های مختلف ؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و... نام برند و یا لوگو بر روی جعبه درج میشود.

چاپ معمولا به عنوان نوعی خدمات بر روی جعبه های سفارشی شده، در ابعاد مختلفی انجام میشود، به طوریکه امکان تولید این جعبه ها در مدل های مختلف وجود دارد و چاپ نیز با توجه به سبک برند بر روی قسمت های مختلف جعبه از جمله درب و بدنه که به طور واضح قابل مشاهده است انجام میشود، که تاثیر بسزایی در معرفی برند دارد.

با اعمال چاپ در رنگبندی مطابق با جعبه پرفیوم، کسب و کار ها میتوانند بسته بندی مخصوص به برند و محصولات خود را داشته باشند.

در واقع چاپ اعمال شده بر روی جعبه در کیفیت بالا، میتواند ارزش محصولات و برند را بالا برده بسته بندی منحصربفرد و حرفه ای را برای برند ایجاد نماید.

معمولا میتوان از رنگ ها و طرح های روز در چاپ و درج بر روی جعبه پرفیوم استفاده نمود، به عنوان مثال چاپ بیشتر جعبه های عطر و ادکلن مردانه در رنگبندی های تیره، و یا سفید است که مشابه رنگبندی کلی جعبه است.

خدمات چاپ بر روی جعبه پرفیوم، در تیرژ بالا یا کم است که کیفت چاپ هر جعبه در هر تعداد بالا است و به طور یک شکل و یک اندازه چاپ و درج انجام میشود.

هر نوع روش چاپ با متریال  مشخصی انجام میشود که در واقع این متریال با در نظر داشتن انتخاب و نوع جعبه ها متفاوت هستند و انتخاب میشوند.

به طور مثال برند های معروف از جمله گوچی و شانل  معمولا بر روی جعبه های پرفیومی خود، لوگو و توضیحات محصول را در درجه کیفیت بالایی درج و چاپ می نمایند که هر نوع چاپ با توجه به دیزاین کلی جعبه ها انتخاب میشود.

کیفیت بالای چاپ در واقع مهم ترین عامل در نمایش و حفظ کیفیت محصولات در مواقع عرضه به بازار و فروش آنها می باشد، مشتریان با توجه به ساختار و دیزاین و چاپ های اعمال شده بر روی بسته بندی، برند را شناخته و محصولات را خریداری می نمایند.

خدمات چاپ برای اینگونه جعبه ها به شکل خاص و منحصربفردی انجام میشود، به شکلی که از فونت متناسب با برند در درج نام برند و اطلاعات محصولات استفاده میشود، ابعاد چاپ باید استاندارد بوده و دقیقا بر روی قسمت انتخاب شده جعبه به شکل دقیقی درج و اجرا شود.

خدمات چاپ بر روی جعبه های عطر و ادکلن که معمولا از جنس مقوا هستند، راحت تر است، به شکلی که با کیفیت تر میتوان آن را اعمال نمود و همچنین هر نوع طرحی را با هر روش چاپی قابل اجرا است.

به عنوان مثال، برخی از برند ها بر روی جعبه و بسته بندی عطر یا ادکلن صادراتی و تبلیغاتی یا معرفی محصولات جدید خود، چاپ را در ابعاد دقیق با استفاده از دستگاه های طلاکوب و نقره کوب، انجام میدهند که کالا را لوکس تر به نمایش میگذارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و چاپ جعبه پرفیوم و تاثثیرات آن بر روی تبلیغات میتوانید به مقاله : چاپ و طراحی خلاقانه دیزاین جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن بر روی تبلیغات و معرفی مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس :

 

چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس در روش های مختلفی اعمال شده است که هر کدان طبق دیزاین و مدل هر کدام از این بسته بندی ها هستند.

در ادامه چندین مدل جعبه عطر و ادکلن پرفیوم لوکس باکس را بررسی می نماییم که چاپ  هر مدل جعبه متفاوت و منحصربفرد است که با مشاهده این موارد و بررسی آنها میتوانید بسته بندی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید ؛

1.جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس، در دو چاپ طلاکوب و نقره کوب می باشد که مناسب برند و عطر و ادکلن در هر شکل و فرمی می باشد.

 

2.جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس نیز در دو چاپ طلاکوب و یووی موضعی است، که برند ها میتوانند مطابق با محصولات خود نوع چاپ جعبه را انتخاب نمایند.

 

3.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل جعبه نیز در روش طلاکوب چاپ بر روی آن اعمال شده است که در ابعاد مناسب و به شکل باکیفیتی این فرآیند انجام میشود.

4.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 این جعبه پرفیوم لوکس باکس نیز، مناسب انواع عطر و ادکلن زنانه در رایحه های متنوع است، و نوع چاپ اعمال شده نیز طلاکوب می باشد.

لازم به ذکر است که جعبه های آماده پرفیوم لوکس باکس، در هر تعدادی به صورت اختصاصی بر روی آنها چاپ و درج انجام میشود.

جهت  کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع جعبه ادکلن کادویی میتوانید به مقاله : بررسی متریال و خرید انواع جعبه ادکلن کادویی برای برند ها مراجعه فرمایید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه چاپ جعبه عطر و ادکلن :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه چاپ جعبه عطر و ادکلن شامل اعمال هر گونه چاپ لوگو، طرح، توضیحات مربوطه است که علاوه بر این کیفت چاپ نیز اهمیت دارد و هر جعبه آماده شده توسط لوکس باکس برای هر برندی، چاپ باکیفیت و ابعاد منحصربفردی دارد.

خدمات ارائه شده در این خصوص معمولا برای سفارشات در تیراز بالا برای برند ها انجام میشود، قبل از انجام چاپ بر روی جعبه ها به طور انبوه، نمونه های چاپ در روش های مختلف، به برند ها ارائه میشود که با اطمینان، سفارشات خود را ثبت نمایند.

برای اطلاع از لیست قیمت و سفارش جعبه پرفیوم، شما میتوانید به مقاله : لیست قیمت و نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جهت اطلاع از نحوه دریافت خدمات چاپ و یا همکاری با مجموعه بزرگ لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس تماس حاصل نموده و همچنین جعبه های مخصوص به خود را سفارش و یا سفارش سازی نمایید.