چاپ و طراحی خلاقانه دیزاین جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن بر روی تبلیغات و معرفی

در هنگام طراحی خلاقانه دیزاین جعبه های پرفیومی، معیار هایی مد نظر قرار دارد که بر اساس آن این فرآیند پیش میرود، به طوریکه معمولا طراحی ها برحسب سبک مشخص شده برند، مدل محصولات پرفیومی، رایحه ها و موارد دیگر صورت میگیرد، دیزاین جعبه های عطر و ادکلن به طور مستقیم در تبلیغات نقشی موثر دارند و ابزار مناسبی در افزایش فروش و جذب مشتریان می باشند.

بیشتر چاپ های اعمال شده بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم شامل انواع لوگو ها و اطلاعات مربوط به محصولات است که معمولا در قسمت مشخصی از جمله درج میشود، که برند ها برای معرفی محصول خود به شکلی منجصر به فرد از این روش استفاده مینمایند که بسته بندی ادکلن و عطر را به گونه ای ویژه برند نموده و اصالت کالا را به خوبی به نمایش میگذارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ چاپ و طراحی خلاقانه دیزاین جعبه پرفیوم، تاثیرات آن در تبلیغات و معرفی برند، طراحی جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس و خدکات چاپ و طراحی لوکس باکس خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

طراحی خلاقانه دیزاین جعبه پرفیوم و تاثیرات آن بر روی تبلیغات  

چاپ بر روی جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن بر روی معرفی

طراحی جعبه های پرفیوم لوکس باکس

خدمات چاپ و طراحی جعبه پرفیوم مجموعه لوکس باکس

 

 

طراحی خلاقانه دیزاین جعبه پرفیوم و تاثیرات آن بر روی تبلیغات :

 

طراحی خلاقانه دیزاین جعبه پرفیوم تاثیرات مهمی در تبلیغات و نمایش محصولات عطر و ادکلنی دارد که اگر طراحی ها با دقت و مناسب برند انجام شود، بسته بندی میتواند به عنوان ابزار تبلیغات به طور همیشگی در بازار ارائه شود.

معمولا طراحی های خلاقانه برای هر برند و کسب و کاری که جعبه ادکلن اختصاصی سفارش میدهد انجام میشود که شامل طرح و رنگبندی صفر تا صد دیزاین باکس بر اساس ظاهر و فرم شیشه ادکلن، رایحه و موارد دیگر است.

معمولا برخی برند های معروف برای محصولات عطر و ادکلن خود جعبه های پرفیومی را طراحی نموده اند که مشابه طراحی بسته بندی دیگر محصولاتشان می باشد، به طوریکه نوع فونت لوگوی درج شده، مدل جعبه یا جزئیات همان است که ابعاد و رنگبندی تغییر نموده است.

بیشتر برند هایی عطر و ادکلن برای محصولات متنوع خود، جعبه هایی را طراحی نموده اند که کاملا متفاوت است، به گونه ای که برای هر رایحه و مدل عطر و ادکلن بسته بندی اختصاصی برای بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته که منجر گردیده در تبلیغات تاثیرگذار عمل نمایند.

طراحی بسته بندی عطر و ادکلن میتواند در استراتژی تبلیغات و جذب بیشتر مشتریان عملکرد موثری داشته و در بین دیگر محصولات و بسته بندی های قفسه ها، صفحات سایت و اینترنت برند را به خوبی به نمایش بگذارد.

بسته بندی و طراحی دیزاین موجب نمایش بهتر اصالت و کیفیت عطر و ادکلن میشود و همچنین این دیزاین جعبه است که اطلاعات مناسبی از نوع محصولات و مدل آنها به مشتریان ارائه میدهد.

در واقع دیزاین منجر به ارتباط بین مشتریان و برند میشود و طراحی دیزاین نیز طبق سلیقه ها است و استفاده از جزئیاتی مثل درج حجم عطر و ادکلن، طرح گلدار و یا ساده متناسب با رایحه بر روی قسمت های درب و بدنه جعبه اعمال میشود.

طراحی دیزاین شامل  اعمال هر گونه روش های درج و چاپ طرح، رنگبندی و استفاده ترکیب رنگی مناسب برای بسته بندی است که در این خصوص متریال مختلفی نیز از جمله : ورقه طلایی و نقره ای، ربان پارچه ای، انواع روکش های سلفون مات، مخملی، گالینگور و... به کار رفته میشود.

نمونه ای از طراحی خلاقانه جعبه پرفیوم، بسته بندی عطر و ادکلن برند گوچی است که برای نمونه های محصولات عطر و ادکلن زنانه، دیزاین و طراحی های منحصر به فرد و معمولا گلدار استفاده نموده، به طوریکه نمونه و مشابه ای از این طراحی وجود ندارد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات چاپ جعبه پرفیوم در ابعاد مختلف، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن پرفیوم در ابعاد مختلف وکیفیت بالا مراجعه نمایید.

 

چاپ بر روی جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن بر روی معرفی :

 

چاپ بر روی جعبه عطر و ادکلن شامل تاثیراتی مثبت در معرفی برند و مدل محصول در بازار و قفسه های فروشگاها میشود، بر روی بسته بندی عطر و ادکلن های معروف معمولا اطلاعات مشخصی از محصولات چاپ شده است که مشتریان با مطالعه آن دست به انتخاب و خرید میزنند.

بیشتر چاپ هایی که بر روی جعبه اعمال میشود شامل ؛ لوگو، نام تجاری یا برند، مشخصات محصول، میزان و حجم آن، طرح های مینمیال و ساده، نماد ها و موارد دیگر است.

مشخصات و یا طرح های چاپ شده بر اساس معیاری مشخص در ابعاد کاملا مناسبی به طور واضح و با کیفیت بر روی جعبه اعمال میشود.

بیشتر محصولات عطر و ادکلنی با استفاده از بسته بندی معرفی میشوند، هنگامی که این محصولات در یک جعبه پرفیوم اختصاصی به مشتریان نشان داده شوند و یا در صفحات فروشگاه اینترنتی قرار گیرند، جلوه مناسب تری داشته و برند را به طور موثر معرفی می نمایند.

انتخاب رنگبندی، فونت مناسب و طرح های متناسب با محصولات و سبک برند میتواند منجر به ارائه بهتر عطر و ادکلن ها و ایجاد ارتباط مناسب بین برند و مشتریان شود که در فروش و خرید دوباره نقشی موثر دارد.

چاپ و تصاویر درج شده میتواند اطلاعات مهمی درباره محصولات به مشتریان ارائه دهد که در هنگام خرید، بتوانند به راحتی تصمیم گیری نمایند.

چاپ لوگو و موارد دیگر بر روی بسته بندی ادکلن و عطر تاثیر قابل توجهی بر تمایز برند داشته و میتواند مصرف کننده را متقاعد نماید که ارزش و کیفیت محصولا بالا بوده و همین منجر به فردی مناسب برند میشود.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص چاپ اختصاصی شما عزیزان میتوانید به مقاله : چاپ اختصاصی جعبه عطر و ادکلن در ابعاد و طرح های دلخواه مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی جعبه های پرفیوم لوکس باکس :

 

طراحی جعبه های پرفیوم لوکس باکس برحسب رایحه های مختلف، طرح های روز و نظر برند ها انجام شده است، جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس در تنوع بالایی تولید و طراحی شده اند که در این قسمت ما چندین مدل را معرفی می نماییم :

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص بررسی مدل های مختلف جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم و متریال به کار رفته در تولید هر کدام مراجعه نمایید.

 

خدمات چاپ و طراحی جعبه پرفیوم مجموعه لوکس باکس :

 

خدمات چاپ و طراحی جعبه پرفیوم مجموعه لوکس باکس شامل اعمال هر گونه طرح و لوگویی که مطابق با نظر کسب و کار ها و صنایع عطر و ادکلنی انجام میشود، لوکس باکس علاوه بر مشاوره رایگان در این خصوص، جعبه ها را مرحله به مرحله با در نظر داشتن طرح تعیین شده و نوع سفارش، جعبه ها را آماده و طراحی می نماید.

مشتریان و برند ها میتوانند پس از مشاهده نمونه طراحی شده، تعداد بسته بندی مورد نیاز خود را سفارش و به دست تیم طراحان لوکی باکس طراحی و چاپ نمایند.

چاپ و طراحی دلخواه بر روی جعبه های آماده لوکس باکس نیز قابل اعمال است که طی روندی، برند میتواند مدل مناسب خود را انتخاب نموده و با مشورت و ارائه نظرات، طراحی و چاپ را بر روی جعبه های عطر و ادکلن آماده لوکس باکس اعمال نماید.

با مراجعه به مقاله : راهنمای خرید و سفارش سازی، ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی نکات مهمی در خصوص خرید و سفارش سازی جعبه پرفیوم کسب می نمایید.

جهت همکاری با مجموعه لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.