بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم و متریال به کار رفته در تولید هر کدام

در هنگام انتخاب بسته بندی مورد نیاز برای محصولات پر استفاده ای مثل عطر ها و ادکلن ها، مدل های مختلفی مورد بررسی قرار میگیرند که هر کدام بر حسب شکل محصول، رایحه و سبک برند برگزیده میشوند، به طوریکه برخی از مدل ها پر استفاده بوده و با سلیقه مشتریان همخوانی داشته و همچنین در نمایش برند عملکرد موثری دارد.

متریال به کار رفته در تولید هر کدام از جعبه عطر ادکلن پرفیوم، با در نظر داشتن مواردی مثل؛ ابعاد جعبه، طراح و دیزاین انتخاب شده قسمت های داخلی و خارجی بسته بندی و موارد دیگر مشخص میشود، مواد و جنس جعبه های ادکلن معمولا از مقوا و ام دی اف بوده که میزان استفاده آنها در ساخت نیز تعیین میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم و متریال به کار رفته در تولید هر کدام، مدل های متنوع بسته بندی پرفیومی لوکس باکس،خدمات لوکس باکس، خواهیم پرداخت که شما عزیزان را در هنگام انتخاب و انجام خرید جعبه مورد نیاز راهنمایی می نماید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم

متریال به کار رفته در تولید مدل های مختلف جعبه پرفیوم

مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید جعبه های پرفیومی

 

بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم :

 

مدل های مختلفی از جعبه عطر و ادکلن پرفیوم وجود دارد که هر کدام بر اساس نیاز بازار، تقاضای مشتریان و سبک و سلیقه برند طراحی و تولید شده اند، از سوی دیگر بررسی انواع آنها میتواند در انتخاب مناسب ترین گزینه تاثیر گذار باشد.

جعبه پرفیوم برای بسته بندی محصولات عطر و ادکلن اصل، نمونه از مدل های مختلف است که به طور ثابت معمولا برای یک محصولات و رایحه مورد استفاده قرار میگیرد، به طوریکه بر روی این جعبه نام برند به طور واضح اعمال شده و کاملا اختصاصی برند است و این جعبه ها در طراحی های مختلفی برای رایحه به صورت مخصوص ساخته میشوند.

جعبه عطر و ادکلن جیبی مدل دیگر بسته بندی پرفیوم است که اغلب توسط مشاغل و برند هایی مورد استفاده قرار میگیرد که میخواهند نمونه هایی از محصولات را در ابعاد کوچک تر برای معرفی رایحه و برند خود به بازار و مشتریان ارائه دهند.

جعبه های عطر و ادکلن جیبی ابعاد بزرگ تری داشته و در آنها معمولا یک یا چندین رایحه به طور همزمان بسته بندی میشود و دیزاین سازی و طراحی جعبه جیبی عطر و ادکلن با در نظر داشتن رایحه ها و سایز آنها انجام میشود.

به عنوان مثال برند گوچی برای محصولات عطر و ادکلن از این مدل جعبه ها در کنار جعبه اصلی استفاده می نماید که متناسب با هر نیاز و سفارشی است.

مدل دیگر بسته بندی پرفیوم، جعبه عطر و ادکلن کادویی است که طراحی آن با دیگر جعبه ها متفاوت بوده و با در نظر داشتن سلیقه ها و نوع خرید مشتریان، میتوان در آن دو یا چند محصول عطر و ادکلن در ابعاد اصلی بسته بندی نمود، در طراحی این مدل جعبه از رنگبندی مناسب با رایحه مردانه و زنانه و همچنین از ربان ها و طرح های منحصر به فرد استفاده میشود.

به طور مثال این مدل بسته بندی کادویی مورد استفاده برند دیور است که در کنار بسته بندی اصلی محصولات، ارائه میشود.

یکی دیگر از منحصر به فرد ترین مدل های بسته بندی عطر و ادکلن،جعبه پرفیوم کشویی است که طراحی متفاوت تری نسبت به سایر جعبه ها دارد، به گونه ای که مکانیزم این جعبه از دو قسمت به صورت مجزا تشکیل شده است. به عنوان یک بسته بندی به شکلی متداول مورد استفاده بیشتر برند ها قرار میگیرد.

نمونه ای دیگر از مدل بسته بندی پرفیوم، جعبه ادکلن تلسکوپی می باشد که در ارائه و نمایش محصولات عطر و ادکلن عملکرد موثری دارد، این مدل جعبه شامل دسته بندی ؛ تلسکوپی دو تکه، سه تکه می باشد.

برند عطر و ادکلن تام فورد، از این مدل جعبه برای هر نوع رایحه زنانه و مردانه استفاده نموده که تنها در رنگبندی متفاوت می باشد.

برای اطلاع از بررسی جعبه عطر و ادکلن برای شرکت های آرایشی میتوانید به مقاله : بررسی و مقایسه جعبه عطر ادکلن کارتنی برای شرکت های آرایشی مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاع از چاپ و طراحی خلاقانه جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن میتوانید به مقاله : چاپ و طراحی خلاقانه دیزاین جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن بر روی تبلیغات و معرفی مراجعه نمایید.

 

متریال به کار رفته در تولید مدل های مختلف جعبه پرفیوم :

 

متریال به کار رفته در تولید مدل های مختلف جعبه پرفیوم متفاوت می باشد که این تفاوت بر اساس میزان متریان استفاده شده، ابعاد جعبه، مدل و دیزاین است. هر مدل، طراحی منحصر به فردی دارد بر همین اساس است که مقدار و یا نوع متریال به کار رفته در تمامی مراحل تولید از جمله، برش، دیزاین سازی و... مشخص میشود.

متریال به کار رفته در تولید معمولا شامل؛ مقوا و MDF است که به دلخواه برند ها انتخاب میشود و برای مدل های مختلفی از جعبه مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال جعبه پرفیوم تستر مدلی از بسته بندی محصولات عطر و ادکلن در سایز کوچک تر است که حجم آنها معمولا کمتر از عطر و ادکلن جیبی می باشد، متریال به کار رفته در ساخت چنین جعبه هایی متفاوت است، به طوریکه ممکن است سایز بزرگی از بسته بندی انتخاب شود که معمولا از مقوا و ام دی اف، روکش های انتخابی، میزان رنگ و موارد دیگر بیشتر استفاده میشود.

متریال مختلفی از جمله، روکش های گالینگور، گالینگور متالیک، روکش سلفون، روکش سلفون مات، مخملی و.... در دیزاین کلی جعبه ها مورد استفاده قرار میگرد که میزان آنها بسته به ابعاد کلی جعبه مشخص میشود.

به عنوان مثال جعبه های عطر و ادکلن 50 تا 100 میل حجم به طور معمول در تولید آنها از مواد و میزان متریال مشخصی استفاده میشود که در نهایت جعبه هماهنگ با ابعاد محصولات باشد.

متریال دیگری که در برخی از جعبه ها مورد استفاده قرار میگیرد، ورقه طلایی و نقره ای است که در زمان درج لوگو و طرح بر روی جعبه ها طلاکوب و نقره کوبی میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس طراحی و ساخته شده است که هر کدام متناسب با هر سبک برندی می باشند، این مدل بسته بندی ها همانند مدل های مورد استفاده برند های معروف، در دیزاین و تنوع بالایی توسط تولید کننده لوکس باکس تولید شده اند.

در این بخش به چندین مدل از این جعبه ها را معرفی خواهیم نمود :

 

1.جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2.جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3. جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4. جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

برای کسب اطلاع از تفاوت رنگبندی جعبه پرفیوم زنانه و مردانه میتوانید به مقاله : تفاوت رنگبندی انواع جعبه عطر و ادکلن زنانه و مردانه مراجعه نمایید.

 

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید جعبه های پرفیومی :

 

لوکس باکس به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه تولید انواع مدل های جعبه عطر و ادکلن، خدماتی را در اختیار مشتریان و برند های مختلف در خصوص تولید قرار میدهند که میتواند شامل، ارائه مشاوره رایگان، تولید صفر تا صد بسته بندی پرفیوم با در نظر داشتن نیاز، تولید نمونه ای از مدل سفارشی شده برای ایجاد اطمینان از ثبت سفارش که هر کدام پس از عقد قرار داد و همکاری با مجموعه لوکس باکس در اختیار مشتریان عزیز قرار داده میشود.

جهت اطلاع از نحوه سفارش و همکاری شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید.