بررسی و مقایسه جعبه عطر ادکلن کارتنی برای شرکت های آرایشی

در انتخاب و خرید جعبه های مخصوص عطر و ادکلن مواردی از جمله مقایسه آن با دیگر باکس ها از مهم ترین مسئله است و مورد توجه بیشتر کسب و کار ها قرار میگیرد. مدل ها و متریال استفاده شده از جمله مواردی است که در بررسی جعبه های عطر و ادکلن کارتنی مد نظر است و به شناخت و انتخاب بهتر بسته بندی پرفیوم متناسب کمک میکند.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم مورد استفاده بیشتر شرکت های آرایشی برای عرضه و ارائه محصولات به بازار، سفارش و طراحی میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم تا شما را با مفاهیمی از جمله بررسی و معرفی جعبه عطر و ادکلن کارتنی و جعبه های پرفیوم لوکس باکس آشنا نماییم تا با دیدی وسیع  دست به انتخاب و سفارش بسته بندی مورد نیاز خود بزنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

مقایسه جعبه های کارتنی عطر و ادکلن

بررسی جعبه عطر و ادکلن کارتنی برای شرکت های آرایشی

بررسی و معرفی جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 

مقایسه جعبه های کارتنی عطر و ادکلن  :

 

جعبه های کارتنی عطر و ادکلن در مقایسه با باکس های پرفیومی درگیر، مناسب و منحصربه تر می باشد و تولید آنها با توجه به استاندراد های کیفیت می باشد.

این جعبه های کارتنی از مقوای و متریالی درجه یک ساخته شده اند که برای شرکت ها و برند ها بهتری گزینه برای اصالت محصولات می باشند.

این جعبه ها در هر مدل و طرحی تولید و ساخته و قابلیت اعمال چاپ و درج بر روی آنها وجود دارد.

در مقایسه این جعبه ها با بسته بندی های دیگر مواردی از جمله قیمت اهیمت دارد و لازم به ذکر است که قیمت جعبه های کارتنی عطر و ادکلن با توجه به متریال به کار رفته و نوع سفارشات، تعیین میشود.  

معمولا قیمت نهایی این جعبه های عطر و ادکلنی و در مقایسه با نمونه های دیگر بسته بندی منطقی و مناسب تر می باشد.

در سفارش سازی این جعبه ها از متریال منحصربه فردی از جمله طلاکوب و روکش های متنوع و رنگبندی و طرح های مختلفی برای دیزاین استفاده میشود نسب به بسته بندی های دیگر ظاهری زیبا به عنوان ویترین محصولات عطر و ادکلنی دارد.

این جعبه های پرفیوم به دلیل تنوع بالایی که در مدل و رنگ بندی دارند بهترین گزینه برای هر برند و محصول عطر و یا ادکلنی هستند و میتوان هر نوع خدمات دلخواهی را بر روی آنها انجام داد.

به دلیل استقبال از جعبه های کارتنی سعی در ارتقا و توجه به جزئیات در تولید آنها با دقت انجام میشود، هر یک از جعبه های کارتنی را میتوان در هر تعداد و ابعاد مد نظر و متناسب با محصولات را طراحی و تولید نمود.

در تولید جعبه های کارتنی در هر مدل و شکلی هیچ محدودیتی وجود ندارد و در تولید آنها مواد درجه یک با گرید بهداشتی استفاده میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاع در مورد طراحی انواع جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : طراحی و معرفی انواع مختلف جعبه عطر ادکلن پرفیوم لاکچری مراجعه کنید.  

 

بررسی جعبه عطر و ادکلن کارتنی برای شرکت های آرایشی :

 

در بررسی جعبه عطر و ادکلن کارتنی برای شرکت های آرایشی مواردی از اکان ساخت در تعداد بالا و سفارش سازی آنها مورد توجه قرار گرفته و از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت های آرایشی معمولا از بسته بندی های کارتنی پرفیوم برای محصولاتی از جمله عطر ها و ادکلن ها و همچنین تستر های آنها استفاده می نمایند.

این شرکت ها برای عرضه محصولات عمده خود به فروشگاه ها و مراکز خرید لوازم آرایشی، جعبه های کارتنی اختصاصی خود را برای بسته بندی به کار میگیرند و این جعبه ها معمولا سفارش سازی شده است.

این جعبه ها هستند که محصولات را به خوبی نمایش میدهند و مهم تر از همه مسائل برای شرکت های آرایشی نمایش ارزش و اصالت محصولات و معرفی آنها به بهترین شکل ممکن به مخاطبان می باشد.

جعبه کارتنی پک عطر و ادکلن یکی از مدل های بسته بندی مورد استفاده این شرکت ها است و در آن معمولا چندین رایحه یک برند و محصول عطر و با ادکلن بسته بندی و به بازار ارائه داده میشود.

جعبه های پک عطر و ادکلن در ابعاد و اندازه های مختلف برای هر مدل و تعداد عطری طراحی میشود و در چاپ توضیحات هر مدل محصول به خوبی بر روی جعبه اعمال میشود.

بسته بندی های کارتنی به صورت عمده برای این شرکت ها خریداری و یا سفارش سازی میشوند.

جهت اطلاع از سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن برای برندها و شرکت ها به مقاله : سفارش جعبه های بسته بندی عطر و ادکلن فروشگاهی و برند مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن و متریال به کار رفته در تولید هر کدام شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم و متریال به کار رفته در تولید هر کدام مراجعه نمایید.

بررسی و معرفی جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

در بررسی و معرفی جعبه های پرفیوم لوکس باکس، مدل ها و نوع بسته بندی و متریال به کار رفته از مواردی است که به آن پرداخته میشود.

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس در انواع مدل ها کاملا متناسب با هر نوع برند و محصول عطر و ادکلنی  طراحی شده است و در مقایسه با بسته بندی های دیگر  یک گزینه منحصر به فرد و قابل سفارش سازی است.

ما در اینجا چندین مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس را بررسی و معرفی می نماییم که با مقایسه آنها متوجه تفاوت و منحصر به فرد بودن مدل ها میشوید؛

1.جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2.جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LB786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4.جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

لوکس باکس به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشتاز در زمینه تولید انواع بسته بندی، خدمات هایی را در اختیار مشتریان قرار میدهد که سفارش سازی یکی از این خدمات می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و خرید جعبه خالی به مقاله : سفارش و خرید جعبه خالی عطر و ادکلن پرفیوم برای بسته بندی محصولات شرکتی مراجعه فرمایید. 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاع از قیمت و سفارش با تیم پشتیبانی 24 ساعته در تماس باشبد و حتی خرید های خود را به دو صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق سایت فروشگاهی لوکس باکس و یا به صورت حضوری انجام دهید.