سفارش و خرید جعبه خالی عطر و ادکلن پرفیوم برای بسته بندی محصولات شرکتی

این روز ها خرید و سفارش روندی آسان دارد و بیشتر برند ها جعبه ها از تولید کنندگان بزرگ و مورد اعتمادی سفارش و خریداری می نمایند.

برای کسب و کار ها و شرکت های تولید کننده و یا واردکننده عطر و ادکلن مورد اهمیت می باشد که این محصولات پرفیوم بسته بندی مناسب و با کیفیتی داشته باشند.

سفارش و خرید جعبه خالی ادکلن توسط شرکت های عطر و ادکلنی از تولید کنندگان محبوب در زمینه تولید جعبه انجام میشود و بیشتر کسب و کار ها جعبه ها را کاملا مشابه محصولات در ابعاد مورد نظر سفارش میدهند. این جعبه ها از هارد باکس ساخته و طراحی شده اند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

لوکس باکس یکی از تولید کنندگان جعبه عطر و ادکلن پرفیوم است که این بسته بندی ها را متناسب با هر محصول عطر و ادکلنی در برند های مختلف طراحی و تولید می نماید که گزینه ای مناسب برای محصولات شرکتی می باشد.

با ما همراه باشید که در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با مفاهیمی مانند سفارش و خرید جعبه پرفیوم برای محصولات شرکتی، تیراژ و قیمت، خرید از لوکس باکس و.. آشنا نماییم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

سفارش و خرید جعبه خالی عطر ادکلن برای محصولات شرکتی

تیراژ ( تعداد سفارش) و قیمت جعبه عطر و ادکلن

خرید جعبه خالی پرفیوم لوکس باکس

چند مدل جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس

 

 

سفارش و خرید جعبه خالی عطر ادکلن برای محصولات شرکتی :

 

بسیاری از کسب و کار ها و برند ها با سفارش و خرید جعبه خالی عطر و ادکلن برای محصولات شرکتی خود، معیار هایی را از جمله، انتخاب بهترین تولید کننده، جعبه های با کیفیت، سفارش آسان و موارد دیگر را مد نظر دارند ، که با توجه به این معیار ها بسته بندی اختصاصی یا آماده را خریداری میکنند.  

سفارش جعبه های پرفیوم با توجه به مواردی مثل مورد اعتماد بودن تولید کنندگان و فروشندگان انجام میشود که اگر شرکت ها تولید کنندگانی مورد اطمینان را انتخاب نمایند، بسته بندی با کیفیت و همچنین شیکی را برای محصولات خود خریداری میکنند.

 

شرکت ها با توجه به موارد مختلفی جعبه های خالی آماده یا جعبه های خالی سفارشی و طراحی شده را خریداری مینمایند:

1.شرکت های برند عطر و ادکلن که جعبه های خالی را با توجه و کاملا مناسب با برند و محصولات، با طراحی مد نظر از تولید کنندگان سفارش میدهند که بسته بندی برای این شرکت ها بسیار مهم است به گونه ای که به اصالت و برند خود اهمیت میدهند و جعبه ها نیز ابزاری برای پیشرفت در این زمینه می باشند.

 این شرکت ها میتوانند با انتخاب متریان باکیفیت، رنگ ها، طرح ها و دیزاین های مورد نظر بسته بندی اختصاصی خود را داشته باشند.

شرکت هایی که بسته بندی اختصاصی را سفارش میدهند، جعبه عطر و ادکلنی کاملا متمایز با رقبا انتخاب میکنند و از طرح های مختلفی متناسب با رایحه زنانه یا مردانه انتخاب  می نمایند و تولید کنندگان جعبه پرفیوم ، برند ، مدل عطر و یا ادکلن  را با استفاده از طلاکوب و نقره کوب یا چاپ ساده حکاکی و درج نموده که نشان دهنده کیفیت و اصالت عطر یا ادکلن ها است.

 

2. معمولا بعضی از کسب و کار ها تعداد مختلفی از عطر و ادکلن را دارند که به دنبال جعبه های پرفیوم آماده هستند و درج نام برند ، سفارش سازی اختصاصی و.. جعبه برای آنها مورد اهمیت نیست و در بعضی موارد میخواهند تنها نام برند را بر روی جعبه ها درج شود.

این مشاغل فقط به بسته بندی آماده نیاز دارند، که در تعداد مختلف برای محصولاتشان خریداری می نمایند که نیازمند تولید کننده ای هستند که از قبل جعبه های عطر و ادکلن را به صورت آماده موجود داشته باشد که سفارش دهند و عطر و ادکلن را در آن بسته بندی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی جعبه عطر و ادکلن کارتنی میتوانید به مقاله : بررسی و مقایسه جعبه عطر ادکلن کارتنی برای شرکت های آرایشی مراجعه فرمایید. 

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

تیراژ ( تعداد سفارش) و قیمت جعبه عطر و ادکلن :

 

تیراژ یا همان تعداد سفارش جعبه عطر و ادکلن، قیمت نهایی را تایین میکند. بسیاری از کسب و کار ها جعبه های پرفیوم را در تعداد مشخص و بالا سفارش میدهند که با توجه به این تعداد قیمت ها توسط لوکس باکس تایین میشود و اگر تیراژ ( تعداد سفارش) بالا باشد ممکن است در قیمت تاثیر گذار بوده و شامل کاهش درصدی قیمت شود.

برای محصولات شرکتی خرید تعداد بالا و تامین بسته بندی مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به گونه ای موجب سود شرکت ها می شود.

لازم به ذکر است که قیمت جعبه ها علاوه بر تعداد سفارش با توجه به طراحی ها نیز تایین میشود. طلاکوب، نقره کوب، رنگ بندی، زمان تولید جعبه، ابعاد، متریال به کار رفته و... نیز در قیمت جعبه ها موثر می باشد.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت جعبه عطر و ادکلن طلاکوب و تولید میتوانید به مقاله : قیمت تولید انواع جعبه طرح دار عطر و ادکلن ، چاپ طلاکوب لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خرید جعبه خالی پرفیوم لوکس باکس :

 

با خرید جعبه خالی پرفیوم از لوکس باکس، کسب وکارها میتوانند بسته بندی مورد نیاز محصولات و برند خود را تامین نمایند.

لوکس باکس به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ است در زمینه طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن فعالیت میکند، لوکس باکس جعبه ها را مناسب و در طرح، رنگبندی، ابعاد و .. مورد نظر شرکت هایی محصولات اختصاصی عطر و ادکلن که نیازمند جعبه های پرفیوم ویژه هستند تولید می نماید.

همچنین جعبه های پرفیوم لوکس باکس در طرح ها و رنگ های مختلفی به صورت آماده نیز برای مشاغلی که نیاز به سفارش سازی ندارند، موجود میباشد. جعبه های خالی عطر و ادکلن آماده دیگر نیازی به طراحی و گذراند مراحل دیگری را ندارند و از قبل توسط لوکس باکس طراحی و تولید شده اند.

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس خالی و بدون هیچ محتویاتی هستند و لوکس باکس از قبل تعداد مختلفی از این جعبه ها را طراحی و تولید نموده که به صورت آماده خریداری میشوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص لوکس ترین بسته بندی های عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : بررسی لوکس ترین مدل های جعبه عطر و ادکلن پرفیوم+لوکس باکس مراجعه کنید. 

 

 

چند مدل جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس :

 

در اینجا ما چندین مدل جعبه های خالی عطر و ادکلن را که برای محصولات شرکتی مناسب هستند را به شما معرفی میکنیم که با بررسی این جعبه ها میتوانید بسته بندی را سفارش دهید.

چند مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس با طراحی متنوع و دیزاین منحصربه فرد :

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات لوکس باکس کد LB788

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LB786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

_این جعبه ها خالی و بدون هیچ محتویاتی آماده خرید هستند و از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.

 

برای مصالعه و کسب اطلاعات مختلف از جمله تولید و ثبت سفارش از لوکس باکس میتوانید به مقاله : تولید و ثبت سفارش هارد باکس عطر و ادکلن با کیفیت از فروشگاه لوکس باکس مراجعه کنید.

 

خرید و سفارش جعبه عطر و ادکلن از لوکس باکس بسیار آسان می باشد و تنها کافی است که گذراندن روندی جعبه ها را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی لوکس باکس خریداری نمایید.

شرکت های عطر و ادکلن میتوانند به راحتی با مراجعه به لوکس باکس، همکاری خود را آغاز نمایند و جعبه ها را در تعداد و طراحی و ابعاد مشخص سفارش دهند.  

برای اطلاع از شرایط سفارش و قیمت میتوانید با تیم پشتیبانی24 لوکس باکس تماس حاصل فرمایید.