بررسی لوکس ترین مدل های جعبه عطر و ادکلن پرفیوم+لوکس باکس

لوکس ترین جعبه ها، مورد استفاده بیشتر معروف ترین برند های عطر و ادکلن پرفیومی قرار میگیرند که به محصولات و دیده شده و حتی محبوبیت برند خود اهمیت داده و سلیقه مخاطبان مورد توجه آنها است.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم تا به امروز در مدل های متفاوت و مختلفی مورد استفاده هستند که هر کدام از این جعبه ها با توجه به معیار های بیشتر افراد از جمله ؛ رنگ بندی، مدل، شکل ، ابعاد و.. بسته بندی لوکس محسوب میشوند.

این جعبه ها معمولا از هارد باکس مقاوم تولید میشوند که این مقاومت و جنس جعبه خود به تنهایی معیاری در لوکس بودن بسته بندی است، اگر جنس و متریال استفاده شده استاندارد باشد، به راحتی میشود در مدل و طرح های مختلفی جعبه ها را طراحی نمود.

لوکس باکس یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید انواع باکس های لوکس عطر و ادکلن است که آنها را کاملا مدرن تولید میکند.

در ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله بررسی لوکس ترین جعبه های پرفیوم، مدل های لوکس بسته بندی برند های معروف ، لوکس ترین جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس و خدمات این مجموعه پرداختیم که با بررسی و مطالعه، متوجه اهمیت ظاهر لوکس جعبه ها در صنعت عطر و ادکلن میشوید و با انتخابی دقیق بسته بندی مخصوص خود را انتخاب میکنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

بررسی لوکس ترین جعبه های عطر و ادکلن  

مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن های شیک و لوکس برند ها

بررسی لوکس ترین جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس

خدمات مجموعه لوکس باکس

 

بررسی لوکس ترین جعبه های عطر و ادکلن :

 

در بررسی لوکس ترین جعبه های عطر و ادکلن، ظاهر و طرح جعبه مهم ترین موضوع است که بیشتر کسب و کار های عطر و ادکلن در دنیا، به آن توجه دارند. ظاهر و شکل این جعبه ها که معمولا از جنس هارد باکس هستند اگر لوکس و مدرن طراحی شده باشد باعث متمایز نمودن محصولات از دیگر برند ها میشود.  

درجعبه های لوکس پرفیوم معمولا از چند رنگ مشخص و کاملا مناسب طراحی شده که به عنوان نمادی از برند است، رنگ ها تاثیر مستقیمی بر جذب مشتریان دارند، این در صورتی است که برند ها رنگبندی زیبا و دقیقی را انتخاب میکنند.

موضوع دیگری که در بررسی لوکس ترین جعبه های پرفیوم مهم است این می باشد که بسته بندی های پرفیوم باید از نظر طرح و مدل با خود برند و محصولات هماهنگی داشته باشند که بیشتر برند ها جعبه ای مشابه با خود رایحه و برند انتخاب نموده اما بعضی از برند ها کاملا شکل و مدل جعبه را متفاوت با شیشه عطر یا ادکلن انتخاب میکنند.

لوکس ترین جعبه ها در دنیا که مورد استفاده برند های معروف قرار میگیرد در سبک های مینیمال، کلاکسیک ، ساده و یا طرح دار، طراحی و ساخته شده اند که بیشتر مصرف کنندگان با مشاهده جعبه ها، برند ها را میشناسند و همین باعث ماندگاری در ذهن ها میشود که مشتریان با خرید از برند، بار دیگر با مشاهده بسته بندی، رایحه عطر و ادکلن را احساس میکنند. 

یک جعبه پرفیوم لوکس، ارزش و اصالت محصولات عطر و ادکلن را بالا میبرد و آنها را به در بهترین حالت نمایش میدهد. بر روی بیشتر جعبه های لوکس نام برند با فونت و رنگ زیبایی درج میشود. 

شما عزیزان میتوانید جهت کسب و اطلاعات بیشتر درباره بررسی روند تغییرات بسته بندی ها به مقاله : بررسی روند تغییرات بسته بندی های عطر و ادکلن برند های مردانه مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی جعبه پرفیوم و ویژگی های آن میتوانید به مقاله : طراحی بسته بندی ادکلن، جعبه عطر و ادکلن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ مراجعه فرمایید.

مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن های شیک و لوکس برند ها:

 

این روز ها بیشتر برند های معروف ، جعبه عطر و ادکلن های شیک و لوکسی رابرای محصولات پرفیوم خود انتخاب و طراحی و در نهایت تولید میکنند که در اینجا ما چندین مورد را معرفی و بررسی میکنیم که با در نظر داشتن تمامی ویژگی ها و مدل های شیک، بسته بندی لوکس و زیبایی را برای محصولات انتخاب می نمایید.

بسیاری از برند های معروف که تولید و عرضه کننده عطر ها و ادکلن های مختلف در دنیا هستند، بسته بندی های لوکس و شیکی را برای کالاهای خود انتخاب نموده که در مدل ها و طراحی های مختلف تولید و استفاده میشود.

از جمله برند های عطر و ادکلن معروف میتوان به ورساچه و گوچی اشاره نموده که هر دو در صنعت عطر و ادکلن موفق هستند و جعبه هایی را برای بسته بندی و نمایش برند خود انتخاب نموده اند که در مدل های متنوع و متفاوتی برای هر رایحه انتخاب و طراحی شده است.

بسته بندی های عطر و ادکلن برند ورساچه معمولا در مدل های مربعی و مستعطیلی شکل طراحی و با توجه به رایحه انتخاب شده برای مثال عطر ورساچه مردانه "او فرش" رایحه خنک و ملایم دارد که بسته بندی نیز متناسب با این رایحه با رنگ بندی آبی طراحی شده که یک مدل از لوکس ترین جعبه ها است.

جعبه  عطر و ادکلن لوکس باکس

یکی دیگر از لوکس ترین جعبه پرفیوم برند ورساچه، بسته بندی عطر و ادکلن "ورساچه صورتی برایت کریستال" است که متناسب با رنگ بندی انتخاب شده طراحی شده است، درب این محصول همانند اسمی که دارد به شکل کریستال بوده که در جعبه مینیمال و ساده مربعی شکل بسته بندی میشود.

جعبه عر و ادکلن لوکس باکس

یکی دیگر از برند های که جعبه های طرح دار و لوکس را طراحی و استفاده نموده گوچی می باشد. این برند به دلیل ارائه محصولات در بسته بندی لوکس و منحصربه فرد به معروفیت و محبوبیت رسیده است، جعبه های مورد استفاده این برند ظاهری مدرن و زیبا دارند و معمولا در دو مدل طرح دار و مینیمال با توجه به عطر و ادکلن ها تولید میشوند.

یکی از مدل های لوکس جعبه پرفیوم گوچی ، بسته بندی عطر گوچی "فلورا زنانه روونا" است که در بین تمامی بسته بندی ها، یکی از لوکس ترین و زیبا ترین جعبه ها است، این جعبه در رنگ بندی متفاوت و استفاده از طرح گلدار متناسب با رایحه گل های مختلف طراحی و تولید شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن گوچی "فور اور ناو موسیو" یکی از لوکس ترین جعبه های عطر است که در مدلی متفاوت و تلسکوپی شکل تولید شده است، این مدل جعبه لوکس، عطر و ادکلن را به زیبایی نمایش میدهد و همچنین رنگ جعبه نیز آن را لوکس و جذاب تر نموده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیزاین سازی و طراحی قسمت های داخلی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : دیزاین سازی و طراحی قسمت های داخلی انواع جعبه عطر و ادکلن اختصاصی مراجعه نمایید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی لوکس ترین جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس :

 

با بررسی لوکس ترین جعبه عطر و ادکلن پرفیوم لوکس باکس متوجه میشوید که با نمونه های بسته بندی عطر و ادکلن برند های معروف و لوکس برابری میکند و این جعبه های لوکس باکس  منحصربه فرد بوده و به عنوان یک بسته بندی لوکس از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار می باشد.

لوکس باکس انواع جعبه های پرفیوم را در ظاهر و شکلی لوکس طراحی کرده که مورد استفاده برند های عطر و ادکلن قرار میگیرد.

از لوکس ترین مدل های جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس ؛

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات لوکس باکس کد LB788

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه های عطر و ادکلن تستر میتوانید به مقاله : معرفی مناسب ترین بسته بندی های تستر عطر و ادکلن در حجم های مختلف مراجعه کنید. 

خدمات مجموعه لوکس باکس :

 

لوکس باکس به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید لوکس ترین جعبه عطر و ادکلن است که با در نظر داشتن معیار ها و نیاز های هر کسب و کاری این جعبه ها طراحی میکند.  

خدماتی که مشتریان میخواهند بر روی جعبه های لوکس انجام شود شامل: سفارش سازی در رنگ و ابعاد و طرح کامل مناسب عطر و ادکلن است که آن را لوکس تر از بسته بندی های موجود کند.

هر کسب و کاری میتواند با اقدام به تامین بسته بندی برای محصولات عطر و ادکلن برند خود با لوکس باکس همکاری داشته باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و خرید جعبه عطر و ادکلن برای محصولات شرکتی میتوانید به مقاله : سفارش و خرید جعبه خالی عطر و ادکلن پرفیوم برای بسته بندی محصولات شرکتی مراجعه نمایید.

رضایت مشتریان برای لوکس باکس اهمیت دارند و در این زمینه تمام تلاش خود را میکند که جعبه هایی با معیار و کیفیت دلخواه شما را تولید کند.

شما عزیزان میتوانید جهت مشاهده انواع لوکس ترین مدل های جعبه عطر و ادکلن به سایت فروشگاهی لوکس باکس مراجعه نمایید.