بررسی روند تغییرات بسته بندی های عطر و ادکلن برند های مردانه

بسته بندی عطر و ادکلن برند های مختلف مردانه از گذشته تا به الان تغییراتی داشته و حتی کاملا در مدل و طرح، جدید و متفاوت تر نسبت به قبل تولید و استفاده میشود.

جعبه هارد باکس یکی از بسته بندی های مورد استفاده بیشتر برند های عطر و ادکلن می باشد که در هر مدل و طرحی ساخته میشود و حتی به راحتی میتوان لوگو و برند را بر روی آن چاپ کرد.

لوکس باکس یکی از تولیدکنندگانی است که با توجه به تمامی تغییرات مدل و ظاهر بسته بندی، جعبه های عطر و ادکلن را در هر مدل و ابعاد برای هر برند و سلیقه ای تولید و عرضه می نماید.

در ادامه با ما همراه باشید که به بررسی روند تغییرات بسته بندی های عطر و ادکلن برند های مردانه پرداختیم که با مطالعه، متوجه تغییر بسته بندی عطر و ادکلن ها میشوید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

بررسی جعبه عطر ادکلن پرفیوم برندهای مردانه

روند تغییرات بسته بندی پرفیوم برندهای معروف مردانه

خدمات و جعبه های پرفیوم لوکس باکس

 

بررسی جعبه عطر ادکلن پرفیوم برندهای مردانه :

 

در بررسی جعبه عطر و ادکلن برند های مردانه، موضوعاتی مهمی مورد توجه قرار میگیرد، به عنوان نمونه بیشتر برند های معروف در دنیا از رنگ بندی مشخصی برای دیزاین خارجی جعبه استفاده میکنند

برای نمونه اگر رایحه عطر و یا ادکلن مردانه چوب یا شکلات باشد بسته بندی آن نیز متناسب خود آن طراحی شده و در این خصوص معمولا از رنگ های قهوه و کرمی رنگ برای جعبه پرفیوم استفاده میشود.

بسته بندی عطر و ادکلن مردانه در مدل ها و طرح های متناسبی با خود آن محصول ساخته شده که در نگاه اول متوجه میشوید که عطر یا ادکلنی که در جعبه قرار دارد مردانه است.

معمولا برند های عطر و ادکلن مردانه بسته بندی مقاوم و مستحکم تری برای محصولات خود انتخاب می نمایند چون خود بسته بندی ارزش و اصالت محصولات و برند ها را به خوبی نشان میدهد و بیشتر مشتریان با فقط با توجه به ظاهر جعبه عطر و ادکلن برند و رایحه را انتخاب می نمایند.

برای دیدن ده مدل جعبه پرفیوم برند گوچی و شانل به مقاله : بررسی و مقایسه ده مدل از جدیدترین بسته بندی های عطر و ادکلن برند گوچی و شانل مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

روند تغییرات بسته بندی پرفیوم برندهای معروف مردانه :

 

از گذشته تا به امروز روند تغییرات بسته بندی پرفیوم برند های معروف مردانه تفاوت یافته و در مقایسه با بسته بندی های گذشته، جعبه های پرفیوم امروزی مدرن و باکیفیت تر هستند و همچنین در طراحی جدید تر شیک تری تولید میشوند.

برند های مردانه عطر و ادکلن مانند دیور( Dior ) ، باربری ( BURBERRY )، کرید ( CREED ) از محبوب ترین برند های پرفیوم هستند که در روند انتخاب و تولید بسته بندی محصولات آنها جزئیات جعبه یا به طور کل مدل و طرح جعبه ها تغییراتی داشته است: 

برای اطلاع از لوکس ترین بسته بندی های پرفیوم میتوانید به مقاله : بررسی لوکس ترین مدل های جعبه عطر و ادکلن پرفیوم+لوکس باکس مراجعه نمایید. 

جعبه عطر و ادکلن مردانه دیور:

دیور یکی از معروف ترین برند های عطر و ادکلن مردانه در دنیا است که در طول تولید و ارائه محصولات خود بسته بندی متفاوت تری را بری عطر و ادکلن مردانه انتخاب و تولید نموده است.

دیور در بسته بندی عطر هوم اینتنس خود از جعبه ای با رنگ مشکی و طراحی ساده و شیکی برای شیشه عطر خود استفاده نموده است که حدودا در سال 2007 این عطر تولید شده و بسته بندی آن کاملا با خود عطر و ادکلن مردانه تشابه دارد و همچنین برند دیور و مدل پرفیوم به زیبایی بر روی جعبه و خود شیشه با رنگ نقره_ سفید چاپ شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

اما دیور در سال های قبل محصولی با بسته بندی و مدلی کاملا متفاوت تولید کرده است که با بیته بندی عطر هوم اینتنس کاملا متفاوت می باشد. عطر یا ادکلن مردانه دیور ساواج با بسته بندی جدید تر و زیبا تری عرضه میشود که تغییرات قابل توجهی با مدل قبلی دارد.

دیور ساواج جعبه ای با مدل تلسکوپی دارد و از رنگ مشکی در تمامی بسته بندی و خود شیشه عطر نیز استفاده شده است و لوگوی دیور به صورت مدرن بر روی درب شیشه و سمت بالای جعبه درج شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بسته بندی عطر و ادکلن مردانه برند باربری ( BURBERRY ) :

برند باربری یکی از محبوب ترین برند های عطر یا ادکلن مردانه است که سالها در این زمینه فعالیت دارد.

 یکی از محصولات مردانه این برند عطر باربری لندن مردانه است که سالها پیش تولید شده و بسته بندی بسیار منحصربه فرد زیبایی دارد. در طراحی جعبه این محصول به شباهت شیشه و خود جعبه بسیار توجه شده و متناسب با یک دیگر تولید شده است .

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

باربری در تغییرات جعبه عطر و ادکلن مردانه هیرو سعی نموده تا از طرح کاملا ساده و مینیمال استفاده نماید و رنگ بندی جعبه نیز متفاوت تر از مدل بسته بندی باربری لندن است.در این بسته بندی برند باربری از رنگ روشن تری برخلاف برند ها که رنگ تیره را نماد بسته بندی عطر و ادکلن مردانه میدانند استفاده  نموده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

بسته بندی عطر و ادکلن مردانه کرید ( CREED ) :

کرید یک برند شناخته شده در صنعت عطر و یا ادکلن مردانه است که در گذشته بسته بندی ساده وشیکی برای محصول خود برگزیده که با گذشت زمان روند بسته بندی محصولات پرفیوم مردانه این برند تغییراتی داشته.

یکی از بسته بندی های این برند، جعبه عطر مردانه کرید وایکینگ است که در بسته بندی از تصویر کشتی که نمادی از استقامت می باشد استفاده شده که در آن سال ها بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در این بسته بندی از رنگ بندی قرمز استفاده شده و لوگوی کرید به طور واضح بر روی جعبه درج شده است .

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

در بسته بندی عطر کرید اونتوس از رنگ تیره و نمادی متفاوت تری استفاده شده که نمادی از موفقیت و پیروزی می باشد. جعبه کاملا با خود شیشه مشابه است طوری تولید شده که اصالت برند را به خوبی نشان میدهد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مقایسه بسته بندی عطر و ادکلن مردانه و زنانه به مقاله : مقایسه بسته بندی جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه در دنیا مراجعه فرمایید. 

 

خدمات و جعبه های پرفیوم لوکس باکس :

 

لوکس به عنوان یکی از تولیدکنندگان جعبه عطر و ادکلن مردانه در صنعت عطر و ادکلن شناخته شده است و با سالها سابقه کار در زمینه طراحی و ساخت بسته بندی برترین مدل ها را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه میدهد.

خرید از لوکس باکس بدون واسطه و شامل دریافت خدمات منحصربه فردی میباشد.

خدمات لوکس باکس شامل :

_ سفارش سازی جعبه پرفیوم مردانه بر اساس برند و شیشه محصول و..

_ همکاری برند های مختلف عطر و ادکلن با لوکس باکس

_ تامین بسته بندی مناسب برای محصولات

_ سفارش آسان و دریافت سفارش در کوتاه ترین زمان

_ دریافت مشاوره رایگان

_ تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته

برای اطلاع از فروش عمده و سفارش سازی میتوانید به مقاله : فروش عمده و سفارش سازی هارد باکس عطر و ادکلن اختصاصی و شیک مراجعه بفرمایید.

در اینجا ما چندین مدل جعبه عطر و ادکلن مردانه لوکس باکس را به شما معرفی می نماییم که در مدلی شیک و لوکس طراحی و تولید شده اند :

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن پرفیوم لوکس باکس

برای دیدن مدل های دیگر و سفارش به فروشگاه اینترنتی لوکس باکس مراجعه نمایید.