قیمت تولید انواع جعبه طرح دار عطر و ادکلن ، چاپ طلاکوب لوکس باکس

جعبه های پرفیوم طرح دار به منظور نگهداری و نمایش بهتر و حفظ اصالت عطر وادکلن ها طراحی و تولید میشوند و انواع مختلفی دارند و در طرح های متنوع، معمولا از جنس هارد باکس ساخته میشوند.

جعبه عطر و ادکلن چاپ طلاکوب لوکس باکس نمونه ای از چاپ است که به جعبه ها زیبایی و اصالت میبخشد و به گونه ای، بسته بندی محصولات پرفیوم کسب و کارها را متمایز تر از رقبا میسازد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم شما را با انواع جعبه طرح دار،تولید جعبه پرفیوم، و چاپ طلاکوب و قیمت آشنا نماییم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختم که عبارتند از :

تولید انواع جعبه طرح دار عطر و ادکلن

ارائه چندین مدل جعبه پرفیوم طرح دار

چاپ طلاکوب بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس

قیمت جعبه پرفیوم لوکس باکس

 

 

تولید انواع جعبه طرح دار عطر و ادکلن :

 

در تولید انواع جعبه طرح دار عطر و ادکلن، لوکس باکس تلاش نموده که با استفاده از بهترین ابزار و متریال درجه یک بسته بندی کاملا مناسب و مورد نیاز مصرف کنندگان را ساخته و عرضه نماید. خلاصه فرآیند ساخت و تولید جعبه پرفیوم شامل؛ طراحی شکل اولیه جعبه توسط طراحان ماهر لوکس باکس، انتخاب مواد باکیفیت از جمله مقوا، ام دی اف و... ، استفاده از پیشرفته ترین دستگاهای برش و .. ، چاپ طرح های مورد نظر و.. می باشد.

در تولید این جعبه ها معیار هایی مد نظر قرار گرفته است، که با توجه به این معیار ها جعبه ها کاملا متناسب و نزدیک به محصولات و رایحه طراحی و ساخته میشوند. که مخاطبان در یک نگاه متوجه مدل و اصالت محصولات میشوند.

لوکس باکس با تولید انواع جعبه طرح دار به کسب و کار ها این امکان را میدهد که طرح مد نظر خود را ارائه دهند که روی جعبه ها درج و چاپ شود.

طرح های درج شده بر روی جعبه عطر و ادکلن در رنگبندی کاملا مشخص شده ازسوی مشاغل و برند ها یا با توجه به مواردی از جمله مدل عطر یا ادکلن مانند زنانه یا مردانه یا رایحه و... انتخاب میشود.

تولید جعبه ادکلن و عطر طرح دار در انواع گوناگون مثل طرح های گلدار مناسب عطر و ادکلن زنانه انجام میشود و معمولا طرح های ساده و لوکس متناسب با عطر و ادکلن های مردانه بر روی جعبه طراحی میشود.

در تولید این جعبه پرفیوم ها کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش مهمی در مراحل تولید دارد و کیفیت است که اصالت برند ها را حفظ میکند و کسب و کار ها میتوانند با انتخاب لوکس باکس و ارائه طرح های مورد نظر و متناسب، جعبه عطر و ادکلن طرحدار کاملا مناسب و منحصر به فرد را دریافت کنند.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی و مقایسه جعبه های ادکلن زنانه به مقاله : بررسی و مقایسه جعبه معروف ترین ادکلن های زنانه مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

ارائه چندین مدل جعبه پرفیوم طرح دار لوکس باکس:

 

در اینجا ما مدل های طرح دار جعبه پرفیوم لوکس باکس را به شما معرفی میکنیم که آنها کاملا مناسب انواع عطر و ادکلن در رایحه های مختلف هستند :

1.جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

این جعبه عطر و ادکلن نمونه از طرح گدار است که کاملا مناسب عطر و ادکلن ها تولید شده.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

2. جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

این بسته بندی کاملا متفاوت و مدرن طراحی شده و بر روی دیزاین خارجی جعبه از نماد کشتی و یک کادر در قسمت میانه و حاشیه برند چاپ شده است که نام برند را زیبا تر نمایش میدهد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

3. جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل کشویی لوکس باکس کد LB789

این مدل جعبه طراحی کاملا زیبا و جذابی دارد که در طرح های آن از رنگ های متنوع به طور همزمان استفاده شده که مخاطبان را به خود جذب میکند، این بسته بندی مناسب رایحه های مختلف می باشد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

برای اطلاع از مفاهیمی مانند فاوت قیمت جعبه چوبی و مقوایی عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : تفاوت قیمت جعبه چوبی و مقوایی عطر و ادکلن+موارد استفاده از هرکدام مراجعه نمایید.

 

چاپ طلاکوب بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس :

 

 لوکس باکس معمولا با استفاده از روش های به روز، چاپ طلاکوب بر روی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم را انجام میدهد. طلاکوب روندی از طراحی و تولید و چاپ است که در این فرآیند ورقه های طلایی رنگ با استفاده از قالب های مد نظر و گرم شده و فویل که میان ورقه طلایی و قالب قرار میگیرد انجام میشود.

چاپ طلاکوب به روش دیگری از جمله چاپ سرد نیز اعمال میشود و به طور معمول این نوع چاپ بسیار مورد استفاده بیشتر کسب و کار های عطر و ادکلن است.

چاپ طلاکوب بیشتر بر روی جعبه های مقوایی انجام شده و جعبه های عطر و ادکلن با چاپ طلاکوب جلوه ای منحصربه فرد به محصولات میدهند و این عمل برند را متمایز نموده و مشتریان را به طور شگفت انگیزی جذب مینماید.

با چاپ طلاکوب میتوان نام برند، لوگو، طرح و.. مد نظر و کاملا سازگار با محصولات را بر روی جعبه درج نمود. این چاپ درخشش و جذابیت زیبایی به بسته بندی پرفیوم میدهد.

چندین مدل جعبه پرفیوم چاپ طلاکوب لوکس باکس :

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

قیمت جعبه پرفیوم لوکس باکس :

 

قیمت انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس به عواملی از جمله ابعاد، تعداد، زمان تولید، متریان به کار رفته، طراحی و چاپ طلاکوب و نقره کوب و ... بستگی دارد.

قیمت جعبه های پرفیوم از مهم ترین مسئله کسب و کار های عطر و ادکلن است، قیمت ها با توجه به سفارشات تغییر میکند.

لوکس باکس با توجه به بودجه و سفارش سازی و.. قیمت جعبه ها را مشخص نموده و نکته مورد اهمیت این است که کسب و کار ها این جعبه ها را به طور مستقیم از خود تولید کننده "لوکس باکس" خریداری میکنند، و این یعنی قیمت ها واقعی هستند و هیچ هزینه اضافه ای دریافت نمی شود.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : سفارش و خرید جعبه خالی عطر و ادکلن پرفیوم برای بسته بندی محصولات شرکتی در خصوص سفارش و خرید جعبه عطر و ادکلن اطلاعاتی کسب کنید. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : مزیت های خرید جعبه هارد باکس عطر و ادکلن سفارشی از لوکس باکس اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

 

لوکس باکس یکی از تولید کنندگان برتر و پیشتاز در زمینه تولید انواع جعبه عطر و ادکلن طرح دار و طلاکوب است که به سفارشات و نظرات مشتریان و مصرف کنندگان اهمیت داده و جعبه پرفیوم را کاملا متناسب با خواسته ها و نیازمندی ها تولید و ارائه میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چاپ اختصاصی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : چاپ اختصاصی جعبه عطر و ادکلن در ابعاد و طرح های دلخواه مراجعه نمایید.

شما عزیزان میتواند با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس انواع جعبه های طلاکوب و طرح دار را مشاهده و سفارش دهید.

همچنین میتوانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس در ارتباط باشید.