تفاوت رنگبندی انواع جعبه عطر و ادکلن زنانه و مردانه

جعبه های مورد استفاده در صنعت عطر و ادکلن به شکلی اختصاصی و مناسب برای ایجاد هماهنگی بین محصول و بسته بندی طراحی شده اند، که رنگبندی جزوی از طراحی بوده و موجب تفاوت رایحه، مدل و نوع محصولات میشود. بیشتر جعبه های مورد استفاده برای بسته بندی محصولات پرفیوم، رنگبندی مشخصی دارند که تفاوت عطر و ادکلن زنانه و مردانه را به شکلی واضح نشان میدهد، همین امر موجب ایجاد شناخت هر رایحه و جذب بیشتر مشتریان میشود.

انواع جعبه عطر ادکلن پرفیوم زنانه و مردانه در بازار و میان قفسه ها وجود دارد که هر کدام از آنها براساس طرح روز رنگبندی شده اند.

در ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ تفاوت رنگبندی انواع جعبه پرفیوم زنانه و مردانه و بررسی جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس و خدمات لوکس باکس خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

تفاوت رنگبندی انواع جعبه عطر و ادکلن زنانه و مردانه

بررسی رنگبندی جعبه های پرفیوم لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید جعبه های پرفیوم

 

تفاوت رنگبندی انواع جعبه عطر و ادکلن زنانه و مردانه :

 

رنگبندی انواع جعبه عطر و ادکلن زنانه و مردانه معمولا با در نظر داشتن معیار هایی مانند سبک برند، نوع رایحه و... با یکدیگر متفاوت است و انتخاب و استفاده از رنگبندی مناسب توسط برند، موجب نمایش اصالت برند و محصولات میشود.

بیشتر برند ها از یک معیار پیروی نموده و جعبه هایی را طراحی می نمایند که رنگبندی آنها با در نظر داشتن رایحه محصولات عطر و ادکلنی زنانه و مردانه تفاوت دارد.

در رنگبندی جعبه های پرفیوم زنانه، اغلب از رنگ هایی روشن و ملایم مانند صورتی، قرمز، بنفش، سفید و... استفاده میشود، به طوریکه این پالت رنگی مشتریان را در انتخاب مدل و شناخت رایحه راهنمایی می نماید.

جعبه های عطر و ادکلن مردانه رنگبندی متفاوت تری نسبت به جعبه های پرفیوم زنانه دارند، این رنگبندی شامل رنگ های تیره مانند آبی، سیاه، نقره ای و... می باشد که نشان دهنده نوع مدل و رایحه پرفیومی مردانه است.

بیشتر برند ها با انتخاب پالت رنگی مناسب برای هر محصول، میتوانند رایحه ها را به خوبی معرفی نمایند، به طوریکه این رنگبندی میتواند نمایانگر دقیق مدل محصولات باشد.

به عنوان مثال ترکیب رنگبندی زرد و سفید در جعبه های عطر و ادکلن زنانه، نشان دهنده رایحه ای شیرین است، درحالی که رنگبندی آبی و سرمه ای، رایحه خنک و تلخ را به خوبی نشان میدهند.

اگر برند ها میخواهند محصولات عطر و ادکلن را به شکلی با شکوه و لوکس را ارائه دهند معمولا از ترکیب رنگ های "طلایی و سیاه" و یا "سفید و طلایی" استفاده می نماید که موجب تمایز کالا و افزایش ارزش آن میشود.

لازم به ذکر است که انتخاب رنگبندی مشخص برای هر محصول، راهی برای تشخص اصل و فیک بودن عطر و ادکلن است، این موضوع بسیار مورد توجه برند های معروف قرار گرفته است.

انتخاب پالت رنگی هماهنگ با رنگبندی شیشه ادکلن و استفاده از رنگ به عنوان نمادی از برند از جمله مواردی است که با در نظر داشتن سبک و نظرات کسب و کارهای این حوزه در طراحی دیزاین و قسمت های مختلف بدنه و درب جعبه مورد استفاده قرار میگیرد و موجب تفاوت هر محصول میشود.

معمولا برخی برند ها قاعده رنگبندی برای هر محصول عطر و ادکلن زنانه و مردانه را رعایت نکرده و حتی از رنگبندی تیره و سیاه نیز برای طراحی جعبه پرفیوم زنانه استفاده می نمایند، مانند برند معروف گود گرل و تام فورد که هر دو برای محصولات مختلف خود از رنگبندی های متنوع استفاده نموده اند.

انوع مختلفی از جعبه عطر ادکلن پرفیوم زنانه و مردانه مورد استفاده برند ها قرار میگیرد که رنگبندی آنها در بازه زمانی مختلف تغییر نموده و یا همچنان در همان مدل و پالت رنگی باقی میماند.

جعبه های های کشویی عطر و ادکلن یکی از انواع بسته بندی پرفیوم هستند که از دو قسمت مجزا از یکدیگر تشکیل شده اند که رنگبندی این دو قسمت میتواند هماهنگ و یا از ترکیب رنگی منحصربه فرد استفاده شود که محصول را به شکلی مناسب به نمایش میگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مقایسه جعبه عطر و ادکلن زنانه و مردانه شما عزیزان میتوانید به مقاله : مقایسه بسته بندی جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه در دنیا مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی رنگبندی جعبه های پرفیوم لوکس باکس :

 

رنگبندی جعبه های پرفیوم لوکس باکس با در نظر داشتن سلیقه مشتریان و هر نوع رایحه عطر و ادکلن زنانه و یا مردانه انتخاب و در طراحی مورد استفاده قرار گرفته است که در ادامه چندین مدل را بررسی می نماییم.

این رنگبندی ها توسط لوکس باکس با بررسی نوع سفارشات و محصولات قابل تغییر بوده و یا هر مدل جعبه رنگبندی مشخصی دارد که مشتریان میتوانند با مشاهده آن، بسته بندی مورد نیاز خود را سفارشی نمایند.

1.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس در تنوع رنگی مختلفی طراحی شده است که مورد استفاده برای بسته بندی هر دو رایحه عطر و ادکلن زنانه و مردانه است.

2. جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

تنوع رنگبندی این بسته بندی لوکس باکس نیز بالا بوده و به عنوان یک جعبه منحصربه فرد برای محصولات مختلف عطر و ادکلنه مردانه و زنانه در رایحه های شیرین، خنک، تلخ و... مورد استفاده قرار میگیرد.

3. جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

از این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس برای ارائه محصولات به شکلی لوکس استفاده میشود و لازم به ذکر است که برای محصولات عطر و ادکلن مردانه کاربردی تر می باشد.

4. جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

رنگبندی سفارشی این مدل جعبه موجب شده که برای بسته بندی هر مدل و رایحه عطر و ادکلن مورد استفاده قرار گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی مدل های مختلف جعبه پرفیوم و متریال به کار رفته در تولید هر کدام میتوانید به مقاله : بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم و متریال به کار رفته در تولید هر کدام مراجعه نمایید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید جعبه های پرفیوم :

 

لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان چعبه پرفیوم، این امکان را فراهم نموده که برند ها و کسب و کار های تولید کننده عطر و ادکلن، بسته بندی متناسب با محصولات خود در رنگبندی مخصوص و دلخواه را تامین نمایند، این خدمات شامل تولید صفر تا صد جعبه به صورت سفارشی و با در نظر داشتن تمامی انتخابات مشاغل و طراحی، و دیزاین سازی جعبه های آماده و... است که در این خصوص نیز مشاوره رایگان جهت کسب اطلاع در زمینه هماهنگی و پاسخ به سوالات در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

برای کسب اطلاع بیشتر شما میتوانید با پشتیبانی و تیم لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.

برای اطلاع از دیزاین سازی و طراحی قسمت داخلی جعبه عطر و ادکلن شما عزیزان میتوانید به مقاله : دیزاین سازی و طراحی قسمت های داخلی انواع جعبه عطر و ادکلن اختصاصی مراجعه نمایید.