سفارش سازی مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی

در بین مدل های مختلف جعبه پرفیوم، مدل های اختصاصی بسته بندی عطر، طراحی و مورد استفاده قرار میگیرند که برای صادرات اینگونه کالا بسیار مناسب هستند و محصول و برند را در بازار جهانی به شکل منحصربفردی به نمایش گذاشته و آن را  معرفی می نمایند.

سفارش سازی مدل اختصاصی جعبه عطر ادکلن پرفیوم صادراتی معمولا جهت ایجاد تناسب و هماهنگی بین محصول و بسته بندی مورد استفاده برای آن است که توسط بیشتر برند ها انجام میشود، بسته بندی عطر با توجه به رایحه، ابعاد، حجم و... عطر ها سفارش سازی میشود که در این خصوص تمرکز بر روی برند و نمایش آن است، این بسته بندی ها میزان ارزشمندی عطر را نشان میدهند و منجربه دیده شدن و افزایش فروش آنها در بازار جهانی میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ سفارش سازی مدل های اختصاصی جعبه عطر صادراتی، انواع بسته بندی عطر صادراتی لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی اختصاصی جعبه پرفیوم، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش سازی مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی

بررسی جعبه هایی عطر صادراتی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی بسته بندی عطر صادراتی

 

 

سفارش سازی مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی :

 

سفارش سازی مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی معمولا برای تمامی مدل ها اصلی، تستر و جیبی و رایحه های متنوع انجام میشود که تاثیر بسزایی در فروش محصولات پرفیومی در بازار بین المللی دارد.

معمولا هر مدل بسته بندی اختصاصی پرفیوم بر اساس فرم و ظاهر شیشه عطر و رایحه آن سفارش سازی میشود که در این سفارش سازی طراحی ها کاملا متفاوت تر از یک بسته بندی معمولا هستند، به طوریکه جزئیات و دیزاین کلی با توجه ویژگی و میزان ارزشمندی عطر ها طراحی و سفارشی شده است.

با در نظر داشتن رایحه عطر های زنانه و مردانه، بسته بندی پرفیوم صادراتی در رنگبندی مناسب با سلیقه مشتریان و طرح روز در سفارش سازی اختصاصی مشخص میشود که معمولا برند ها بر اساس این موارد رنگ و دیزاین جعبه را انتخاب و سفارش سازی می نمایند.

ظاهر و دیزاین بسته بندی در صادرات میتواند به طور مستقیم در فروش آن تاثیر گذار باشد و حتی منجربه افزایش تقاضای خرید عطر شود.

بسته بندی اختصاصی عطر، طراحی داخلی منحصربفردی دارد، به گونه ای که از فوم یا پارچه های مناسب جهت قرار گیری مناسب شیشه عطر در جعبه و طراحی قسمت داخلی استفاده شده است.

بسته بندی های عطر به عنوان نماد برند به بازار جهانی عرضه میشوند که مشتریان و خریداران به ظاهر آنها توجه نموده و سفارش سازی اختصاصی و اصولی جعبه پرفیوم میتواند به تنهایی و به صورت مناسب برند را توصیف و معرفی نماید.

یکی از مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی، جعبه های کشویی پرفیوم پک چند عددی است که به صورت همزمان چندین عطر در رایحه مردانه یا زنانه به صورت مناسب در آن بسته بندی میشود که به عنوان یک باکس صادراتی منحصربفرد، مناسب برند ها و مشاغل عطر می باشد.

هر چه میزان کیفیت بیشتر و ظاهر جعبه زیبا تر باشد، نشان دهنده میزان ارزشمندی محصول و سطح بالای برند ها می باشد، به طوریکه بسته بندی ها نشان دهنده اصالت محصولات در بازار های جهانی هستند و به عنوان یک راه مناسب تشخیص عطر فیک یا اصل، می باشند.

در سفارش سازی اختصاصی بسته بندی عطر و تولید آن در مدل های مختلف، از متریال و دیزاین های زیبا با چاپ طلاکوب، نقره کوب و رویه های گالینگور متالیک، سلفون مات و... استفاده میشود.

جعبه های طلاکوب و نقره کوب به عنوان بسته بندی صادراتی بیشترین استفاده را دارند که در واقع برای معرفی عطر ها و نمایش ارزشمندی آنها مورد استفاده قرار میگیرند.

بسته بندی اختصاصی عطر صادراتی در مدل تلسکوپی با گرفیک منحصربفرد و ترکیب رنگ هماهنگ با رایحه، در ابعاد مطابق با فرم شیشه ادکلن، نمونه ای از باکس مخصوص صادرات است.

جعبه های عطر مخصوص رایحه مردانه و مورد استفاده در صادرات، معمولا در رنگبندی تیره و متریال ویژه ای سفارش سازی میشوند که نمونه ای از بسته بندی عطر مخصوص صادرات است و رایحه عطر مردانه را به خوبی معرفی می نمایند.

لیبل ها، تصاویر و طرح های درج شده بر روی این بسته بندی ها ، در واقع هماهنگ با برند و کالا های صادراتی هستند که با ابعادی مناسب در قسمت های مشخص شده ای از بسته بندس اعمال میشوند.

هر مدل بدون محدودیت مطابق با سبک و استایل برند ها برای صادرات و عرضه محصولات پرفیومی به بازار جهانی آماده سازی یا سفارش سازی میشوند.

نمونه ای از بسته بندی اختصاصی و صادراتی برند معروف گوچی، جعبه عطر پک می باشد که به صورت اختصاصی برای هر تعداد رایحه ها در آن بسته بندی میشود، طراحی شده که به بازار های جهانی نیز صادر میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره راهنمای سفارش سازی جعبه پرفیوم صادراتی میتوانید به مقاله : راهنمای خرید و سفارش سازی، ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی جعبه هایی عطر صادراتی لوکس باکس :

 

جعبه هایی عطر صادراتی لوکس باکس در مدل های ایدال و منحصربفرد و مخصوص هر رایحه تولید و آماده سازی شده اند که هر کدام از آنها با بررسی کلی میتواند بهترین گزینه برای هر برند و کسب و کاری باشد.

در ادامه چندین مدل جعبه عطر صادراتی لوکس باکس را بررسی نموده ایم که در رنگبندی و دیزاین های مختلف در مدل های کشویی، تلسکوپی،پک دوتایی، طلاکوب، نقره کوب و... طراحی شده اند؛

 

جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790   

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

هر مدل جعبه عطر صادراتی لوکس باکس، رنگبندی سفارشی دارد که برند ها میتوانند طبق رایحه هر کدام از رنگبندی های مناسب را انتخاب و لوگو و نام برند را بر روی آن چاپ نمایند.

به دلخواه میتوان جزئیات جعبه ها عطر لوکس باکس را تغییر داد و آنها مطابق با سایز و اندازه محصولات و حجم آنها آماده و ارائه داده میشوند که در نهایت مناسب استفاده برای بسته بندی هر محصول در هر رایحه و مدلی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی میتوانید به مقاله :  طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی و تاثیرات آن در معرفی و تبلیغات مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی بسته بندی عطر صادراتی :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی بسته بندی عطر صادراتی در اولین مرحله شامل ارائه مشاوره و دریافت دقیق مشخصات و اطلاعات لازم در خصوص طراحی ایدآل جعبه عطر است که طبق آن بسته بندی صادراتی تولید شود، بعد از مشاوره، طرح کلی جعبه توسط تیم طراحان لوکس باکس طراحی و مشخص میشود.

لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده، نمونه ای از جعبه هاس سفارشی سازی صادرات را قبل از تولید انبوه، آماده و به مشتریان ارائه میدهد که بعد از تایید آن تولید بسته بندی در مدل های متناسب با ابعاد عطر تولید شوند.

بعد از تولید، جعبه ها در دیزاین مشخصی سفارش سازی میشوند که در این بخش از متریال مناسب با ظاهر کلی جعبه استفاده میشود، رویه نمودن جعبه ها نیز جزوی از سفارش سازی است که بر روی جعبه ها اعمال میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش عمده جعبه پرفیوم کادویی میتوانید به مقاله :  لیست قیمت و نحوه سفارش عمده جعبه ادکلن کادویی لوکس باکس مراجعه نمایید.

برند ها و کسب و کار ها میتوانند جهت همکاری با لوکس باکس اقدام نموده و در این باره با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایند.