بررسی روش های مختلف چاپ جعبه عطر و ادکلن

هنگام آماده سازی و به کارگیری بسته بندی های مخصوص جهت فروش و عرضه محصولات عطر و ادکلن، اعمال چاپ لوگو و نام برند جهت معرفی محصول و برند و تبلیغات در روش های مختلفی انجام میشود که هر روش طبق درخواست برند ها بر اساس نوع رایحه عطر و ادکلن زنانه و مردانه بررسی و پس از آن انتخاب میشود.

روش های مختلف چاپ جعبه عطر ادکلن پرفیوم شامل؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و... است که هر کدام از این روش ها با به کارگیری متریال و دستگاهای مخصوص بر روی جعبه های پرفیومی اعمال میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ بررسی روش های مختلف چاپ جعبه پرفیوم، بررسی چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس ، خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی روش های مختلف چاپ جعبه عطر و ادکلن

بررسی چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن

 

 

بررسی روش های مختلف چاپ جعبه عطر و ادکلن :

 

روش های مختلف چاپ جعبه عطر و ادکلن جهت اعمال لوگو و طرح مورد نظر وجود دارد که با توجه به سبک برند ها و دیزاین جعبه ها، انتخاب میشود که مورد نظر برند ها است و انتخاب مناسب ترین روش منجربه معرفی برند و دیده شده محصولات می شود.

اعمال چاپ در روش های مختلف انجام میشود که هر کدام از آنها متناسب با جعبه و محصولات عطر و ادکلن، در هر تعداد و تیراژی متفاوت است، مشتریان و برند ها میتوانند با بررسی روش های مختلف، مناسب ترین چاپ را برای درج طرح و تصاویر بر روی بسته بندی عطر و ادکلن انتخاب نمایند.

روش های مختلفی جهت چاپ بر روی جعبه های عطر وجود دارد، که از جمله این روش ها چاپ؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و... می باشد که بر اساس نیاز و درخواست مشتریان میتوان از هر روش استفاده نمود.

اعمال چاپ به صورت اصولی بر روی بسته بندی پرفیوم میتواند نقش موثری در بازار یابی طولان مدت داشته باشد، که در واقع به دلیل عرضه جعبه های اختصاصی عطر و ادکلن به بازار، محصولات عطر و ادکلن برند ها طی مدت زمانی در ذهن های مشتریان ماندگار میشوند.

در واقع اعمال چاپ بر روی جعبه عطر و ادکلن با به کارگیری هر روشی که هماهنگ با دیزاین و رنگبندی باشد، علاوه بر تبلیغات طولانی مدت محصول، موجب افزایش فروش و جذب بیشتر مشتریان نیز میشود، به طوریکه با ترکیب خلاقیت و استفاده از روش مشخصی از چاپ، لوگو و برند درج شده منجربه ترغیب مشتریان میشود.

چاپ طلاکوب و نقره کوب از جمله روش های چاپ هستند که لوگو و طرح را به شکل براق یا مات بر روی جعبه پرفیوم درج  می نمایند، در واقع این نوع تکنیک با به کارگیری دستگاهای درج  و متریالی از جمله ورقه طلایی و نقره ای و استفاده از قالب های مختلف، انجام میشود.

چاپ با روش طلاکوب و نقره باید هماهنگ با ظاهر جعبه پرفیوم در ابعاد مناسبی اعمال شود، به طوریکه این روش چاپ، بسته بندی عطر و ادکلن را منحصربفرد و لوکس می نماید و انتخاب فونت و تعیین اندازه چاپ ارتباط مستقیمی با دیده شدن برند دارد.

چاپ با روش طلاکوب و نقره کوب متناسب با هر رنگبندی  مدل جعبه عطر و ادکلنی می باشد، این روش لوگو و توضیحات را به صورت مشخصی به نمایش میگذارد و جعبه را کاملا اختصاصی می نماید.

یووی موضعی نیز نوع دیگری از روش چاپ می باشد که با ایجاد و درج طرح و لوگو به صورت مات و برجسته، جعبه عطر و ادکلن را بسیار جذاب و منحصربفرد می نماید.

معمولا چاپ با روش یووی بر روی بسته بندی پرفیوم در رنگبندی های مشخص از جمله سیاه و یا رنگبندی تیره، بسته بندی و محصولات عطر و ادکلن را چندین برابر ارزشمند تر می نماید.

چاپ با روش UV به صورت برجسته نیز انجام میشود، به طوریکه این روش چاپ با استفاده از متریالی حاوی مواد یووی است که با دستگاه های مرتبط بر روی جعبه ها اعمال میشود.

با استفاده از روش های دیگر چاپ، امکان درج تصاویر، طرح های مختلف، بر روی بسته  بند ی عطر و ادکلن در مدل های مختلف وجود دارد، به طور مثال بیشتر برند های معروف تصویر شیشه ادکلن و عطر را به صورت دقیق بر روی بسته بندی با چاپ رنگی اعمال می نمایند.

چاپ مشخصات محصولات عطر و ادکلن از جمله حجم، مدل و رایحه از اهمیت بالایی برخوردار است و در این خصوص سعی شده که با به  کارگیری مناسب ترین روش و رنگبندی، این مشخصات را بر روی بسته بندی درج نمود، در واقع  قبل از خرید محصول اطلاعات مربوط به عطر و ادکلن مد نظر مشتریان قرار دارد.

جهت اطلاع از بررسی انواع خدمات چاپ جعبه پرفیوم، شما میتوانید به مقاله : بررسی انواع خدمات چاپ برروی جعبه های عطر ادکلن پرفیوم مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس :

 

چاپ انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس با به کارگیری روش های مختلف انجام شده است که  هر مدل با دیزاین و رنگبند منحصربفرد خود متناسب با هر رایحه و مدل عطر و ادکلنی می باشد، در این بخش ما به بررسی چندین مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس خواهیم پرداخت که  تنها چند نمونه ار جعبه های آماده عط و ادکلن می باشند.

1. جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بر روی این مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس، چاپ  با روس طلاکوب اعمال شده است که متناسب با رنگبندی تیره جعبه می باشد.

 

2. جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بر روی این جعبه پرفیوم لوکس باکس با استفاده از دو روش طلاکوب و نقره کوب، چاپ نام برند و لوگو اعمال شده است.

 

3. جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این مدل بسته بندی عطر لوکس باکس نیز در روش مشخص یووی موضعی بر روی آن چاپ اعمال شده است که طرح و لوگو را منحصربفرد به  نمایش می گذارد.

 

4. جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789   

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این جعبه پرفیوم لوکس باکس نیز در پالت رنگی متفاوت طراحی و آماده سازی شده است که با  درج لوگو به صورت طلاکوب بر روی آن بسته بندی ظاهر لوکس و زیبایی دارد.

برای اطلاع از بررسی طراحی جعبه عطر و مزیت های آن شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی طراحی جعبه عطرو مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی مراجعه فرمایید.

 

برند ها و مشاغل میتوانند با درخواست خود هر مدل روش چاپ را بر روی هر کدام از جعبه های لوکی باکس اعمال نمایند، در واقع ایجاد تغییرات رنگبندی، چاپ اطلاعات محصول و لوگو کاملا مشابه با محصولات و نیاز برند انجام میشود.

همچنین لازم به ذکر است که هر روش چاپی که انتخاب و به کار گرفته میشود، در ابعاد مشخصی لوگو را درج می نماید، به طوریکه لوگو نام برند از جمله مواردی هستند که ابعاد درج آنها نسبت به توضیحات، بزرگ تر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید انواع جعبه عطر کادویی و نحوه سفارش، شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید انواع جعبه عطر کادویی و نحوه سفارش و خرید آن مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن شامل اعمال هر گونه چاپ طرح، لوگو، توضیحات مربوط به محصولات عطر و ادکلن و... است که با به کارگیری روش های مختلف چاپ با درخواست مشتریان و مشاغل انجام میشود.

لازم به ذکر است که قبل از انجام اینگونه خدمات، مشتریان میتوانند با ارائه طرح مد نظر و لوگوی شرکت خود، بسته بندی عطر و ادکلن خود و یا جعبه های آماده لوکس باکس را کاملا اختصاصی نمایند.

در خصوص انجام چاپ و در صورت همکاری و ثبت سفارش سازی جعبه های پرفیوم، مشاوره ای نیز به به صورت رایگان به برند ها ارائه داده میشود  که با بررسی محصولات عطر و ادکلن مردانه، روش چاپ و رنگبندی و ابعاد چاپ انتخاب شود.

جهت کسب اطلاع از همکاری و ثبت سفارشات خود، شما عزیزان میتوانید به تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشد.