بررسی طراحی جعبه عطرو مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی

ظاهر و دیزاین کلی بسته بندی های عطر و ادکلن در طراحی های مختلفی آماده سازی شده است که بررسی طراحی جعبه عطر میتواند تاثیر مثبتی در هنگام انتخاب و خریداری بهترین جعبه برای محصولات عطر داشته باشد.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم در طراحی های مشابه و هماهنگ با رایحه عطر زنانه و مردانه، ساخته میشوند که در طراحی نیز نظر مشتریان و برند و نوع نیاز آنها مد نظر است.

جعبه عطر کادویی نمونه  از طراحی منحصربفرد بسته بندی می باشد که مطابق با مناسبت های مختلف، مورد استفاده قرار میگیرد، به طوریکه این مدل جعبه مزیت های مختلفی از جمله؛ معرفی، تبلیغات برند به شکل متفاوت، افزایش فروش، جذب مشتریان و... دارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بررسی طراحی جعبه عطر و بسته بندی عطر کادویی، مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی، انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس و خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه عطر، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی طراحی جعبه عطر و بسته بندی عطر کادویی

مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی

انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه عطر

 

بررسی طراحی جعبه عطر و بسته بندی عطر کادویی :

 

طراحی جعبه عطر و بسته بندی عطر کادویی در مدل های مختلف و با به کارگیری طرح های روز و ایده های خلاقانه و نظر برند ها و با توجه به سبک برند تولید کننده عطر، انجام  میشود.

در بررسی طراحی جعبه عطر، دیزاین داخلی و خارجی جعبه است که مد نظر قرار میگیرد، به طوریکه بسته بندی عطر به عنوان ویترین عطر در نمایش اینگونه محصولات نقش بسزایی در فروش و جذب مشتریان دارد.

جعبه های عطر در ابعاد و مدل های مختلفی طراحی میشوند که این طراحی قبل از تولید توسط تیم طراحان انجام میشود، در واقع طراحان مطابق با فرم شیشه عطر و رایحه ها، ظاهر کلی و دیزاین جعبه را بر اساس سبک برند و درخواست کسب و کار ها جعبه ها را طراحی می نمایند.

به طور کلی در طراحی جعبه عطر و بسته بندی عطر کادویی از متریال مشخصی استفاده میشود که شامل؛ مقوا و ام دی اف برای تولید شکل کلی و بدنه جعبه، روکش ها و رویه های متنوع، رنگ های مختلف، روبان، فوم و پارچه های مختلف برای دیزاین سازی داخلی و... استفاده میشود.

به دلیل تفاوت مدل های مختلف طراحی جعبه عطر، طراحی های انجام شده در انواع مختلفی صورت میگیرد، جعبه های عطر نمونه از بسته بندی با طراحی متفاوت هستند که ظاهر آنها هماهنگ با خود محصولات طراحی میشود.

به عنوان مثال طراحی جعبه پرفیوم در سبک ساده و کادویی به گونه ای است که رایحه عطر و اصالت عطر به نمایش گذاشته شود و در هنگام خرید محصولات و ارائه آنها به بازار هدف، کاملا متناسب با مناسبت های مختلف از جمله تولد ها، سالگرد های ازدواج، ولنتاین و... و همچنین تبلیغات باشد.

در طراحی جعبه عطر، دیزاین خارجی جعبه است که در ابعاد و رنگبندی های مختلفی طراحی و آماده سازی میشود، به طور مثال جعبه های اصلی عطر مطابق با سبک برند ساخته میشوند که در طراحی آنها از المان ها و طرح ها مختلف استفاده میشود.

رایحه عطر در طراحی جعبه نقش دارد، به عنوان مثال اگر رایحه عطر زنانه باشد، جعبه نیز کاملا مطابق با همین موضوع طراحی میشود، که در این طراحی از رنگ های روشن و طرح های گلدار متنوع استفاده میشود.

اگر رایحه عطر شیرین باشد معمولا بیشتر برند ها جعبه هایی در رنگ های زرد و پالت رنگی روشن و ملایم در طرح های ساده و منحصربفرد طراحی می نمایند.

جعبه های عطر کادویی معمولا در طراحی های متفاوت تری نسبت به بسته بندی های اصلی محصولات، ساخته میشوند، که این طراحی کاملا مطابق با سلیقه مشتریان و بازار هدف انجام میشود، به طوریکه در مناسب های مختلف از جمله ولنتاین، برند ها جعبه هایی را طراحی مکنند که رنگبندی آن و دیزاین آن کاملا هناهنگ با این موضوع باشد.

در طراحی جعبه عطر کادویی از روبان ها و تزئینات منحصربفردی استفاده میشود که بسته بندی در ظاهر متفاوتی برای مناسب ها و سلیقه های مختلف آماده شود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی :

 

از مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی میتوان به موارد مختلفی اشاره نمود که هر کدام برای هر برندی اهمیت دارد، به طوریکه جعبه عطر کادویی در فروش بیشتر محصولات در مناسبت های مختلف و فصل های مختلف تاثیر بسزایی میگذارد.

یکی از مزیت های استفاده از جعبه عطر کادویی، ارائه محصولات در بسته بندی متفاوت به مشتریان و بازار است که عطر را متفاوت تر به نمایش میگذارد، به عنوان جعبه کادویی مخصوص عطر مردانه ظاهر متفاوت تری دارد که محصول را زیبا و منحصربفرد به نمایش میگذارد.

به دلیل امکان تولید بسته بندی کادویی در مدل های مختلف برای محصولاتی از جمله عطر، این امکان وجود دارد برند ها میتوانند با اختصاصی سازی جعبه مطابق با سلیقه مشتیان خود و دیگر بسته بندی های اصلی عطر، برند و لوگوی خود را متفاوت تر به نمایش بگذارند.

همچنین جعبه عطر کادویی از جمله بسته بندی هایی است که بارها و بارها توسط مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد که همین موضوع سبب ماندگاری برند در ذهن ها میشود.

از دیگر مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی، جذایبت و زیبایی آن است که منجربه جذب مخاطبان و گیرنده هدیه شود.

قیمت و تنوع بالای بسته بندی عطر کادویی سبب افزایش تقاضا و طراحی و تولید آن در تعداد بالا شده است که یکی از مزیت های اصلی استفاده از آن صرفه جویی در هزینه ها و پرداخت هزینه مناسب بابت دریافت جعبه عطر اختصاصی و مخصوص برند ها  می باشد.

یکی از مزیت های جعبه عطر کادویی، چاپ نام برند و طراحی دلخواه آن است که طبق سلیقه و نظر برند ها صورت میگیرد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی قسمت های داخلی و دیزاین جعبه پرفیوم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : دیزاین سازی و طراحی قسمت های داخلی انواع جعبه عطر و ادکلن اختصاصی مراجعه فرمایید.

 

انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس در مدل های مختلف طراحی و تولید شده اند که هر مدل مطابق با نیاز برند و فرم محصولات ساخته و آماده سازی  میشود.

در این قسمت چندین مدل جعبه عطر کادویی لوکس باکس را معرفی می نماییم ؛

جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778    

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ جعبه عطر میتوانید به مقاله : بررسی روش های مختلف چاپ جعبه عطر و ادکلن مراجعه فرمایید.

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه عطر :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه عطر در اولین مرحله شامل ارائه مشاوره رایگان جهت دریافت اطلاعات کامل درباره بسته  بندی مورد نیاز و محصول و رایحه عطر است، بعد از آن نوبت به طراحی جعبه عطر است که طبق اطلاعات دریافتی توسط تیم طراحان لوکس باکس انجام میشود.

بعد  از طراحی جعبه و تایید آن نوبت به ارائه نمونه از بسته بندی به مشتریان است که از سفارش تولید اطمینان حاصل نمایند.

جهت کسب اطلاع از نحوه و روش جاپ بر روی جعبه پرفیوم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : نحوه و روش های مختلف چاپ و درج جعبه عطر و ادکلن در طرح های دلخواه و انتخابی مراجعه نمایید.

برند ها و کسب و کار ها میتوانند در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی جعبه عطر، همکاری با لوکس باکس با تیم پشتیبانی 24 ساعته در ارتباط باشند.