نحوه و روش های مختلف چاپ و درج جعبه عطر و ادکلن در طرح های دلخواه و انتخابی

جعبه های مورد استفاده در صنایع عطر و ادکلن معمولا به شکل سفارشی تولید و آماده میشوند که نحوه چاپ بر روی آن نیز کاملا مطابق با نظر برند ها و بر اساس سبک برند و نوع طرح نیز مشخص میشود.

بررسی نحوه چاپ هر کدام از جعبه های مورد استفاده برند ها میتواند منجربه انتخاب مناسب ترین روش چاپ و نوع طرح شود، طرح های اعمال شده بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم انتخابی است و مطابق با نحوه چاپ، سلیقه مشتریان، طرح های روز، مناسب های مختلف و سبک برند و نوع رایحه، مشخص میشود.

جعبه های سفارشی کاملا مخصوص برند ها بر روی آنها چاپ انجام میشود که این بسته بندی ها نقش مهمی در جذب مشتریان، افزایش فروش محصولات دارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بررسی نحوه چاپ جعبه پرفیوم سفارشی در طرح های انتخابی، معرفی و بررسی انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

روش و نحوه چاپ و درج جعبه پرفیوم سفارشی در طرح های انتخابی و دلخواه

معرفی و بررسی انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی

 

روش و نحوه چاپ و درج جعبه پرفیوم سفارشی در طرح های انتخابی و دلخواه : 

 

نحوه چاپ جعبه پرفیوم سفارشی در طرح های انتخابی مخصوص هر برند و رایحه ای در روش های مختلف متفاوت است، به طوریکه نحوه چاپ هر روش طی بررسی ها باید مطابق با روکش و رنگبندی به دلخواه برند ها انتخاب و اعمال شود.

نحوه چاپ جعبه پرفیوم به این صورت است که ابتدا با بررسی مدل و ابعاد جعبه، طرح و لوگوی انتخابی مشخص میشود که با توجه به این موارد، جعبه های سفارشی پرفیوم در روش های انتخابی چاپ بر روی آنها اعمال میشود.

معمولا نحوه چاپ به صورت های مختلف ؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی، چاپ رنگی و... است که با استفاده از دستگاهای مخصوص، طرح های انتخابی بر روی بسته بندی عطر و ادکلن درج و اعمال میشود.

نحوه چاپ طلاکوب و نقره به این صورت است که با استفاده از متریالی مشخص از جمله، ورقه های طلایی و نقره ای، طرح انتخابی که متناسب با رایحه عطر زنانه و مردانه در شکل های گلدار و ساده است بر روی جعبه طلاکوبی و یا نقره کوبی میشود.

طرح انتخابی در نحوه چاپ طلاکوب و نقره کوب بر روی جعبه ها یک دست و به رنگ های طلایی و نقره ای است، به شکلی که در این روش چاپ، طرح انتخابی به طور منحصربفردی بر روی جعبه به نمایش گذاشته میشود.

جعبه پرفیوم سفارشی معمولا از صفر تا صد بر اساس نظر برند ها و سبک و محصولات آنها تولید و طراحی میشود که نحوه چاپ نیز برحسب همین موضوع مشخص و انتخاب میشود، برند ها و مشاغل میتوانند طرح مد نظر خود را که بر روی جعبه ها درج میشود را به دلخواه خود انتخاب نمایند.

بیشتر برند ها با توجه به سلیقه مشتریان خود و بازار هدف دست به انتخاب مناسب ترین طرح جهت ایجاد اختصاصی سازی بسته بندی برای محصولات می نمایند، در واقع هر برند طرح و نمادی مخصوص به محصولات و کسب و کار خود دارد که بر روی جعبه های پرفیومی اعمال شده است.

نحوه چاپ رنگی نیز به این صورت است که برند ها میتوانند با توجه به ساختار جعبه و دیزاین خارجی و مدل محصولات خود، رنگ طرح چاپ را انتخاب نمایند، به طوریکه اگر بسته بندی در رنگبندی تیره طراحی و تولید شده باشد، چاپ نیز به دلخواه برند در رنگی روش جهت نمایش واضح طرح و لوگو انتخاب میشود.

چاپ و درج طرح انتخابی و سفارشی در ابعاد دلخواه برند ها در قسمت مشخصی از درب یا بدنه جعبه اعمال میشود.

چاپ و نحوه اعمال آن بر روی بسته بندی های ادکلن و عطر با دستگاهای درج به صورت مستقیم به شکل براق یا مات نیز انجام میشود.

نحوه و روش چاپ باید به صورتی باشد که طرح در ابعاد کاملا مناسب و به شکلی واضح بر روی جعبه های پرفیوم اعمال گردد، چراکه نحوه چاپ مناسب میتواند نظر مشتریان را به خود جلب نموده و منجربه افزایش فروش محصولات و تقاضای بازار میشود.

بیشترین طرح های انتخابی که بر روی جعبه ها اعمال شده است، شامل تصاویر محصولات، طرح گلدار، نماد های مختلف مربوط به رایحه، خطوط مختلف، طرح های مینیمال است.

لازم به ذکر است که جعبه های پرفیوم سفارشی مخصوص مناسبت های مختلف نیز طرح های مشخصی دارد که برند ها در فصل جدید سال جهت رونمایی از محصولات خود از این طرح ها استفاده می نمایند.

نحوه چاپ و درج به این صورت است که مستقیما طرح انتخابی بر روی جعبه عطر اعمال میشود، که طرح ها با استفاده از شابلون های مخصوص در تیراژ بالا یا پایین انجام میشوند.

در نهایت جعبه های پرفیوم در انواع و اقسام طرح های انتخابی، چاپ و طراحی میشود که این طرح ها نیز مطابق با سلیقه افراد و مشتریان انتخاب میشود، هارمونی رنگ های دیزاین جعبه و نوع چاپ نیز از جمله مواردی می باشد که به آن توجه میشود.

برای اطلاع از نحوه چاپ و درج لوگو و برند بر روی جعبه پرفیوم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : نحوه درج برند و لوگو روی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

معرفی و بررسی انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس در روش های مختلفی چاپ بر روی آنها اعمال شده است و دیزاین و رنگبندی هر مدل نیز متفاوت و منحصربفرد می باشد که لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده سعی نموده با آماده سازی و تولید بیش از ده مدل بسته بندی پرفیوم، جعبه عطر و ادکلن مورد نیاز هر برندی را تامین نماید.

در این بخش به بررسی و معرفی چندین مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس پرداخته ایم که نحوه چاپ طرح هر مدل از این بسته بندی ها متفاوت می باشد ؛

1.جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

_ طرح این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس به شکل مینیمال و گدار است که در روش طلاکوب و یووی موضعی بر روی آن چاپ اعمال شده است.

 

2. جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

_ چاپ اعمال شده بر روی این مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس به صورت طلاکوب می باشد که متناسب با رنگبندی کلی جعبه که تیره است، این روش و نحوه چاپ اعمال شده است.

 

3. جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

_ این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس نیز در طرح انتخابی مینیمال و ساده چاپ بر روی آن اعمال شده است.  

 

4. جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

_ این مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس در دیزاین ساده و کاملا منحصربفردی طراحی شده است که نحوه چاپ نیز طلاکوب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بررسی طراحی جعبه عطر کادویی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی طراحی جعبه عطرو مزایای استفاده از جعبه عطر کادویی مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی شامل اعمال هر گونه طرح و لوگو بر روی بسته بندی های سفارشی است که به برند ها و کسب و کار ها ارائه داده میشود، در واقع قبل از انجام چاپ، لوکس باکس جعبه ها و محصولات و سبک برند را بررسی نموده، و بعد از آن چاپ را در ابعاد مشخص شده درج می نمایند.

برند ها میتوانند با ارائه طرح های انتخابی خود و همچنین لوگو و توضیحات مربوط به محصولات، جعبه های آماده لوکس باکس را کاملا اختصاصی و ویژه نمایند.

در خصوص کسب اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص خدمات چاپ لوکس باکس بر روی جعبه پرفیوم سفارشی، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید.