نحوه درج برند و لوگو روی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم

شرکت ها و صاحبان برند معمولا برای محصولاتی مثل عطر و ادکلن جعبه هایی را تولید و یا سفارش میدهند که درج لوگو و نام برند به صورت منحصر به فرد بر روی آنها اعمال شده باشد.

نحوه چاپ به صورت های مختلفی بوده و با گذراندن فرآیندی مثل مشخص نمودن سایز لوگو، بررسی رایحه محصولات و همچنین مدل زنانه یا مردانه عطر و ادکلن، درج بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم اعمال میشود.

درج و چاپ لوگو و برند از جمله روش هایی است که در تبلیغات موثر بوده و میتوان به انتخاب برند ها آن را برای هر نوع نیازی انجام داد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله نحوه درج برند و لوگو بر روی جعبه پرفیوم و جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس  و ... پرداختیم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

نحوه درج برند و لوگو بر روی جعبه پرفیوم

درج برند و لوگو بر روی جعبه عطر و ادکلن توسط لوکس باکس

بررسی انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس

 

 

نحوه درج برند و لوگو بر روی جعبه پرفیوم :

 

نحوه درج برند و لوگو بر روی جعبه پرفیوم بر اساس مواردی مثل نوع درج، طی فرآیندی و در چندین مرحله انجام میشود.

درج نام برند در روش های مختلف معمولا برای معرفی محصولات و ایحاد یک بسته بندی متناسب با سبک برند است که برای هر شرکت و کسب و کاری بر اساس روش های مناسب و درست انجام میشود.

نام برند در ابتدا در سایز و ابعاد دلخواه کسب و کار مشخص شده و بعد از آن نوبت به انتخاب قسمتی از جعبه عطر و ادکلن میرسد که درج در آن قسمت اعمال میشود.

بعد از انتخاب و بررسی این موارد نوبت به انتخاب نحوه و یا روش درج برند و لوگو و ... می رسد، درج و چاپ به شکل های مختلف طلاکوب، نقره کوب، برجسته سازی، یووی و... است.

نحوه درج لوگو و اطلاعات درخواستی با استفاده از ابزارآلات و دستگاهای به روز و لیزر مسقیم بر روی سطح درب و قیمت های انتخاب شده جعبه می باشد.

در روش نقره کوب، ورقه های نقره ای به دو صورت دستی یا ماشینی به شکل چاپ داغ برند و لوگو بر روی جعبه عطر و ادکلن اعمال شده و به عنوان یکی از نحوه های درج شناخته شده است.

بعد از تعیین ابعاد لوگو و نام برند، میتوان با استفاده از هر نوع روش درج و چاپی به منظور تبلیغات و اختصاصی بسته بندی و... بر روی هر قسمت از جعبه اعمال نمود.

معمولا نحوه درج برند بر روی جعبه عطر و ادکلن با دقت و کیفیت بالایی صورت گرفته میشود، برند در ابعاد بزرگ تری نسبت به اطاعات بر روی واضح ترین قسمت جعبه اعمال میشود.

یکی دیگر از نحوه های درج بر روی بسته بندی پرفیوم، یووی موضعی است که در این روش لوگو به صورت براق بر روی جعبه اعمال میشود و کاملا هماهنگ و متناسب با هر جعبه در هر رنگی است.

برای اطلاع از نحوه و روش جاپ بر روی جعبه پرفیوم، میتوانید به مقاله : نحوه و روش های مختلف چاپ و درج جعبه عطر و ادکلن در طرح های دلخواه و انتخابی مراجعه نمایید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

شما میتوانید با مراجعه به مقاله : طراحی و سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها اطلاعات بیشتری در خصوص جعبه پرفیوم جیبی کسب نمایید.  

 

درج برند و لوگو بر روی جعبه عطر و ادکلن توسط لوکس باکس :

 

درج برند و لوگو بر روی جعبه عطر و ادکلن توسط لوکس باکس با بررسی نظرات، روش های دلخواه و ارائه لوگو با دقت انجام میشود.

این گونه خدمات پس از تولید شکل اولیه جعبه برای دیزاین سازی و اختصاصی سازی بسته بندی متناسب با برند انجام میشود و در تبلیغات علملکرد موثری دارد.

روش های مختلفی برای درج لوگو و برند روی بسته بندی جعبه عطر و ادکلن وجود دارد که هر روش طی فرآیندی انجام شده و کاملا مناسب هر سلیقه ای می باشد.

بیشتر اطلاعاتی که بر روی جعبه پرفیوم لوکس باکس اعمال شده شامل اطلاعات محصول عطر و یا ادکلن، حجم و مدل آن و برند تولید کننده آن است.

لوکس باکس با در نظر داشتن سفارشات و لوگو های ارائه شده کسب و کار ها، با استفاده از هر نوه روش چاپی مثل؛ طلاکوب، یووی موضعی، نقره کوب و ... هر نوع اطلاعاتی مثل نام برد را بر روی جعبه ها اعمال می نماید.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی انواع خدمات چاپ بر روی جعبه پرفیوم به مقاله : بررسی انواع خدمات چاپ برروی جعبه های عطر ادکلن پرفیوم مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس :

 

در بررسی انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس که به صورت آماده از قبل در مدل های مختلفی تولشد شده است، درج و نوع طراحی مد نظر قرار میگیرد.

هر کدام از این جعبه های پرفیومی لوکس باکس که بیش از ده مدل هستند، درج و چاپ در نحوه ها روش های متنوعی بر روی آنها اعمال شده و قابل تغییر تولید مشتریان است.

روش های چاپ طلاکوب، نقره کوب و یووی موضعی و.. بر روی قسمتی مشخص از بسته بندی های عطر و ادکلن لوکس باکس اعمال میشود.

روش های چاپ هر مدل جعبه پرفیوم با بر اساس نوع جعبه، رنگبندی، رایحه، میزان ارزش مندی این محصولات می باشد.

1.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب لوکس باکس

نحوه درج لوگو بر روی این بسته بندی به شکل طلاکوب بوده و جعبه را کاملا اختصاصی میکند.

2.جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

از نحوه های چاپ یووی موضعی و طلاکوب برای منحصر به فرد نمودن این جعبه عطر و ادکلن استفاده شده است.

3.جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

درج لوگو بر روی این بسته بندی به صورت ؛

_ یووی موضعی

_ طلاکوب

4.جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LB786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

چاپ و درج هر گونه اطلاعات و لوگو بر روی این مدل جعبه های لوکس باکس به دلخواه برند ها تغییر نموده و متناسب با سبک و محصولات قابل اعمال توسط تیم لوکس باکس می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه قیمت گذاری جعبه پرفیوم شما عزیزان میتوانید به مقاله : نحوه قیمت گذاری جعبه و بسته بندی عطر و ادکلن لوکس باکس مراجعه کنید.

هر کسب و کار و برندی میتواند جهت همکاری با لوکس باکس، با تیم پشتیبانی و مشاورین در ارتباط باشد و پس از خرید این جعبه ها  درج و چاپ لوگو آنها را توسط تیم خود و یا لوکس باکس انجام دهد.