بررسی انواع خدمات چاپ برروی جعبه های عطر ادکلن پرفیوم

انواع مختلفی از موارد انتخابی خدمات چاپ بر روی بسته بندی های عطر و ادکلن وجود دارد که مورد توجه مصرف کنندگان به ویژه صاحبان و برند های عطر و ادکلن می باشد.

بررسی موارد چاپ معمولا شامل موضوعاتی از جمله جنس بدنه ، نوع چاپ و مهم از همه دقت در اندازه و کیفیت و رنگبندی است.

انواع چاپ ها بیشتر بر روی جعبه عطر ادکلن پرفیوم است، به طوریکه درج اطلاعات به صورت چاپ بر روی این بسته بندی به خوبی اعمال میشود.

با همراه باشید که در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با بررسی موارد خدمات چاپ و جعبه های لوکس باکس و خدمات چاپ بسته بندی عطر و ادکلن لوکس باکس آشنا نماییم که با بررسی این موارد در تصمیم گیری و انتخاب نوع چاپ و در نظر گرفتن موارد مختلف بسته بندی مورد نظر را انتخاب می نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی موارد به انتخاب خدمات چاپ بر روی جعبه پرفیوم

خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 

بررسی موارد به انتخاب خدمات چاپ بر روی جعبه پرفیوم :

 

در بررسی موارد انتخاب خدمات چاپ بر روی جعبه پرفیوم، نکات و معیار هایی مد نظر مصرف کننده و برند است که با توجه به آن، این خدمات صورت میگیرد.

هر کسب و کار و برند عطر و ادکلنی میتواند از خدمات های مختلف از جمله هرگونه چاپ بر روی جعبه پرفیوم برخوردار شود.

مواردی که در انتخاب خدمات چاپ مورد بررسی قرار میگیرد، نوع متریال مورد استفاده و جنس جعبه پرفیوم است، جعبه های پرفیوم به دلیل اینکه از ام دی اف یا مقوا ساخته شده اند به راحتی هر گونه چاپی بر روی آنها قابل اجرا است.

معمولا بیشتر تولید کنندگان این جعبه ها با توجه به نوع و نیاز این گونه خدمات را در اختیار برند ها قرار میدهد.

 برند ها با توجه به ساختار شیشه عطر و ادکلن و لوگو و رنگبندی مورد استفاده خود، چاپ دقیقی را انتخاب نموده و بعد از بررسی مواردی از جمله دقت و کیفیت ، چاپ طرح مورد نظر خود را بر روی بدنه جعبه انجام میدهند.

بیشتر مشاغل از جمله برند های صنعت عطر و ادکلن با توجه به محصولاتی که دارند از چاپ استفاده می نمایند که شامل ؛ چاپ نام برند میشود که اصلی ترین بخش چاپ بر روی این جعبه های پرفیوم است که مورد توجه بیشتر برند ها می باشد.

موارد مختلفی از چاپ وجود دارد که این موارد نیز با توجه به نوع انتخاب مصرف کننده صورت میگیرد از جمله این موارد؛ چاپ مشخصات و نام برند به صورت طلاکوب و نقره کوب، هات فویل (قرمز) است که به نوعی نشان دهنده منحصر به فرد و ویژگی گران بها بودن محصولات عطر و ادکلن می باشد.

درج یا چاپ ویژگی ها و اطلاعات محصولات بر روی جعبه پرفیوم که به نوعی ویترین عطر ها و ادکلن ها است پر اهمیت بوده ، به عنوان مثال چاپ جعبه های عطر و ادکلن زنانه رنگبندی و طراحی متفاوت تری نسب به جعبه پرفیوم مردانه دارد.

چاپ جعبه پرفیوم زنانه معمولا شامل رنگبندی روشن و طرح های گلدار و یا مینیمال است که مشتریان با یک نگاه متوجه نوع محصولات میشوند.

 خدمات چاپ معمولا بر روی جعبه های سفارشی و یا حتی آماده نیز توسط تولید کننده و برند اعمال میشود.

این گونه خدمات چاپ معمولا بر روی تعداد جعبه هایی انجام میشود که مصرف کننده سفارش میدهد و چاپ جعبه در تیراژ بالا با درخواست مشتریان جهت تامین بسته بندی صورت میگیرد.

باید در نظر داشت که جعبه ها ابعاد مشخصی دارند و با توجه به این ابعاد فرآیند چاپ پیش میرود، علاومه بر ابعاد جعبه پرفیوم، قسمت مد نظر برای درج نیز مشخص میشود به طوریکه کسب و کار ها میخواهند تنها در درب و یا قسمت خارجی و یا در برخی موارد در قسمت داخلی جعبه چاپ را انجام دهند.

بررسی مواردی از جمله اندازه طرح قابل چاپ نیز پر اهمیت بوده و تناسب و اندازه از مورد هایی است که باید به آن دقت داشت.

شما میتوانید برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره تفاوت قیمت جعبه چوبی و جعبه پرفیوم به مقاله : تفاوت قیمت جعبه چوبی و مقوایی عطر و ادکلن+موارد استفاده از هرکدام مراجعه نمایید. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درج برند بر روی جعبه پرفیوم شما عزیزان میتوانید به مقاله : نحوه درج برند و لوگو روی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم مراجعه نمایید.

خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

خدمات چاپ جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس از جمله مواردی میباشد که توسط لوکس باکس که برترین تولید کننده بسته بندی عطر و ادکلن است در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

از جمله این خدمات مشاوره و ارائه انواع مختلف چاپ با طرح ها و رنگ های متنوع به برند و کسب و کار های عطر و ادکلن است.  

بیشتر برند ها جعبه هایی را خریداری میکنند که سفارش سازی و اختصاصی باشد که توسط مجموعه لوکس باکس تولید و سفارشی میشود، بعد از آن مشتریان میتوانند انتخاب نمایند که چه نوع چاپی بر روی بسته بندی پرفیوم اعمال شود.

اما در بیشتر مواقع خدمات چاپ مورد نیاز کسب و کار ها بر روی جعبه های عطر و ادکلنی انجام میشود که به صورت آماده در سایت لوکس باکس موجود می باشند.

لوکس باکس با استفاده از بهترین مواد ها و متریال مانند ورقه های طلایی که به صورت طلاکوب بر روی جعبه درج یا چاپ میشوند لوگوی اختصاصی و توضیحات مربوط به محصولات را به شکلی منحصر به فرد بر روی قسمت مشخص شده جعبه درج می نماید، یووی موضعی ، چاپ براق و مات طرح جزو موارد مورد انتخاب چاپ است.  

چاپ های دیجیتال جزو دسته خدمات و مواردی است که لوکس باکس بر روی جعبه ها معمولا در تیراژ پایین انجام میدهد، که هر طرح و تصویری بر روی بسته بندی های عطر و یا ادکلن اعمال میشود

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی قیمت متریال جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : بررسی قیمت متریال مختلف برای تولید انواع جعبه‌ عطر ادکلن مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بررسی روش های مختلف چاپ جعبه پرفیوم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی روش های مختلف چاپ جعبه عطر و ادکلن مراجعه نمایید.

 

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس در انواع مختلف مدل ها، همچنین چاپ های مختلف طراحی و تولید شده است که به عنوان نوعی بسته بندی مورد استفاده صنایع عطر و ادکلن است و این جعبه ها انواع چاپ بر روی آنها از قبل اعمال شده که با توجه به نوع نیاز مشتریان قابل سفارشی و تغییر است.

بر روی هر کدام از این جعبه های پرفیوم لوکس باکس، چاپ ها و خدمات مختلفی انجام شده است ؛

1.جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4.جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

5.جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مفاهیمی از جمله تاثیرطراحی و رنگ جعبه های عطر و ادکلن به مقاله : تاثیر رنگ بندی و طراحی جعبه در میزان فروش محصولات عطر و ادکلن مراجعه کنید.