ده مدل برتر جعبه عطر و ادکلن دنیا و مقایسه و بررسی آنها

در تعیین و انتخاب یک بسته بندی و نگهدارنده برای محصولات پرطرفداری مثل عطر و ادکلن، جعبه ها با مدل های مختلفی در دنیا تولید و عرضه میشود دارای ویژگی های منحصربفردی هستند . معمولا مصرف کنندگان یا کسب و کارها به دنبال بهترین مدل جعبه عطر ادکلن متناسب با محصول خود می باشند که پس از مقایسه بررسی مدل های مختلف موجود در بازار اقدام به انتخاب گزینه مناسب با برند خود می نمایند.  این جعبه ها معمولا از جنس هارد باکس(جعبه سخت)، ام دی اف و مقوا هستند و مقاومت و کیفیت چندین برابری نسبت به بسته بندی های دیگر دارند.

برند های محبوب دنیا برای عرضه محصولات خود برروی بسیته بندی و جعبه محصولات خود تمرکز بالایی دارند بطوریکه که ممکن است در محصول جدید دارای بسته بندی متفاوتی نسبت به محصول قبلی داشته باشد. در این مقاله سعی شده تا به بررسی ده مدل از برترین بسته بندی های عطر ادکلن روز دنیا بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید در انتخاب جعبه عطر ادکلن مناسب محصول خود دید وسیع تری داشته باشید و تمامی جوانب را در نظر بگیرید.  

لوکس باکس به عنوان یک تولید و عرضه کننده به کسب و کار ها و برند های عطر و ادکلن این فرصت را میدهد تا در برندینگ و بازار رقابتی و.. به خوبی پیشرفت و بهترین جعبه را انتخاب نمایید.

 

 

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل موارد زیر میشود :

مقایسه چندین مدل برتر جعبه عطر ادکلن پرفیوم در دنیا

جعبه برند های معروف عطر و ادکلن و بررسی و مقایسه آنها

کاربرد ها و مزیت های باکس های عطر و ادکلن

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید و ارائه جعبه پرفیوم

 

در مقاله گذشته به مفهوم : بورس و مرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن مردانه زنانه + قیمت پرداخته شد که برای مطالعه میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

مقایسه چندین مدل برتر جعبه عطر ادکلن پرفیوم در دنیا :

 

ما در اینجا ده مدل جعبه عطر و ادکلن برتر در دنیا را با یک دیگر مقایسه میکنیم که شما را با تنوع ها و نوآوری های خاص آشنا شوید. این جعبه ها به عنوان بهترین ها در صنعت برند عطر و ادکلن مورد استفاده قرار میگیرند و نمادی از آنها هستند. 

. جعبه تلسکوپی عطر و ادکلن در دنیا به عنوان یکی از مدل های جذاب و محبوب شناخته شده است و فراتر از یک بسته بندی ساده میباشد. مدل این جعبه به نمایش بهتر و زیبا تر محصولات کمک میکند و در مقایسه با آن جعبه کشویی است که یکی  بهترین مدل بسته بندی می باشد که در ساختار مدل با یک دیگر متفاوت بوده و هر کدام از این دو جعبه کاربرد های خاصی دارند.

.نوع دیگری از جعبه عطر و ادکلن مدل گردنی است که با بسته بندی های دیگر متفاوت بود و  همچنین در دنیا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و برند های معروف و مختلفی از این مدل برای محصولات عطر و ادکلن خود استفاده میکنند که به جذابیت بیشتر آنها کمک میکند.

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

enlightenedجعبه برند های معروف عطر و ادکلن و بررسی و مقایسه آنها :

 

_ جعبه پرفیوم برند شنل: این مدل جعبه نمادی از سادگی و در عین حال جذابیت است که در ساخت آن از بهترین ترکیب رنگی استفاده شده و دیزاین خارجی با خود برند شنل هماهنگی دارد و این نشان دهنده اصالت است. این جعبه در دو طرح زنانه و مردانه و.. طراحی شده است و بسیار بسته بندی مناسبی میباشد.

_ جعبه عطر و ادکلن جو مالون : این برند برای محصولات خود بسته بندی های استثنایی استفاده میکند و رنگ و مدل جعبه بسیار زیبا بوده و در مقایسه با جعبه پرفیوم برند شنل مقاوم تر است و از رنگ تیره در دیزاین داخلی و برای تزئین و زیبایی این باکس از ربان پارچه ای استفاده شده است. مدل جعبه آن را از دیگر جعبه ها متمایز نموده است.

_ جعبه برندآکودا دی پارما: این جعبه عطر و ادکلن مخصوص محصولات این برند ساخته شده و به عنوان یک نمونه جعبه برتر در دنیا لوکس و زیبا است و مهم تر از همه مقاومت بالایی دارد، این جعبه در مقایسه با جعبه پرفیوم بلک اوپیوم، طراحی ساده تری دارد و مدل آن متفاوت می باشد. اما جعبه برند بلک اوپیوم ظاهر و مدل خاص تری دارد و میتوان گفت هر دو جعبه به عنوان بسته بندی در دنیا بهترین هستند.

مدل های مختلف دیگری نیز وجود دارد و در سبک ها و رنگ های متنوعی تولید میشود و کسب و کار های بزرگ عطر و ادکلن از آنها استفاده میکنند. در اینجا ما چندین مدل جعبه عطر و ادکلن را معرفی میکنیم که مشابه نمونه های برتر در دنیا هستند :

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LBL786

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل تلسکوپی لوکس باکس کد LB779

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل دو تکه لوکس باکس کد LB784

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

 

enlightenedکاربرد ها و مزیت های باکس های عطر و ادکلن :

 

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس مزیت ها و کاربرد های مختلفی دارند و به عنوان بهترین بسته بندی شناخته شده اند و همانطور که  گفته شد در مدل های مختلفی تولید و عرضه میشوند. در مقاله : تاثیر رنگ بندی و طراحی جعبه در میزان فروش محصولات عطر و ادکلن به مفاهیمی پرداخته شده است که برای اطلاع از آن میتوانید مراجعه نمایید. 

از مزیت های آن میتوان به حفظ تازگی و رایحه عطر و ادکلن اشاره نمود که به  عنوان یک محافظ عمل و از آسیب ها و ضربه دیدن بدنه محصولات جلوگیری نموده به این دلیل بطری های پرفیوم آسیب پذیر هستند و ساختار شکننده ای دارد.

یکی دیگر از کاربرد های این جعبه، این است که در بازار یابی به خوبی عمل میکند و به عنوان یک باکس زیبا در قفسه ها و سایت های فروش عطر و ادکلن به آنها ظاهری جذاب و مدرن میدهد.

یکی از مزیت های ارزشمند جعبه این است که به مناسب هدیه دهی نیز طراحی میشود و انتخابی محبوب برای مناسبت های ویژه می باشد.

از کاربرد های دیگر این جعبه پرفیوم :

دوستدار محیط زیست

مقاوم و مستحکم

مناسب برای برند های مختلف

نگهداری و حفظ کیفیت محصولا در طولانی مدت

موفقیت در تبلیغات و...

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله : ویژگی و قیمت ارزان هارد باکس عطر و ادکلن اورجینال لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

angelخدمات لوکس باکس در حوزه تولید و ارائه جعبه پرفیوم :

 

لوکس باکس بزرگ ترین تولید کننده و ارائه دهنده بسته بندی میباشد که مدل های مختلف و مشابه با جعبه عطر و ادکلن های برند های معروف را تولید میکند و حتی آنها را در ابعاد مشخص شده متناسب با برند، محصولات و.. میسازد.

خدمات لوکس باکس متنوع است از جمله این خدمات در تولید و ارائه : سفارش سازی، انتخاب مدل و طرح دلخواه یا مشاوره رایگان تلفنی، همکاری با لوکس باکس ، ارائه جعبه باکیفیت و...

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس از محصولات دیدن کنید و با انتخاب مدل مورد نظر آن را سفارش دهید.