معرفی انواع جعبه هاردباکس مناسب لوازم خودرو و محصولات سفارشی و مواد غذایی

بسته بندی محصولات مهم ترین بخش ارائه یک محصول است . به طوری که هر موقع به بازار ، سوپرمارکت و پاساژ های مختلف می رویم ، محصولات مختلف را در بسته بندی و یا جعبه های گوناگون در شکل ها ، ابعاد و رنگ های متنوع و... می بینیم . لذا در خرده فروشی و تجارت نیز ، بسته بندی یک محصول نقش بسیار مهمی را در معرفی نام تجاری شما ایفا می کند. در واقع بسته بندی یک محصول و یک کالا است که به محصول شما ارزش می بخشد و با افزایش حس وفاداری مشتری ، یک تجربه نام تجاری ثابت را برای مشتریان شما ایجاد می کند.

                                                  جعبه هاردباکس ساعت مچی

👈در این مقاله از لوکس باکس ، می‌خواهیم به این نکته بپردازیم که چطور با بسته بندی و جعبه سخت هارد باکس محصولات،  بتوانیم گامی در جهت جلب نظر و رضایت بیشتر مشتری برداریم. بنابراین همراه با ما باشید تا شما را با انواع جعبه و بسته بندی هارد باکس ( جعبه مقوایی ) آشنا نماییم.

  1. بسته بندی لوکس

  2. نقش بسته بندی و جعبه در بازاریابی محصول

  3. هارد باکس یا جعبه سخت

  4. انواع جعبه بسته بندی هارد باکس (جعبه مقوایی )

  5. تفاوت‌ها و شباهت‌های جعبه هارد باکس آماده با جعبه مقوایی سفارشی

  6. تولید هاردباکس آماده در تهران + شرکت جعبه سازی لوکس باکس

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🤔بسته بندی لوکس

برای تولید یک محصول و کالای لوکس ، تنها تمرکز بر روی کیفیت یک محصول کافی نیست چراکه برای خریدار یک کالا ، بسته بندی نیز اهمیت ویژه ای دارد . به طوری که خریداران  یک محصول لاکچری ، به دنبال یک تجربه خاص و منحصر به فرد هستند و نمی خواهند  محصولی را که خریداری می کنند و بابت آن هزینه ای را پرداخت می کنند را در یک جعبه بی رنگ و رو تهیه نمایند. از طرف دیگر بسیاری از تولید کنندگان در بسته بندی محصولات خود فقط بر روی این مساله متمرکز هستند که محصول و کالای تولید شده توسط آن ها ، آسیب نبیند و نگهداری و حمل آن آسان باشد. در صورتی که امروزه پس از کیفیت تولید یک کالا ، بسته بندی آن محصول نقش بسیار مهمی را در بازاریابی و فروش آن کالا و محصول خواهد داشت. اما خب برای در نظر گرفتن یک بسته بندی لوکس برای یک کالا و یک محصول،  باید به یک سری نکات توجه کرد تا بسته بندی شما موثر و مفید واقع شود . از جمله این نکات عبارت اند از :

  • ساده و در عین حال جذاب باشد.
  • خلاقانه و متفاوت باشد.
  • دارای ابعاد و اندازه متناسب باشد.
  •  ایمنی و محافظت از کالا و محصول مورد نظر را تضمین کند.
  • بسیار مستحکم و مقاوم باشد.
  • ماندگار و با دوام باشد.
  • دارای حمل آسان و ساده باشد.
  • متنوع  و دارای رنگ ها و طرح های جاذب و نافذ باشد.
  • به ارزش ذاتی کالا و محصول بیفزاید.
  • امکان اعتبار بخشیدن به کالا با چاپ برند و نام تجاری تولید کننده کالا.
  • ایجاد ارتباط مناسب با مصرف کننده از طریق بسته بندی مقوایی ( هارد باکس ) .

با این حال بسته بندی ها باید به گونه ای انتخاب شوند که علاوه بر طرح گرافیکی جذاب ، از استحکام بالایی نیز برخوردار باشند تا از آسیب دیدن لوازم جانبی خودرو و یا سرد شدن مواد غذایی جلوگیری کنند. لذا انتخاب یک بسته بندی لاکچری یا بسته بندی لوکس مناسب برای انواع لوازم جانبی خودرو و یا مواد غذایی مانند پیتزا ، کباب ، مرکبات ، کافه ، ساندویچ و ...ممکن است کمی سخت باشد اما پیشنهاد ما به شما ، جدیترین مدل های انواع جعبه مقوایی هاردباکس لوکس باکس ، ایده آل ترین نوع بسته بندی مقوایی و سخت لوکس و ارزان است.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر درخصوص روند تولید هارد باکس مواد غذایی و فست فود به مقاله : آشنایی با فرآیند تولید و سفارش انواع هارد باکس مواد غذایی و فست فود مراجعه نمایید. 

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🤔نقش بسته بندی و جعبه در بازاریابی محصول

در واقع وقتی شما برای محصول و کالای تولید شده خود به دنبال یک بسته بندی لوکس و با کیفیت هستید و یا می خواهید تغییری را در بسته بندی خود ایجاد کنید ، ممکن است به این مساله فکر کنید که مگر بسته بندی یک کالا باید چقدر حائز اهمیت باشد ، نظیرطرز فکر بسیاری از صادرکنندگان و تولید کنندگان محصولات مختلف که کیفیت محصول را از ظاهر جعبه و بسته بندی محصول مهم تر می دانند و بر این عقیده هستند که بسته بندی یک کالا باید به خوبی از محصول محافظت کند و حمل و نقل و توزیع آن سهل و آسان باشد. در صورتی که بسته بندی یک کالا و یک محصول و تاثیر آن در جلب نظر مشتری برای خرید و بازاریابی و فروش در بالا ترین سطح خود قرار دارد. به همین منظور ما می خواهیم در این قسمت از مطلب شما را با یک بسته بندی لوکس ، با کیفیت و مقرون به صرفه ، جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی و سخت ) آشنا نماییم که تمام ویژگی هایی که یک بسته بندی لوکس و کارآمد را دارند . پس همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر با این نوع بسته بندی مقوایی سخت آشنا شوید.

🤔هارد باکس یا جعبه سخت

یکی از شیک ترین ، مقاوم ترین و لوکس ترین نوع بسته بندی ها ، جعبه هارد باکس (جعبه مقوایی ) است که جعبه هارد باکس که به زبان انگلیسی ( hard box ) نوشته می شود و معنی آن جعبه سخت است، در صنایع بسته بندی مانند صنایع تجاری و غذایی و جعبه سازی محصولات مختلف مانند لوازم جانبی خودرو، هاردباکس عطر و ادکلن  و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بررسی و معرفی جدیترین مدل های  انواع جعبه مقوایی هاردباکس عطر ادکلن ارزان و لوکس + لیست قیمت مراجعه شو د.

جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی )

 جعبه هارد باکس ( جعبه سخت ) به جعبه هایی مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و آسیب گفته می شود که با استفاده از مقواهای ضخیم ، چندلایه و مرغوب همراه با روکش های مختلف ( چرم ، پارچه مخمل و یا کاغذ و ... ) و سایر تزیینات در اشکال هندسی و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند. لازم به ذکر است که بدانید جعبه های هارد باکس آماده و صنعتی با جعبه های مقوایی تفاوت دارند . به طوری که هارد باکس فانتزی سخت تر ، مقاوم تر و با دوام تر از جعبه های مقوایی هستند و نسبت به جعبه های مقوایی و کارتنی ، لوکس تر و نفیس تر نیز هستند.

                                                  جعبه هاردباکس کیف و کمربند

🤔هارد باکس ارزان ترین روش بسته بندی تبلیغاتی صادراتی+ ارائه پیشنهادات ویژه به همراه قیمت

همان گونه که گفتیم محصولات مختلفی از هارد باکس برای بسته بندی تبلیغاتی و یا تجاری خود استفاده می کنند که هر کدام از آنها دارای ساختار مختلفی هستند. بنابراین بر همین اساس ، جعبه و بسته بندی هارد باکس ( جعبه مقوایی ) از نظر شکل هندسی ، ابعاد و اندازه ، کیفیت مقوای به کار رفته ، رنگ و کارآیی و ... انواع متنوعی دارند که همین ویژگی موجب می شود تا شما عزیزان بدون هیچ محدودیتی جعبه هارد باکس آماده و فانتزی خود را تهیه نمایید . لذا ما دراین قسمت می خواهیم به معرفی انواع هارد باکس تلسکوپی ، کتابی ، مگنتی ، کشویی ، شیار دار ، دو تکه و یا سه تکه ، چند ضلعی و ... و انواع بسته بندی فانتزی لوکس باکس بپردازیم . به شرح زیر :

👈جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس مدل دو تکه کد LB750

جعبه هاردباکس دو تکه

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس صنعتی

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

👈جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هاردباکس کادویی

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

👈جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

👈جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند

👈جهت مشاهده هر یک از جعبه های هارد باکس در قسمت بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظرو اختصاصی هارد باکس آماده خود منتقل شوید.

                                                  جعبه هاردباکس مگنتی

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش سازی عمده هارد باکس قطعات میتوانید به مقاله : سفارشی سازی عمده و قیمت هارد باکس لوازم و قطعات مراجعه نمایید.

🤔تفاوت‌ها و شباهت‌های جعبه هارد باکس آماده با جعبه مقوایی سفارشی

عموما تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف تمایل دارند تا برای کالا ومحصول مورد نظر ، یک بسته بندی کاملا اختصاصی و سفارشی همراه با برند و نام تجاری خود را به صورت انحصاری داشته باشند . اما ما دراین قسمت از مقاله می خواهیم به بیان تفاوت و شباهت های جعبه هارد باکس آماده و سفارشی بپردازیم . از جمله تفاوت های هارد باکس آماده با هاردباکس سفارشی :

  1. هزینه و قیمت طراحی و ساخت جعبه هارد باکس سفارشی و اختصاصی بیشتر از هاردباکس آماده است.
  2. کیفیت جعبه های هاردباکس سفارشی بیشتر از جعبه هارد باکس آماده است.
  3. جعبه های هاردباکس سفارشی ، کاملا انحصاری و مختص به برند و کالای مورد نظر شما می باشد.
  4. مدت زمان طراحی و تولید جعبه های هاردباکس آماده و فانتزی کمتر از هارد باکس سفارشی است.

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🤔تولید هارد باکس آماده در تهران + شرکت جعبه سازی لوکس باکس

شرکت جعبه سازی لوکس باکس ،  با تجربه و سابقه چندین ساله و با داشتن تیم حرفه ای و متخصصی و نیز بهره گیری از بهترین و درجه یک ترین متریال و مواد اولیه ، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع هارد باکس و جعبه های فانتزی چوبی در تهران است  که با پشتوانه بر تیم حرفه ای خود و تجربه چندین ساله خود در زمینه طراحی و ساخت جعبه های چوبی و هارد باکس ، مناسب ترین گزینه برای سفارشی سازی ، طراحی و تولید هارد باکس اختصاصی و سفارشی با هر تعداد و تیراژی است که با امکان چاپ برند و نام تجاری شما عزیزان  بر روی جعبه ، درکوتاه ترین زمان ممکن و هم فروش تک و فروش عمده جعبه هارد باکس آماده و فانتزی ، سعی نموده است تا دغدغه مشتریان خود را برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه جعبه های مقوایی سخت و جعبه های چوبی ، خرید ارزان و با کیفیت جعبه هارد باکس فانتزی مرتفع نماید و رضابت آن ها را جلب نماید و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق بوده است. برای مشاهده نمونه جعبه های فانتزی ما می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس وارد شوید و محصول مورد نظر را پس از بررسی کامل ، ثبت سفارش نمایید.

yesسخن پایانی

امیدوار هستیم که توضیحاتی که درباره جعبه ها و بسته بندی سخت هارد باکس ارائه کردیم ، برایتان مفید بوده باشد و بتواند شما را در جهت انتخاب بهترین و ایده آل ترین بسته بندی با کیفیت و ارزان کمک کند. سپاس گزار هستیم که ما را در این مطلب از لوکس باکس همراهی نمودید.