سفارشی سازی عمده و قیمت هارد باکس لوازم و قطعات

هنگام تامین بسته بندی مناسب برای محصولات مختلفی از جمله لوازم و قطعات، بیشتر برند ها و تولید کنندگان جعبه هایی را سفارش سازی می نمایند که اغلب بر اساس نوع این کالاها و ظاهر و ابعاد آنها می باشد. سفارش سازی عمده جعبه هارد باکس سبب میشود بسته بندی مخصوص برند در تعداد مشخصی فراهم شود که در عرضه لوازم و قطعات به بازار تاثیر مستقیمی در تبلیغات و فروش بیشتر دارد.

قیمت هارد باکس لوازم و قطعات در بازه های مختلفی بر اساس نوع متریال و تولید، ابعاد و نوع سفارش سازی ها مشخص میشود، در سفارش سازی عمده نیز، قیمت ها برحسب دیزاین سازی، طراحی ها و نوع تولیدات تعیین میشود.

در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم در این مقاله  در خصوص مفاهیمی از جمله ؛ سفارش سازی عمده و قیمت هارد باکس لوازم و قطعات، انواع هارد باکس لوکس باکس و خدمات لوکس باکس توضیحات جامع به شما عزیزان ارائه دهیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند :

سفارشی سازی عمده هارد باکس لوازم و قطعات

قیمت جعبه هارد باکس لوازم و قطعات

انواع جعبه هارد باکس لوازم و قطعات لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی عمده هارد باکس

 

سفارشی سازی عمده هارد باکس لوازم و قطعات :

 

سفارشی سازی عمده هارد باکس لوازم و قطعات در واقع برای آن دسته از برند هایی انجام میشود که انواع لوازم متنوع مخصوص خودرو و ماشین آلات را تولید و به بازار عرضه می نمایند، معمولا این بسته بندی ها کاملا متناسب با اندازه لوزام و قطعات سفارشی شده است و در طراحی آن نیز از الگو ها و تصاویر کالا ها بهره گرفته شده است.

سفارش سازی هارد باکس برای برند های مختلف تولید کننده هر گونه لوازم خودرو، یدکی، قطعات ماشین آلات و موارد دیگر برای ارائه مناسب آنها به مشتریان است که اغلب ارزش اینگونه محصولات و کالاها را بالا می برد و منجر فروش بیشتر میشود.

معمولا سفارش سازی ها طبق اصول و سبک برند ها صورت میگیرد، به طوریکه طراحی ها کاملا اختصاصی است و صفر تا صد تولید نیز مطابق با میزان ارزش کالا و نوع لوازم و نظرات مشاغل این حوزه انجام میشود.

هارد باکس ها و کارتن های لوازم خودرو در فرآیند سفارش، در ابعاد و وزن مناسبی با استاندارد ها تولید میشوند که معمولا باید ابعاد و جنس کارتن بسته بندی با ابعاد ، نوع و وزن کالا مطابقت داشته باشد، چراکه هرچقدر ابعاد و وزن لوازم و قطعات بیشتر باشد، هارد باکس نیز باشد مقاوم تر و با دوام سفارشی شود.

ساختار هارد باکس هنگام بسته بندی محصولاتی مثل مدل های مختلف چراغ ، پیستون، سوپاپ و قطعات حساس و... حائز اهمیت است، چراکه در حمل و نگهداری، بسته بندی موجب جلوگیری از آسیب و ضربه میشود.

سفارش سازی هارد باکس مخصوص برای لوازم و قطعات منجر به نمایش اصالت و کیفیت اینگونه کالا ها است که به عنوان راه تشخیص اصل بودن قطعات، مورد استفاده بیشتر برند ها قرار میگیرد.

بیشتر سفارش سازی ها به صورت عمده است که در واقع تعداد مشخص شده ای از هارد باکس به صورت کاملا منحصربه فرد برای یک یا چندین کالا تولید و طراحی میشود که در تبلیغات و صادرات نیز مورد استفاده برند و مشاغل قرار میگیرد.

سفارش سازی دیزاین این جعبه ها با اعمال طرح و اطلاعات مرتبط با کالا صورت میگیرد که جزو مهم ترین اصول در سفارش سازی عمده و اختصاصی بسته بندی می باشد.

سفارش سازی عمده هارد باکس میتواند به عنوان یک استراتژیک، بسته بندی مناسب لوازم و قطعات ماشین آلات مختلف از جمله خودرو را در مدت مشخصی تامین نماید.

بیشتر برند ها و تولیدکنندگان لوازم و قطعات به دلیل حجم فعالیت بالا و تولید این کالاها در تعداد بالا و فروش بیشتری که دارند، معمولا جعبه سخت را در تعداد بالایی سفارش سازی می نمایند.

انجام سفارش سازی به طور خلاصه به دلایلی از جمله موارد زیر انجام میشود :

_ اختصاصی سازی و یک شکل نمودن بسته بندی با محصولات

_ تبلیغات و نمایش بهتر محصولات در بازار

_ حمل و نقل مناسب لوازم و قطعات و محافظت از آنها

_ استاندارد سازی بسته بندی

_ عرضه محصولات و لوازم در بهترین شرایط و کیفیت

در فرآیند سفارش سازی، بسته بندی لوازم و قطعات نوع قرار گیری کالا و ظاهر هارد باکس برای جذب بیشتر مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه حفظ کیفیت محصولات در ایجاد رضایت مشتریان تاثیر مستقیمی دارد در صورتی که بسته بندی سفارش سازی شده طبق اصول و با کیفیت تولید نشود، ارزش اینگونه کالا کاهش می یابد.

با مراجعه به مقاله : بسته بندی هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی شما عزیزان میتوانید اطلاعاتی در خصوص هارد باکس مخصوص لوازم الکترونیکی و جانبی کسب نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

قیمت جعبه هارد باکس لوازم و قطعات :

 

قیمت جعبه هارد باکس لوازم و قطعات مختلف برحسب سه معیار مهم، تیراژ، متریال و ابعاد مشخص میشود، به طر کلی جعبه های سخت و سفارش سازی شده به دلیل تولید تمام اتوماتی که دارند قیمت آنها نازل تر و مناسب تر می باشد، و لازم به ذکر است که درخواست و تغییرات اعمال شده بر روی بسته بندی منجر به تغییر قیمت نیز میشود.

هر جعبه لوازم و قطعات ساختاری کاملا متفاوت دارد که به دلیل مکانیزم منحصر به فرد هر مدل، قیمت ها نیز بر اساس میزان متریال استفاده شده در تولید هر کدام از آنها تعیین میشود.

روکش ها و تصاویر و روش چاپ مربوط به محصول که بر روی جعبه ها درج و اعمال شده است، قیمت جعبه هارد باکس را مشخص می نماید.

به عنوان مثال بیشتر برند ها میخواهند بر روی بسته بندی تصویر محصول و اطلاعات مرتبط به آن با روش مشخصی از چاپ و لیبل زنی اعمال شود که قیمت نهایی جعبه سخت را تعیین می نماید.

 

انواع جعبه هارد باکس لوازم و قطعات لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوازم و قطعات لوکس باکس در طرح و مدل های مختلفی تولید شده است که مطابق با اندازه و استاندارد های کیفیت می باشد.

در ادامه ما چندین مدل را معرفی می نماییم که هر کدام علاوه بر محصولات مختلف، مناسب کالاهای متنوعی از جمله قطعات حساس خودرو، ماشین آلات،  لوازم یدکی و... می باشند؛

جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756   

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معرفی انواه هارد باکس مناسب لوازم خودرو میتوانید به مقاله : معرفی انواع جعبه هاردباکس مناسب لوازم خودرو و محصولات سفارشی و مواد غذایی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی عمده هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی عمده هارد باکس شامل تولید صفر تا صد بسته بندی مطابق با ظاهر و ارزش کالاهایی مثل لوازم و قطعات برای تولیدکنندگان این حوزه است که قبل از شروع فرآیند، مشاوره ای در این خصوص به برند ها ارائه میدهد که طراحی های اولیه توسط تیم طراحان لوکس باکس انجام شود.

سفارش سازی عمده معمولا با مشخص نمودن تیراژ و همکاری با مجموعه لوکی باکس پیش میرود و در خصوص برند ها میتوانند با مشاهده مدل های مختلف هارد باکس آماده و انتخاب مدل مشخص و هماهنگ با لوازم خود اقدام به همکاری نمایند.

برای اطلاع از مفاهیمی مثل سفارش انواع هارد باکس صادراتی میتوانید به مقاله : سفارش انواع بسته بندی جعبه سخت مخصوص صادرات مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان میتوانید با تیم مشاوره و پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.