بسته بندی هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی

بسته بندی های مورد استفاده و مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی در ابعاد و طراحی های مختلفی کاملا بر اساس این کالاها کاملا با کیفیت و استاندارد تولید میشود و ساختار آنها نیز برحسب حساسیت این محصولات است. جعبه ها باید طبق اصول از همه لحاظ هماهنگ با نوع، ابعاد و فرم لوازم و صنایع الکترونیکی و جانبی باشند که در واقع این موضوع در فروش و عرضه این کالاها برای تولید کننده و برند حائز اهمیت است.

جزئیات و ظاهر این هارد باکس ها مربوط به کالا می باشد، به عنوان مثال لوازم جانبی از جمله موبایل و تبلت بسته بندی منحصر به فردی داشته که بر اساس نوع و مدل موبایل طراحی شده است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ هارد باکس صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی، انواع هارد باکس لوکس باکس، نحوه سفارش هارد باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی

انواع بسته بندی هارد باکس الکترونیکی و لوازم جانبی لوکس باکس

نحوه سفارش جعبه سخت از مجموعه لوکس باکس

 

 

هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی :

 

هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی در مدل های مختلف و ابعاد کوچک و بزرگ بر اساس این محصولات طراحی شده اند که به بازار عرضه میشوند.

هارد باکس متناسب با ساختار و فرم این گونه کالاها و لوازم جانبی ساخته میشوند و چاپ و دیزاین آنها نیز برحسب این معیار اعمال میشود، معمولا این جعبه ها جهت نمایش اصالت کیفیت است که بیشتر برند ها از آنها استفاده می نمایند.

بر روی جعبه های ویژه صنایع الکترونیکی معمولا تصویر محصولات و توضیحات مربوطه درج شده است، به طوریکه بیشتر صنایع و لوازم الکترونیکی مثل جاروبرقی، اتو و لوازم جانبی مثل قطعات کامپیوتر، شارژر، موبایل، هدفون و... یک بسته بندی مخصوص دارند که نشان استاندارد و اصالت آنها می باشد.

جعبه هارد باکس لوازم جانبی و الکترونیکی از مقاومت بالایی برخوردار است که حین جابه جایی این گونه محصولات ارزشمند و حساس از آسیب ها جلوگیری می نماید.

به عنوان مثال بسته بندی لوازمی مثل موبایل ها نوعی هارد باکس در مدل های مختلف کشویی، تلسکوپی و... هستند که مخصوص و مربوط به مدل و نوع این گونه محصول تولید میشوند و بیشتر برند ها با استانده از آنها و درج لوگوی خود کالاها و لواز جانبی را به بازار عرضه می نمایند.

هارد باکس ها به این دلیل که بدون محدودیت تولید میشوند، در انواع مدل ها برای هر گونه محصول الکترونیکی که طیف گسترده ای نیز دارند طراحی شده اند.

درجه کیفیت و مقاومت هر جعبه هارد باکس طبق نوع و حساسیت لوازم جانبی و الکترونیکی مشخص میشود، به طوریکه اگر محصولات حساس و آسیب پذیر باشند هارد باکس نیز مقاوم تر ساخته میشود.

امکان تولید جعبه هارد باکس برای هر یک از قطعات موبایل، کامپیوتر و ... فراهم آمده که در واقع در هر جعبه یک مدل محصول مربوط به این کالاها بسته بندی میشود، به گونه ای که به دلیل تقاضا بازار و مشتریان، هر یک از قطعات به شکل مجزا خریداری میشوند.

شکل و ظاهر بسته بندی هارد باکس، کیفیت کارتن و مقوای استفاده شده و محتویات درون آن از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید مد نظر مشتریان قرار میگیرد، هر چه میزان هماهنگی بین محصولات و هارد باکس بیشتر باشد، ارزش کالا افزایش یافته و فروش آن در بازار بیشتر میشود.

جعبه سخت مربوط به صنایع الکترونیکی در تعداد و تیراژ بالایی بر اساس استاندارد ها و نوع برند سفارش سازی میشود که به عنوان نمادی جهت شناخت اصل بودن کالا مورد توجه قرار میگیرد.

معمولا جعبه هارد باکس در برندسازی و فروش محصولات به برند و صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی کمک نموده و منجر به افزایش تقاضا و ورود محصولات به شکل منحصر به فردی به بازار و فروشگاهای لوازم الکترونیکی میشود.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

انواع بسته بندی هارد باکس الکترونیکی و لوازم جانبی لوکس باکس :

 

انواع بسته بندی هارد باکس الکترونیکی و لوازم جانبی لوکس باکس در ساختار و مکانیزم متنوع و مربوط به هر مدل کالا طراحی و ساخته شده است، معمولا جعبه هارد باکس لوکس باکس به دلیل کیفیت بالا و تفاوت در رنگبندی و مدل برای هر گونه لوازم و صنایع ای مورد استفاده قرار میگیرد.

این جعبه ها به دلیل ساختاری که دارند برای اینگونه محصولات حساس بسیار مناسب هستند، هر برندی میتواند با مشاهده انواع هارد باکس لوکس باکس نمونه مخصوص خود را سفارش و خریداری نماید.

در ادامه ما چندین مورد را معرفی نموده ایم که نمونه هایی از بسته بندی هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی هستند ؛

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس لوکس باکس

هر یک از این جعبه ها مناسب محصولات مختلفی از جمله ؛ لوازم دوربین، لوازم الکترونیکی آشپزخانه، قطعات مربوط به موبایل و لبتاب، انواع ساعت هوشمند و... می باشد و با ایجاد تغییراتی مثل درج لوگو و رنگبندی مناسب، صنایع این حوزه میتوانند آنها را سفارشی نمایند.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی عمده هارد باکس لوزم و قطعات میتوانید به مقاله : سفارشی سازی عمده و قیمت هارد باکس لوازم و قطعات مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره طراحی جعبه هارد باکس مگنتی شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی جعبه هارد باکس مگنتی و آماده سازی آن برای بسته بندی محصولات مختلف مراجعه نمایید.

 

نحوه سفارش جعبه سخت از مجموعه لوکس باکس :

 

نحوه سفارش جعبه سخت از مجموعه لوکس باکس  به این شکل است که برند ها و صاحبان کسب و کار های مختلفی مثل صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی میتوانند با مشاهده انواع هارد باکس آماده لوکس باکس، بسته بندی ویژه و مربوط به کالا را انتخاب و یا طراحی نمایند، طراحی ها نیز بر اساس سبک و مدل محصولات به شکل مناسبی توسط تیم طراحان لوکس باکس  انجام میشود که لازم به ذکر است که جزوی از سفارش سازی هارد باکس می باشد.

بعد از انتخاب جعبه نوبت به مشخص نمودن ابعاد و تعداد مورد نیاز است که بر اساس این موارد قیمت ها تعیین شده و برند ها میتوانند با تکمیل سبد خرید خود و وارد نمودن اطلاعاتی از جمله آدرس، شماره تماس و... سفارش خود را انجام دهند.

جهت اطلاع از فروش عمده هارد باکس شما عزیزان میتوانید به مقاله : قیمت و فروش عمده جعبه مقوایی(هاردباکس)+شرکت جعبه سازی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

معمولا سفارشات از طریق سایت فروشگاهی لوکس باکس انجام میشود و در صورت ایجاد سوال و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مشتریان میتوانند با تیم پشتیبانی و مشاوره لوکس باکس در ارتباط باشند.