طراحی جعبه هارد باکس مگنتی و آماده سازی آن برای بسته بندی محصولات مختلف

جعبه های هارد باکس مگنتی به عنوان مناسب ترین بسته بندی برای محصولات مختلف در مدلی منحصربفردی آماده سازی شده است که ساختار آن در واقع به شکلی می باشد که از تعداد مگنت مورد نیاز و متناسب با ابعاد در درب استفاده شده است. طراحی این مدل جعبه همانند سایر جعبه های هارد باکس انجام میشود و این روند نیز جهت هماهنگ سازی بسته بندی با هر محصول و محتویاتی می باشد.

آماده سازی هارد باکس مگنتی برای بسته بندی محصولات طبق اصول پیش میرود، به گونه ای که اگر محصولات زیورآلات باشند، جعبه ها نیز طبق سایز آنها و سبک برند ها در رنگبندی مناسب آماده میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم در خصوص موضوعات و مفاهیمی از جمله؛ طراحی هارد باکس مگنتی، آماده سازی هارد باکس مگنتی برای محصولات مختلف و جعبه هارد باکس لوکس و خدمات لوکس باکس توضیحاتی جامع به شما عزیزان ارائه دهیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی طراحی جعبه هارد باکس مگنتی

آماده سازی هارد باکس مگنتی برای بسته بندی محصولات مختلف

جعبه های هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه آماده سازی هارد باکس

 

بررسی طراحی جعبه هارد باکس مگنتی :

 

در بررسی طراحی جعبه هارد باکس مگنتی، ساختار و مدل این بسته بندی است که مد نظر قرار گرفته و به دلیل استفاده از متریال و مکانیزم متفاوت درب به عنوان یکی از هارد باکس های بسته بندی در طراحی منحصربفرد، مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه مگنتی هارد باکس یا جعبه آهن ربایی در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی می شود که هر طراحی ویژه محصولات است، لازم به ذکر است که این جمعه همانند دیگر جعبه ها است که تفاوت آن تنها طراحی درب و نحوه باز و بسته شدن آن می باشد.

معمولا از مگنت های قوی و مناسب با ابعاد و متریال جعبه استفاده میشود که به دلیل مکانیزم متناسب و جاذبه ای که دارد معمولا در هر دو قسمت بدنه و درب به کار میرود.

لازم به ذکر است که هر چه جعبه هارد باکس اندازه و ابعاد بزرگ تری داشته باشد، مگنت مورد استفاده نیز در تعداد مورد نیاز و هماهنگ با جعبه استفاده میشود که درب در هنگام بسته بندی راحت تر بسته شود.

در طراحی هارد باکس مگنتی از مقوای فشرده و ضخیم تری استفاده میشود که مقاومت بالایی داشته و حین استفاده نیز برای هر محصولی مناسب باشد، طراحی این جعبه ها شباهت زیادی با هارد باکس های دیگر دارد که در واقع به دلیل تفاوت در ساختار درب به عنوان یکی از پر کاربرد ترین بسته بندی ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

در طراحی داخلی این مدل جعبه ها از پارچه های متنوع و یا فوم استفاده میشود که محصولات جلوه مناسب تری داشته و هارد باکس با درب آهن ربایی زیبا تر و لوکس تر شود.

در طراحی دیزاین هارد باکس مگنتی معمولا از روکش مناسبی در بین انواع روکش های گالینگور، سلفون مات حرارتی، مات، کاور مخملی و .... انتخاب مورد استفاده قرار میگیرد.

طراحی های انجام شده معمولا بر اساس نیاز ها صورت میگیرد، به طوریکه اگر محصولات طلا و جواهرات باشند، این مدل جعبه ها نیز طبق آنها طراحی میشوند، به عنوان مثال رنگبندی آنها متناسب جواهرات و زیورآلات انتخاب شده که در هنگام فروش اینگونه کالاها استفاده میشود.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : مراحل سفارش سازی جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

آماده سازی هارد باکس مگنتی برای بسته بندی محصولات مختلف :

 

آماده سازی هارد باکس مگنتی برای بسته بندی محصولات مختلف بر اساس نوع آنها و همچنین نیاز مشاغل انجام میشود، در واقع آماده سازی یک فرآیند مهم جهت نهایی سازی هارد باکس آهن ربایی است که قبل از ارائه انجام میشود.

معمولا آماده سازی ها طبق نوع محصول و همچنین ابعاد آنها صورت میگیرد، که هر جعبه را هماهنگ با محتویات می سازد.

جعبه های تولید شده و بدون دیزاین در مرحله آماده سازی قرار داده میشود، بر همین اساس است که رنگبندی، روکش و لیبل مناسب انتخاب و بر روی جعبه اعمال و درج میشود.

در واقع آماده سازی و ساخت جعبه بر حسب نیاز مشاغل و برند ها جهت ارائه منحصربه فرد کالا در بازار انجام میشود.

جعبه های هارد باکس مگنتی معمولا از قبل به صورت آماده مطابق با هر محصولی آماده سازی شده اند که مورد استفاده قرار میگیرند و یا این فرآیندآماده سازی بر اساس نوع سفارشات مشتریان است که طی روندی پیش می رود.

هارد باکس مگنتی برای بسته بندی محصولات مختلفی از جمله؛ کالاهای صادراتی، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کمربند چرم، صنایع دستی و... آماده سازی میشود.

به  عنوان مثال آماده سازی هارد باکس مگنتی یا آهنربایی برای نوعی محصول مانند کیف و کمربند چرم به این شکل است که کیفیت آن کنترل گردیده و روکش مناسب با شکل این محصول بر روی جعبه چسبانده میشود و بعد از آن لوگو و طرح بر روی قسمت خارجی جعبه درج و اعمال میشود که شامل درج با روش های مختلف طلاکوب و نقره کوب نیز می باشد.

معمولا برای محصولات صادراتی از جمله زعفران هارد باکس های مگنتی در ظاهر و دیزاین اختصاصی برند آماده سازی میشوند که در نمایش محصول و فروش بیشتر آن تاثیر گذار است.

جهت اطلاع از بررسی ساخت هارد باکس مگنتی صادراتی، شما میتوانید به مقاله : بررسی ساخت هارد باکس مگنتی مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی مراجعه نمایید. 

 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه های هارد باکس لوکس باکس :

 

جعبه های هارد باکس لوکس باکس در مدل های مختلفی تولید میشوند که هر مدل و طراحی مناسب هر محصول و سبک برندی است که در واقع کسب و کار ها و مشاغل میتوانند با بررسی آنها که بیش از ده مدل می باشند، بسته بندی مخصوص خود را انتخاب و سفارش نمایند.

در این قسمت ما چندین مدل جعبه هارد باکس لوکس باکس را معرفی می نماییم که در رنگبندی های متنوع و سفارشی ارائه داده میشوند و معمولا ابعاد آنها به شکلی است که هر میزان محتویات در هر فرم و ظاهری را میتوان در آن بسته بندی نمود.

جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه شکلات و تنقلات هارد باکس لوکس باکس مدل کتابی کد LB0115  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

شما عزیزان میوانید برای اطلاع از مفاهیمی در خصوص بسته بندی هارد باکس صنایع الکترونیکی و لازم جانبی به مقاله : بسته بندی هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی مراجعه فرمایید.

 

 خدمات لوکس باکس در حوزه آماده سازی هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه آماده سازی هارد باکس شامل طراحی ها و دیزاین سازی های مطابق با محصولات است که برحسب نظر مشتریان و نیاز آنها از حمله تبلیغات، ارائه مناسب کالا، برندینگ و... انجام میشود، قبل از آماده سازی مشاوره ای رایگان در این خصوص به برند ها ارائه داده میشود که جهت اطلاع از نیاز و طرح مد نظر آنها صورت میگیرد.

لوکس باکس جعبه ها را همانند سفارشات در طراحی، روکش زنی و درج لیبل و... مطابق با محصول آماده می نمایند، لازم به ذکر است که جعبه های آماده هارد باکس لوکس باکس نیز بر اساس نوع تغییرات دلخواه آماده میشوند که شامل تغییرات در رنگبندی، ابعاد و موارد دیگر مثل دیزاین سازی داخلی است.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از همکاری با مجموعه لوکس باکس و ثبت سفارشات خود با تیم پشتیبانی لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوکس باکس و هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : لوکس باکس ، بازار جعبه مقوایی در تهران + صنایع بسته بندی و جعبه هاردباکس مگنتی مراجعه نمایید.