بررسی ساخت هارد باکس مگنتی مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی

هارد باکس های آهن ربایی یا مگنتی مناسب برای بسته بندی کالاهای مختلف صادراتی، تولید و ساخته میشوند، که ساخت هر جعبه مگنتی مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس محصولات و سلیقه مشتریان و سبک برند ها روند ساخت پیش می رود.

هارد باکس مگنتی در ابعاد و طراحی مناسب برای بسته بندی هر گونه کالای صادراتی ساخته میشود، به عنوان مثال اگر کالا مواد غذایی و یا صنایع دستی و پوشاک باشد، هارد باکس نیز همانند آن در رنگبندی و چاپ مناسبی ساخته میشود.

در بررسی ساخت متریال جعبه هارد باکس مگنتی و ساختار آن است که مد نظر قرار گرفته میشودف به گونه ای که در ساخت این جعبه از مگنت های مخصوص استفاده شده است که در درب و قسمت بدنه جعبه قرار داده میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بررسی ساخت هارد باکس مگنتی کالاهای صادراتی، انواع هارد باکس لوکس باکس مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی، خدمات لوکس باکس در حوزه ساخت هارد باکس مگنتی، خواهیم پرداخت که در خصوص هر موضوع اطلاعات جامعی نیز به شما عزیزان ارائه میدهیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی ساخت هارد باکس مگنتی کالاهای صادراتی

انواع هارد باکس لوکس باکس مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی

خدمات لوکس باکس در حوزه ساخت هارد باکس مگنتی

 

بررسی ساخت هارد باکس مگنتی کالاهای صادراتی:

 

ساخت هارد باکس مگنتی کالاهای صادراتی با توجه به بازار بین اللملی و نوع محصولات انجام میشود که روند مشخصی داشته و طبق استایل و سبک برند ها و مشاغل این بسته بندی ها تولید میشوند.

هارد باکس مگنتی ساختار متفاوتی داشته و در ساخت آن از متریال مشخصی از جمله، مگنت، مقوا، روکش ها، انواع رنگ و .... استفاده شده است که هر کدام از این متریال در تولید با توجه به ابعاد جعبه و مدل آن در میزان مشخصی استفاده میشوند.

به دلیل استفاده از متریالی مثل مگنت در درب هارد باکس، این مدل جعبه ها گزینه ای مناسب برای بسته بندی انواع محصولات مختلف جهت صادرات و عرضه به بازار های مختلف جهانی هستند.

در ساخت هارد باکس مگنتی صادراتی، معمولا درب مکانیزم منحصربفردی دارد، به طوریکه هنگام بستته بندی محتویات در آن به راحتی بسته میشود، در ساخت جعبه مگنتی، تعداد مگنت استفاده شده نیز بر اساس ابعاد جعبه و ضخامت مقوای درب تعیین میشود.

مگنت ها در تولید درب هارد باکس به گونه ای مورد استفاده قرار میگیرند که در بین دو لایه ساخته شده درب و بدنه، قرار داده میشوند که مگنت یا همان آهن ربا، کار قفل بسته بندی را انجام میدهد.

جعبه های هارد باکس مگنتی در ابعاد مختلف و مدل های گگوناگون ساخته میشوند که هر مدل نسبت به محصولات، ساختار داخلی و دیزاین مشخصی دارد.

هارد باکس مگنتی، به صورت نفیس و لوکس ساخته میشود که ارزش کالا را چندین برابر نماید که هنگام استفاده، محصولات در ظاهر مناسب و منحصربفردی به نمایش گذاشته شوند.

ساخت هارد باکس مگنتی نیز همانند جعبه کتابی می باشد، که در واقع با افزودن مگنت یا همان آهن ربا در درب و بدنه، جعبه هارد باکس ساخته میشود.

در ساخت هارد باکس مگنتی صادراتی، تمرکز بر این است که ظاهر جعبه منحصربفرد و نمایانگر اصالت محصولات در بازار جهانی باشد، به عنوان مثال اگر محصول صادراتی، زعفران باشد، جعبه مگنتی نیز در طراحی متناسب با این محصول، ساخته میشود که در ساخت آن سعی میشود که اصالت محصول ارزشمند ایرانی به نمایش گذاشته شود.

جعبه های هارد باکس آهن ربایی به عنوان بسته بندی صادراتی، ویژه و اختصاصی هر برند ساخته میشوند، به طوریکه، لوگو و نام برند و توضیحات مربوط به محصولات به صورت مناسب با استفاده از روش های مختلف چاپ، بر روی جعبه ها اعمال میشوند.

کالاهای صادراتی در انواع مختلفی دسته بندی شده اند، از جمله این دسته بندی ها، مواد غذایی می باشد که جعبه مگنتی نیز در مدل منحصربفردی برای این گونه محصولات به شکلی ساخته میشود که هیچ گونه آسیبی به محتوایات وارد نشود.

مواد غذایی از جمله سوغاتی های متنوع شهر های ایران، در جعبه هارد باکس مگنتی جهت صادرات، بسته بندی میشوند، که رنگبندی انها در هنگام ساخت با توجه به کالا مشخص میشود.

نمونه ای دیگر از محصولات صادراتی که در هارد باکس مگنتی، جهت صادرات بسته  بندی میشوند، انواع لوازم، پوشاک و صنایع دستی و...است که جعبه آهن ربایی همانند کالا آماده سازی میشود.

لازم به ذکر است که با اعمال طرح و لوگو در روند ساخت بر روی جعبه های مگنتی صادراتی، کالا ها و محصولات در این بازار بزرگ بین المللی دیده میشوند.

جعبه های هارد باکس مگنتی در شکل های پک چندین عددی محصولات صادراتی نیز ساخته میشوند، به شکلی که در این گونه جعبه امکان بسته بندی نمودن چندین کالا در کنار یکدیگر وجود دارد که قبل از ساخت این هارد باکس آهن ربایی تعداد و فرم محصولات مد نظر قرار داده میشود.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره طراحی هارد باکس مگنتی، شما میتوانید به مقاله ؛ طراحی جعبه هارد باکس مگنتی و آماده سازی آن برای بسته بندی محصولات مختلف مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

انواع هارد باکس لوکس باکس مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی :

 

انواع هارد باکس لوکس باکس مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی طراحی و ساخه شده اند که در هر جعبه محصولات مشخصی، بسته بندی میشوند که در این قسمت به معرفی انواع مختلف جعبه هارد باکس لوکس باکس می پردازیم، که مشاغل میتوانند با بررسی هر مدل، مناسب ترین بسته بندی را انتخاب و سفارش دهند.

1. جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه شکلات و تنقلات هارد باکس لوکس باکس مدل کتابی کد LB0115  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه بازی هارد باکس آماده لوکس باکس کد LB768  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

5. جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774   

جعبه هارد باکس لوکس باکس

هر یک از این جعبه ها براساس محصولات طراحی و آماده سازی شده اند که به عنوان نمونه های آماده از بسته بندی لوکس باکس، مورد استفاده قرار میگیرند، که طبق درخواست و سفارش مشتریان، رنگبندی قابل تغییر بوده و بر وی آن چاپ اختصاصی اعمال میشوند.

جهت اطلاع از مراحل تولید انواع هارد باکس، شما عزیزان میتوانید به مقاله : مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس مراجعه فرمایید.

رنگبندی هر جعبه آهن ربایی لوکس باکس، در تنوع بالایی و همچنین قابل سفارشی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست کادویی، میتوانید به مقاله : بررسی طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه ساخت هارد باکس مگنتی :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه ساخت هارد باکس مگنتی شامل طراحی و تولید صفر تا صد جعبه طبق نیاز و درخواست برند ها است که در این خصوص نیز مشاوره رایگان قبل از ساخت بسته بندی در اختیار مشاغل قرار داده میشود.

بعد از مشاوره، تیم طراحان، جعبه های هارد باکس مگنتی را طبق نیاز مشاغل و استاندارد ها، تولید می نمایند، قبل از تولید انبوه این بسته بندی ها، نمونه ای از طراحی و جعبه ساخته شده به برند ها و کسب و کار ها ارائه داده میشود که از سفارش خود اطمینان حاصل نمایند.

مشتریان میتوانند با اقدام به همکاری با لوکس باکس جعبه های هارد باکس مگنتی را به صورت اختصاصی سفارش سازی نمایند، چراکه امکان ساخت هارد باکس در هر تعدادی متناسب با میزان محصولات و ظاهر آنها وجود دارد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش ساخت و همکاری با مجموعه بزرگ لوکس باکس، با تیم پشتیبانی و مشاوره لوکس باکس در ارتباط باشید.