مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

تمامی جعبه های هارد باکس در انواع مختلف، طی مراحل مختلفی تولید میشوند که با توجه به مکانیزم و ساختار هر کدام روند ساخت، متفاوت است. مراحل تولید با طراحی جعبه هارد باکس آغاز میشود، طراحی از جمله مرحله ای است که بر اساس محصولات، نظر برند ها انجام میشود، به طوریکه بعد از طراحی مراحلی همچون؛ انتخاب متریال، برش مقوا، ساخت بدنه و... است.

جعبه های هارد باکس در انواع؛ تلسکوپی، شیاردار، کشویی و... آماده سازی شده اند و معمولا میزان متریال مورد استفاده در تولید و آملده سازی هر مدل متفاوت می باشد.

لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان، جعبه های هارد باکس را در انواع مختلفی، تولید و متناسب با فرم و ظاهر محصولات آماده سازی می نماید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس، معرفی انواع مختلف جعبه هارد باکس لوکس باکس، خدمات لوکس باکس خصوص آماده سازی هارد باکس، خواهیم پرداخت.  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس

معرفی انواع مختلف جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات مجموعه لوکس باکس در خصوص آماده سازی هارد باکس

 

مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس :

 

مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس بر اساس نوع سفارش و مدل هارد باکس متفاوت است که طی این مراحل تولید، جعبه های بسته بندی طبق سفارشات و طراحی ها آماده سازی میشوند.

یکی از اولین مرحله تولید و آماده سازی، طراحی جعبه هارد باکس است، انواع جعبه هارد باکس بر اساس نوع محتویات ومحصولات طراحی میشوند و طراحی بر اساس اصول و ساختار و فرم محصولات به دست طراحان صورت میگیرد، در بیشتر مواقع نیز جعبه های هارد باکس برحسب سفارشات و نظر برند ها طراحی میشوند.

در مرحله بعدی نوبت به تعیین و مشخص نمودن متریال است که در ساخت بدنه و درب جعبه مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا متریالی که در مراحل تولید و آماده سازی جعبه استفاده میشود شامل مقوا و یا ام دی اف است.

بعد از انتخاب متریال، مواد و متریال در اندازه مورد نیاز و ابعاد مناسب برش داده میشوند این فرآیند و مرحله نیز با استفاده از دستگاها و ابزار های مخصوص انجام میشود، در واقع با برش متریال شکل کلی جعبه از جمله بدنه و درب در مراحل بعدی تولید میشود.

بعد از برش نوبت به مرحله ساخت قسمت های مختلف جعبه از جمله، درب، دیواره ها، و بدنه جعبه است که با استفاده از متریال و دستگاهای مخصوص، اتصالاتی بین قطعات برش خورده ایجاد میشود که بعد از آن روکش ها متناسب با ابعاد جعبه مورد استفاده قرار میگیرد.

در مرحله بعدی که آماده سازی یا نهایی سازی جعبه هارد باکس است، دیزاین جعبه آماده میشود، که در دیزاین سازی نیز از مواد و متریالی همچون تزئینات، برچسب ها، لیبل ها، دستگیره ها و... استفاده میشود.

بعد از نهایی شدن بسته بندی هارد باکس و تولید آن، نوبت به چک نمودن ساختار و جزئیات جعبه است که منجربه اطمینان از کیفیت تولید میشود که در واقع مهم است که جعبه های هارد باکس در انواع مختلف به یک میزان کیفیت تولید شده باشند.

جعبه هارد باکس کتابی یکی از انواع هارد باکس است که طی این فرآیند تولید میشود، به صورتی که در مرحله برش و تولید قسمت های کلی به مکانیزم و طراحی درب توجه میشود و این مدل هارد باکس در انواع ابعاد و طراحی ها قابل تولید می باشد.

هارد باکس کمربندی نوع دیگر از انواع جعبه هارد باکس صنعتی می باشد که کل جعبه شامل، درب، کفی و زیره است که تولید آن نیز با برش متریال در اندازه مورد نیاز و دیزاین سازی و... طی چندین مرحله انجام میشود که به عنوان جعبه هارد باکس گردنی نیز شناخته میشود.

هارد باکس کشویی نیز مدل متفاوت و نوع دیگر از این بسته بندی می باشد که قسمت های درب و بدنه مجزا از یکدیگر تولید شده اند و هنگام بسته بندی محتویات و محصولات، ساختاری همانند یک جعبه کبریت دارد که تولید آن نیز با برش متریال و طراحی درب و بدنه به صورت دقیق انجام میشود.

مراحل آماده سازی جعبه هارد باکس تلسکوپی به این صورت است که، درب و بدنه ارتفاع یکسانی دارند و همین منجربه افزایش استحکام این گونه هارد باکس پس از تولید میشود، متریال مورد استفاده و مراحل تولید نیز به این صورت است که بعد از طراحی، متریال درب و بدنه به یک اندازه مورد استفاده قرار میگیرند.

با مراجعه به مقاله : تولید و آماده سازی انواع هارد باکس دو تکه و مزایای آن ، شما عزیزان میتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص تولید این مدل جعبه ها کسب نمایید.

انواع دیگر از هارد باکس های تولید شده در مدل های پک، ست، بسته بندی همزمان محصولات،سه تکه، دو تکه، بزرگ و کوچک به صورت عمده و خرد آماده سازی و تولید میشوند.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره مراحل سفارش سازی و ساخت هارد باکس اختصاصی، میتوانید به مقاله : مراحل سفارش و ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی برای صنایع مختلف مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

معرفی انواع مختلف جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع مختلف جعبه هارد باکس لوکس باکس در مدل های منحصربفردی تولید و آماده سازی میشوند که هر مدل مخصوص بسته بندی محصولات مختلفی طراحی شده است، به این صورت که برند ها میتوانند با بررسی هر مدل معرفی شده، جعبه مناسب را انتخاب نمایند.

در این بخش به معرفی چندین مدل هارد باکس لوکس باکس پرداختیم که هر یک از این بسته بندی ها، ساختار و مکانیزم متفاوتی دارند.

 

1. جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس مدل کتابی کد LB0114

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه هارد باکس کتابی است که در تولید آن از متریالی همچون دستگیره/ مقوای ضخیم استفاده شده است.

 

2. جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس کشویی نیز نمونه از ساختار جعبه کبریت می باشد که متناسب با زیورآلات، اکسسوری و... تولید و آماده سازی شده است.

 

3. جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس لوکس باکس نیز در مدل تلسکوپی ساخته شده است که ارتفاع درب و زیره کاملا برابر می باشد.

 

4.  جعبه هاردباکس کادو هدیه فانتزی لوکس باکس مدل دایره 4 سایز کد LB246

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 _ این جعبه هارد باکس لوکس باکس در سایز های مختلفی برای بسته بندی انواع هدایا و کادو، تولید و آماده سازی شده است.

 

5. جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ جعبه هارد باکس لوکس باکس سه تکه نیز از جمله بسته بندی های لوکس باکس می باشد که برای بسته بندی آلبوم عکس آتلیه طراحی و آماده سازی میشود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی ساخت هارد باکس مگنتی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی ساخت هارد باکس مگنتی مناسب برای بسته بندی کالاهای صادراتی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات مجموعه لوکس باکس در خصوص آماده سازی هارد باکس :

 

خدمات مجموعه لوکس باکس در خصوص آماده سازی هارد باکس شامل ارائه مشاوره در خصوص اطلاع از نیاز مشتریان و نوع محصولات و... به صورت رایگان می باشد که قبل از تولید بسته بندی هارد باکس، نمونه از خدمات لوکس باکس می باشد.

از دیگر خدمات لوکس باکس، طراحی جعبه هارد باکس مطابق با نظرات و نیاز مشتریان است که بعد از مشاوره توسط تیم طراحان لوکس باکس انجام میشود.

با در نظر داشتن این موضوع که لوکس باکس از بزرگ تین تولید کنندگان هارد باکس می باشد، مشتریان میتوانند با همکاری با این مجموعه بزرگ، بسته بندی مورد نیاز برای هر محصولی را وارد مرحله تولید نموده و هارد باکس اختصاصی و ویژه خود را تامین نمایند.

همچنین اعمال چاپ و درج لوگو و طرح مد نظر بر روی جعبه هارد باکس از دیگر خدماتی است که لوکس باکس پس از تولید مطابق با محصولات به برند ها ارائه میدهد.

در خصوص آماده سازی هارد باکس، مجموعه لوکس باکس سعی نموده تا با استفاده از لیبل ها و برچسب ها و اعمال طرح، جعبه را نهایی سازی و آماده استفاده برای کسب و کار ها نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مفاهیمی در خصوص طراحی و لیست قیمت هارد باکس سه تکه مربع و مستعطیل، شما میتوانید به مقاله : طراحی و لیست قیمت جعبه هارد باکس سه تکه مستعطیل و مربع مراجعه نمایید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص نحوه همکاری، ثبت سفارشات خود با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.