مراحل سفارش و ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی برای صنایع مختلف

بیشتر بسته بندی های مورد استفاده و مخصوص هر کسب و کار معمولا طی مراحلی مختلف ساخته میشوند، به طوریکه این مراحل بر اساس نوع نیاز، محصولات و برند و موارد دیگر پیش میرود، و در نهایت هارد باکس به شکلی منحصر به فرد و اختصاصی مورد استفاده صنایع مختلف قرار میگیرد.

سفارش هارد باکس اختصاصی نیز فرآیندی است که به دلخواه صنایع و متناسب با ظاهر و فرم پیش می رود و معمولا طی آن؛ رنگبندی، ابعاد، دیزاین داخلی و خارجی و.. طبق نظر کسب و کار ها مشخص و انتخاب میشود.

معمولا هارد باکس های اختصاصی برای صنایع مختلفی مانند عرضه کنندگان و تولید کنندگان انواع پوشاک، کفش، کیف، زعفران، طلا و جواهرات و بوتیک ها و... در مراحلی تولید و سفارشی میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ مراحل ساخت و سفارش هارد باکس اختصاصی ، بررسی جعبه هارد باکس های لوکس باکس، و خدمات لوکس باکس پرداخته ایم، که با مطالعه این موارد در انتخاب و تولید با دیدی وسیع تر اقدام می نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

مراحل ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی

مراحل سفارش هارد باکس اختصاصی برای صنایع مختلف

بررسی انواع هارد باکس لوکس باکس برای صنایع مختلف

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید هارد باکس اختصاصی

 

 

مراحل ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی :

 

ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی طی مراحلی مختلف، متناسب با طرح مد نظر مشتریان و به دلخواه آنها انجام میشود که کاملا هماهنگ با محصولات است.

در اولین مرحله از ساخت هارد باکس اختصاصی، طراحی جعبه با توجه به ابعاد، ظاهر و فرم محصولی که درون آن بسته بندی میشود، مشخص شده و مراحل بعدی نیز طبق این مرحله پیش می روند.

این گونه طراحی ها معمولا به صورت خاص و اختصاصی برای هر کالا و محصولی می باشند که طی آن هارد باکس ها تولید و ساخته میشوند.

در مرحله دوم از ساخت هارد باکس، بدنه یا چهارچوب جعبه متناسب با مدل طراحی شده تولید میشود که در این روند به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز، هر قسمت از جعبه کاملا یکدست و با جزئیاتی با کیفیت و دقیق تولید میشود.

بعد از مرحله تولید بدنه هارد باکس، نوبت به روکش نمودن جعبه است که در انواع مختلفی از جمله؛ مخمل، چرم، گالینگور و سلفون مات و... وجود دارد که به عنوان یک پوشش ظاهر جعبه را منحصر به فرد و زیبا می نماید.

بعد از روکش نمودن جعبه هارد باکس اختصاصی، در مرحله بعد نوبت به درج و چاپ انواع طرح ها، لوگو ها و اطلاعات مربوط به محصولات است که به دلخواه کسب و کار ها انتخاب و تعیین می شود.

جعبه های هارد باکس در مدل های کشویی، درب کتابی، شیار دار، تلسکوپی و.. به صورت اختصاصی ساخته میشوند و مناسب هر گونه محصولی هستند.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص مراحل تولید انواع هارد باکس، شما میتوانید به مقاله : مراحل تولید و آماده سازی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس مراجعه فرمایید.

معمولا ساخت اختصاصی هارد باکس برای آن دسته از کسب و کار هایی می باشد که به دنبال بسته بندی مناسب با سبک برند و محصولات خود هستند و میخواهند در زمینه های مختلفی از جمله تبلیغات و عرضه محصول، عملکردی موثری داشته و اصالت و ارزش کالا را به گونه ای مناسب به نمایش بگذارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید هارد باکس دو تکه و سه تکه شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید و سفارشی سازی جعبه هاردباکس دو تکه و سه تکه برای انواع محصولات مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از خرید و سفارش هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : بررسی،سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی لوکس باکس مراجعه نمایید.

مراحل سفارش هارد باکس اختصاصی برای صنایع مختلف :

 

مراحل سفارش هارد باکس اختصاصی برای صنایع مختلف، طبق سلیقه برند و دلخواه کسب و کار ها، همانند مراحل ساخت، پس از ثبت سفارش پیش میرود.

در سفارش هارد باکس هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد به طوریکه در طراحی و دیزاین سازی این بسته بندی هر نوع متریال و روش چاپی را میتوان اعمال نمود.

سفارش هارد باکس اختصاصی شامل مراحلی مانند :

انتخاب مدل جعبه ( کتابی، کشویی و... )

انتخاب روکش هارد باکس( گالینگور متالیک، سلفون مات حرارتی، مخملی و.. )

مشخص نمودن رنگ بندی جعبه ( تک رنگ، دو رنگ و یا هر تعداد رنگ در پالتی مشخص)

انتخاب نوع فویل و درج ( طلاکوب، نقره کوب و..)

مشخص نمودن ابعاد هارد باکس

تعیین تیراژ( تعداد سفارش)

سفارش هارد باکس اختصاصی معمولا برای صنایع مختلفی مانند کیف، کفش، پوشاک، طلا و جواهرات و.. می باشد، این جعبه های اختصاصی برای بهبود و افزایش فروش گزینه ای مناسب برای هر نوع محصولی هستند.

به عنوان مثال صنایعی تولیدی چرم معمولا هارد باکس را به طور اختصاصی برای بسته بندی محصولاتی که از چرم تولید شده اند مانند؛ کیف پول، کمربند، جا کلیدی و.. سفارش میدهند که بسیار مناسب بوده و همچنین امکان بسته بندی آن ها به صورت پک و یا ست نیز وجود دارد

معمولا در هنگام ثبت سفارش این گونه بسته بندی ها به صورت اختصاصی، تعداد سفارش یا تیراژ به صورت دقیق مشخص شده و برند ها میتوانند با در نظر داشتن تعداد بسته بندی که نیاز دارند، هارد باکس مخصوص خود را سفارش دهند.

برای اطلاع از سفارش هارد باکس جواهرات و طلا میتوانید به مقاله : سفارش و خرید جعبه های آماده هارد باکس طلا و جواهرات لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه کفش هارد باکس لوکس باکس

بررسی انواع هارد باکس لوکس باکس برای صنایع مختلف :

 

در بررسی انواع هارد باکس لوکس باکس برای صنایع مختلف، معیار ها و مواردی از جمله تناسب بین این بسته بندی ها و محصولات مورد توجه قرار میگیرد و مشخص میشود که هر مدل جعبه به صورت اختصاصی برای جه محصولاتی مناسب می باشد.

جعبه های هارد باکس در هر نوع رنگ و طرحی توسط مجموعه بزرگ لوکس باکس ساخته و سفارشی شده اند که به دلخواه برند ها به طور اختصاصی تغییرات بر روی آنها ایجاد میشود، هر مدل جهت نمایش و بسته بندی مناسب و بهتر هر نوع محصولی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

1.جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه برای صنایعی از جمله تولید کننده نوشیدنی ها بسیار مناسب بوده و بیشتر در تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد که عملکردی موثر در نمایش کیفیت، سلامت و ارزش این گونه محصولات دارد.

2. جعبه مدرن هاردباکس کادویی با طرح الماس لوکس باکس تک سایز کد LB251

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

_ این گونه هارد باکس به شکلی کاملا منحصر به فرد برای صنایعی طراحی شده است که میخواهند محصولات خود را به صورت پک هدیه به فروش برسانند و به بازار عرضه نمایند.

_ ابعاد کوچک تر این جعبه ها مورد استفاده صنایع جواهرات قرار میگیرد که در آن هر مدل زیورآلاتی از جمله انگشتر را می توان بسته بندی نمود.

3. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه زعفران هارد باکس لوکس باکس

_ این هارد باکس به شکلی اختصاصی طراحی شده که برای صنایع تولید کننده زعفران معمولا در فروش تبلیغات و صادرات ای محصولات ارزشمند بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

4. جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767

جعبه بازی هارد باکس لوکس باکس

هارد باکس بازی از جمله بسته بندی هایی است که در فروش بیشتر محصولاتی مثل انواع بازی های فکری، خدمات آموزشی و... مورد اسفاده صنایع این حوزه قرار میگیرد.

 

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید هارد باکس اختصاصی :

 

مجموعه بزرگ لوکس باکس به عنوان یکی از پیشتاز ترین تولید کننده جعبه هارد باکس به هر کسب و کار و صنایعی این امکان را میدهد که با ارائه طرح و مدل دلخواه و متناسب با سبک برند خود، هارد باکس را به صورت اختصاصی ثبت سفارش و اقدام به تولید آن نماید، تمامی مراحل تولید هارد باکس توسط لوکس باکس با در نظر داشتن نیاز مشتریان پیش میروند، هر برندی میتواند برای تولید بسته بندی خود با لوکس باکس همکاری نمایید.

برای کسب اطلاع از خدمات بیشتر شما عزیزان میتوانید با تیم لوکی باکس در ارتباط باشید.