بررسی،سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی لوکس باکس

در میان گزینه های مختلف بسته بندی در ساختار های متنوع، جعبه هارد باکس مگنتی جزو باکس هایی است که برای هر نوع محصولی در ارزش بالا مورد استفاده قرار میگیرد به طوریکه در ساختار و درب جعبه از مگنت مناسب ابعاد استفاده شده که کاملا جعبه را منحصر به فرد می نماید. سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی معمولا توسط مشاغلی انجام میشود که محصولاتی با ارزش و لوکس را به بازار عرضه و به مشتریان خود ارائه میدهند که به طور تاثیر گذار در فروش بیشتر و نمایش اصالت محصولات نقش دارد.

سفارش و خرید هارد باکس مگنتی معمولا با در نظر داشتن و بررسی قیمت، تعداد مورد نیاز، مدل و طراحی جعبه انجام میشود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بررسی، سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی و لوکس باکس پرداختیم.

جعبه هارد باکس مگنتی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی انواع جعبه هارد باکس مگنتی

سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی

بررسی جعبه های هارد باکس لوکس باکس

نحوه خرید و سفارش هارد باکس مگنتی از لوکس باکس

 

 

بررسی جعبه های هارد باکس مگنتی :

 

در بررسی جعبه های هارد باکس مگنتی، ساختار و مدل درب جعبه است که مد نظر قرار میگیرد و بر همین اساس برند ها و کسب و کار ها با در نظر داشتن مدل این بسته بندی، آن را برای محصولاتی از جمله ؛ انواع جواهرات و زیورآلات، ساعت های لوکس، زعفران و... انتخاب می نمایند که با ارزش و جزو کالاهای لوکس باشد.

جعبه های هارد باکس مگنتی به روشی کاملا منحصر به فرد و متفاوت تنها با رها نمودن درب، بسته میشوند به طوریکه در لایه میانی درب جعبه از مگنت های متناسب با ابعاد جعبه استفاده شده است.

معمولا هر چه ابعاد این جعبه ها بیشتر باشد، مگنت استفاده شده در ساختار درب نیز در تعداد بالایی به کار میرود که درب با یک حرکت و به راحتی بسته شود.

مگنت های به کار رفته در ساختار جعبه هارد باکس همانند قفل می باشند که بدون دخالت دست باز نمیشود، استفاده از مگنت باید متناسب با اندازه و ابعاد جعبه باشد به عنوان مثال اگر از تعداد بالایی از مگنت در ساخت درب جعبه استفاده شود، وزن بسته بندی بیشتر میشود که به دلخواه کسب و کار و مشتریان نیست.

طراحی و دیزاین جعبه مگنتی از جمله مواردی هستند که در بررسی مورد توجه قرار گرفته و جعبه را در نهایت ارزشمند و منحصر به فرد می نمایند.

دیزاین داخلی و خارجی جعبه مگنتی همانند دیگر هارد باکس ها می باشد که با در نظر داشتن نوع و فرم محصول با استفاده از روش های مختلف درج، روکش نمودن، طراحی و ... میتوان این بسته بندی را مناسب هر محصولی ساخت.

قسمت داخلی این جعبه طوری طراحی شده که محصول را لوکس تر به نمایش بگذارد به گونه ای که معمولا از فوم ها و یا پارچه های مخملی و.. در داخل جعبه به کار رفته که با باز نمودن درب مشتریان متوجه اصالت کالا میشوند، لازم به ذکر است که این جعبه به هدایا نیز جلوه ای خاص میدهد.

برند ها میتوانند تنها با اعمال چاپ و درج لوگوی خود به شکلی ساده و یا در طراحی مخصوص خود، محصولات را به شکلی مناسب تر به مشتریان ارائه دهند.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و قیمت چاپ هارد باکس میتوانید به مقاله : نحوه و قیمت چاپ روی جعبه هارد باکس آماده برای انواع صنایع مراجعه نمایید.

 

سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی :

 

سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی توسط آن دسته از مشاغل و برند هایی انجام میشود که کالاها و محصولات ارزشمندی دارند و یا میخواهند آنها را در بهترین حالت عرضه نمایند.

سفارش هارد باکس مگنتی با در نظر داشتن طراحی ها و تناسب میان بسته بندی و محصول انجام میشود که در این حالت قیمت و نوع سفارش نیز مورد توجه است.

در انجام سفارش این مدل جعبه با توجه به محدودیت در تیراژ، کسب و کار ها میتوانند از قبل سفارشات خود را ثبت نموده و جعبه های خود را در تعداد و ابعادی مورد نیاز و مناسب دریافت نمایند.

معمولا سفارش این نوع هارد باکس به شکلی اختصاصی برای برند ها انجام میشود که بسته بندی برای آنها جزوی از فروش و عرضه است، به طوریکه جعبه ها برای این دسته از مشاغل سفارش سازی میشود که به دلخواه و مطابق با کالا است.

به عنوان مثال کسب و کار هایی از جمله مشاغل طلا و زیورآلات این جعبه ها را برای ارائه مناسب انواع انگشتر، گردنبند و یا سرویس طلا و جواهرات به شکلی لوکس در ابعاد متنوع کوچک تا بزرگ سفارش میدهند که در تبلیغات عملکرد موثری دارد.

خرید این جعبه ها برای عرضه و صادرات کالاهای مختلفی مانند زعفران، انواع سوغاتی ها و.. به کشور ها و شهرای مختلف نیز میباشد.

خرید این جعبه ها معمولا به صوت عمده و یا خرد می باشد که اغلب برند ها با توجه به میزان محصولات آنها را خریداری می نمایند.

خرید بسته بندی مگنتی منجربه تبلیغات و جذب بیشتر مشتریان نیز میشود که به عنوان راهکاری کاملا تاثیر گذار در حوزه های مختلف عملکرد موثری دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش هارد باکس اختصاصی شما عزیزان میتوانید به مقاله : مراحل سفارش و ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی برای صنایع مختلف مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی جعبه های هارد باکس لوکس باکس :

 

جعبه های هارد باکس لوکس باکس در انواع مدل ها در طراحی های مختلفی تولید شده اند که هر کدام از آنها برای بسته بندی چندین مدل محصول نیز مناسب می باشد.

در این جا ما چندین مدل هارد باکس لوکس باکس، کاربرد و ساختار هر کدام را بررسی می نماییم که برند ها در انتخاب مناسب ترین مدل میتوانند بهترین جعبه را مطابق با محصولات خود خریداری نمایند.

جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس

جعبه کادویی مقوایی هارد باکس مدل 3 تیکه لوکس باکس کد LB243

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 

نحوه خرید و سفارش هارد باکس مگنتی از لوکس باکس :

 

نحوه خرید و سفارش هارد باکس مگنتی لوکس باکس از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس و یا به صورت حضوری است، مشاغل میتوانند برای اطلاع از نحوه خرید هارد باکس با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند و سفارشات خود را مشخص نموده و ثبت نمایند، جعبه های هارد باکس مگنتی همانند نوع سفارشات نمونه سازی میشوند که پس از تایید نهایی به تولید انبوه میرسند که تمامی این فرآیند با در نظر داشتن نیاز های مختلف می باشد.

برند ها و کسب و کار ها میتوانند جهت مشاوره و انتخاب طرح و مدل جعبه با مشاورین رایگاه لوکس باکس در ارتباط باشند.

برای اطلاع از خرید و سفارش و قیمت هارد باکس تیراژ کم میتوانید به مقاله : سفارش، قیمت و خرید انواع جعبه هارد باکس با تیراژ کم مراجعه فرمایید.