سفارش، قیمت و خرید انواع جعبه هارد باکس با تیراژ کم

مشخص نمودن، سفارش و خرید جعبه هارد باکس با تیراژ کم معمولا برای آن دسته از مشاغلی است که محصولات مختلفی در تنوع بالا تولید نموده اند و میخواهند از هر مدل هارد باکس تعداد کمی جهت بسته بندی هر نوع کالا استفاده نمایند.

قیمت انواع هارد باکس با تیراژ کم بر اساس تعداد سفارش و متریال به کار رفته در تولید مشخص میشود که بر اساس همین موارد استفاده که سفارشات انجام میشود و هارد باکس نیز مطابق با محصول تولید و هزینه آن پرداخت میشود.

در  ادامه این مقاله ما به مفاهیمی از جمله سفارش و خرید هارد باکس تیراژ کم و قیمت هارد باکس تیراژ کم و انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس و نحوه سفارش از مجموعه لوکس باکس خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

سفارش و خرید انواع جعبه هارد باکس با تیراژ کم

قیمت انواع جعبه هارد باکس با تیراژ کم

انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

نحوه سفارش هارد باکس از لوکس باکس با تیراژ کم

 

سفارش و خرید جعبه هارد باکس با تیراژ کم :

 

سفارش و خرید جعبه هارد باکس با تیراژ کم برای آن دسته از مشاغل است که به دنبال بسته بندی در تعداد محدود و با کیفیت، با طرح و ابعاد خاص و متناسب با محصول هستند و یا میخواهند به طور همزمان از هر مدل جعبه با تعداد کم سفارش دهند.

معمولا خرید و سفارش تعداد و یا تیراژ کم جعبه هارد باکس توسط کسب و کار ها برای عرضه و ارائه محصولات به شکلی منحصر به فرد به بازار هدفی مشخص است که در تبلیغات نیز نقشی موثر دارد.

سفارش در تیراژ کم این امکان را به کسب و کار ها میدهد که بر روی جزئیات و دیزاین جعبه تمرکز داشته و همانند نیاز و محصولات خود آنها خریداری نمایند، به طوریکه تیراژ کم به مشاغل کمک میکند در مقابل تغییرات سریع در بازار و تقاضا ها، انعطاف پذیر و عملکرد منحصربه فردی داشته باشند.

به عنوان مثال به دلیل تغییراتی در روند بازار و سلیقه مشتریان، اغلب کسب و کار ها جعبه هایی را خریداری نموده اند که تعداد آنها پایین باشد که بعد از آن مطابق با تغییرات و نیاز بازار برند و کسب و کار اقدام به سفارش دوباره هارد باکس با مدلی مشخص می نماید.

سفارش تیراژ کم با در نظر گیری عواملی مختلف برای مشاغلی است که در حال تولید و عرضه محصولاتی با تنوع بالا هستند و برای هر محصول نیاز به بسته بندی اختصاصی هستند.

جهت اطلاع از خرید عمده هارد باکس میتوانید به مقاله : خرید عمده و طراحی اختصاصی برای انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

قیمت انواع جعبه هارد باکس با تیراژ کم :

 

تعداد سفارش و یا تیراژ یکی از اصلی ترین ملاک های تعیین قیمت انواع جعبه هارد باکس است که علاوه بر آن میتواند در انتخاب مدل هارد باکس نیز تاثیر گذار باشد.

تعداد سفارش کم معمولا به افزایش هزینه های تولید منجر میشود به طوریکه هزینه ها و متریال به کار رفته در طراحی و تولید هارد باکس در تعداد سفارشات بیشتر به نسبت کمتر میشود.

انواع جعبه هارد باکس در مدل ها و رنگ بندی های مختلفی طراحی شده اند که قیمت آنها بر اساس معیار هایی از جمله زمان تولید، متریال به کار رفته و درجه کیفیت مشخص میشود که در نهایت انجام سفارشات و تعیین تعداد نیز بر همین اساس با توجه به مقدار بودجه برند ها و مشاغل می باشد.

قیمت منطقی جعبه های هارد باکس، آنها را به انتخابی مناسب برای هر نوع محصول و کسب و کاری تبدیل نموده که منجربه ارائه مناسب کالا در بسته بندی منحصر به فرد به بازار هدف میشود.

کسب و کار ها میتوانند با تقبل هزینه ای مشخص شده جعبه هارد باکس در تعداد کم سفارش دهند که در انجام سفارشات، ایجاد تغییرات بر روی جعبه نیز ممکن است صورت گیرد.  

عوامل مختلف دیگری که قیمت هارد باکس را تعیین می نماید شامل :

طراحی و نوع مواد ؛

_ استفاده از بهترین مواد باکیفیت که قیمت را افزایش میدهد.

_مواد ارزان و طراحی ساده که منجربه کاهش قیمت میشود.

اندازه و ابعاد هارد باکس ؛

_ جعبه های بزرگ تر ممکن است هزینه تولید تغییر دهند.

استفاده از رنگ، لیبل زنی، چاپ و دیزاین سازی ؛

_ چاپ با رنگ های مختلف و روشی مشخص در تعیین قیمت نهایی هارد باکش نقشی مهم دارد.

جعبه های هارد باکس در انواع مدل ها ؛ کتابی، کشویی، مگنتی، شیار دار و.. طراحی شده اند که قیمت هر مدل با توجه به متریال استفاده شده در تولید آن مشخص میشود.

به عنوان مثال جعبه های مگنتی به دلیل استفاده از مگنت و طی نمودن فرآیندی تخصصی تولید نسبت به مدل های دیگر، قیمت متفاوت تری دارد.

معمولا از مقوا و متریالی بیشتری در تولید هارد باکس کشویی استفاده شده است، به طوریکه این مدل جعبه از دو قسمت مجزا از هم تشکیل شده که قیمت آن نیز بر همین اساس تعیین میشود.

استفاده از متریال درجه یک و باکیفیت تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد اما ارتقاء ارزش محصولات کمک نموده و موجب رضایت مشتریان میشود. تغییرات در قیمت مواد اولیه و چاپ نیز ممکن است قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاع از مواردی مثل معرفی انواع هارد باکس مناسب برند های آرایشی و بهداشتی میتوانید به مقاله : معرفی انواع هارد باکس مناسب برای برند های آرایشی و بهداشتی مراجعه فرمایید.

 

انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس در رنگبندی و طراحی منحصربه فردی به صورت مناسب برای هر گونه محصول گزینه ای مناسب می باشند که در این قیمت ما به معرفی چندین مدل خواهیم پرداخت ؛

جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

جعبه مدرن هاردباکس کادویی با طرح الماس لوکس باکس تک سایز کد LB251

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 

نحوه سفارش هارد باکس از لوکس باکس با تیراژ کم :

 

نحوه سفارش هارد باکس از لوکس باکس با تیراژ کم به این گونه است که مشاغل میتوانند با پرداخت هزینه های مازاد و یا مشخص شده ای بسته بندی مورد نیاز خود را در تعداد پایین خریداری و ثبت نمایند.

تولید جعبه هارد باکس در تعداد کم هماهنگ با نوع سفارشات از جمله خدماتی است که مجموعه لوکس باکس در اختیار کسب و کارهایی که برای محصولات خود خود به بسته بندی در انواع مختلف تعداد کم نیاز دارند ارائه داده میشود به طوریکه جزوی از سفارشات می باشد.

نحوه سفارش هارد باکس از لوکس باکس با تیراژ کم ( تعداد سفارش) به این شکل است که مشتریان میتوانند با انتخاب مدل هارد باکس و مشخص نمودن محصولات، با لوکس باکس همکاری نموده و اقدامات لازم از جمله ؛ تماس با تیم لوکس باکس، دریافت مشاوره و.. را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و سفارش هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : بررسی،سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی لوکس باکس مراجعه فرمایید.