معرفی انواع هارد باکس مناسب برای برند های آرایشی و بهداشتی

به طورکلی، بسته بندی های مورد استفاده برند های آرایشی و بهداشتی، در مدل ها و طراحی های مختلفی مطابق با طرح های روز و سبک محصولات مردانه و زنانه ساخته و تولید میشود که معرفی انواع مدل های هارد باکس برای آن دسته از برند ها می باشد که به دنبال بسته بندی مناسبی برای محصولات خود هستند.

هر نمونه جعبه هارد باکس مورد استفاده مشاغل آرایشی و بهداشتی معمولا مدل و ساختاری مشخص و اختصاصی دارد که جزوی از انواع بسته بندی هارد باکس می باشد، به عنوان مثال بسته بندی هارد باکس محصولات بهداشتی که در داروخانه ها نیز موجود هستند و توسط تولید کننده محصول استفاده میشوند، در مدل ساده، مربع یا مستعطیل با طراحی های ساده هستند که منجربه نمایش اصالت و کیفیت این گونه محصولات میشود.

در ادامه با ما همراه باشید که در این مقاله به مفاهیمی از جمله؛ معرفی انواع هارد باکس مناسب برند های آرایشی و بهداشتی و بررسی جعبه های هارد باکس لوکس باکس و خدمات این مجموعه خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

معرفی انواع هارد باکس برای برند های آرایشی و بهداشتی

بررسی و معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه مناسب ترین هارد باکس

 

معرفی انواع هارد باکس برای برند های آرایشی و بهداشتی :

 

در معرفی انواع هارد باکس برای برند های آرایشی و بهداشتی، ساختار و طراحی این بسته بندی است که مد نظر قرار میگیرد که در تنوع بالایی بدون محدودیت تولید شده است، به طوریکه مدل های مختلفی از هارد باکس برای بسته بندی محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته که هر کدام از آنها دارای طراحی و ظاهری متفاوت هستند.

هارد باکس پک آرایشی و بهداشتی نمونه ای از انواع بسته بندی مورد استفاده بیشتر برند های معروف در دنیا می باشد که معمولا در ابعاد بزرگ تر برای انواع لوازم آرایشی و یا بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه های هارد باکس پک معمولا در طراحی های چندین عددی برای بسته بندی همزمان هر گونه محصول آرایشی و یا بهداشتی و ترکیب این دو به کار میرود، به گونه ای که برند دیور دو یا چند محصول آرایشی را در کنار محصولات بهداشتی بسته بندی می نمایند که مورد استقبال قرار گرفته و ایده مناسبی است.

جعبه هارد باکس لوکس باکس                                             جعبه هارد باکس لوکس باکس

به طور مثال جعبه های پک معمولا مورد استفاده برای بسته بندی محصول مشخصی مانند انواع لوازم آرایشی مخصوص چشم، ابرو، اجزای کلی صورت و... که هر کدام در یک بسته بندی هستند قرار میگیرند.

هارد باکس های پک به صورت کشویی، کتابی، دسته دار و ... طراحی شده اند که این موارد نیز جزو انواع مناسب ترین بسته بندی ها مورد استقاده قرار میگیرند.

مدل دیگر هارد باکس آرایشی و بهداشتی، جعبه هارد باکس تک است که در آن تنها یک مدل محصول بسته بندی میشود، به طوری که برند ها میتوانند برای هر نوع محصولاتی که دارند از این جعبه ها استفاده نمایند که مخصوص یک محصول آرایشی یا بهداشتی است و ساختار و دیزاین آن نیز بر همین اساس طراحی میشود.

به عنوان مثال هارد باکس محصول آرایشی کرم پودر نمونه ای از یک بسته بندی تک می باشد که بر حسب  ظاهر و اطلاعات این نوع کالا طراحی شده و به طور اختصاصی برای ارائه آن به کار برده میشود.

نوع دیگر جعبه هارد باکس، کادویی است که برای بسته بندی هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد، به طوریکه برند ها میتوانند در آن یک مدل ادکلن، کرم و یک نوع لوارم آرایشی را به انتخاب مشتریان بسته بندی نمایند که به صورت پک هدیه به فروش می رسد.

نمونه  ای از هارد باکس بهداشتی، بسته بندی مگنتی است که طراحی آن متفاوت تر از سایر مدل های میباشد، برند ها از این نمونه هارد باکس برای بسته بندی محصولات بهداشتی پر طرفدار مانند  انواع کرم ها و سرم های پوستی مخصوص به شکل پک و یا دو عددی استفاده می نمایند.

از انواع دیگر هارد باکس میتوان به جعبه آرایشی تستر و مسافرتی اشاره نمود که در آن نمونه های کوچک تری از محصولات بسته بندی میشوند که برای معرفی و نمایش اصالت کالا و همچنین تست محصولا توسط مشتریان کاربرد دارد، این مکدل جعبه در هر ابعادی طراحی شده است.

هر یک از این جعبه ها یا به شکلی ساده طراحی شده اند و یا مناسب با سبک برند ها دیزاین و قسمت های داخلی آنها تولید شده است، مانند جعبه های پک که قسمت داخلی آن متناسب با سایز محصولات برش داده شده و رنگبندی نیز متناسب با محصول بهداشتی مردانه و یا زنانه انتخاب شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع هارد باکس میتوانید به مقاله : انواع هارد باکس (جعبه سخت )  + شرکت جعبه سازی لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی و معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

با بررسی و معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس، با مزیت و کاربرد هر کدام از آنها  در این بخش آشنا خواهیم شد که در هنگام انتخاب مدلی مشخص از بسته بندی لوکس باکس با دید وسیع تری اقدام می نمایید.

در این بخش ما چندین مدل هاد باکس را بررسی و معرفی نموده ایم که هر کدام برای بسته بندی کالا های مختلفی، اعم از محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارند و مورد استفاده برند ها قرار میگیرند ؛

 

1. جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل هارد باکس برای بسته بندی تک و دو عددی محصولات به شکل ساده و یا کادویی مورد استفاده قرار میگیرد که برند که میتوانند هر نوع محصول بهداشتی مردانه را در آن بسته بندی نمایند.

2. جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل جعبه برای بسته بندی پک محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که برند ها میتوانند از آن برای ارائه معروف ترین کالاهای خود استفاده نمایند.

3. جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه کتابی هارد باکس لوکس باکس مناسب برای لبسته بندی انواع لوازم آرایشی مخصوص هر برندی است که میخواهند کالاهای خود را به صورت پک یا هدیه بسته بندی نماید.

4. جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این نمونه از جعبه هارد باکس همانند یک بسته بندی پک مناسب برای هر نوع محصولی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

برای کسب اطلاع از نحوه سفارش و قیمت هارد باکس تیراژ کم میتوانید به مقاله : سفارش، قیمت و خرید انواع جعبه هارد باکس با تیراژ کم مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی طراحی دیزاین داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی مراجعه نمایید.

 

 خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه مناسب ترین هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه مناسب ترین هارد باکس شامل سفارش سازی انواع هارد باکس در ابعاد کوچک و بزرگ جهت بسته بندی هر نوع محصولی می باشد که برند ها میتوانند با دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت، هارد باکسی مناسب با نوع نیاز خود ثبت سفارش و دریافت نمایند.

جعبه های هارد باکس سفارشی شده در شکلی مناسب به مشتریان ارائه داده میشوند، به طوریکه این ارائه به شکلی است که مشتریان از خرید خود رضایت داشته و دوباره اقدام به خرید جعبه متناسب با محصولات خود می نمایند.

شما عزیزان با مراجعه به مقاله : هر آنچه باید درباره طراحی،سفارش و خرید هارد باکس بدانید میتوانید اطلاعاتی در این زمینه دریافت نمایید.