هر آنچه باید درباره طراحی،سفارش و خرید هارد باکس بدانید

در هنگام طراحی، سفارش و خرید هارد باکس به عنوان بسته بندی برای محصولات، نکات و مواردی است که باید از قبل درباره آنها اطلاع داشته باشید که در هنگام انتخاب و بررسی، جعبه های بر اساس نیاز و ظاهر محصولات خود انتخاب و یا طراحی نمایید.

از جمله این موارد، بررسی ابعاد هارد باکس، طراحی هماهنگ با سبک برند جهت افرایش میزان ارزشمندی محصولات، نحوه سفارشات و میزان و تعداد خریدی که مورد نیاز است، قیمت و ... می باشد که باید درباره آنها اطلاعات کافی را کسب نمایید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ موارد مهم درباره طراحیف خزید و سفارش، بررسی انواع هارد باکس لوکس باکس، خدمات لوکس باکس خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

هر آنچه که باید درباره طراحی، سفارش و خرید هارد باکس بدانید

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه و طراحی هارد باکس

 

 

هر آنچه که باید درباره طراحی، سفارش و خرید هارد باکس بدانید :

 

نکات مهمی در خصوص طراحی و سفارش و خرید هارد باکس وجود دارد که با دانستن آنها در هنگام بررسی و انتخاب، گزینه ای متناسب با محصولات و نیاز های مختلفی از جمله شرکت در تبلیغات، ارائه مناسب محصول و ایجاد تمایز برگزیده میشود.

 

طراحی جعبه هارد باکس  :

در طراحی هر آنچه که باید به آن دقت داشت که در نهایت بسته بندی منحصربه فردی تولید شود مواردی از جمله ابعاد هارد باکس است که باید هماهنگ با محصول باشد، این مرحله از طراحی طبق اصول پیش می رود.

به دلیل امکان طراحی و ساخت در مدل های پیچیده و منحصر به فرد است که میتوانید آن را به دلخواه خود طراحی نمایید که میتوان اشاره نمود که در تولید این جعبه ها هیچگونه محدودیتی وجود نداشته و طراحی ها نیز بر اساس ایده های خلاقانه و یا نیاز برند و کشب و کار ها انجام میشود.

طراحی دیزاین و قسمت های داخلی جعبه هارد باکس جهت بهبود ارزش محصولات است، به طوریکه ظاهر جعبه همانگونه که برند ها میخواهند محصولات را به مشتریان نشان داده و موجب جذب بیشتر مشتریان میشود.

به عنوان مثال طراحی قسمت داخلی جعبه های هارد باکس آجیل متفاوت تر از سایر بسته بندی ها می باشد، به طوریکه داخل این جعبه ها، قسمت بندی شده ( پارتیشن بندی) شده است که محتویات به شکلی مجزا از یکدیگر بسته بندی میشود.

در طراحی شکل کلی جعبه از رنگ ها و تصاویری استفاده میشود که زیبایی بسته بندی هارد باکس را چندین برابر نموده و این موارد موجب ایجاد هماهنگی بین سبک و استایل برند و جعبه میشود.

انتخاب روش درج و اعمال طرح و لوگو بر روی جعبه سبب شده که برند بسته بندی را کاملا اختصاصی محصولات خود نماید و همچنین این مورد راهی برای بهبود طراحی مدل نظر است، برند ها میتوانند با در نظر داشتن این نکته و به کار بردن آن در طراحی بسته بندی منحصر به فرد خود را داشته باشد.

معمولا در طراحی جعبه های هارد باکس از روکش های متنوعی از جمله سلفون مات، گالینگور و سلفون براق استفاده میشود که دیزاین جعبه را نهایی نموده و جزئیات و زیبایی ظاهری را به خوبی به نمایش میگذارد.

اهمیت به اصول طراحی از جمله مهم ترین مواردی است که باید درباره آنها بدانید، چراکه در هنگام طراحی، باید مخاطبان و مشتریان را تحت تاثیر قرار داد، طراحی ساده و مینیمال این جعبه ها توسط بیشتر برند های معروف در دنیا انجام میشود، به گونه ای که با گذشت زمان این طراحی همچنان با طرح های روز مطابقت داشته و موجب ماندگاری برند در ذهن ها میشود.

 

خرید و سفارش هارد باکس :

در هنگام خرید و سفارش هارد باکس موارد و موضوعاتی از جمله نحوه خرید، بررسی بسته بندی، انتخاب متناسب با معیار وجود ارد که باید به آنها توجه داشت.

سفارشات و خرید دو مقوله مهم در تامین بسته بندی هستند که به صورت خرد و عمده با در نظر داشتن میزان نیاز بازار انجام میشوند.

بیشتر برند ها و مشاغل هنگام خرید و سفارش، دست به بررسی مدل های مختلف جعبه هارد باکس، ابعاد آنها و مزیت های آنها میزنند که بعد از آن اقدام به انتخاب نمایند، در نظر گرفتن این موارد منجر میگردد که مناسب ترین بسته بندی انتخاب و در نهایت خریداری شود.

قیمت هارد باکس در خرید از جمله مهم ترین مواردی است که بر اساس آن تعداد سفارش و نوع سفارشات از جمله اختصاصی سازی و موارد دیگر در هنگام ثبت سفارش مشخص میشود.

جنس و متریال جعبه، طراحی، دیزاین از جمله موارد مهمی است که در هنگام سفارش یا خرید باید به آنها توجه داشت، به گونه ای که همه این موارد در کنار یکدیگر ظاهر و شکل کلی جعبه را به وجود آورده و باید هماهنگ با لوازم، کالاها و محصولات مشخصی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش هارد باکس عمده و تک آماده شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش هارد باکس عمده و تک آماده + لیست قیمت و نحوه خرید مراجعه نمایید.

به عنوان مثال سفارش هارد باکس برای محصولی مثل کیف یا کفش، در ابعاد بزرگ و مناسب با این دو کالا انتخاب میشود و یا ابعاد کوچک تر هارد باکس بیشتر مورد استفاده مشاغل زیورآلات و طلا است که در هنگام فروش، این کالای ارزشمند در بسته بندی مناسبی به مشتریان ارائه داده میشود.

مشاغل باید در هنگام خرید و سفارش، اطلاعات دقیقی در خصوص تولید کننده بسته بندی داشته و بر همین اساس سفارشات خود را ثبت نمایند.

برای اطلاع از نحوه و آموزش طراحی هارد باکس میتوانید به مقاله : آموزش طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی هاردباکس مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفاهیمی مثل معرفی و بررسی انواع هارد باکس میتوانید به مقاله : معرفی و بررسی هارد باکس کتابی، جعبه سیگاری،تلسکوپی ،کشویی و شیار دار مراجعه نمایید.

 

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس در مدل ها و ابعاد مختلف برای هر نوع محصولی طراحی و تولید شده است که در ادامه چندین نوع از این هارد باکس های لوکس باکس را معرفی می نماییم.

1. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

3. جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هارد باکس شکلات لوکس باکس

4. جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه کفش هارد باکس لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معرفی انواع هارد باکس مناسب برای برند های آرایشی شما عزیزان میتوانید به مقاله : معرفی انواع هارد باکس مناسب برای برند های آرایشی و بهداشتی مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه و طراحی هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ارائه و طراحی هارد باکس شامل تولید و ارائه بسته بندی های مختلف هارد باکس به صورت مستقیم به مشتریان خود است، که طراحی هارد باکس نیز پس از مشاوره رایگان و بر اساس نظرات  به دلخواه برند ها و کسب و کار ها برای محصولات و کالاهای مختلفی پیش میرود.

دریافت و ثبت سفارشات از طریق وب سایت مجموعه لوکس باکس امکان پذیر بوده که سبب ایجاد راهی مطمئن برای آن دسته از مشاغل شده است که میخواهند در زمان و هزینه صرفه جویی نمایند.

شما عزیزان میتوانید برای طراحی و سفارش جعبه هارد باکس خود با تیم لوکس باکس تماس حاصل نموده و با مجموعه بزرگ لوکس باکس جهت تامین هارد باکس و بسته بندی مناسب خود همکاری نمایید.