معرفی و بررسی هارد باکس کتابی، جعبه سیگاری،تلسکوپی ،کشویی و شیار دار

مدل های مختلفی از هارد باکس طراحی شده است که هر کدام از آنها مکانیزم یا ساختار منحصربه فردی دارد که به دلیل نبودن محدودیت در تولید، مدل های مختلفی از جمله؛ کتابی، جعبه سیگاری، تلسکوپی، کشویی و شیاردار ساخته شده است که در هنگام انتخاب مورد بررسی قرار میگیرد.

معرفی هارد باکس های متنوع برای آن دسته از مشاغلی می باشد که به دنبال بسته بندی مناسبی برای محصولات مختلف خود هستند و میخواهند بر اساس ارزشمندی کالاهای خود این جعبه ها را برای بسته بندی آنها استفاده نمایند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ معرفی و بررسی انواع هارد باکس کتابی، جعبه سیگاری،تلسکوپی ،کشویی و شیار دار، خدمات لوکس باکس و انواع جعبه های هارد باکس لوکس باکس خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختم که عبارتند از :

معرفی و بررسی هارد باکس کتابی،جعبه سیگاری، تلسکوپی، کشویی و شیاردار

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

معرفی مجموعه لوکس باکس و خدمات آن درخصوص تولید انواع هارد باکس

 

 

معرفی و بررسی هارد باکس کتابی،جعبه سیگاری، تلسکوپی، کشویی و شیاردار :

 

هارد باکس کتابی،جعبه سیگاری، تلسکوپی، کشویی و شیار دار از جمله بسته بندی هایی هستند که ساختار منحصر به فردی داشته که در این بخش به بررسی و معرفی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

معمولا تمامی مدل ها بدون محدودیت در طراحی و ابعاد قابل تولید بوده و میتوان از هر نوع دیزاینی و رنگبندی برای ایجاد هماهنگی با محصولات استفاده نمود.

هر کدام از جعبه ها ظاهری زیبا دارند که ارزش محصولات را افزایش داده و به دلسل مقاومت بالایی که دارند میتوان از آنها مجدد استفاده نمود.

جعبه هارد باکس کتابی ؛

هارد باکس کتابی نمونه از مدل های پر استفاده بسته بندی است که شکل درب آن همانند جلد کتاب باز و بسته و درب کاملا به بدنه جعبه متصل می باشد که در آن هر نوع کالایی از جمله پوشاک، هدایا، محصولات آرایشی و ... را میتوان بسته بندی نمود.

جعبه هارد باکس سیگاری ؛

جعبه هارد باکس سیگاری یک لولا در قسمت درب و متصل به بدنه دارد که مکانیزم باز و بسته شدن درب از طریق لولا بوده که این بسته بندی را متمایز می نماید.

لازم به ذکر است که درب هارد باکس سیگاری همانند مدل درب جعبه کتابی است که تنها در ساختار با یکدیگر متفاوت می باشد.

جعبه هارد باکس تلسکوپی ؛

جعبه هارد باکس تلسکوپی ساختاری کاملا متفاوت داشته و درب و قسمت بدنه ارتفاع یکسانی دارد که از یکدیگر مجزا می باشد، در هنگام بسته نمودن، درب و قسمت کلی بدنه کاملا چفت و بسته میشود.

در بررسی جعبه هارد باکس تلسکوپی، مزیتی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است این می باشد که به دلیل ساختار و طراحی امنیت بالایی نیز دارد، به عنوان مثال بسته بندی بیشتر گوشی ها، عطر و ادکلن ها ، طلا و محصولات با ارزش دیگر، هارد باکس تلسکوپی است.

جعبه هارد باکس کشویی ؛

جعبه های هارد باکس کشویی، بدنه و دربی کاملا مجزا از یکدیگر داشته و در هنگام بسته بندی این دو قسمت به یکدیگر چفت می شود، و همانند بسته بندی کبریت طراحی شده است که برای انواع محصولات مثل پوشاک، کیف پول، هدیه، زیورآلات کاربردی است.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص بررسی ساختار و سفارش هارد باکس کشویی شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی ساختار و سفارش جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس شیاردار ؛

هارد باکس شیاردار نمونه ای از بسته بندی پر استفاده در صنایع مختلف می باشد که درب بر روی قسمت بدنه اصلی به راحتی قرار میگیرد و بسته میشود.

نمونه ای از این بسته بندی مورد استفاده محصولاتی از جمله کفش است که معمولا برای انواع هدایا نیز کاربردی و مناسب می باشد.

هر یک از این مدل ها مخصوص سلیقه های مختلف و محصولات متنوع طراحی شده است که به دلیل تنوع در مدل، هر کسب و کاری میتواند بر اساس تعداد محصولاتی که دارد هر مدل را بررسی نموده و طرح و مدل مخصوص خود را انتخاب نمایند.

 

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

جهت کسب  اطلاعات بیشتر در خصوص هارد باکس مخصوص صادرات، میتوانید به مقاله : سفارش انواع بسته بندی جعبه سخت مخصوص صادرات مراجعه نمایید.

 

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع جعبه های هارد باکس لوکس باکس در مدل های مختلف تلسکوپی، شیاردار، کشویی، سیگاری و کتابی طراحی و تولید شده اند که در این بخش نمونه از هر کدام را بررسی خواهیم نمود ؛

 جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765  

جعبه هارد باکس کتابی لوکس باکس

جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این دو مدل نمونه ای از جعبه هارد باکس کتابی و سیگاری می باشند که مناسب برای انواع محصولات طراحی و تولید شده اند.

 

جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767

جعبه هارد باکس تلسکوپی لوکس باکس

جعبه بازی هارد باکس آماده لوکس باکس کد LB768

جعبه هارد باکس تلسکوپی لوکس باکس

این دو مدل هارد باکس نمونه ای از جعبه تلسکوپی می باشند که برای محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

 

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس

مدل این گونه جعبه ها کشویی است که آنها را مناسب محصولات با ارزش نموده و برای هر گونه کالاهایی مورد استفاده قرار میگیرند.

 

جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756

جعبه هارد باکس شیار دار لوکس باکس

جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771

جعبه هارد باکس شیاردار لوکس باکس

این دو بسته بندی نیز نمونه از هارد باکس شیار دار هستند که معمولا کاربردی ترین جعبه برای ارائه مناسب محصولات مختلفی هستند.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص طراحی، سفارش و خرید هارد باکس میتوانید به مقاله : هر آنچه باید درباره طراحی،سفارش و خرید هارد باکس بدانید مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

معرفی مجموعه لوکس باکس و خدمات آن درخصوص تولید انواع هارد باکس :

 

مجموعه لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده جعبه های هارد باکس در مدل ها و طراحی های مختلف، در زمینه تولید، خدماتی را در اختیار مشتریان و کسب و کار های مختلف قرار میدهد که شامل ساخت جعبه های اختصاصی از صفر تا صد ویژه محصولات، سبک برند ها و نیاز مشاغل می باشد.

مشاوره رایگان قبل از تولید هارد باکس، به تمامی برند هایی که اقدام به همکاری با لوکس باکس و سفارشات نموده اند ارائه داده میشود. برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص نحوه سفارشات انواع جعبه هارد باکس، میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع هارد باکس در تهران و لوکس باکس میتوانید به مقاله : انواع بسته بندی جعبه سخت مقوایی در تهران لوکس باکس -  تولید کننده هاردباکس مراجعه نمایید.