سفارش انواع بسته بندی جعبه سخت مخصوص صادرات

انتخاب و سفارش بسته بندی مخصوص صادرات معمولا برای آن دسته از مشاغل و برند هایی می باشد که میخواهند محصولات خود را در بازار جهانی به شکلی کاملا منحصر به فرد عرضه نمایند،انواع مختلف هارد باکس مگنتی، کشویی، کتابی به منظور صادر نمودن کالاها بر اساس میزان تقاضا و نوع سلیقه ها طراحی و سفارش داده میشود.

جعبه های سخت معمولا به شکل های مختلفی برای بسته بندی کالاهای مختلف از جمله؛ زعفران، انواع صنایع دستی، خرما، آجیل و.. جهت نمایش محصولات به شکلی لوکس حین صادرات سفارشی و خریداری میشوند.

همراه ما باشید که در این مقاله قصد داریم در خصوص مفاهیمی از جمله؛ سفارش انواع بسته بندی جعبه سخت صادراتی، انواع هارد باکس لوکس باکس و نحوه سفارش از لوکس باکس، توضیحاتی جامع به شما عزیزان ارائه می دهیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش انواع بسته بندی هارد باکس مخصوص صادرات

انواع جعبه سخت لوکس باکس مخصوص صادرات

نحوه سفارش انواع جعبه سخت صادراتی از لوکس باکس

 

سفارش انواع بسته بندی هارد باکس مخصوص صادرات :

 

سفارش انواع بسته بندی هارد باکس مخصوص صادرات به منظور معرفی برند و محصول در بین بازار جهانی است که در این خصوص جعبه های سخت بر اساس کالاهای با ارزش صادراتی مثل آجیل، خرما، زعفران و... بدون محدودیت مطابق با نیاز و تقاضای هر مشتری سفارشی میگردد.

جعبه های هارد باکس صادراتی در انواع مدل ها مخصوص صادرات و سبک انتخابی برند ها سفارش داده میشوند که کالاها در مناسب ترین بسته بندی با هدفی مشخص یعنی معرفی برند و ارائه محصولات به کشور های دیگر هماهنگی داشته باشد.

جعبه های سخت مخصوص صادرات در انواع مدل های؛ مگنتی، کتابی، کشویی، شیاردار و... سفارش داده میشوند که این سفارشات بر اساس میزان و نوع محصولات می باشد.

هارد باکس مگنتی یکی از انواع جعبه های سخت است که سفارش آن به دلیل ساختار درب و مگنت استفاده شده در قسمت درب و بدنه است، این مدل جعبه عملکرد مناسبی حین نگهداری از محصولات و نمایش مناسب آنها دارد.

هر کدام از این بسته بندی ها توسط برند ها و کسب و کار ها به منظور ارائه مناسب کالا در بازار صادرات و عرضه انتخاب و سفارش داده میشوند.

مدل دیگری که در سفارشات بسته بندی مخصوص صادرات آجیل و خشکبار مد نظر قرار گرفته است، هارد باکس شیاردار با ساختار داخلی پارتیشن بندی موجب شده که کالا در ظاهری کاملا مناسب عرضه شود.

یکی از انواع جعبه سخت، هارد باکس خرما است که به صورت ویژه سفارش داده میشود، به طوریکه این بسته بندی محصول را در شرایط مناسب نگهداری نموده و ساختار آن موجب نمایش منحصر به فرد این گونه کالای با ارزش میشود.

جعبه های هارد باکس صادراتی متفاوت تر از سایر بسته بندی ها سفارش داده میشوند، به گونه ای که مکانیزم آنها معمولا به شکلی است که هر گونه کالا را در شرایط مناسبی نگهداری نموده و همچنین منجربه نمایش محصولات با نام تجاری در میان سایر کالاها میشود.

برند ها اغلب بسته بندی را در دیزاین مطابق با نوع محصول سفارش میدهند، در این صورت طراحی قسمت های مختلف هارد باکس صادراتی کاملا اختصاصی برند طراحی میشود، به عنوان مثال نمونه جعبه های هارد باکس طلاکوبی شده برای محصولاتی مثل زعفران و صنایع دستی سفارش داده میشود.

در سفارش هارد باکس، اهمیت به جزئیات جعبه و نحوه قرار گیری محصولات حائز اهمیت است، استفاده از فوم و یا پارچه در قسمت داخلی و روکش و درج در قسمت خارجی، طراحی بسته بندی صادراتی را منحصر به فرد می نماید.

برچسب زنی مناسب و درج اطلاعات محصول در صادرات کالا مورد توجه قرار گرفته است، سفارشات بیشتر جعبه ها با دقت به این گونه نکات انجام میشود.

انجام سفارشات باید کاملا طبق اصول و استاندارد های بازار بین المللی پیش برود، بسته بندی جعبه سخت صادراتی معمولا ساختاری مقاوم داشته و میتوان آن را ابعاد و رنگبندی مناسب با کالا سفارش داد.

برای کسب اطلاع از مفاهیمی در خصوص بهترین هارد باکس صادراتی شما عزیزان میتوانید به مقاله : بهترین هاردباکس ها برای محصولات تبلیغاتی و صادراتی مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

انواع جعبه سخت لوکس باکس مخصوص صادرات :

 

انواع جعبه سخت لوکس باکس مخصوص صادرات طراحی و ساخته شده است که در هر مدل از آن میتوان محصولی به مقدار مشخص بسته بندی و در تعداد بالا صادر نمود.

جعبه های هارد باکس صادراتی لوکس باکس ساختاری کاملا استاندارد داشته و همچنین طرح و دیزاین هر کدام منحصر به فرد و متناسب با کالا طراحی شده است.

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس کتابی لوکس باکس

 

هر کدام از این مدل ها قابل سفارش برای هر نوع محصول صادراتی از جمله ؛ زعفران، صنایع دستی( زیورآلات)، کیف و کمربند مردانه و چرم و... می باشد که برند ها میتوانند با اعمال تغییزات بر روی آنها توسط تیم خود یا تیم لوکس باکس، هارد باکس را کاملا اختصاصی نمایند.

 

 جهت اطلاع از معرفی و بررسی انواع هارد باکس شما میتوانید به مقاله : معرفی و بررسی هارد باکس کتابی، جعبه سیگاری،تلسکوپی ،کشویی و شیار دار مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

 نحوه سفارش انواع جعبه سخت صادراتی از لوکس باکس :

 

نحوه سفارش انواع جعبه سخت صادراتی از لوکس باکس به این صورت است که برند ها میتوانند با بررسی و مشاهده مدل های مختلف هارد باکس آماده، دست به انتخاب و خرید بزنند، انجام سفارشات معمولا از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاه لوکس باکس است، به طوریکه با افزودن بسته بندی مورد نظر به سبد خرید و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز جهت دریافت، سفارشات انجام میشود.

جعبه های سخت صادراتی در هر طرح و رنگی مطابق با ظاهر و نوع محصولات توسط مجموعه لوکس باکس سفارشی و عرضه میشوند که تمامی فرآیند انجام سفارشات طبق تقاضای مشتریان پیش میرود.

سفارش از تولید کننده لوکس باکس به صورت حضوری نیز امکان پذیر می باشد که در این باره صاحبان برند و مشاغل میتوانند با مراجعه حضوری سفارشات خود را انجام دهند.

همچنین امکان همکاری با تولید کننده بزرگ لوکس باکس وجود دارد که در این خصوص برند ها میتوانند با بررسی و کسب اطلاعات، برای عقد قرار داد اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش سازی عمده هارد باکس قطعات شما میتوانید به مقاله : سفارشی سازی عمده و قیمت هارد باکس لوازم و قطعات مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارشی نمودن بسته بندی صادراتی اختصاصی، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی و مشاورین لوکس باکس در ارتباط باشید.