بهترین هاردباکس ها برای محصولات تبلیغاتی و صادراتی

در بازار جهانی این روز ها ، کسب و کارها و برند ها به طور مداوم به دنبال بهترین روش ها برای افزایش فروش محصولات خود و دیده شدن تصویر برند هستند. در واقع بسته بندی محصولات نقش مهمی در تبلیغات و صادرات داشته و به عنوان ویترین محصولات، ویژگی های آنها را به نمایش می گذارد.

درمیان گزینه های مختلف بسته بندی موجود در بازار، هاردباکس به عنوان یک گزینه ای ایدآل و مناسب برای نمایش محصولات شما در حین صادرات و تبلیغات در مدل ها و انواع گوناگون آماده سازی و تولید شده است، چراکه مدل های مختلف این جعبه با توجه به سبک برند ها و بر اساس محصولات و ویژگی های آنها طراحی میشوند و بسیار دقت شده که این بسته بندی ها مناسب حوزه تبلیغات و صادرات باشند.

بهترین هارد باکس تبلیغاتی دارای دیزاین و ظاهری متفاوت بوده و امکان چاپ هر نوع طرح و لوگو بر روی آن وجود دارد، بسته بندی های صادراتی نیز معمولا دارای طراحی منحصربفرد هستند که موجب جلب توجه بازار هدف و در نهایت تقاضای بیشتر میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بهترین هارد باکس ها برای محصولات تبلیغاتی و صادراتی، معرفی و بررسی بهترین جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس، راهنمای خرید هارد باکس از لوکس باکس ، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بهترین هارد باکس ها برای محصولات تبلیغاتی

بهترین جعبه های هارد باکس برای کالاها و محصولات صادراتی

معرفی و بررسی بهترین جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس

 

 

بهترین هارد باکس ها برای محصولات تبلیغاتی :

 

بهترین هارد باکس ها برای محصولات تبلیغاتی دارای ساختار و ویژگی های منحصربفرد هستند که در این حوزه یعنی تبلیغات مناسب ترین گزینه برای هر نوع محصول تبلیغاتی می باشند، چراکه امکان تولید این نوع بسته بندی در مدل های پیچیده وجود داشته و میتوان آن را مطابق با محصول تبلیغاتی آماده سازی و استفاده نمود.

هارد باکس ها در بهترین مدل ها برای محصولات تبلیغاتی تولید میشوند، به طوریکه با توجه به ابعاد محصولات این نوع بسته بندی در اندازه و سایز مشخص طراحی میشود، در واقع طراحی هر یک از این جعبه ها مطابق با استایل برند و استاندارد های بازار هدف می باشد.

طراحی بهترین هارد باکس های تبلیغاتی بر مبنای طرح روز می باشد، به گونه ای که یکی از ویژگی های هارد باکس تبلیغاتی لوکس نشان دادن کالا و محصولات تبلیغاتی بوده که نقش موثری در ایجاد فروش بیشتر دارد.

بهترین هارد باکس ها معمولا جنبه تبلیغاتی داشته و به طور موثر موجب دیده شدن محصولات می شوند، چراکه هنگام قرار گیری محصول با بسته بندی تبلیغاتی خود در قفسه فروشگاها، تفاوت مشخصی با سایر محصولات داشته و به دلیل رعایت اصول طراحی هارد باکس تبلیغاتی این محصول توجه مخاطبان و مشتریان را قفسه فروشگاه به خود جلب می نماید.

جعبه هارد باکس تبلیغاتی زعفران از جمله بهترین هارد باکس تبلیغاتی محصولات می باشد که دارای ساختار منحصربفرد و هماهنگ با این گونه محصولات بوده و به دلیل به کار بردن تصاویر و طرح های گل زعفران این مدل جعبه تاثیری بسزا در افزایش ارزشمندی این کالا و تبلیغات آن در فضاهای مختلف از جمله رسانه و فروشگاها دارد.

برند های معروف معمولا با طراحی و سفارش سازی اختصاصی بهترین هاردباکس های تبلیغاتی در طولانی مدت برند خود و محصولات خود را به طور مداوم تبلیغ می نمایند، چراکه امکان استفاده این جعبه ها پس از خرید توسط مشتریان وجود داشته و آنها معمولا برای نگهداری محصول بار ها و بارها از این هارد باکس استفاده می نمایند.

بهترین هارد باکسهای تبلیغاتی دارای توضیحات و لوگو های درج شده بر روی قسمتی از جعبه هستند که معمولا با استفاده از روش های متنوع چاپ و درج این نوع اطلاعات مربوط به محصولت بر روی جعبه درج شده است، معمولا با درج تصاویر محصولات و یا اطلاعات، طرح های زیبا و جذاب، آدرس سایت فروشگاه اینترنتی برند و...  این مدل جعبه ها به بهترین نحوه برای تبلیغ محصول آماده سازی میشوند.

جعبه های هارد باکس برای محصولات تبلیغاتی دارای کیفیت بالا و جزئیاتی دقیق و یکسان هستند، چراکه محصولا در بسته بندی ها با کیفیت فروش بیشتری داشته و ارزش بالایی نیز دارند.

در واقع هارد باکس های تبلیغاتی با بررسی محصولات و ویژگی های آن ها به صورت سفارشی تولید و آماده میشوند، که تعداد و ابعاد آنها با توجه به درخواست برند ها ثبت می شود.

هارد باکس های تبلیغاتی اغلب برای شرکت ها نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی به کار می رود که مجموعه ها و شرکت های مختلف محصولت خود را در قالب هدایای تبلیغاتی به عوامل خود و افراد مشخص ارائه می دهند.

بهترین هارد باکس ها برای تبلیغات در مدل های؛ تلسکوپی، کتابی، دو تکه و سه تکه، مگنتی، شیاردار، کشویی و... تولید شده اند که هر یک نیز به دلخواه برند  ها در رنگبندی و مدل های مختلفی ساخته میشوند.

بسته بندی به عنوان نقطه اولیه تماس بین مشتریان و محصول است که توجه مشتریان را به خود جلب می نماید و به محصول ارزش بیشتری میدهد، این نوع بسته بندی علاوه بر عملکرد حفاظتی برای کالاهای تبلیغاتی، به عنوان یک ابزار قدرتمند در بازار است که باعث جذب مشتری بیشتر و رضایت آنها از انتخابشان میشود محصولات شده، به طوریکه بسته بندی اصالت کالا را نیز به نمایش میگذارد.  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

* این مدل هارد باکس کفش لوکس باکس از جمله بسته بندی های تبلیغاتی و صادراتی است که در مدل تلسکوپی طراحی شده، این جعبه دارای رنگبندی بوده و امکان سفارش سازی آن برای برند ها و مشتریان وجود دارد، این جعبه محفظه ای مناسب برای نگهداری و بسته بندی انواع کفش زنانه، مردانه، بچگانه داشته که میتوان با درج لوگو و نام تجاری برند با روش های مختلف چاپ از جمله طلاکوب و نقره کوب، آن را آماده استفاده و عرضه به بازار نمود.

 

برای بررسی جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی و معرفی جدیدترین مدل های هاردباکس کادویی مراجعه نمایید.

 

بهترین جعبه های هارد باکس برای کالاها و محصولات صادراتی :

 

بهترین جعبه های هارد باکس برای کالاها و محصولات صادراتی در ساختار مقاوم و با کیفیتی در جهت عرضه هر گونه  محصول به کشور ها و بازار های مشخص استفاده و ساخته میشود که هر کدام نیز دارای مزیت های مختلفی نیز می باشند.

بهترین جعبه های صادراتی دارای طرح ها و نقش و نگار های مرتبط با محصولات هستند و معمولا محصولاتی در دسته بندی های صادراتی مانند خرما، آجیل، زعفران، گز و صنایع دستی و سوغاتی ها، پسته و.. در جعبه های هارد باکس صادراتی بسته بندی و صادر میشوند.

هارد باکس های برتر در واقع دارای کیفیت بالا بوده و از مواد درجه یک در تولید آغنها استفاده شده، چراکه بهترین بسته بندی باید از کیفیت و مقاوما بالای برخوردار و گزینه ای مناسب برای حمل محصولات و نگهداری آن طی عرضه به بازار های مختلف باشد.

محصول صادراتی مانند پسته در بهترین هارد باکس در مدل منحصربفردی از جمله کشویی بسته بندی می شوند که نمونه ای از بهترین هارد باکس مورد استفاده بوده که امکان طراحی و درج تصاویر و تاریخ تولید و انقضا، بر وی آن وجود داشته، چراکه میتوان مطابق با سبک برند دیزاین این جعبه را اختصاصی تولید نمود.

بسته بندی هارد باکس نقش موثری در موفقیت صنعت صادراتی داشته و امکان استفاده از آن برای هر نوع محصول در هر ابعادی وجود دارد، چراکه برند ها به یک بسته بندی مناسب برای محصولات صادراتی خود نیاز داشته، به طوریکه بسته بندی مناسب موجب ایجاد یک ارتباط تجاری شده و روند عرضه آنها نیز افزایش می یابد.

به عنوان مثال کالاهای دارویی که جزو محصولات صادراتی هستند به کشور های دیگر در بهترین هارد باکس دارویی بسته بندی شده و صادر می شوند، چراکه این محصول جزو حساس ترین کالاهای صادراتی بوده و مهم است که بسته بندی موجب جلوگیری از ورود رطوبت و آسیب به محصولات شود.

برای کسب اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص هارد باکس مخصوص صادرات، میتوانید به مقاله: سفارش انواع بسته بندی جعبه سخت مخصوص صادرات مراجعه نمایید.

 

معرفی و بررسی بهترین جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس :

 

بهترین جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس در انواع و اقسام مدل ها برای هر محصول و کالا تولید و ساخته شده است که جزو دسته جعبه هایی آماده ای می باشند که مورد استفاده برای نیاز های مختلفی هستند، چراکه با دیزاین و ظاهر هر یک از این جعبه ها میتوان محصولات را در بهترین حالت ممکن بسته بندی، تبلیغ و صادر نمود.

لوکس باکس این جعبه ها را در ابعاد مختلف طراحی کرده که متناسب با هر محصول در هر اندازه ای می باشد، چراکه ابعاد و رنگبندی متنوع این نوع جعبه ها آنها را به مناسب ترین گزینه برای خرید تبدیل نموده است.

در این بخش ما به بررسی و معرفی چندین مدل جعبه هارد باکس آماده صادراتی لوکس باکس می پردازیم :

1. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه شکلات و تنقلات هارد باکس لوکس باکس مدل کتابی کد LB0115  

جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس

4. جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس لوکس باکس

5. جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هارد باکس شکلات لوکس باکس

 

انتخاب بهترین هاردباکس لوکس باکس برای تبلیغات و صادرات محصولات، برای ایجاد حضور قدرتمند برند و تضمین حمل و نقل ایمن کالاها به بازارهای بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است. در زمینه تبلیغات، هاردباکس به عنوان ابزار بازاریابی قدرتمند عملکرد مناسبی داشته که ارزش بالایی به محصولات می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین هارد باکس برای نگهداری زیورآلات میتوانید به مقاله : بهترین جعبه ها برای نگه داری زیورآلات +هارد باکس لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس :

 

خرید و سفارش هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس در واقع به صورت عمده و سفارشی بوده که بیشتر مشتریان با مشخص نمودن طرح مدل نظر خود، اینگونه بسته بندی را برای محصولات صادراتی و تبلیغاتی خود خریداری می نمایند، لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده هارد باکس، ین مدل جعبه ها را مطابق با استاندارد های صادراتی و تبلیغاتی آماده سازی نموده که مشتریان میتوانند با ارائه اطلاعات مربئط به کالا و سبک برند خود این جعبه ها را به صورت مستقیم خریداری نمایند.

خرید هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی به صورت سفارشی و آماده از طریق تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس می باشد که شما عزیزان میتوان از این طریقه سفارشات و خرید خود را ثبت نمایید.

میتوانید با مطالعه مقاله : انواع بسته بندی جعبه سخت مقوایی در تهرانلوکس باکستولید کننده هاردباکس اطلاعاتی نظیر ویژگی ها ، تفاوت ، کاربرد و قیمت هارد باکس به دست آورید.