بررسی و معرفی جدیدترین مدل های هاردباکس کادویی

در میان بسته بندی های کادویی و هدایا جعبه های مختلفی با ساختار و دیزاین متفاوت وجود دارد که جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی از جمله بسته بندی های منحصربفرد و مطابق با طرح روز و نیاز بازار مشتریان است، هارد باکس کادوئی در مدل های جدید و زیبا بر مبنای سلیقه های مختلف معمولا برای بسته بندی هدیه و محصولات و کالاهای لوکس استفاده می شوند.

بررسی و معرفی جدیدترین جعبه های هارد باکس کادوئی در واقع به موجب انتخاب مناسب ترین مدل هارد باکس برای هر نوع هدایا و نیازی می باشد، معمولا جدیدترین مدل های هارد باکس کادوئی شامل جعبه هارد باکس ؛ کتابی، سه طبقه، دو تکه، کشویی، تلسکوپی و... می باشد که با طراحی دیزاین و ساخت آنها در شکل و ابعاد مخصوص جزو جدید ترین بسته بندی های کادویی محسوب میشوند.

لوکس باکس  یکی از تولید کنندگان بزرگ هاردباکس است که با به کار گیری روش های نوین و به روز به هارد باکس ها را در جدید ترین مدل ها برای هدیه دهی و ایجاد بهترین بسته بندی، طراحی و تولید می نمایند، که در واقع هارد باکس لوکس باکس جزو بهترین و جدید ترین بسته بندی های کادوئی می باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ معرفی جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی، بررسی جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی لوکس باکس، راهنمای خرید جعبه هارد باکس لوکس باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص هر یک از این موضوعات توضیحاتی جامع به شما عزیزان ارائه می دهیم.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی

معرفی جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی لوکس باکس

راهنمای خرید جعبه هارد باکس لوکس باکس

 

بررسی جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی :

 

جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی با توجه به طرح روز و سلایق متنوع در رنگبندی و دیزاین مختلفی طراحی و ساخته میشود، که هر یک از این مدل ها دارای مکانیزم منحصربفرد و ظاهری متفاوت است، به طوریکه برای هر یک از مناسبت ها و محصولات لوکس این نوع جعبه ها طراحی و دیزاین سازی میشوند.

به واسطه چاپ و جلد سازی و انجام خدمات مختلف بر روی جعبه ها، موجب شده که هارد باکس طبق طرح و نیاز روز در جدید ترین مدل ها ساخته شود، در همین راستا هر نوع محصول و کادو دارای بسته بندی منحصربفرد می باشند.

یکی از جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی، جعبه هارد باکس ولنتاین در مدل دو تکه و چند ضلعی است که در رنگ قرمز تولید گردیده که میتوان آن را در هر سایز و ابعادی برای اواع هدایای ولنتانی استفاده نمود.

جعبه های هارد باکس کادوئی در جدید ترین شکل و مدل به صورت آماده و یا اختصاصی برای مشاغل تولید میشوند، یکی از این مدل جعبه های کادوئی اختصاصی، هارد باکس پک لوازم بهداشتی و یا عطر است که برای برند ها متناسب با ولنتاین و دیگر مناسبت ها سفارشی میشوند که هر ساله با توجه به تغییرات در جدید ترین مدل ها تولید و مورد استفاده قرار میگیرند.

جدید ترین مدل های بسته بندی هدایا با استفاده از متریال منحصربفرد برای طراحی این مدل جعبه ها ساخته میشوند، یکی از این متریال پر استفاده روبان پارچه ای است که در انواع و اقسام رنگ ها به کاربرده میشود و در حالت های مختلف در هنگام بسته بندی هدیه بر روی درب مانند پاپیون و یا به شکلی ساده دور بسته بندی کشیده میشود.

یکی دیگر از جدید ترین بسته بندی کادوئی هارد باکس، جعبه شیرینی و شکلات است که امروزه در مدل های مختلفی بر اساس سبک محصولات و سلیقه ها در رنگبندی و دیزاین های منحصربفردی طراحی شده است، لازم به ذکر است که این مدل جعبه معمولا مربعی یا مستعطیلی می باشد که بسته به نوع نیاز مشتریان و برند ها انتخاب شده که انواع شیرینی ها مانند شیرینی ماکارون، شکلات ها، شکلات مغزدار و انواع سوغاتی ها و... بسته بندی میشود.

جعبه های کادوئی هارد باکس در مدل های بزرگ و کوچک برای انواع هدیه و گل طراحی شده که به موجب ساختار متفاوتی که دارد میتوان در آن ها به صورت همزمان و پک چندین هدیه را در آن قرار داد، هارد باکس کادوئی در سایز و ابعاد کوچک برای بسته بندی هدایای مانند انگشتر، زیورآلات و.. کاربرد دارد.

رنگبندی جعبه های کادوئی در طیف گسترده ای شامل رنگ های قرمز، مشکی، صورتی و ترکیب رنگ های دیگر و در چاپ طرح های مختلف مانند طرح قلب و تصاویر مختلف، طرح گلدار و ... برای هر سلیقه ای آماده سازی میشود.

بیشتر جعبه های کادویی در یک مدل و در چندین سایز و ابعاد از کوچک به بزرگ ساخته میشوند، به طوریکه ممکن است که هارد باکس کادوئی در 3 یا 4 سایز به عنوان مثال تولید شود که این امر موجب شده که  هر کادو در هر سایزی در مناسب ترین بسته بندی خود قرار گیرد.

جعبه هارد باکس کادوئی مورد استفاده برای محصولاتی مانند طلا و جواهرات جزو جدید ترین هارد باکس ها است که معمولا در مدل دو تکه و در سایز کوچک و طراحی منحصربفرد و مناسب با برند طلا در هنگام ارائه محصول به مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشتر جعبه های کادویی هارد باکس که در جدید ترین مدل تولید شده اند دارای روکش های مختلفی مانند رویه چرم مصنوعی، گالینگور متالیک، سلفون مات معمولی یا حرارتی و.. می باشند.

یکی دیگر از بسته بندی های جدید هارد باکس، جعبه هارد باکس مگنتی است که در ساختار درب و بدنه این جعبه از چندین مگنت برای بسته شدن درب به صورت کامل استفاده شده است، در واقع این مدل هارد باکس با توجه به ساختاری که دارد جزو جدید ترین بسته بندی های کادویی است که برای انواع کادو های لوکس  و نفیس مانند ساعت مچی، زیورآلات، ست کیف و کمربند چرم و هدایای سازمانی که توسط شرکت ها ارائه داده میشود، مورد استفاده قرار گرفته است.

مدل های مربعی و مستعطیلی هارد باکس در سایز کوچک مناسب ترین انتخاب برای هدایای ای مانند عینک آفتابی و انواع اکسسوری دیگر هستند.

از دیگر جعبه های هارد باکس جدید میتوان به هارد باکس کشویی اشره نمود که برای انواع جواهرات و زیورآلات انتخابی مناسب هستند که با ساختار منحصربفرد و کشویی خود و دستگیره پارچه ای، ظاهری ایدآل به اینگونه هدایا می دهند.

جعبه های هارد باکس کادوئی برای هر محصول نفیس نیز مورد استفاده قرار میگیرند، به طوریکه میتوانند ارزش هدایا را افزایش داده و جلوه و ظاهری زیبا به انواع کادو ها دهند، چراکه این جعبه ها جایگزین مناسبی برای انواع کاذ های کادویی هستند.

ما در مقاله: جعبه و بسته بندی صادراتی زعفران ، هاردباکس کادویی و مقوایی لوکس باکس به موضوعات مفید و مهمی مثل ویژگی ها و انواع مدل های دیگر هاردباکس فانتزی پرداختیم که شما عزیزان میتوانید به آن مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

* این مدل هارد باکس کادوئی لوکس باکس از جمله بسته بندی هدایا لوکس باکس است که در جدیدترین مدل کتابی و مستعطیلی شکل طراحی شده است که مخصوص هر نوع هدایا و کادویی می باشد و میتوان انواع هدیه مانند کیف پول، ست هدایا، پک لوازم آرایشی، ادکلن و محصولات دیگر را در این جعبه قرار داد، نوشته درج شده بر روی درب این هارد باکس آماده را برای تولد مناسب ساخته است که میتوان با تغییر نوشته و یا درج و چاپ طرح های گلدار این مدل هارد باکس لوکس باکس را مناسب هر نوع کادو و سلیقه ای آماده سازی نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین هارد باکس تبلیغاتی صادراتی، شما میتوانید به مقاله : بهترین هاردباکس ها برای محصولات تبلیغاتی و صادراتی مراجعه فرمایید.

 

معرفی جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی لوکس باکس :

 

جدید ترین مدل های هارد باکس کادوئی لوکس باکس برای انواع مختلف کادو های ولنتاینی، تولد، سالگرد ازدواج، هدیه عروسی و... در شکل و طراحی های خاص و منحصربفرد، تولید شده است، هارد باکس های کادوئی آماده لوکس باکس جزو دسته جعبه های می باشد که متناسب با هر سلیقه ای تولید گردیده به طوریکه مشتریان میتوانند با بررسی و این معرفی مدل دلخواه خود را از بین این جعبه ها انتخاب نمایند.

در این بخش ما به معرفی چندین مدل هارد باکس کادوئی جدید و منحصربفرد می پردازیم که هر یک دارای ساختار و مدلی متفاوت بوده و همچنین رنگبندی و ابعاد مختلفی نیز دارد ؛

 

جعبه هاردباکس کادویی روبان دار طرح الماس لوکس باکس 4 سایز کد LB247

جعبه هارد باکس طرح الماس لوکس باکس

2.جعبه هاردباکس کادوئی طرح الماس زیبا ترین و جدیدترین مدل هاردباکس لوکس باکس است که بسیار شیک و مدرن میباشد، روبان به کار رفته در قسمت درب این جعبه بسیار ظاهر زیبا برای بسته بندی ایجاد نموده است. 

جعبه مدرن هاردباکس کادویی با طرح الماس لوکس باکس تک سایز کد LB251

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

3. جعبه هاررد باکس طرح الماس مدل دو تکه لوکس باکس جزو بسته بندی های منحصربفرد برای هدایا است که ظاهری زیبا به عنوان هدیه و کادو می دهد. 

جعبه هاردباکس مدل کشو دار مخصوص هدیه و گل لوکس باکس شش ضلعی کد LB250

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

4. هاردباکس سه تیکه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و محبوب است، این جعبه ها با رنگ بندی زیبایی که دارد برای کادو گزینه ای مناسب و بسیار کاربردی میباشند و این نوع هاردباکس در ابعاد مختلف و ظاهری زیبا دارای کشو در قسمت پایینی جعبه است که امکان بسته بندی هر گونه هدیا در این مدل جبعه وجود دارد، به طوریکه میتوان در قسمت بالایی جعبه انواع گل را قرار داد. 

جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766

جعبه هارد باکس کادوئی لوکس باکس

5. هاردباکس سه طبقه لوکس باکس ولنتاین با رنگ زیبایی که دارد متناسب با روز ولنتاین طراحی شده و برای هدیه دادن به عزیزانتان یک بسته بندی فوق العاده میباشد که شکل زیبا و جذابی دارد.

 

در هنگام خرید و انتخاب هارد باکس کادوئی باید به دیزاین و ظاهر شکیل جعبه ها دقت نمود، چاکه هدایا در جعبه های زیبا و منحصربفرد است که جلوه ای زیبا دارند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تزئین هارد باکس کادویی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : تزئین و بسته بندی هاردباکس کادوئی مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره خرید عمده و طراحی جعبه هارد باکس شما عزیزان میتوانید به مقاله: خرید عمده و طراحی اختصاصی برای انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش مراجعه نمایید.

 

 راهنمای خرید و قیمت جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

خرید جعبه هارد باکس لوکس باکس به صورت سفارشی و در هر تیراژ و طراحی ای می باشد، مشاغل و مشتریان میتوانند با بررسی مدل های آماده هارد باکس لوکس باکس یکی از این جعبه ها را به دلخواه خود خریداری و ثبت سفارش نمایند، در غیر این صورت امکان سفارش سازی هارد باکس در هر طرح و ابعاد و مدلی توسط لوکس باکس وجود داشته که صفر تا صد تولید جعبه هارد باکس مطابق با درخواست خرید و اطلاعات محصولات صورت میگیرد، خرید از لوکس باکس بدون واسطه بوده و برند ها میتوانند بسته بندی مد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری نموده و ثبت سفارش نمایند.

شما عزیزان میتوانید از طریق تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس که پاسخگوی هر گونه سوالات و همچنین ثبت سفارشات عمده می باشد، هارد باکس خود را خریداری نمایید.

قیمت جعبه های هارد باکس با توجه به نوع خدمات و ساختار و میزان میریال مورد استفاده در ساخت مشخص میشود، تعداد سفارشات عمده نیز نفش مهمی در تعیین قیمت دارند که لوکس باکس با در نظر گیری سفارشات با دقت قیمت جعبه ها را مشخص می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و طراحی انواع هارد باکس فانتزی شما عزیزان میتوانید به مقاله: خرید اینترنتی و طراحی انواع جعبه هارد باکس فانتزی و کادویی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

سوالات رایج :

امکان سفارش هارد باکس کادویی در مدل و رنگ دلخواه وجود دارد؟

بله شما میتوانید جعبه های هارد باکس را در تیراژ بالا به صورت دلخواه در هر مدل و رنگی از لوکس باکس سفارش دهید.

 

میتوان جعبه های هارد باکس آماده کادوئی لوکس باکس را به صورت عمده ثبت سفارش دهیم ؟

بله، میتوان هارد باکس های آماده لوکس باکس را در هر مدل و طراحی در تیراژ بالا و به صورت عمده ثبت سفارش و خریداری نمود.