جعبه و بسته بندی صادراتی زعفران ، هاردباکس کادویی و مقوایی لوکس باکس

امروزه یکی از زیباترین و شیک ترین نوع بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی ، جعبه هارد باکس است که در صنعت بسته بندی و تبلیغات ، مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان حوزه های مختلف قرار گرفته است. بنابراین اگر شما عزیزان برای بسته بندی شیک محصولات صادراتی و یا تبلیغاتی خود به یک بسته لوکس و سخت نیاز دارید ، جعبه هارد باکس ، ایده آل ترین نوع بسته بندی سخت و مقاوم است که به طور حتم جعبه هارد باکس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. جعبه هایی نفیس و لوکس که ضمن زیبایی و جذابیت ، از محصول شما در مقابل هر گونه صدمه و آسیب محافظت می کند و معرف برند و نام تجاری شما خواهد بود.

                                                  جعبه هاردباکس سات مچی

شاید تصور کنید که خرید جعبه سخت و هارد باکس ، محدود به یک سری کسب و کارهای خاص یا محصولات خاص است ولی عموما برای سایر محصولات و کالاهای مختلف می توان از انواع جعبه های مقوایی هارد باکس فانتزی و لوکس استفاده کرد. بدین منظور در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی جامع را در خصوص جعبه های هارد باکس و انواع بسته بندی صادراتی و کادویی ، خدمت شما همراهان ارائه دهیم . همراه ما باشید .

  1. انواع مدل های جعبه هارد باکس فانتزی

  2. چرا باید بسته بندی جعبه هارد باکس و مقوایی را در نظر بگیرید؟

  3. ویژگی های هارد باکس (جعبه سخت )

  4. همه نکاتی که در مورد خرید جعبه سخت و سفارش جعبه سخت هارد باکس باید بدانید!!!

  5. طراحی و سفارش جعبه هاردباکس آماده  با کیفیت و ارزان + شرکت جعبه سازی لوکس باکس

                                                   جعبه هاردباکس دو تکه

🙃انواع مدل های جعبه هارد باکس فانتزی

همان گونه که گفتیم تولید کنندگان محصولات مختلفی ، از هارد باکس برای بسته بندی استفاده می کنند که هر کدام از آنها دارای ساختار مختلفی هستند. جعبه های هارد باکس و سخت نیز به صورت های مختلفی از نظر ابعاد ، شکل ظاهری ، رنگ و متریال و ... طراحی و تولید می شوند . مشتریان می توانند برای سفارش هاردباکس اختصاصی مورد نظر ،  از انواع بسته بندی جعبه سخت مقوایی لوکس  ، دیدن کنند و سپس بر حسب سلیقه و نوع نیاز خود، مناسب ترین مدل آن را انتخاب کنند. ما در این قسمت از مطلب می خواهیم شما را با انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس ، آشنا نماییم :

جعبه هارد باکس کشویی : این نوع جعبه سخت و مقوایی در دو حالت کشویی یک طرفه ، که یک طرف آن بسته و طرف دیگر باز می باشد و کشویی کبریتی ، که دو طرف آن باز است ، تولید می شود.نظیر :

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

جعبه هارد باکس تلسکوپی : معروف ترین نوع جعبه های سخت و همچنین ساده ترین آن ها که از دو قسمت کف و درب تشکیل شده و داخل همدیگر چفت می شوند . مانند :

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس ادکلن

جعبه هارد باکس کتابی : این نوع از جعبه های سخت همان طور که از نامشان پیداست به صورت کتاب باز و بسته می شوند . همچنین جعبه های هارد باکس کتابی نیز در سه نوع مدل ساده ، قفلی و مگنتی تولید و ساخته می شوند.

جعبه هارد باکس مدل مگنتی : نوعی از جعبه های کتابی که در قسمت درب این نوع جعبه ها یک قطعه آهن ربا تعبیه شده است و به همین دلیل است که به آن مدل مگنتی گفته می شود. مانند :

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

جعبه هارد باکس کادویی : نوعی از جعبه های سخت و مقوایی که طراحی آن ها ساده و عموما دارای ربان است. مانند :

👈جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

yesجهت مشاهده هر یک از نمونه جعبه های هارد باکس و مقوایی که در قسمت بالا عنوان شد ، می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی جعبه مورد نظر منتقل شوید.

                                                  جعبه هاردباکس شکلات

🙃چرا باید بسته بندی جعبه هارد باکس و مقوایی را در نظر بگیرید؟

عموما برای تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف ، نحوه ارائه و بسته بندی محصول ، به سبب ارزش و اعتباری که به نام تجاری آن ها می بخشد ، بسیار حائز اهمیت است. بدین سبب است که امروزه جعبه های هارد باکس و مقوایی به عنوان بسته بندی شیک و لوکس ، استحکام و مقاومت بالا ، محافظت از محصول در حمل و نقل ، زیبایی و جذابیت ظاهری و قیمت مناسب و ارزان ، ایده آل ترین و مناسب ترین نوع بسته بندی برای انواع کالا است . البته علاوه بر نمونه جعبه های سخت هارد باکس ، جعبه های چوبی نیز نوعی دیگر از بسته بندی محصولات هستند . نظیر نمونه جعبه زعفران صادراتی لوکس باکس .  از جمله دلایل دیگر محبوبیت و استقبال زیاد از جعبه های سخت و هارد باکس عبارت اند از :

  • هاردباکس ها می‌توانند گزینه ‌ای چشمگیر برای نمایش و ارائه بهتر کالا باشند.
  • افزایش ارزش برند و نام تجاری شما
  • ماندگاری و ایجاد حس وفاداری به نام تجاری شما
  • گزینه‌های بیشماری برای طراحی متنوع جعبه آماده هاردباکس وجود دارد.
  • قیمت مناسب و اقتصادی برای هر نوع بسته بندی

شما عزیزان با مطالعه مقاله آموزش طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی هاردباکس میتوانید از روند ساخت جعبه های هارد باکس مطلع شوید.

 

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🙃ویژگی های هارد باکس (جعبه سخت )

همان گونه که عنوان کردیم این نوع از جعبه های مقوایی با ویژگی های فوق ‌العاده ای که دارند بهترین گزینه برای خریدهای خاص محسوب می شوند.  از ویژگی و مزیت های جعبه هارد باکس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. دارای ظاهری ساده و در عین حال جذاب و لوکس شیک ومدرن
  2. استحکام و طول عمر بالا در قیاس با جعبه های مقوایی معمولی
  3. دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالا
  4. محافظت تمام عیار از محصول
  5. امکان اضافه کردن خاصیت مغناطیسی به جعبه هاردباکس جعبه هارد باکس مگنتی
  6. امکان سفارش هاردباکس با طرح، الگو و نقش دلخواه مشتری
  7. دارای قیمتی مناسب و به صرفه نسبت به جعبه مقوایی

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

جهت اطلاع از مفاهیمی درباره ساخت و سفارش هارد باکس تعداد کم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : ساخت و سفارش هارد باکس تعداد کم مناسب بسته بندی زعفران مراجعه نمایید.  

🙃همه نکاتی که در مورد خرید جعبه سخت و سفارش جعبه سخت هارد باکس باید بدانید!!!

جعبه هاردباکس همان طور که از نامش پیداست ، به جعبه هایی سخت و مقاوم گفته می شود که از سختی ، مقاومت و استحکام بالایی در مقابل ضربه و آسیب برخوردار هستند. از این رو از این نوع از جعبه های سخت و فانتزی می شود برای انواع بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی استفاده کرد . لوکس باکس برترین تولید کننده میباشد که با به کار گیری بهترین تجهیزات هاردباکس را تولید و با بررسی ومعرفی جدید ترین مدل های هاردباکس کادوئی به کمک شما آمده است. اما باید توجه داشت که در هنگام خرید جعبه هارد باکس، باید به یک سری نکات توجه کرد تا خرید شما هوشندانه و با کیفیت باشد . از جمله نکات خرید جعبه هارد باکس ارزان و با کیفیت :

- جنس و نوع متریال استفاده شده : در هنگام خرید جعبه هارد باکس به نوع مقوای استفاده شده ، چندلایه بودن ، ضخامت و سختی آن ( مرغوبیت ) ، توجه نمایید تا جعبه هارد باکس مورد نظر با کیفیت ، با دوام و ماندگار باشد.

- طراحی ظاهری و کیفیت آن : از دیگر نکات خرید جعبه هارد باکس ، دقت و ظرافت طراحی ظاهری، است که با توجه به نوع تولید دستی و یا اتوماتیک جعبه هارد باکس ، باید بدان توجه نمود.

- ابعاد و شکل هندسی جعبه هارد باکس و نوع آن : شما عزیزان برای خرید ارزان جعبه سخت، ابتدا باید به نوع محصولی که قرار است داخل جعبه بگذارید ، ابعاد و اندازه محصول توجه نمایید تا در انتها بتوانید یک جعبه هارد باکس و مقوایی را با شکل هندسی مورد نیاز و سلیقه خود تهیه نمایید. برای کسب راهنمایی بیشتر در این زمینه میتوانید به مقاله انواع بسته بندی جعبه سخت مقوایی در تهران – لوکس باکس -  تولید کننده هاردباکس مراجعه فرمایید.

- قیمت جعبه هارد باکس : در انتها باید به قیمت هارد باکس آماده و ارزان توجه فرمایید  که بر اساس کیفیت و نفیس بودن جعبه هارد باکس ، نوع جعبه ، شکل هندسی و ابعاد و مرغوبیت مواد اولیه ، قیمت جعبه هارد باکس متفاوت است . قیمت مدل های مختلف هارد باکس به فاکتورهای مختلفی مانند مواد، جنس، نوع ساخت، اندازه، استحکام و ... بستگی دارد.اما نا گفته نماند که با توجه به کیفیت و سختی بیشترجعبه هارد باکس نسبت به جعبه مقوایی ، قیمت جعبه هارد باکس ، مقرون به صرفه تر و مناسب تر از جعبه های مقوایی است.

                                                  جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

🙃طراحی و سفارش  جعبه هاردباکس آماده  با کیفیت و ارزان + شرکت جعبه سازی لوکس باکس

چنانچه با توجه به مطالبی که در قسمت بالا عنوان شد ، به دنبال یک مرکز معتبر و یا تولید کننده جعبه هارد باکس و مقوایی با کیفیت و قیمت مناسب هستید ، مجموعه شرکت جعبه سازی لوکس باکس با چند دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید جعبه های چوبی فانتزی و جعبه هارد باکس و سخت ، به عنوان یک مشاور و طراح حرفه ای و با تجربه و با فروش تک و فروش عمده جعبه هارد باکس ، آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان است .

از جعبه های هاردباکس مقوایی معمولا در بسته بندی انواع محصولات صادراتی ، فانتزی ، عطر و ادکلن ، ساعت و جواهرات ، آجیل و خشکبار ، شکلات و شیرینی و استفاده می شود .این کارخانه تولیدی یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین مراکز عرضه و تولید جعبه هارد باکس (جعبه سخت ) در تهران است که با جلب رضایت مشتریان خود توانسته است تا آنان را به مشتریان وفادار خود تبدیل کند . جعبه هارد باکس بسته بندی را می توان با طرح ها ، شکل ها و سایزهای دلخواه به عنوان جعبه هاردباکس صنعتی سفارش داد. ساخت انواع جعبه و بسته بندی هارد باکس تبلیغاتی با ابعاد ، شکل هندسی و متریال مورد نظر توسط لوکس باکس با هر تیراژ و تعدادی همراه با چاپ برند و نام تجاری شما عزیزان ، امکان پذیراست . بدین منظور می توانید برای سفارش جعبه هارد باکس اختصاصی مورد نظر با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.

yesو در پایان ...

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد ، اگر در زمینه تولید یک محصول در حال فعالیت هستید ، می دانید که روش های مختلفی برای بسته بندی با جنس های مختلف برای یک محصول وجود دارد که در این میان انواع جعبه های چوبی و جعبه های هارد باکس و سخت لوکس باکس ، مناسب ترین و لوکس ترین نوع بسته بندی نفیس ، با کیفیت و قیمت مناسب برای بسته بندی تبلیغاتی و سازمانی هستند . شما عزیزان جهت مشاهده نمونه جعبه های فانتزی ما ، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس مراجعه نمایید و جعبه مورد نظر را انتخاب و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. سپاس گزار هستیم که در این مقاله از لوکس باکس ما را همراهی کردید. امیدوار هستیم مطلب ارائه شده مورد پسند تان واقع شده باشد.