آموزش طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی هاردباکس

امروزه نسبت به گذشته بسیاری از افراد به بسته بندی محصولات و کالاهای خریداری شده برای جابجایی و حمل و نقل و یا هدیه دادن به دیگران ، اهمیت می دهند و دیگر مانند سابق ، از جعبه های پلاستیکی و پاکت های کاغذی نازک و بی کیفیت استفاده نمی شود ، بلکه امروزه با توجه به طراحی و عرضه انواع جعبه های چوبی و بسته بندی هارد باکس (جعبه سخت )  با تنوع بالا، به عنوان بسته بندی های مدرن و شیک ، استفاده از جعبه هارد باکس ، بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. جعبه هایی سخت ، زیبا و بسیار لوکس که افراد و تولید کنندگان مختلف ، هریک  این جعبه ها را برای اهداف مشخصی ، خریداری و استفاده می کنند.

                                                  جعبه هاردباکس ساعت مچی

در این مطلب از لوکس باکس ، قصد داریم آموزش طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی هاردباکس را به شما ارائه دهیم. قبل تر نیز در مقالات لوکس باکس توضیح دادیم که هاردباکس (جعبه مقوایی ) چیست و چرا بهترین گزینه برای بسته بندی های لوکس است و امروز هم می خواهیم آموزش ساخت هاردباکس را به شما بدهیم تا بدانید نحوه طراحی و ساخت یک جعبه هاردباکس به چه شکل است. بنابراین همراهی با ما را در این مقاله از دست ندهید.

  • آشنایی با جعبه هارد باکس ( جعبه سخت )

  • ویژگی ها و مزایای جعبه هارد باکس فانتزی و آماده

  • انواع جعبه هارد باکس و جعبه مقوایی + کاربرد  بسته بندی هارد باکس

  • مراحل ساخت جعبه مقوایی هارد باکس

  • طراحی و تولید جعبه هارد باکس آماده و فانتزی

  • خرید ارزان جعبه مقوایی و سخت + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

  • لوکس باکس ، بهترین تولید کننده انواع هارد باکس در تهران

                                                  جعبه هاردباکس دو تکه

با مراجعه به مقاله : هر آنچه باید درباره طراحی،سفارش و خرید هارد باکس بدانید میتوانید اطلاعاتی در این زمینه دریافت نمایید.

😇آشنایی با جعبه هارد باکس ( جعبه سخت )

جعبه سخت و هارد باکس ، به جعبه ای سخت و مقوایی با ترکیبی از مقوای سخت ، ضخیم و چندلایه همراه با سایر تزیینات گفته می شود که با تنوع بالا در ابعاد ، شکل هندسی و نوع مقوای به کاربرده شده ، ضمن معرفی برند و نام تجاری شما عزیزان و القای حس لوکس بودن ، از محصول و کالای مورد نظر به بهترین شکل ممکن در مقابل هر گونه آسیب ، محافظت کرده و به عنوان یک بسته بندی سخت و مقوایی ، ایده آل ترین نوع بسته بندی سخت و لوکس برای انواع محصولات و کالاهای مختلف است و بسیاری از تولید کنندگان ، از این نوع جعبه های مقوایی و سخت ، برای جعبه و بسته بندی صادراتی زعفران ، هاردباکس کادویی و مقوایی لوکس باکس  استفاده می کنند.

😇ویژگی ها و مزایای جعبه هارد باکس فانتزی و آماده

در این قسمت از مطلب می خواهیم شما را با ویژگی ها و مزیت های خرید جعبه هارد باکس صنعتی و آماده لوکس باکس آشنا نماییم . به شرح زیر :

  1. دارای طراحی ظاهری ساده ، جذاب ، شیک و لوکس
  2. دارای جنسی سخت ، مستحکم و مقاوم از مقواهای ضخیم و چندلایه
  3. متنوع در طراحی داخلی و بیرونی
  4. القای حس ارزشمند بودن به محصول و یا کالای بسته بندی شده
  5. محافظت و حفظ امنیت کامل از محصول مورد نظر
  6. تبلیغ و معرفی  برند و نام تجاری شما عزیزان برای مدت زمان طولانی
  7. ایجاد تصور بهترمشتری نسبت به محصول و کیفیت آن و برند شما

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

😇انواع جعبه هارد باکس ( جعبه سخت ) و جعبه مقوایی + کاربرد بسته بندی هارد باکس

هارد باکس ها و جعبه های مقوایی ، انواع مختلفی دارند . این جعبه های سخت و مقوایی در شکل ها و اندازه های متنوعی ساخته می شوند. از جمله انواع هاردباکس ها می توان به هارد باکس مگنتی، دو تکه ، سه تکه، جعبه هارد باکس کشویی و ...اشاره نمود که هر کدام از آن ها بر اساس ساختار، برای یک نوع کالا به کار برده می شوند.

هارد باکس مقوایی کشویی : این نوع جعبه مقوایی و سخت در دو حالت کشویی یک طرفه  که یک طرف آن بسته و طرف دیگر باز می باشد و کشویی دو طرفه که دو طرف آن باز است ، تولید می شود. نظیر :

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

هارد باکس کتابی : این جعبه نیز در سه نوع  ساده ، قفلی و جعبه هارد باکس مگنتی تولید می شود و همانند کتاب باز و بسته می شوند. مانند :

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

هارد باکس مدل مگنتی : نوعی از جعبه مقوایی و هارد باکس  کتابی که در قسمت درب آن یک قطعه آهن ربا تعبیه شده است . نظیر :

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

هارد باکس تلسکوپی : معروف ترین و در عین حال ساده ترین نوع جعبه های مقوایی که از دو قسمت کف و درب تشکیل می شوند . مانند :

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس ادکلن

yesجهت مشاهده هریک از نمونه جعبه هارد باکس کادویی و مقوایی در قسمت بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ جعبه مورد نظر کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی جعبه مورد نظر منتقل شوید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره طراحی و ساخت هارد باکس پوشاک به مقاله : طراحی و ساخت برترین جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس مراجعه نمایید. 

 

                                                  جعبه هاردباکس کمربند و کیف

😇مراحل ساخت جعبه مقوایی هارد باکس

در این قسمت از مقاله لوکس باکس می خواهیم شما را با نحوه ساخت جعبه هاردباکس و مقوایی سخت آشنا نماییم تا بدانید شیوه طراحی و ساخت یک جعبه هاردباکس آماده و لوکس و یا جعبه هارد باکس چوبی ، گونه است . معمولا طراحی و ساخت هارد باکس فانتزی و صنعتی دارای مراحل مختلف است که باید با مهارت صورت گرفته شود، ساخت یک هارد باکس به صورت سنتی (دستی ) و یا اتوماتیک و با دستگاه صورت می گیرد. البته نا گفته نماند که لوکس باکس ضمن وجود نمونه جعبه های فانتی خود ، این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم نموده است تا در صورت داشتن طرح و ایده بتوانند ، جعبه هارد باکس سفارشی مورد نظرخود را مثل  جعبه هاردباکس آجیل و تنقلات لوکس - بسته بندی صادراتی و ارزان مقوایی تولید نمایند . همراه ما باشید:

مرحله اول : طراحی ظاهری و تولید قالب

مرحله دوم : تهیه ورق کارتن

مرحله سوم : ساخت چهار چوب اولیه جعبه هارد باکس

مرحله چهارم : روکش و تزیین جعبه هارد باکس

                                                  جعبه هاردباکس آجیل

😇خرید ارزان جعبه مقوایی و سخت + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

چنانچه قصد خرید هارد باکس آماده و ارزان  یک جعبه مقوایی و هارد باکس ارزان و لوکس را دارید ، می توانید از نمونه جعبه های چوبی ، پی وی سی و جعبه هارد باکس آماده در وب سایت لوکس باکس دیدن فرمایید. ما در مجموعه و شرکت جعبه سازی لوکس باکس با فروش تک و فروش عمده انواع جعبه هارد باکس و مقوایی با تنوع بالا در متریال ، شکل هندسی ، کاربرد و ابعاد ، همراه با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک ، خدمت رسانی ویژه ای را برای شما مشتریان عزیز خواهیم داشت. هاردباکس، بهترین و ترند ترین نوع بسته بندی صادراتی تبلیغاتی به کمک شما آمده است . 

شما عزیزان برای خرید جعبه هارد باکس ارزان ، می توانید به دو صورت حضوری و یا آنلاین و اینترنتی ، هارد باکس آماده و ارزان مورد نظر را با خیالی آسوده تهیه نمایید. علاوه بر این، پیشنهاد می شود که پیش از خرید از وب سایت ما، حتما قیمت هاردباکس ها را از وب سایت های دیگر استعلام بگیرید تا متوجه قیمت مناسب هارد باکس و جعبه های چوبی ما بشوید. در هنگام خرید، نیازی نیست نگران هزینه و کیفیت جعبه مقوایی خود باشید چرا که می توانید پس از خرید هارد باکس لوکس باکس ، از جنس و مرغوبیت کالای خود اطمینان حاصل نمایید.

روش غیر حضوری و آنلاین : در روش غیر حضوری می توانید به وب سایت لوکس باکس مراجعه نمایید و با سرچ محصول مورد نظر با هر تعداد و با ارسال به سراسر کشور، محصول چوبی و یا مقوایی هارد باکس مورد نظرتان را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال شود.

روش حضوری : برای مشاهد نمونه جعبه های چوبی و هارد باکس لوکس باکس ، می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 18:00 و پنجشنبه ها 9 الی 16:00 به آدرس تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9، مراجعه نمایید و از شوروم و نمایشگاه محصولات ما دیدن نمایید.

                                                  جعبه هاردباکس مگنتی

😇لوکس باکس ، بهترین تولید کننده انواع هارد باکس در تهران

با توجه به مطالبی که در مورد جعبه هارد باکس فانتزی و آماده گفته شد ، برخی افراد با توجه به کسب و کار و زمینه فعالیت کاری خود تمایل دارند تا جعبه هارد باکس و جعبه مقوایی مورد نظر را از یک تولید کننده مطمئن و معتبر با تعداد بالا و یا به صورت کاملا سفارشی ، جعبه هارد باکس سفارشی و اختصاصی مورد نظر را خریداری کنند تا علاوه بر پرداخت هزینه مناسب و اقتصادی تر ، از کیفیت محصول مورد نظر نیز اطمینان خاطر داشته باشند . در همین راستا لوکس باکس، شناخته شده ترین و تخصصی ترین تولید کننده هارد باکس در تهران ، با بیش از 10 سال سابقه کاری در این زمینه با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات و نیروی متخصص و هنرمند و با عرضه ، طراحی و ساخت انواع هارد باکس آماده و فانتزی با تنوع بالا ، توانسته است تا اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

برخی ازدیگر مزایای فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس شامل:

  • داشتن تمامی تجهیزات پیش‌رفته و دستگاه‌های روز دنیا برای برش متریال اولیه و ساخت جعبه‌های محکم برای مصارف گوناگون .
  • داشتن کادری مجرب و ضمانت اصالت کالا که سبب افزایش اعتماد خریداران خواهد شد.
  • استفاده از درجه یک ترین متریال و مواد اولیه ، یراق آلات و ...
  • پشتیبانی 24 ساعته وب سایت لوکس باکس
  • امکان خرید حضوری و غیر حضوری
  • عرضه انواع محصولات چوبی ، مقوایی و ... با تنوع بالا ، قیمت مناسب و کیفیت درجه یک

yesکلام پایانی:

با توجه به مطالبی که گفته شد ، بسته بندی شما باید منعکس کننده ارزش درک شده، برای مصرف کنندگان قبل از رسیدن به محصول باشد. بنابراین کیفیت و چاپ جعبه هارد باکس برای انتخاب توسط مشتری و خرید آن اهمیت فراوانی دارد. لذا جعبه هارد باکس ، ایده آل ترین نوع بسته بندی مناسب و اقتصادی است که ضمن القای حس ارزشمندی به مشتری و معرفی و نمایش نام و برند تجاری تان ، از کالای مورد نظر محافظت کرده و نشان دهنده معتبر و مرغوب بودن کالا است. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس ، همراهی نمودید. امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد و بتوانید با هر میزان بودجه و سلیقه ای ، جعبه هارد باکس ارزان و آماده خود را با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده انواع جعبه های فانتزی چوبی و مقوایی در تهران ( لوکس باکس )  ،با هر تعداد و تیراژی تهیه نمایید.