هاردباکس، بهترین و ترند ترین نوع بسته بندی صادراتی تبلیغاتی

در دنیای تجارت جهانی، صادرات کالا و تبلیغات، ارتقای کسب و کار و برتری از رقبا نیازمند خلاقیت و نوآوری در بسته بندی محصولات است. در میان طیف گسترده از بسته بندی های مورد استفاده در حوزه صادرات و تبلیغات کالا، هارد باکس بهترین و ترند ترین نوع بسته بندی است که بر اساس ویژگی های محصولات و استاندارد های تایید شده، طراحی و تولید میشود، در واقع هارد باکس یک انتخاب با ویژگی های منحصربفرد است که موجب افزایش فروش محصولات و بازاریابی جهانی میشود، به طوریکه تقاضای خرید محصول افزایش می یابد.

هارد باکس نه تنها در صادرات بلکه در تبلیغات نیز عملکرد موثری دارد و منجربه جذب مشتریان و فروش بیشتر کالاها نیز میشود، به دلیل تولید هارد باکس در مدل های مختلف و پیچیده از بهترین و ترند ترین نوع بسته بندی محسوب می شوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشد که به مفاهیمی از جمله : جعبه هارد باکس، بهترین بسته بندی صادراتی، هارد باکس ترند ترین بسته بندی تبلیغاتی ، بررسی انواع جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس، نحوه خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس ، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس صادراتی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

جعبه هارد باکس، بهترین بسته بندی صادراتی

هارد باکس ترند ترین بسته بندی تبلیغاتی

بررسی انواع جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس

نحوه خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس

 

جعبه هارد باکس، بهترین بسته بندی صادراتی :

 

جعبه هارد باکس، بهترین بسته بندی صادراتی است که در مدل ها و رنگبندی های مخصوص برای محصولاتی صادراتی طراحی میشود، هارد باکس به عنوان بسته بندی بهترین عملکرد را در حفظ و نگهداری محصولات و کالاها دارد و آنها را در بهترین حالت به نمایش می گذارد، در واقع جعبه هارد باکس دارای کیفیت بالا و همچنین دیزاین منحصربفرد می باشد که موجب افزایش ارز محصولات میشود.

هاردباکس یک ابزار قدرتمند در بازار صادرات رقابتی است، این جعبه نفیس و منحصربفرد برای حفاظت و امنیت بالای کالاها در طول حمل و نقل گزینه ای مناسب بوده و به همین دلیل توسط صادرکنندگان در سراسر جهان بسیار مورد تقاضا قرار می‌گیرد که بر همین مبنا هر نوع محصولی در آن بسته بندی میشود.

یکی از مزایای اصلی جعبه سخت  یا همان هارد باکس ، استحکام و مقاومت بی‌نظیر آن در برابر ضربه است، به همین دلیل بسته بندی مقاوم و مناسبی برای حمل و نقل در مسافت های طولانی می باشد و به صادرکنندگان امکان می‌دهد کالاهای خود را با اطمینان به مقصد ها و کشور های مختلف ارسال و صادر نمایند، بدون اینکه نگران خسارت‌ها در طول راه باشند. علاوه بر این، استفاده از هاردباکس می‌تواند هزینه ها را در طول حمل و نقل را به شدت کاهش دهد، به طوریکه وزن این بسته بندی بسیار با مقوله صادرات و استاندارد ها مطابقت دارد.

بهترین هارد باکس مورد استفاده در صادرات با طراحی اختصاصی و مخصوص برند و مبنی بر ویژگی های محصول و کالاهای صادراتی ساخته میشود و مورد استفاده قرار میگیرد، در واقع بسته بندی صادراتی باید نشان دهنده کیفیت محصول و مزیت های خاص آن باشد.

هارد باکس به عنوان بهترین و ترند ترین بسته بندی صادراتی در طرح ها و روکش های مختلفی ساخته و با توجه به معیار های صادرات محصول آماده سازی میشود، به عنوان مثال هارد باکس مگنتی نمونه ای از بهترین بسته بندی جعبه صادراتی است که دارای ساختار مقاوم مکانیزم درب مگنت دار می باشد، در ساختار این جعبه از چندین مگنت در درب و بدنه ایتفاده شده است که به راحتی بتوان جعبه را باز و بسته نمود.

بهترین بسته بندی صادراتی دارای ویژگی های منحصربفرد و مکانیزم متفاوت ایت که محصولات در آن بهتر و زیبا تر به نمایش گذاشته میشود، چراکه بسته بندی صادراتی باید اصالت محصول و کالا را به نمایش گذاشته و دارای کیفیت بالا نیز باشد.

معمولا بهترین بسته بندی صادراتی توسط شرکت ها و برند هایی که کالاهای خود را به کشور های دیگر صادر می نمایند مورد استفاده قرار میگیرد، هارد باکس به عنوان یک بسته بندی مقوایی و لوکس در صادرات کاربردی تر است و امکان چاپ اطلاعات محصول و لوگو و طرح های هماهنگ با سبک برند ها بر روی آن وجود دارد به همین دلیل است جزوی از بهترین بسته بندی و باکس صادراتی می باشد.

این جعبه ها به طور خاص برای تحمل سختی های حمل و نقل در مسافت های طولانی و حفاظت عالی، برای محصولات شما در نظر گرفته شده است. یکی از مزیت های اصلی هارد باکس صادراتی ساختار محکم آن می باشد که در واقع در روند و فرآیند تولید از متریال و مواد درجه یک استفاده شده است.

یکی از بهترین بسته بندی های صادراتی، جعبه هارد باکس پسته و زعفران است که در مدل ها و دیزاین های مختلفی تولید گردیده که هدف از ساخت چندین بسته بندی اختصاصی برای این نوع محصولات با ارزش ارائه و عرضه مناسب آنها به بازار های جهانی می باشد، هارد باکس موجب حفظ طعم و تازگی این دو محصول میشود.

کالای ارزشمندی مانند پسته و زعفران که در مقدار و حجم بالایی نیز صادر میشود که بهترین بسته بندی یعنی هارد باکس است که طبق طرح های الهام گرفته از پسته و زعفران طراحی و ساخته میشود، معمولا طراحی و ساخت بسته بندی مورد نیاز و صادراتی کالاها باید طبق استاندارد ها و قوانین پکیجینگ باشد.

ویژگی های بهترین هارد باکس صادراتی ؛

* دارای ظاهر و دیزاینی نفیس و زیبا

* حمل آسان محصول و وزن مناسب

* محافظت از محصولات در برابر عوامل مختلف(مانند مقاومت در برابر شرایط محیطی مانند گرد و خاک، ضربه و رطوبت و... )

* افزایش میزان فروش کالای صادراتی

* مدل های متنوع و با کیفیت

هارد باکس به عنوان بهترین بسته بندی صادراتی دارای نشان استاندارد می باشد که در حین استاده نیز معمولا وزن دقیق و خالص محصول و کالا بر روی آن درج میشود و این چاپ و طراحی نیز باید بر مبنای طرح های بازار یابی خارجی و حتی داخلی نیز پیش رود، به گونه ای که باید از طیف رنگی گسترده و مناسب با محصول، نوشته ها و فونت های مختلف استفاده شود.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل سفارش سازی هارد باکس مگنتی صادراتی میتوانید به مقاله :  مراحل سفارش سازی جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات مراجعه فرمایید.

 

هارد باکس ترند ترین بسته بندی تبلیغاتی :

 

هارد باکس ترند ترین بسته بندی تبلیغاتی است که در مدل ها و طراحی های گوناگون و اختصاصی برند تولید شده که میتوان در تبلیغات رسانه ای و تلوزیونی، آنلاین از آن استفاده نمود، شرکت ها و برند ها اغلب با چاپ اطلاعات محصولات و طراحی زیبای هارد باکس، محصولات خود را در این جعبه سخت ترند تبلیغ می نمایند که در واقع مشتریان با دیدن محصول دس به خرید آن میزنند که موجب شده فروش محصولات نیز افزایش یابد.

در دنیای تبلیغات محصولات، جلب توجه و تاثیر بر مشتریان بسیار حائز اهمیت است، به طوریکه در این زمینه، هارد باکس به عنوان یک جعبه سخت در مدل های متنوع و زیبا که روشی نوین برای کسب و کار ها برای جذب مشتریان خود ایجاد کرده است، موجب میشود که محصولات در بسته بندی هماهنگ با خود روانه بازار شوند.

میتوان این جعبه های هارد باکس را مدل ها و رنگبندی های دلخواه سفارش سازی نمود و پیام تبلیغاتی رامتناسب با محصولات بر روی جعبه با بهترین تجهیرات و روش های چاپ، اعمال کرد، این راهکار جذابیت  بسته بندی را افزایش یافته و آن را همانند ویژگی های محصول می سازد که منجر به افزایش شناخت ، ماندگاری در ذهن ها می شود.

هدف تولید اینگونه هارد باکس تبلیغات محصول، معرفی برند و اصالت به شیوه نوین و تاثیر گذار است، هارد باکس های ترند و تبلیغاتی در راستای تقویت برند و برند سازی مورد استفاده قرار میگیرند که اغلب دارای  دیزاین منحصربفرد و متناسب با سلیقه های مختلف می باشند.

هارد باکس به عنوان ترند ترین بسته بندی تبلیغاتی در مدل های مختلف و با توجه به ابعاد محصولات طراحی و مورد استفاده قرار میگیرد، به طوریکه مشتریان با دیدن بسته بندی و ظاهر آن دست به انتخاب و خرید محصولات میزنند.

بر روی هارد باکس های تبلیعاتی معمولا نام و اطلاعات محصول، برند تولید کننده، ویژگی ها و تاریخ تولید و... درج میشود که این فرآیند به موجب آماده سازی بسته بندی برای محصول و بازار هدف است که با استفاده از روش های مختلف چاپ از جمله طلا کوب، رنگی، افست، نقره کوب، یووی موضعی و... هر نوع اطلاعات و توضیحاتی بر روی این جعبه های ترند اعمال و درج میشود.

جعبه هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس

شما میتوانید برای اطلاع از بررسی  انواع جعبه هاردباکس به مقاله : بررسی انواع بسته بندی هاردباکس (جعبه سخت) مدل کشویی + قیمت و مزایا  مراجعه نمایید

 

بررسی انواع جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس در تنوع بالای مدل و رنگبندی مطابق با محصولات و نیاز های مختلف توسط تیم حرفه ای لوکس باکس طراحی و تولید شده است که از جمله هارد باکس های آماده و ترند می باشد که مورد استفاده بیشتر شرکت ها و برند ها قرار گرفته.

در این بخش ما به بررسی چندین مدل جعبه هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی لوکس باکس میپردازیم که هر کدام از این جعبه ها مناسب محصولات مختلفی هستند؛

1. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس

- این مدل جعبه مناسب صادرات زعفران می باشد و به عنوان بهترین و ترند ترین محصول مورد استفاده قرار میگیرد.

 

2. جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس

- این جعبه هارد باکس نوشیدنی نمونه ای بهترین بسته بندی تبلیغاتی می باشد.

 

3. جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس صنعتی

4. جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

حعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

5. جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

 

6. جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند

7. جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767   

جعبه هارد باکس لوکس باکس

- این جعبه هاردباکس یز به عنوان بهترین و ترند ترین بسته بندی تبلیغاتی طراحی و تولید شده است.

 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله : از کجا جعبه هاردباکس ارزان و باکیفیت بخریم؟ مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

نحوه خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس :

 

نحوه خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس به این صورت است که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس از بین مدل های متنوع هارد باکس دست به انتخاب مناسب ترین جعبه برای تبلیغات و صادرات محصولات خود بزنید، ثبت سفارشات و خرید عمده و تیراژ بالا از مجموعه لوکس باکس از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس است، شما عزیزان میتوانید با این تیم تماس حاصل نموده و سفارشات خود را در هر رنگ و مدلی ثبت نمایید.

لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده هارد باکس، این جعبه های ترند و زیبا را در مدل ها و دیزاین های دلخواه سفارش سازی می نماید، لازم به ذکر است که خرید هارد باکس از لوکس باکس به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

 جهت مکسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و فروش عمده هارد باکس شما عزیزان می توانید به مقاله : قیمت و فروش عمده جعبه مقوایی(هاردباکس)+شرکت جعبه سازی لوکس باکس مراجعه فرمایید.