قیمت و فروش عمده جعبه مقوایی(هاردباکس)+شرکت جعبه سازی لوکس باکس

این روزها در بازار رقابتی، بسته بندی نقش حیاتی در موفقیت یک کسب و کار دارد. در میان گزینه های مختلف بسته بندی موجود، جعبه هاردباکس به دلیل مقاومت و چندکاربردی بودن و قیمت مناسب به صورت عمده خریداری میشود، به طوریکه بیشتر مشاغل این بسته بندی را به صورت عمده در تعداد بالا برای محصولات خود تامین می نمایند.

قیمت از جمله معیار های فروش عمده جعبه مقوایی یا همان هارد باکس است که مورد توجه بیشتر مشتریان قبل از خرید قرار میگیرد، در واقع قیمت هر جعبه با توجه به مواردی مانند متریال به کار رفته در ساخت و ابعاد و ساختار آن مشخص می گردد.

شرکت لوکس باکس یک تولید کننده بزرگ و قابل اعتماد در زمینه جعبه سازی و ساخت انواع جعبه مقوایی(هاردباکس) است که با سال ها تجربه و تلاش به عنوان یک برند برتر شناخته شده است، در واقع لوکس باکس هارد باکس ها را در قیمت مناسب و بدون واسطه به ضورت عمده به فروش می رساند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ فروش عمده جعبه مقوایی ( هارد باکس )، بررسی قیمت جعبه های هارد باکس، معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس، بررسی شرکت جعبه سازی لوکس باکس، راهنمای خرید عمده هارد باکس از مجموعه لوکس باکس خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند :

فروش عمده جعبه مقوایی ( هارد باکس )

بررسی قیمت جعبه های هارد باکس

معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی شرکت جعبه سازی لوکس باکس

راهنمای خرید عمده هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

فروش عمده جعبه مقوایی ( هارد باکس ) :

 

فروش عمده جعبه مقوایی یا همان هارد باکس با در نظرگیری میزان تقاضای هر نوع کسب و کاری صورت میگیرد که نیاز به تامین بسته بندی هارد باکس مورد نیاز و اختصاصی مناسب محصولات خود دارد، در واقع فروش عمده هارد باکس توسط تولیدکنندگان هارد باکس است که این نوع جعبه ها را به صورت آماده و یا سفارشی به بازار هدف خود عرضه می نمایند.

فروش جعبه هارد باکس به صورت عمده در تعداد و تیراژ بالا می باشد که اغلب خرید مقرون به صرفه ای برای مشاغل و برند های مختلف است که میخواهند هارد باکس را به عنوان بسته لندی همیشگی محصولات خود استفاده نمایند.

معمولا فروش عمده جعبه هارد باکس به صورت اختصاصی یا آماده است که مشاغل با توجه به سبک برند خود و ویژگی ها محصولات دست به سفارش سازی هارد باکس و خرید عمده این جعبه ها می زنند که در واقع با توجه به تعداد محصولات و تنوع آنها این جعبه ها ساخته میشوند.

جعبه های مقوایی یا هارد باکس در ابعاد و اندازه های استداندارد و مناسب محصولات و متناسب با بودجه مشاغل به صورت عمده از وی تولید کننده به فروش می رسند، در واقع هر برندی با در نظر داشتن حجم و تعداد محصولات این جعبه ها را به صورت اختصاصی سازی شده و یا آماده و از قبل تولید شده خریداری می نمایند.

جعبه های هارد باکس به دلیل تنوع بالا در ساخت و رنگبندی و دیزاینی مناسب هر نوع محصول و کالایی می باشد که در حوزه های مختلف مانند برند های اکسسوری و لوازم آرایشی پر کاربرد تر می باشند، به همین دلیل است که فروش آنها به صورت عمده و تعداد بالا بوده و شرکت ها با انتخاب مدل دلخواه و مناسب این جعبه ها را سفارش و خریداری می نمایند.

فروش عمده هارد باکس اغلب توسط تولید کننده است که بدون هیچ واسطه ای به صورت مستقیم می باشد، به گونه ای که این مدل خرید عمده برای برند ها حاشیه سود بهتری را در بر خواهد داشت.

بیشتر مشاغل با توجه به این که کدام محصول فروش بیشتری را دارد دست به انتخاب و خرید عمده هارد باکس اختصاصی این محصول می زنند که برای مدت زمان مشخصی بسته بندی لازم و مورد نیاز را برای ارائه کالا به بازار داشته باشند.

جعبه های هاردباکس برای بسته بندی و نگهداری کالاهای ارزشمند و متنوع به طور گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرند که به همین دلیل یک ابزار ضروری در صنایع محسوب میشوند که خرید آنها با توجه به این موارد در تعداد بالا انجام میشود.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : آموزش طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی روند ساخت و آموزش جعبه سازی را مطالعه کنید و در این خصوص اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی قیمت جعبه های هارد باکس :

 

در بررسی قیمت جعبه های هارد باکس معیار ها و مواردی در خصوص این بسته بندی وجود دارد که عامل تعیین کننده قیمت هر جعبه هارد باکس می باشد، در واقع چنین بسته بندی های پر استفاده ای در مدل و ساختار های متنوعی برای هر محصول تولید میشوند که هر مدل هرد باکس نیز روند و ساختار متفاوتی دارند.

قیمت هارد باکس با توجه به عواملی مانند ؛ نوع متریال به کار رفته، میزان متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید، ساختار و ابعاد جعبه، نوع روکش و چاپ جعبه، تعداد سفارشات و.... مشخص میشود که هر کدام در مشخص نمودن قیمت جعبه هارد باکس نقشی اساسی دارند.

در صورت تقاضای خرید و سفارش سازی هارد باکس به صورت اختصاصی، قیمت هارد باکس با توجه به نوع سفارش سازی قابل تغییر می باشد، در واقع هارد باکس ها در مدل های مختلف و پیچیده بدون محدودیت تولید میشوند که قیمت هر کدام از آنها در نهایت مشخص میشود.

معمولا مشاغل با در نظر گیری تنوع محصولات هارد باکس ها را به صورت آماده نیز خریداری می نمایند که این نوع جعبه ها به دلیل ساخت و تولید از قبل قیمت آنها تعیین شده است، با اعمال تغییراتی مانند چاپ و درج لوگو و طرح مورد نظر، تغییر رنگ جعبه و ابعاد آن قیمت نیز در لیست به صورت دقیق هنگام فروش مشخص میشود.

لیست قیمت و قیمت هارد باکس از مواردی می باشد که هنگام خرید هارد باکس مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، قیمت ها بر اساس نوع هارد باکس و ساخت آنها به صورت دقیق مشخص میشود.

حائز اهمیت است که کسب و کار ها برای چه بسته بندی ای هزینه میکنند و آن را در تعداد بالا خریداری می نماید،  اگر جعبه مقوایی(هاردباکس) لوکس باکس را انتخاب کنند میتوانند یک بسته بندی با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه را برای محصولات خود خریداری نمایند که قیمت این جعبه ها آن را ها به بهترین گزینه تبدیل کرده است که مشاغل با صرف کمترین هزینه بسته بندی مورد نیاز خود را بدون نگرانی تامین نمایند.

لازم به ذکر است قیمت در بازار این روزها یک عامل بسیار مهم است که اگر به صرفه باشد، راهکاری ایدآل برای برند ها است که میتوانند با انتخاب هارد باکس ارزان هارد باکسی در عین حال با کیفیت را برای کسب و کار خود خریداری نمایند.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

شما میتوانید با مراجعه به مقاله : هاردباکس، بهترین و ترند ترین نوع بسته بندی صادراتی تبلیغاتی اطلاعات بیشتری را در خصوص هارد باکس صادراتی و تبلیغاتی کسب کنید.

 

معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس در مدل ها و ساختار های متفاوت و متنوعی به دست لوکس باکس طراحی و آماده سازی شده است که  هر کدام از این هارد باکس ها با توجه به مزیت و ساختاری که دارد در تعداد بالا و به صورت عمده مورد استفاده مشاغل مختلف قرار میگیرد، این جعبه های هارد باکس برای نیاز های تبلیغاتی، صادراتی محصولاتی مختلف ساخته شده اند که هر کدام را میتوان به عنوان بسته بندی همیشگی و مخصوص محصولات انتخاب نمود.

در این بخش به معرفی چندین مدل هارد باکس آماده لوکس باکس می پزدازیم که هر یک دارای کیفیت بالا، رنگبندی متنوع، ابعاد مختلف می باشند ؛

جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771

جعبه هارد باکس لوکس باکس

- این هارد باکس در مدل دو تکه برای طیف گسترده ای از محصولات به شکل مستعطیلی طراحی و تولید شده است که محصولاتی مانند کفش، هدایا، کیف، ست کیف و کمربند، پک لوازم آرایشی و... را میتوان در آن بسته بندی نمود.

 

جعبه هارد باکس تنقلات لوکس باکس مدل کتابی کد LB0114

جعبه هارد باکس لوکس باکس

- هارد باکس تنقلات مدل کتابی لوکس باکس از دسته جعبه هایی است که برای تنقلات گزینه ای مناسب بوده، چراکه داخل جعبه دارای پارتیشن بندی 6 قسمتی می باشد که مانع از مخلوط شدن تنقلات و شکلات ها و انواع آجیل و خشکبار میشود.

 

جعبه باکس فانتزی مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB244

جعبه هاردباکس فانتزی

_ این مدل جعبه هارد باکس نیز به صورت فانتزی و ویترین دار طراحی و تولید شده است که باکس مناسبی برای هدایای مانند گل و تنقلات می باشد.

 

جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

- جعبه هارد باکس کشویی مخصوص ساعت مچی از دیگر طراحی های منحصربفرد می باشد که اغلب مورد استفاده برند های تولید کننده انواع ساعت برای ارائه اینگونه محصولات قرار میگیرد.

 

جعبه کادویی مقوایی هارد باکس مدل 3 تیکه لوکس باکس کد LB243

جعبه هاردباکس کادویی

- باکس کادویی سه تکه هارد باکس از دیگر بسته بندی های هدایا می باشد که یک گزینه مناسب برای مناسبت های مختلفی از جمله تولد، سالگرد ها، ولنتاین و... می باشد.

ما در مقاله : تزئین و بسته بندی هاردباکس کادوئی به موضوعات مفیدی پرداختیم که شما میتوانید مراجعه نمایید.

 

بررسی شرکت جعبه سازی لوکس باکس :

 

شرکت جعبه سازی لوکس باکس یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان هارد باکس و مرکز فروش عمده هارد باکس است، در واقع این شرکت بزرگ به صورت اصولی هر یک از این جعبه ها را در تعداد و ابعاد مشخصی تولید می نماید و خدماتی را در این خصوص به مشتریان خود ارائه می دهد.

در شرکت جعبه سفارش لوکس باکس صفر تا صد هارد باکس سفارشی با در نظر گیری نیاز مشاغل و نظرات آنها صورت می گیرد، هارد باکس ها در واقع طی مراحل مختلفی تولید و در این شرکت ساخته میشوند که هر کدام از آنها دارای مدل و تنوع رنگبندی متنوعی هیتند که بر اساس نیاز بازار و مشاغل طراحی شده اند.

در شرکت جعبه سازی لوکس باکس تیم طراحان هارد باکس ها را به صورت دقیق طراحی می نمیاند که این روند پیش از ساخت انجام میشود، پس از طراحی جعبه ها با استفاده از متریال با کیفیت توسط دستگاها و تجهیزات پیشرفته ساخته میشوند.

لازم به ذکر است که شرکت جعبه سازی لوکس باکس جعبه های هارد باکس را به صورت عمده، سفارشی، آماده در ابعاد مورد نیاز ساخته و به صورت مستقیم به فروش می رساند.

جعبه هارد باکس هدایای لوکس باکس

 جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هارد باکس مربوط به لوازم جانبی و الکترونیکی میتوانید به مقاله : بسته بندی هارد باکس مربوط به صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی مراجعه نمایید.

 

راهنمای خرید عمده هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

خرید عمده هارد باکس از مجموعه لوکس باکس معمولا در تیراژ بالا توسط مشاغل و برند های مختلف صورت میگیرد، برند ها میتوانند با بررسی مدل های مختلف آماده هارد باکس دست به انتخاب بسته بندی مد نظر زده و پس از تعیین تعداد سفارشات از طریق تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس اقدام به خرید عمده نمایند، خرید عمده از لوکس باکس بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم می باشد که برند ها میتوانند با انتخاب این مجموعه بسته بندی خود را با قیمتی مناسب در هر تعداد تامین کنند.