بررسی انواع بسته بندی هاردباکس (جعبه سخت) مدل کشویی + قیمت و مزایا

اگر در زمینه تولید یک محصول و یا کالا در حال فعایت و تولید هستید ، قطعا به دنبال یک بسته بندی جدید برای محصول و کالای خود هستید که ضمن جلب نظر مشتری ، زیبایی و جذابیت ظاهری ، دارای طراحی منحصر به فرد داخلی باشد و بتواند از محصول داخل خود به خوبی محافظت کند و در عین حال از کیفیت بالا و قیمت مناسب و اقتصادی برخوردار باشد . در همین راستا هارد باکس ( جعبه مقوایی ) ، ایده آل ترین و مناسب ترین نوع بسته بندی برای انواع کالا و محصولات مختلف است که ضمن زیبایی و تنوع بالا در طراحی بیرونی ، از سختی و استحکام بالایی برخوردار بوده و به خوبی از محصول داخل خود ، در مقابل هر گونه آسیب محافظت می کند.

                                                  جعبه هاردباکس ساعت مچی

😉ما با نشر مقاله بررسی انواع بسته بندی هاردباکس (جعبه سخت) مدل کشویی + قیمت مزایا و معایب آن ، سعی نموده ایم تا شما عزیزان را با هارد باکس و جعبه مقوایی آشنا نماییم . بنابراین همراهی با ما را در این مقاله از لوکس باکس از دست ندهید.

  1. هارد باکس ( جعبه مقوایی )

  2. بررسی انواع جعبه و بسته بندی هارد باکس (جعبه سخت ) + قیمت و مزایا

  3. هاردباکس تلسکوپی

  4. هاردباکس شیاردار

  5. هاردباکس کشویی

  6. هاردباکس کتابی

  7. هارد باکس مگنتی

  8. کدام صنایع از جعبه سخت یا هارد باکس استفاده می کنند؟  

  9. هارد باکس تبلیغاتی سازمانی و صادراتی

  10. از کجا جعبه هارد باکس آماده ، ارزان و با کیفیت بخریم ؟

                                                  جعبه هاردباکس ادکلن

😇هارد باکس ( جعبه مقوایی )

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هارد باکس و یا جعبه سخت به چه نوع جعبه ای اطلاق می شود ؟ در همین راستا ما دراین قسمت از مقاله می خواهیم به معرفی جعبه هارد باکس ( جعبه سخت ) بپردازیم . درمقاله : تولید و ثبت سفارش هارد باکس عطر و ادکلن با کیفیت از فروشگاه لوکس باکس به مفاهیمی پراختیم که شما میتوانید به آن مراجعه نمایید

جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی ) ، همان طور که از نامش پیداست ، به نوعی از جعبه های سخت و بسیار مستحکم گفته می شود که با استفاده از چند لایه مقوای ضخیم همراه با روکش زیبا و مجلل ( مانند چرم و یا روکش های رنگی ) در ابعاد ، اشکال هندسی و رنگ بندی متفاوت ، طراحی و تولید می شوند. از دیگر ویژگی های هارد باکس آماده و صنعتی لوکس باکس ،می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جعبه هایی ساده و لوکس
  • دارای زیبایی ظاهری و بی نظیر
  • ماندگار و دارای طول عمر بالا
  • قابل استفاده برای تمامی کالا ها و محصولات
  • محافظت از کالا در مقابل هر گونه آسیب
  • متنوع در رنگ و طرح و ابعاد
  • امکان قرار دادن آهن ربا در طراحی هارد باکس هارد باکس مدل مگنتی
  • امکان چاپ لوگو و آرم شرکت تولید کننده و یا فروشنده بر روی هارد باکس آماده
  • قیمت و خرید هارد باکس آماده و ارزان ،  مناسب تر و به صرفه تر از جعبه مقوایی است .

                                                   جعبه هاردباکس کادویی

برای اطلاع از بررسی انواع هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : بررسی،سفارش و خرید جعبه هارد باکس مگنتی لوکس باکس مراجعه نمایید.

😇بررسی انواع جعبه و بسته بندی هارد باکس (جعبه سخت ) + قیمت و مزایا

اگر تولید کننده و یا فروشنده یک کالا و محصول خاص و گران قیمت هستید ، خرید هارد باکس ارزان و آماده ، برای بسته بندی محصولاتتان همراه با برند و نام تجاری شما ، مسلما برای شما بسیار مفید خواهد بود . چراکه نه تنها از کالای شما محافظت می کند ، بلکه جلوه ای زیبا را نیز به محصول شما به عنوان جعبه هارد باکس اختصاصی می بخشد. جعبه های هارد باکس ، انواع مختلفی دارند و این تنوع بی نظیر موجب می شود تا بتوانید از این جعبه های سخت و مقوایی بر اساس سایز و یا نحوه باز و بسته شدن درب و شکل هندسی ، برای بسته بندی محصول مورد نظر خود استفاده نمایید. ناگفته نماند که قیمت جعبه های هاردباکس نسبت به جعبه های مقوایی به صرفه تر و مناسب تر است.در ادامه به معرفی کامل  و جامع بسته بندی مقوایی جعبه هاردباکس  کادویی ساعت آرایشی و بهداشتی فانتزی + لوکس باکس ، می‌پردازیم و شما را بیشتر با آن‌ها آشنا می کنیم. همراه ما باشید .

😇هاردباکس تلسکوپی

جعبه هارد باکس تلسکوپی ، به جعبه ای سخت با طراحی ساده و کلاسیک گفته می شود که از دو قسمت درب و کفه تشکیل شده و برای بسته بندی انواع صنایع دستی ، هدایای تبلیغاتی و ... قابل استفاده است وناگفته نماند که این نوع ازجعبه های سخت و فانتزی  امنیت بالایی دارند . مانند :

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کمربند و کیف

😇هاردباکس شیاردار

جعبه هارد باکس شیاردار، نوعی دیگر از هارد باکس فانتزی و سخت است و از دو قسمت تشکیل شده است . به طوری که لبه های جعبه تورفتگی دارد و درب جعبه به طور کامل و به خوبی روی آن چفت می شود . جعبه هایی سخت و پر کاربرد که دارای لبه هایی برجسته بوده و قسمت بالایی جعبه با آن چفت می شود و برای مصارف گوناگون قابل استفاده هستند . نظیر :

 جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس ادکلن

😇هاردباکس کشویی

جعبه های هارد باکس مدل کشویی ، در واقع نوعی از جعبه های سخت تلسکوپی هستند که با داشتن کاربرد فراوان ، به دو صورت یک طرفه بسته و یا دوطرف باز ( شبیه به جعبه کبریت ) طراحی و تولید می شوند . نظیر :

جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

😇هارد باکس کتابی

یکی از هارد باکس های بسیار زیبا و موجود در بازار ، جعبه هارد باکس کتابی است که طراحی جعبه های هارد باکس و مقوایی مدل کتابی مشابه با کتاب بوده و به صورت کتابی نیز باز و بسته می شوند و معمولا برای بسته بندی لوازم آرایشی لوکس، لباس و وسایل الکترونیکی استفاده می شود. نظیر :

جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

😇هارد باکس مگنتی

یکی از رایج ترین، پرمصرف ترین و البته محبوب ترین هاردباکس ها، جعبه هارد باکس مگنتی است که تفاوت این جعبه هاردباکس با سایر جعبه ها در نوع باز شدن درب آن است . طراحی هارد باکس مگنتی به گونه ای است که دو و یا چند آهن ربا، در قسمت زیر روکش بدنه و درب قرار می گیرد و به همین دلیل است که به آن مدل مگنتی و یا مگنت دار گفته می شود . مانند :

جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس صنعتی

😉جهت مشاهده هریک از محصولات بالا می توانید بر روی لینک محصول مورد نظر کلیک نمایید تا به صفه مورد نظر منتقل شوید.

برای اطلاع ازبهترین موارد استفاده از هارد باکس میتوانید به مقاله : در چه مواردی بهتر است از جعبه هارد باکس به جای جعبه چوبی استفاده کرد؟ مراجعه نمایید.

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

😇کدام صنایع از جعبه سخت یا هارد باکس استفاده می کنند؟

همان طور که می دانید امروزه از بسته بندی مقوایی و جعبه هارد باکس آماده برای بسیاری از محصولات استفاده می شود . چراکه هارد باکس با توجه به ظاهری زیبا و جذاب ، استحکام و مقاومت بالا ، محافظت کامل از محصول بسته بندی شده ، قیمت مناسب و ارزان نسبت به جعبه های مقوایی ، کیفیت و سختی بالا ، معرفی برند و نام تجاری تولید کننده و ... ایده آل ترین گزینه مورد توجه افراد در صنایع محتلف برای بسته بندی است که از مهمترین صنایعی که به جعبه هارد باکس فانتزی و صنعتی ، برای بسته بندی محصول خود روی آورده اند ، می توان به شرکت های آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن ، ساعت و جواهرات ، جعبه هارد باکس آجیل و تنقلات و ... اشاره نمود  . همچنان در ادامه به صنایع دیگر که جعبه هارد باکس استفاده می کنند ، اشاره می کنیم :

                                                  جعبه هاردباکس کیف و کمربند

😇هارد باکس تبلیغاتی سازمانی و صادراتی

تا به حال فکر کرده اید که تبلیغات چگونه می‌تواند به کسب و کار کمک کند؟ در دنیای امروز تاثیر تبلیغات در کسب و کارهای مختلفی مشخص شده و تبلیغ دهندگان به مزایای بسیاری از این طریق دست یافته اند. همانطور که می‌دانید این تاثیر در افزایش فروش، جذب مشتری و بسیاری موارد دیگر ، قابل مشاهده است . درهمین راستا بسته بندی یک محصول و کالا می تواند معرف برند و نام تجاری شما تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف و یا هدایای سازمانی و تبلیغاتی باشد . بنابراین یک بسته بندی لوکس و نفیس باید از ویژگی هایی برخوردار باشد تا نشان دهنده کیفیت کالا و لوکس بودن بودن برند تجاری شما باشد .یک بسته بندی تبلیغاتی باید ضمن معرفی برند و نام تجاری شما ، زیبا و چشم نواز ، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه باشد و از محصول مورد نظر به خوبی محافظت کند که همه ی این ویژگی ها در نوع بسته بندی سخت و مقاوم هارد باکس ( جعبه سخت ) لوکس باکس ، دیده می شود و بسیار مورد استقبال و محبوبیت افراد و تولید کنندگان قرار گرفته است.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله : هاردباکس، بهترین و ترند ترین نوع بسته بندی صادراتی تبلیغاتی مراجعه کنید. 

 

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

😇از کجا جعبه هارد باکس آماده ، ارزان و با کیفیت بخریم ؟

شرکت جعبه سازی لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین تولید کننده انواع جعبه های فانتزی چوبی و هاردباکس آماده و لوکس ، با استفاده از بهترین و درجه یک ترین متریال و مواد اولیه و با سابقه چندین ساله خود ، اقدام به طراحی و تولید متنوع ترین مدل های جعبه و بسته بندی صادراتی ، تبلیغاتی و سازمانی کرده است تا شما عزیزان با اطمینان خاطر بتوانید هارد باکس مورد نیاز و مورد نظر خود را با قیمتی ارزان و اقتصادی و با حذف واسطه ها با هر تعداد و تیراژی به طور مستقیم از کارخانه لوکس باکس ، تهیه نمایید و یا در صورت داشتن طرح و ایده ، با ارائه ابعاد و نوع طرح جعبه مورد نظر بتوانید هارد باکس اختصاصی خود را سفارشی سازی نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما با بالاترین کیقیت و قیمت مناسب ، تولید و ساخته شود.

جهت مشاهده و خرید تک و عمده جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی ) مورد نظر می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، مراجعه نمایید  و سفارش خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ثبت نمایید .

yesو در پایان ...

با توجه به توضیحاتی که در مورد هارد باکس و جعبه مقوایی سخت ارائه کردیم ، انتخاب یک مجموعه معتبر و شناخته شده و قابل اعتماد برای بسته بندی تبلیغاتی و یا صادراتی یک محصول،  بسیار مهم است .چنانچه اگر قصد دارید برای کالا و یا محصول خود از یک جعبه مقوایی کادویی و یا هارد باکس آماده همراه با چاپ برند و نام تجاری خود استفاده نمایید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان شرکت لوکس باکس است که تنها کافی است برای یک بار خرید ارزان و با کیفیت هاردباکس و جعبه مقوایی را با ما تجربه نمایید. همچنین می‌توانید از خدمات رایگان مشاوره تخصصی طراحی جعبه هارد باکس به همراه چاپ و راهنمایی کارشناسان حرفه‌ای لوکس باکس  ، بهره‌مند شوید. سپاس گزار هستیم که مارا دراین مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید.