جعبه هاردباکس آجیل و تنقلات  لوکس - بسته بندی صادراتی و ارزان مقوایی

چهار فصل بودن ایران باعث شده است تا شرایطی برای کشت انواع مختلف حبوبات، آجیل و خشکبار فراهم کند و به یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده آجیل و خشکبار تبدیل شود . بدین جهت ، نیاز تولید کنندگان و صادر کنندگان به جعبه و بسته بندی لوکس و با کیفیت ، صادراتی و تبلیغاتی ، برای آجیل و خشکبار و محصولات خود که ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ،با کیفیت باشد و هم به خوبی از محصول و کالای آنان محافظت نماید ، رواج یافته است. بنابراین با توجه به این امر ، امروزه صنعت جعبه سازی با توجه به درخواست افراد و نیاز گسترده بازار به جعبه و بسته بندی محصولات ، جهت افزایش فروش ، بسیار گسترده تر از گذشته به این موضوع پرداخته است. اما در این میان با توجه به گستردگی و تنوع بالای انواع بسته بندی ها برای کالاهای مختلف از لحاظ متریال و جنس ، شکل ظاهری ، ابعاد ، کارآیی و ... ، انتخاب یک بسته بندی ارزان و با کیفیت ،  دغدغه بسیاری از تولید کنندگان شده است.

                                                 جعبه هاردباکس دو تکه

که در همین راستا ما با نشر این مقاله از لوکس باکس ، می خواهیم شما را با انواع جعبه هارد باکس فانتزی و آماده و همچنین مرکز بورس جعبه هارد باکس ارزان در تهران آشنا نماییم . بنابراین در این مطلب ما را همراهی نمایید.

  1. جعبه سخت ( هارد باکس ) چیست؟

  2. انواع جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی )

  3. هارد باکس یک گزینه عالی جهت بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی محصولات شما !

  4. بسته بندی آجیل و تنقلات با هاردباکس (جعبه سخت) لوکس باکس

  5. چرا از هارد باکس (جعبه سخت ) برای بسته بندی صادراتی آجیل و خشکبار استفاده می شود؟؟!

  6. خرید و سفارش ارزان جعبه هارد باکس جهت بسته بندی آجیل و شکلات

  7. چرا شرکت جعبه سازی لوکس باکس در تهران ( انواع جعبه های چوبی فانتزی ، باکس های شیشه ای ، جعبه پی وی سی ، جعبه مقوایی و هارد باکس ) !!!

                                                   جعبه هاردباکس کادویی

🙃 جعبه سخت ( هارد باکس ) چیست؟

جعبه هارد باکس که به عنوان جعبه سخت نیز شناخته می شود ، یکی از زیباترین جعبه های سخت و مقوایی طراحی شده برای انواع بسته بندی کالا و محصولات متنوع است که درنگاه اول به جعبه های چوبی فانتزی لوکس ، شبیه بوده و به صورت هندسی ، اشکال مختلفی را دارند. هارد باکس ، جعبه هایی بسیار سخت ، مستحکم ، مقاوم و با دوام هستند که برای حمل و جابجایی اشیای آسیب پذیر و یا کالاهای نفیس و ارزشمند ، مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی ) از مقواهای ضخیم ، چندلایه و با ضخامت است که همراه با روکش و سایر تزیینات ، ایده آل ترین نوع بسته بندی و جعبه فانتزی برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و یا بسته بندی صادراتی و ... هستند.

شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله  آموزش طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی هاردباکس نسبت به روند ساخت هارد باکس آشنا شوید.

                     

                             جعبه هاردباکس کادویی

🙃 انواع جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی )

به نظر شما انواع مدل هارد باکس ( جعبه مقوایی ) چیست ؟

باکس های سخت و هارد باکس ها به صورت های مختلف و گوناگونی طراحی و تولید می شوند تا هر فردی با هر نوع سبک و سلیقه و نیاز و حتی بودجه ای ، بتواند جعبه هارد باکس و سخت مورد نیاز خود را تهیه نماید . لازم به ذکر است که جعبه های هارد باکس و مقوایی با توجه به اشکال هندسی ای که دارند در صنعت برای انواع بسته بندی نظیر جعبه مقوایی ساعت و جواهرات ، جعبه هارد باکس عطر و ادکلن ، جعبه هارد باکس و مقوایی آجیل و خشکبار ، جعبه شکلات و شیرینی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. اما ما در این قسمت می خواهیم به طور کامل تر به معرفی و بررسی انواع بسته بندی هاردباکس (جعبه سخت) مدل کشویی + قیمت و مزایا  ، بپردازیم :

  • هارد باکس کشویی : یکی از انواع جعبه های مقوایی و سخت که در دو نوع یک طرفه باز و دو طرفه باز ( جعبه کبریت ) طراحی و تولید می شوند. مانند :

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

  • هارد باکس کتابی : یکی از هارد باکس‌های موجود در بازار که فروش بسیار بالایی دارد، جعبه کتابی بوده است. به گونه ای که به صورت کتاب باز و بسته می شوند. مانند :

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

  • هارد باکس مگنتی : جعبه هارد باکس مدل مگنتی ، یکی از مشهورترین و پر مصرف ترین نوع جعبه های سخت و کتابی که با داشتن درب مگنت دار ، تعبیه یک قطعه آهن ربا در قسمت درب جعبه ، مناسب ترین نوع بسته بندی سخت برای انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و یا هدایای تبلیغاتی ارزشمند است. مانند :

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس صنعتی

  • هارد باکس تلسکوپی : جعبه هارد باکس تلسکوپی عموما از دو قسمت مجزا درب و بدنه ، تشکیل شده است که با توجه به کیفیت و استحکام بالا ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نظیر :

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

👈جهت مشاهده نمونه و خرید  هارد باکس آماده و ارزان  مقوایی بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                   جعبه هاردباکس کیف و کمربند

🙃 هارد باکس یک گزینه عالی جهت بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی محصولات شما !

آجیل و خشکبار از جمله تنقلات صادراتی ایران است که به عنوان کالای لاکچری ، به یک بسته بندی لوکس و با کیفیت ، نیاز دارد . اگر شما قصد دارید که محصول خود را صادر کنید ، قطعا هارد باکس ( جعبه سخت ) می تواند منحصر به فرد ترین و مناسب ترین نوع بسته بندی سخت و لوکس برای انواع آجیل و خشکبار باشد. زیرا در این نوع جعبه های سخت ، علاوه بر استحکام بسیار بالا ، شما امکان پیاده سازی انواع طرح های لوکس و جذاب را همراه با نام و تجاری خود با پرداخت هزینه مناسب ، دارید. نظیر نمونه جعبه های چوبی فانتزی و هارد باکس لوکس باکس با طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد و کیفیت درجه یک و مرغوب ، مناسب ترین نوع بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی برای شما خواهد بود.

🙃 بسته بندی آجیل و تنقلات با هاردباکس (جعبه سخت) لوکس باکس

صادرات خشکبار به ویژه آجیل جز یکی از سه کالای اصلی صادرات کشور محسوب می شود و از طرفی علاوه بر کیفیت محصول و نوع آجیل ، بحث بسیار مهم در این زمینه ، نوع بسته بندی آجیل و خشکبار است که یک امر بسیار مهم به ویژه در فروش و صادرات این محصول به حساب می‌آید و یک ابزار عالی برای معرفی و بازاریابی برند شما خواهد بود. بدین منظور جعبه های چوبی لوکس باکس ، همراه با طراحی داخلی و ویژه ( پرتابل و دوبل ) برای انواع آجیل و خشکبار به منظور جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی جعبه و یا تغییر تعداد پارتیشن و تقسیم بندی داخلی جعبه آجیل به تعداد دلخواه ، گزینه مناسبی برای بسته بندی انواع خشکبار است و یا جعبه های سخت و مقوایی لوکس باکس که با داشتن جنس مرغوب از مقوا های ضخیم و مقاومت بالا ، ارزان ترین و لوکس ترین نوع بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی برای انواع صادر کنندگان و یا هدایای تبلیغاتی هستند .

                                                  جعبه هاردباکس مگنتی

🙃 چرا از هارد باکس (جعبه سخت ) برای بسته بندی صادراتی آجیل و خشکبار استفاده می شود؟؟!

بسته بندی آجیل و خشکبار باید دارای ویژگی های زیادی باشد که ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با این ویژگی ها آشنا نماییم :

  • طراحی منحصر به فرد ، زیبا و خلاق
  • سطح بسته بندی جعبه هاردباکس آجیل باید شفاف و درخشان باشد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.
  • با کیفیت و دارای متریال و مواد اولیه مرغوب ، مستحکم و مقاوم باشد .
  • ماندگار و بادوام باشد .
  • از محصول و کالای داخل خود به بهترین شکل ممکن محافظت نماید.
  • بسته بندی آجیل ، به گونه‌ای طراحی شود که مانع نفوذ رطوبت و اکسیژن به درون بسته بندی شود.
  •  به گونه ای طراحی شود که محتویات داخلی را از عوامل بیرونی محافظت کند و سبب طول عمر نگهداری آجیل شود.
  •  و همچنین سبب بهبود حمل و نقل و انبارداری محصول شود و کالای درون خود را از هرگونه خطر احتمالی در حین حمل و نقل و جابجایی به ویژه برای مسافت های طولانی حفظ کند.

و همه ی این ویژگی از جمله نکات لازم و ضروری است که در طراحی و تولید هارد باکس ( جعبه مقوایی و سخت ) در نظر گرفته شده و همواره باید در خرید ارزان هارد باکس در نظر گرفته شود و همه این ویژگی ها میسر نیست مگر با استفاده از بسته بندی و جعبه های هارد باکس و سخت لوکس باکس ، با کیفیت عالی ، استاندارد و استفاده از ایده ها و طرح های خلاق لوکس باکس در بسته بندی.

🙃 خرید و سفارش ارزان جعبه هارد باکس جهت بسته بندی آجیل و شکلات

با توجه به این که آجیل و خشکبار از جمله محصولات گران قیمت و صادراتی هستند و بیشتر شرکت ها و تولید کنندگان تمایل دارند تا محصولات خود را در شیک ترین و با کیفیت ترین نوع بسته بندی به بازار ارائه دهند ، بنابراین قیمت و خرید هارد باکس آماده و ارزان ، یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان است که در همین راستا پیشنهاد ما به شما عزیزان ، انواع هارد باکس و جعبه مقوایی و یا جعبه های چوبی لوکس باکس است که با قیمت مناسب و ارزان و همراه با کیفیت استاندارد و درجه یک ، گزینه مناسبی برای معرفی و تبلیغ برند و نوع کالای صادراتی شما خواهد بود. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : لوکس باکس تولید کننده تخصصی انواع هارد باکس عطر و ادکلن زنانه/مردانه اطلاعات جدیدی راجب هارد باکس کسب کنید 

ناگفته نماند که لوکس باکس ، با ایجاد بستری برای خرید تک و فروش عمده هارد باکس ( جعبه سخت ) برای آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند تا جعبه آجیل و خشکبار خود را با تعداد و تیراژ بالا خرید نمایند ، فراهم آورده است تا بتوانند جعبه هارد باکس مورد نظر را با قیمت عمده و یا به صورت کاملا سفارشی و اختصاصی طراحی ، تولید و ثبت سفارش نمایند.

                                                  جعبه هاردباکس ادکلن

🙃 چرا شرکت جعبه سازی لوکس باکس در تهران ( انواع جعبه های چوبی فانتزی ، باکس های شیشه ای ، جعبه پی وی سی ، جعبه مقوایی و هارد باکس ) !!!

شرکت جعبه سازی لوکس باکس ، یکی از سازندگان و تولید کنندگان با تجربه ، متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه چوبی و جعبه هارد باکس آجیل و خشکبار با سال ها فعالیت در این زمینه ، با ارائه خدمات عالی و بی نظیر همراه با کیفیت استاندارد و عالی ، خلاق و طراحی منحصر به فرد انواع جعبه های فانتزی چوبی ، هارد باکس ( جعبه مقوایی ) و ... با تنوع بالا در اندازه ، ابعاد ، نوع کارآیی ، شکل هندسی و ... با توجه به سلیقه و نظر مخاطب فعالیت می کند. جهت سفارش و هرگونه مشاوره در این زمینه می توانید با گروه متخصصان و طراحان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. از دیگر دلایل همکاری با فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. دارای سال‌ها تجربه در زمینه ساخت و تولید جعبه‌های سخت و مدرن هارد باکس و چوبی
  2. دارای کادری مجرب و حرفه‌ایی به کمک دستگاه‌های پیشرفته و به روز دنیا
  3. دارای تنوع بالا در انواع محصولات فانتزی چوبی و هارد باکس ( مقوایی ) متناسب با هر نوع سلیقه ای
  4. امکان ارسال به سراسر کشور
  5. امکان طراحی و تولید جعبه مورد نظر شما با هر طرح و مواد اولیه ای
  6. طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی هارد باکس 
  7. عرضه و ارائه انواع جعبه های فانتزی با کیفیت و ارزان و مقرون به صرفه

yesو در پایان ...

با توجه به مواردی که در بالا مطرح شد ، در بین تمامی بسته بندی های موجود در بازار ، هارد باکس ارزان و آماده ، بهترین گزینه برای بسته بندی انواع آجیل و خشکبار است چراکه در تمامی ویژگی ها و نکاتی که در مورد جعبه و بسته بندی ایده آل آجیل و خشکبار گفته شد ، جعبه هارد باکس و جعبه های چوبی فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، ضمن زیبایی ظاهری دارای ظاهری محصور کننده و خیره کننده هستند و بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطب خود و فروش شما خواهند داشت و همچنین با طراحی منحصر به فرد داخلی ، استحکام و مقاومت بالا ، محافظت و نگهداری کامل از محصول داخل خود ، بهترین گزینه برای بسته بندی آجیل و تنقلات است . سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید .