مراحل سفارش سازی جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات

جعبه های مگنت دار مورد استفاده و مخصوص محصولات هدایا و صادرات معمولا طی مراحلی سفارش سازی میشوند که این فرآیند برحسب میزان ارزشمندی کالا و همچنین نیاز برند ها و کسب کار ها انجام میشود، مراحل سفارش سازی به طور خلاصه شامل ؛ طراحی، برش و آماده سازی هارد باکس مگنتی بر اساس نظرات و به دلخواه برند ها میشود.

جعبه های هارد باکس مگنتی صادراتی و هدایا از جمله بسته بندی هایی هستند که جهت اهدای هدیه در مناسب های مختلف و عرضه مناسب محصولات در بازار جهانی و کشور های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند که طراحی و ساختارآنها نیز کاملا مخصوص این دو موضوع است.

با ما همراه باشید که در ادامه این مقاله به مفاهیمی از جمله ؛ مراحل سفارش سازی هارد باکس مگنتی، جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات، انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس، نحوه سفارش هارد باکس از لوکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداخیتم که عبارتند از :

مراحل سفارش سازی هارد باکس مگنتی

جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

 

مراحل سفارش سازی هارد باکس مگنتی  :

 

مراحل سفارش سازی هارد باکس مگنتی به ترتیب شامل تعیین مشخصات کلی، طراحی، برش و قالب سازی، آماده سازی متریال، تولید شکل اولیه جعبه و چاپ و روکش زنی میشود که هر کدام از این مرحله ها طبق اصول و نوع سفارشات پیش میروند.

در واقع مراحل سفارش سازی جعبه مگنتی همانند سایر بسته بندی های هارد باکس است که تنها در ساختار درب تفاوت دارد که به درخواست مشتریان این روند نیز مطابق نوع و ابعاد جعبه طی میشود.

در اولین مرحله سفارش سازی هارد باکس مگنتی، مشخصات کلی جعبه ها تعیین میشوند، به طوریکه مشاوره ای در این خصوص به مشتریان اختصاص داده می شود، معمولا بعد از بررسی نیاز برند و مشتریان و تعیین ساختار کلی بسته بندی و دیزاین نوبت به طراحی آن است.

طراحی جعبه مگنتی با توجه به ابعاد و نوع محصولات و استایل مشخص شده برند ها انجام میشود، در واقع در این مرحله رنگبندی، رویه جعبه(روکش)، تزئینات و دیزاین کلی و... جعبه به طور دقیق و نهایی مشخص میشود که تولید و انتخاب متریال نیز با توجه به این موضوع است.

بعد از تولید هارد باکس مگنت دار نوبت به انتخاب روش چاپ و روکش جعبه است که در واقع روکش ها از اهمیت بسزایی برای این مدل جعبه آهن ربایی برخوردار هستند، به گونه ای که روکش ها درب، بدنه و قسمت هایی که مگنت در آنها به کار رفته را یکدست می نمایند.

مراحل سفارش سازی هارد باکس طوری پیش میرود که بسته بندی در نهایت مشابه سفارشات و هماهنگ با برند و محصولات باشد که یکی از روش های معرفی برند یا کالا ها است.

معمولا برای برند ها و کسب و کار ها، جعبه های مگنتی در چندین طراحی و مدل مناسب هر محصول به همراه دیزاین اختصاصی طی مراحل گفته شده سفارش سازی میشود، در واقع به دلیل تنوع محصولات برند ها از چندین بسته بندی مگنتی در ابعاد و طراحی مخصوص استفاده می نمایند.

در مراحل سفارش سازی مشتریان میتوانند انتخاب کنند که روش چاپ چگونه باشد و از چه ترکیب رنگی مخصوصی استفاده شود، جعبه مگنتی با روکش باشد یا بدون رویه که تمامی این موارد از اولین مرحله تولید طبق نظر مشتری پیش میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی انواع هارد باکس لوازم آرایشی شما میتوانید به مقاله : سفارش سازی و بررسی انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات :

 

جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات نیز طراحی و تولید میشود که مشاغل برای ارائه منحصربفرد محصولات خود در بازار های جهانی و کشور های دیگر از این مدل بسته بندی که ساختار متفاوتی نیز دارد استفاده می نمایند.

هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا روز پدر، مادر، ولنتاین، تولید و... در طراحی و تزئینات کاملا منحصربه فردی با ابعاد و رنگنبدی متنوع برای اهدای مناسب انواع هدیه در این مناسبت ها ساخته شده است که مشتریان اغلب با توجه به مدل های مختلف و نوع هدیه آنها را انتخاب و خریداری می نمایند.

جعبه مگنتی به دلیل ساختار لوکس و زیبایی که دارد بسیار مناسب هدایایی از جمله، طلا و جواهرات، ست کیف و کمربند می باشد که به عنوان یک باکس با هر سلیقه ای همخوانی دارد.

جعبه های مگنتی مخصوص هدایا برای ست هدیه و کادو نیز طراحی میشوند که برای زیبایی این مدل هارد باکس مگنت دار از روبان ها و فوم یا سایر اقلام استفاده میشود.

جعبه های مگنتی صادراتی دارای طراحی لوکس و مناسب صادرات کالاهای لوکس و ویژه مانند آجیل و خشکبار، زعفران  و.... هستند که به دلیل مکانیزم متفاوتی که دارد مناسب این عرضه کالاها هستند.

جعبه های مگنتی هارد باکس با ساختار دربی که دارند مانع از بیرون ریختن محتویات و آسیب به محصولات میشوند، در واقع مگنت استفاده شده در درب موجب افزایش مقاومت بسته بندی میشود.

معمولا هارد باکس مخصوص صادرات هماهنگ با محصولات برای نمایش آنها در بازارهای بین اللملی طراحی میشود و این طراحی طبق اصول است، جعبه مگنت دار باید جذابیت و زیبایی را برای مشتریان داشته باشد.

در واقع جعبه های هارد باکس مگنت دار تاثیر بسزایی در موفقیت صادرات محصولات دارد و به عنوان یک ویترین مخصوص محصولات و کالاها منجر به افزایش فروش و رونق تجارت دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی جعبه هارد باکس مگنتی میتوانید به مقاله : طراحی جعبه هارد باکس مگنتی و آماده سازی آن برای بسته بندی محصولات مختلف مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس در طراحی های متفاوت و مدل های مختلفی تولید و ارائه داده میشوند که هر کدام مخصوص کالاها و محصولات در ابعاد و ظاهری مختلف برای خرید و سفارش مورد بررسی مشتریان قرار میگیرند.

در این قسمت ما چندین مدل هارد باکس لوکس باکس را معرفی می نماییم که هر کدام دارای دیزاین و رنگبندی منحصربفردی هستند؛  

جعبه هاردباکس مقوایی هدیه ولنتاین لوکس باکس سایز 3 عددی کد LB252

جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس

جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جعبه باکس فانتزی مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB244

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفاهمی از جمله هارد باکس بهترین بسته بندی صادراتی میتوانید به مقاله : هاردباکس، بهترین و ترند ترین نوع بسته بندی صادراتی تبلیغاتی مراجعه فرمایید.

 

نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس معمولا از طریق وب سایت اینترنتی فروشگاه لوکس باکس است که مشتریان میتوانند بعد از انتخاب مدل و بسته بندی مورد نیاز خود به دلخواه به صورت اینترنتی و حضوری هارد باکس مناسب محصولات خود را تامین نمایند،

نحوه سفارش هارد باکس از طریق سایت لوکس باکس به این صورت است که بعد از تعیین بسته بندی و تعداد مورد نیاز در ابعاد مشخص و افزودن آن به سبد خرید و وارد نمودن اطلاعات مربوطه از جمله ؛ آدرس، شماره تماس و ... میتوانند سفارشات خود را انجام دهند.

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش ساز عمده هارد باکس، شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کفش و کیف مراجعه نمایید.

علاوه بر این مشتریان میتوانند جهت کسب اطلاع از سفارش سازی و همکاری با مجموعه لوکس باکس با تیم لوکس باکس در ارتباط باشند.