سفارش سازی و بررسی انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی

 هنگام انتخاب و سفارش سازی هارد باکس گزینه های مختلفی پیش روی مشتریان و برند ها قرار میگیرد که باید در این خصوص بررسی هایی انجام شود، به طوریکه برند با بررسی مدل، ابعاد، رنگبندی و... اقدام به سفارش سازی جعبه هارد باکس می نمایند که با انواع محصولات آرایشی و بهداشتی که طیف گسترده ای نیز دارند هماهنگی داشته باشد.

جعبه های هارد باکس در انواع مختلفی از مدل های کشویی، تلسکوپی، کتابی، شیاردار و... جهت بسته بندی محصولات با انتخاب و درخواست برند ها به طور ویژه  ای سفارش سازی میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : سفارش سازی انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی، بررسی انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی  لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش سازی انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی

بررسی انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس باکس

 خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس

 

سفارش سازی انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی :

 

سفارش سازی انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی برای انواع این محصولات به صورت پک یا چندین عددی و تک انجام میشود که جهت اختصاصی نمودن بسته بندی برای محصولات و همچنین برند است.

در فرآیند سفارش سازی نظرات و درخواست مشتریان و انتظارات آنها از سفارش سازی، بررسی و طبق آن هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی ساخته و آماده سازی میشود.

انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی  در مدل ها و دیزاین های مختلفی سفاغرش سازی میشود که محصولات آرایشی و بهداشتی در بسته بندی مناسب تری به بازار هدف عرضه شوند و همچنین به عنوان یک ویترین، هارد باکس میتواند در قفسه فروشگاهای لوازم آرایشی منحصربفرد تر کالا را به نمایش بگذارد.

جعبه های هارد باکس لوازم بهداشتی و آرایشی معمولا در مدل های مختلفی از جمله؛ تلسکوپی، کشویی، کتابی، شیاردار، دو تکه و سه تکه، فانتزی، ساده و مینیمال و... سفارش سازی میشوند که به دلیل نبودن محدودیت در تولید این جعبه ها در هر مدل و ابعاد مختلف، مناسب ترین گزینه نیز می باشد که سفارش سازی میشود.

دیزاین جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی معمولا با توجه به نوع و مدل محصولات سفارش سازی میشود، به طوریکه اگر برند سبک و استایل مشخصی داشته باشد، دیزاین نیز بر همین اساس سفارش سازی میشود.

به عنوان مثال اگر لوازم آرایشی صورت پک وارد بازار شوند، سفارش سازی بسته بندی نیز بر همین اساس انجام می شود، به شکلی که جعبه در مدل مشخصی و ابعاد بزرگ تر در نظر گرفته و طراحی، از رنگبندی هماهنگ با محصولات و... استفاده میشود.

در سفارش سازی، فونت متن و توضیحات از جمله مواردی هستند که مورد توجه بیشتر مشتریان هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی جهت اطمینان، قرار میگیرد.

همچنین به دلیل تنوع بالای لوازم آرایشی و بهداشتی، جعبه های هارد باکس در ابعاد بزرگ و کوچک و مدل های مختلف سفارش سازی میشوند، به عنوان مثال بسته بندی کرم ها و شوینده ها با توجه به طراحی شیشه و بسته بندی اصلی اینگونه محصولات سفارشی میشود.

انتخاب متریال و روش چاپ و نوع  روکش به کار رفته در ساخت و تولید هارد باکس نیز با دقت به این موضوع که اینگونه محصولات به چه بازاری عرضه میشوند و میزان ارزشمندی آنها است.

انتخاب و سفارش سازی  بسته بندی مناسب برای برند های لوازم آرایشی و بهداشتی ، با توجه مواردی از جمله، تبلیغات، معرفی محصولات و... انجام میشود که طبق اصول پیش میرود.

معمولا بیشتر برند های لوازم آرایشی و بهداشتی، بسته بندی را با ظاهر و دیزاین مینیمال، سفارش سازی می نمایند و از طیف رنگی روشن و متفاوت استفاده میکنند، به طوریکه کرم های ضد آفتاب و یا پلت های سایه که جز این گونه لوازم هستند، بسته بندی منحصربفرد دارند و با توجه به نوع محصولات سفارش سازی نیز متفاوت است.

جعبه های لوازم آرایشی و مخصوص پلت سایه معمولا به درخواست برند مطابق با دیگر بسته بندی لوازم آرایشی، سفارش سازی می شوند که نشان دهنده هماهنگی محصولات و استایل برند و کسب و کار می باشد.

در سفارش سازی قسمت های مختلف، بسته بندی لوازم آرایشی ظاهر، حجم و فرم شیشه و بسته بندی اصلی اینگونهه لوازم در نظر گرفته میشود که قسمت داخلی جعبه نیز بر حسب این موضوع طراحی شود، به گونه ای که معمولا از فوم های برش خورده و مطابق با محصولات جهت بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در مناسب ترین حالت استفاده میشود.

نوع دیگر از هارد باکس، بسته بندی پک و ست است که برای محصولات مرتبط مثل لوازم بهداشتی مراقبت از پوست و یا پک لوازم کامل آرایشی، در ابعاد بزرگ و به صورت منحصربفرد سفارش سازی میشود.

سفارش سازی اینگونه بسته بندی ها به شکلی است که حتی میتوان آنها را به عنوان جعبه لوازم آرایش رو میزی استفاده نمود.

لازم به ذکر است که سفارش سازی بسته بندی اینگونه محصولات که طیف گسترده ای نیز دارند در انواع مختلفی جهت بسته بندی این کالا در شکل های مختلفی از جمله؛ جعبه لوازم بهداشتی نوزاد، مردانه و زنانه و همچنین لوازم آرایشی مخصوص هدیه آماده سازی شده اند.

سفارش سازی جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی باید به گونه ای پیش روند که در نهایت بسته بندی با ظاهر و دیزاین مناسب این حوزه تولید شود که حس اطمینان و اثر بخشی را به نمایش بگذارد.

با مراجعه به مقاله : سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی میتوانید در خصوص سفارش سازی هارد باکس لوازم آرایشی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و تولید هارد باکس عمده و تک شما میتوانید به مقاله : بررسی قیمت و تولید جعبه هارد باکس عمده و تک لوکس باکس مراجعه نمایید.

بررسی انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس باکس :

 

انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس باکس در رنگبندی و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است که جهت بسته بندی اینگونه کالاها سفارش سازی و خریداری می شوند که در این بخش میخواهیم به بررسی انواع آنها بپردازیم؛

 

1. جعبه کادویی هارد باکس مدل کتابی لوکس باکس کد LB765

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل هارد باکس به عنوان بسته بندی هدیه و پک کادویی لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب می باشد و برند ها و حتی آنلاین شاپ ها میتوانند با انتخاب و سفارش سازی آن همانطور که میخواهند آماده سازی نمایند.

 

2. جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل جعبه هارد باکس لوکس باکس به دلیل ابعاد بزرگی که دارد گزینه مناسبی جهت بسته بندی انواع لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد.

 

3. جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

مدل کتابی این جعبه هارد باکس لوکس باکس سبب شده که محصولات آرایشی و بهداشتی در مناسب ترین حالت و در بسته بندی منحصربفردی به بازار عرضه شوند.

 

4.جعبه کادویی مقوایی هارد باکس مدل 3 تیکه لوکس باکس کد LB243

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این مدل هارد باکس نیز کاملا مناسب بسته بندی پک لوازم آرایشی به صورت هداییا  کادویی ات که دیزاین و ظاهر مناسب و منحصربفردی دارد.

برای کسب اطلاع از مراحل یفارش سازی هارد باکس، شما میتوانید به مقاله : مراحل سفارش سازی جعبه هارد باکس مگنتی مخصوص هدایا و صادرات مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس شامل دریافت اطلاعات مربوط به محصولات و همچنین ارائه مشاوره رایگان به صورت تخصصی جهت مشخص سازی سفارشات و انتخاب مدل جعبه و طراحی های انجام شده می باشد.

بعد از تعیین ظاهر و دریافت اطلاعات درباره ظاهر بسته بندی، طراحی جعبه طبق همین موارد توسط تیم طراحان لوکس باکس انجام میشود.

امکان سفارش سازی هارد باکس برای انواع محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت عمده و خورد توسط لوکس باکس وجود دارد.

امکان همکاری برند ها و مشاغل با مجموعه بزرگ لوکس باکس وجود دارد و این همکاری جهت سفارش سازی اصولی هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی، تامین بسته بندی مناسب، رضایت از خریدو... می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت و سفارش هارد باکس تعداد کم شما میتوانید به مقاله : ساخت و سفارش هارد باکس تعداد کم مناسب بسته بندی زعفران مراجعه فرمایید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از نحوه همکاری، سفارش سازی هارد باکس و ثبت سفارشات خود، با تیم لوکس باکس تماصل حاصل نمایید.