سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی

یکی از بهترین راه های تامین نیاز بسته بندی به صورت اختصاصی و مناسب برند و محصولات، سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس است که بسته بندی هماهنگ با ظاهر و ارزشمندی لوازم آرایشی طراحی و ساخته میشوند.

جعبه های ست لوازم آرایشی هارد باکس در انواع طرح ها و مدل های دو تکه ، تلسکوپی، کتابی و... برای نیاز های مختلف معرفی محصولات، تبلیغات و عرضه مناسب کالا به بازار سفارش سازی میشوند، به طوریکه این هارد باکس به صورت ست طراحی شده است که چندین محصول به طور همزمان در آن بسته بندی میشوند.

هر برند به صورت اختصاصی جعبه های مورد استفاده برای محصولات آرایشی خود را در هر دسته بندی، سفارش سازی می نماید که به طور کلی موجب نمایش اصالت برند و ارزشمندی محصولات میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی، بررسی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما دراین مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی

بررسی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس

 

سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی :

 

سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی به درخواست بیشتر برند ها جهت تامین بسته بندی مخصوص برای اینگونه محصولات در تعداد مشخص انجام میشود که معمولا به دلیل بسته بندی نمودن ست این لوازم ابعاد اینگونه جعبه ها بزرگ و متوسط می باشد.

به دلیل ویژگی های خاص هر یک از لوازم آرایشی، بسته بندی نیز باید مشابه با ظاهر و ویژگی های آن طراحی و سفارش سازی شود که منجربه افزایش دیده شدن برند و فروش محصولات میشود، در واقع طراحی و استفاده از فونت های مناسب جهت درج اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است که مورد توجه مشتریان قبل از خرید و انتخاب قرار میگیرد.

جعبه ها و بسته بندی های مورد استفاده برای لوازم ست آرایشی در واقع با توجه به تعداد هر یک از لوازمی که جزوی از ست این گونه محصولات هستند به صورت اختصاصی سفارش سازی میشوند.

در این نوع سفارشات، جعبه ها کاملا بهداشتی و مخصوص هر ستی طراحی میشوند، کیفیت اینگونه بسته بندی ها از اهمیت بسزایی برای برند ها برخوردار است، چراکه لوازم آرایشی باید در هارد باکس های اختصاصی و با کیفیت بالا بسته بندی شوند.

هارد باکس پک یا ست لوازم آرایشی به صورتی سفارش سازی میشد که به طور اختصاصی دیزاین خارجی و داخلی جعبه همانند محصولات طراحی و آماده شده باشد، به طوریکه ست لوازم آرایشی در هر تعداد در داخل جعبه در محفظه ای بسته بندی میشوند که مخصوص هر یک از لوازم سفارش سازی شده باشد.

سفارش سازی اختصاصی هارد باکس برای محصولات آرایشی جهت بسته بندی اصولی این لوازم درهارد باکس های ویژه و منحصربفرد است که در هنگام ارائه و عرضه محصولات، جعبه هایی مخصوص به خود را داشته باشند.

جعبه های هارد باکس ست لوازم آرایشی معمولا در انواع مدل های مختلف دو تکه، سه تکه، کشویی، کتابی و... سفارش سازی میشوند که برند ها به دلخواه خود هر یک از این مدل جعبه ها را میتوانند انتخاب نموده و یا تغییراتی در مدل و نوع آنها بدهند.

در سفارش سازی هارد باکس لوازم آرایشی، صفر تا صد تولید این بسته بندی ها مطابق با بررسی های انجام شده، نظر برند و کسب و کار، نوع لوازم آرایشی و.... انجام میشود، در این فرآیند امکان مدل دهی و طراحی دلخواه بسته بندی وجود دارد.

نمونه ای از انواع هارد باکس سفارشی سازی شده، جعبه هارد باکس ست لوازم آرایشی چشم است که ست آن در یک بسته بندی قرار داده میشود، این ست در هارد باکس شامل؛ سایه چشم، مداد چشم، ریمل، خط چشم و... است که هر برند میتوانند تعداد آن را مشخص نموده و در این هارد باکس اختصاصی، بسته بندی نماید.

هارد باکس ست لوازم آرایشی هدایا، یکی دیگر از انواع بسته بندی ها می باشد که برای مناسبت های مختلف نیز توسط برند ها سفارش سازی میشود، به طوریکه کاملا مناسب هدیه دهی می باشد و میتواند به عنوان یک نمونه هارد باکس، برای تبلیغات و برند سازی گزینه ای مناسب باشد.

جعبه های هارد باکس سفارش سازی شده، در بیشتر مواقع مطابق با طرح و بسته بندی اصلی این محصولات که مخصوص برند است، طراحی و اختصاصی سازی میشوند.

در سفارش سازی هارد باکس لوازم آرایشی ست، تمرکز بر این است که جعبه در طراحی ها مینیمال و مخصوص حوزه آرایشی تولید شوند.

در سفارش سازی هارد باکس، از متریالی مثل فوم ها و پارچه ها در دیزاین داخلی استفاده میشود که موجب قرارگیری مناسب ست آرایشی میشود و آنها را در بهترین حالت به نمایش میگذارد.

از پالت رنگی مناسب و روش های مختلف چاپ در سفارش سازی هارد باکس آرایشی استفاده میشود که در نهایت این موارد جعبه را کاملا اختصاصی برند می نمایند، به طوریکه با درج نام برند و لوگو بر روی بسته بندی با روش های متنوع طلاکوب و نقره کوب و یووی موضعی، برند ها میتوانند به راحتی محصولات خود را به بازار هدف عرضه نمایند.

لازم به ذکر است که سفارش سازی اختصاصی هارد باکس برای نیاز های مختلف برند که تبلیغات، معرفی محصول به بازار، جذب مشتریان و فروش بیشتر است، انجام میشود و نقش موثری در برندینگ دارد.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص سفارش سازی هارد باکس لوازم آرایشی، شما میتوانید به مقاله : سفارش سازی و بررسی انواع هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی لوکس باکس :

 

انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی لوکس باکس در ابعاد و اندازه های مختلف، به صورت آماده در رنگبندی های متنوعی تولید شده است، این جعبه ها در انواع مدل ها و دیزاین های مختلف با جنس روکش منحصربفردی توسط لوکس باکس ساخته و آماده سازی میشوند.

در این بخش به بررسی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی لوکس باکس میپردازیم که هر کدام از آنها مناسب تعداد مشخصی از محصولات هستند که در مدل های کتابی، کشویی، تلسکوپی ساخته شده اند :

 

1.جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس ست لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758

جعبه هارد باکس لوکس باکس

5. جعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از خرید و قیمت چاپ انواع هارد باکس بازی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید و قیمت چاپ انواع جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی هارد باکس شامل تولید صفر تا صد بسته بندی هارد باکس برمبنای درخواست و سفارشات مشتریان است، در این خصوص لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده، جعبه های هارد باکس را هماهنگ با سفارشات و فرم و اندازه محصولات به صورت منحصربفرد تولید می نماید.

از دیگر خدمات لوکس باکس در سفارش سازی هارد باکس، چاپ و درج لوگو می باشد که بر روی جعبه های اختصاصی در هر تعدادی اعمال میگردد.

جعبه های هارد باکس در هر رنگبندی، ابعاد و مدلی توسط لوکس باکس با به کارگیری تیم تولید و طراحی، سفارش سازی میشوند، لوکس باکس درصدد کسب رضایت مشتریان و اطمینان آنها از همکاری و سفارش سازی است، به طوریکه این امکان را فراهم آورده که برند ها و کسب و کارها بسته بندی خود را در هر ظاهر و مدلی تامین نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و سفارش هارد باکس تعداد کم، شما میتوانید به مقاله : خرید، سفارش سازی و چاپ هارد باکس تعداد کم مراجعه نمایید.

برای دریافت خدمات سفارش سازی و همکاری با تیم لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم  لوکس باکس در ارتباط بوده و تماس حاصل نمایید.