خرید، سفارش سازی و چاپ هارد باکس تعداد کم

در هنگام خرید و تامین بسته بندی مورد نیاز به صورت محدود تعداد مورد نیاز و متناسب با محصولات متنوع، هارد باکس تعداد کم به عنوان مناسب ترین گزینه پیش روی مشاغل و کسب و کار هایی که تنوع بالایی از محصولات را دارند و یا میخواهند تعداد کمی از آنها را به بازار هدف خود عرضه نمایند، می باشد.

هارد باکس میتواند به عنوان منحصربفرد ترین بسته بندی در تعداد کم سفارش سازی و چاپ شود که منجربه افزایش ارزشمندی محصولات و فروش آنها نیز میشود، در این نوع سفارشات جعبه هارد باکس معمولا در تعداد خرد و کمی خریداری و مطابق با محصولات سفارش سازی میشود که در نهایت محصولات در تنوع بالا و تعداد کم با این بسته بندی ها که چاپ لوگو و صفر تا صد تولید آنها طبق طراحی ها و سبک برند، روانه بازار میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ سفارش سازی و چاپ هارد باکس تعداد کم، معرفی هارد باکس های لوکس باکس، خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش سازی و چاپ هارد باکس تعداد کم

معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس

 

سفارش سازی و چاپ هارد باکس تعداد کم :

 

سفارش سازی و چاپ هارد باکس تعداد کم معمولا برای نیاز های متنوع کسب و کار ها و مشاغل حوزه های مختلف جهت تبلیغات محصولات خود و معرفی آنها در سایت و صفحه های اختصاصی، صورت میگیرد.

در واقع سفارش سازی جعبه در تعداد کم متناسب و به دلخواه برند ها در هر ابعاد و رنگبندی برای محصولاتی که تعداد محدودی داشته و یا جهت تبلیغات و معرفی به بازار عرضه می شوند، انجام میشود.

در سفارش سازی هارد باکس تعداد کم، صفر تا صد تولید و طراحی جعبه هارد باکس از جمله تعیین ابعاد، رنگبندی، دیزاین خارجی و داخلی بسته بندی مطابق با نظر مشاغل و مشتریان می باشد و جعبه همانند درخواست برند ساخته و تولید میشود.

هارد باکس تعداد کم معمولا کمترین سفارش است که نسبت به سفارش عمده تعداد آن بسیار کمتری بوده و در بیشتر مواقع سفارش سازی آن به درخواست برند ها برای اختصاصی سازی است.

معمولا بیشتر کسب و کار ها محصولات متنوعی دارند که برای معرفی و بسته بندی اصولی و اختصاصی هر کدام، از هر مدل هارد باکس تعداد کمی برای میزان مشخصی از محصولات سفارش سازی می نمایند که برای آنها گزینه ای مقرون به صرفه می باشد.

جعبه های هارد باکس هدایای سازمانی نیز نمونه ای از سفارش سازی بسته بندی در تعداد کم برای برند ها می باشد که به عنوان یکی از آیتم ها و گزینه های منحصربفرد برای بسته بندی محصولات برند ها و هدیه آنها به کارکنان و کارمندان یک سازمان یا شرکت می باشد.

حداقل سفارش سازی هارد باکس تعداد کم بین 10 تا 50 عدد است که جزو سفارشات در تیراژ کم محسوب میشود و این عدد نمونه ای از سفارشات تعداد کم و خرد می باشد.

جعبه های هارد باکس آماده نیز جزوی از سفارشات کم هستند که با ایجاد تغییراتی در آنها به دلخواه برند و متناسب با فرم و ظاهر محصولات، میتوان آنها را سفارش سازی نمود، در طراحی هارد باکس سفارشی برند ها میتوانند دیزاین جعبه ها را هماهنگ با ظاهر و دیزاین محصولات سفارش سازی نمایند.

چاپ هارد باکس تعداد کم نیز جزوی از روند آماده سازی نهایی بسته بندی برای محصولات می باشد که جعبه ها را کاملا اختصاصی کالا و برند می نماید، چاپ هارد باکس در روش های متنوعی به دلخواه برند و مطابق با رنگبندی و دیزاین خارجی جعبه انتخاب میشود.

روش های چاپ شامل طلاکوب، یووی موضعی، نقره کوب و... است که هر کدام با استفاده از دستگاهای مخصوص بر روی هارد باکس در تعداد کم نیز اعمال میشود، مشتریان و مشاغل میتوانند با ارائه طرح و لوگوی مد نظر خود، جعبه های هارد باکس را برای نیاز های مختلف خود در تعداد کم چاپ نمایند.

چاپ هارد باکس در تعداد کم معمولا برای آن دسته از آنلاین شاپ ها یا مشاغلی که به تازگی کار خود را آغاز نموده اند گزینه ای مناسب می باشد که با صرف هزینه، بر روی جعبه های آماده و سفارشی هارد باکس در تعداد کم یا خرد چاپ و درج اعمال می شود.

چاپ UV یکی از جدید ترین روش های چاپ می باشد که بسیار مناسب بوده و مطابق هر دیزاین و رنگبندی می باشد، در این روش چاپ، طرح و لوگو با استفاده از جوهر و نور فرابنفش بر روی سطح مشخص شده ای از جعبه اعمال میشوند.

چاپ هارد باکس در تعداد کم و محدود نیز انجام میشود و همانطور که برند ها و مشاغل درخواست و ثبت سفارش نموده اند، جعبه های هارد باکس در طرح های منحصربفرد چاپ میشوند.

نمونه ای از چاپ بر روی هارد باکس تعداد کم، بسته بندی صنایع دستی و طلا و جواهرات می باشد که به صورت خاص این جعبه ها در تعداد محدود سفارش سازی میشوند و چاپ در روش های دلخواه نیز بر روی آنها انجلم میشود، هارد باکس طلا و جواهرات ست معمولا در تعداد کمی برای برند ها سفارش سازی میشود.

با مراجعه به مقاله : ساخت و سفارش هارد باکس تعداد کم مناسب بسته بندی زعفران ، شما میتوانید در خصوص ساخت هارد باکس در تیراژ کم اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

معرفی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس در تنوع و مدل های منحصربفرد و خاص متناسب با هر سلیقه و سبک برندی طراحی و تولید شده اند که هر کدام دارای رنگبندی های متنوع و سفارشی هستند، لوکس باکس با تولید انواع این جعبه ها در ابعاد مختلف، آنها را برای هر محصولی از جمله؛ آجیل و خشکبار، تنقلات، شکلات، انواع زیورآلات،هدایا، کفش و کیف، پوشاک و ست هدیه و لوازم پزشکی و... سفارش سازی نموده است.

در این بخش به معرفی چندین مدل هارد باکس لوکس باکس خواهیم پرداخت که با بررسی هر کدام شما میتوانید مدل دلخواه خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

1. جعبه کادویی مقوایی هارد باکس مدل 3 تیکه لوکس باکس کد LB243

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759  

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

3. جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766  

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

4. جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791  

جعبه هارد باکس آلبوم عکس لوکس باکس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی اختصاصی هارد باکس لوازم آرایشی، میتوانید به مقاله : سفارش سازی اختصاصی انواع هارد باکس ست لوازم آرایشی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیمی در خصوص  لیست قیمت و خرید عمده هارد باکس دو تکه کفش، میتوانید به مقاله : لیست قیمت و خرید عمده جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

 خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس :

 

خرید و سفارش سازی هارد باکس از لوکس باکس  معمولا به صورت عمده و خرد است که مشتریان و کسب و کار ها میتوانند با بررسی سبک برند خود و همکاری با مجموعه لوکس باکس، هارد باکس را به صورت اختصاصی سفارش سازی نمایند.

خرید هارد باکس از لوکس باکس نیز به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد، در روش اینترنتی شما میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس و صفحه هارد باکس، بررسی نمونه های مختلف جعبه هارد باکس آماده، گزینه انتخابی خود را ثبت سفارش و خریداری نمایید.

سفارش سازی هارد باکس توسط لوکس باکس از صفر تا صد با نظر برند ها و مشاغل، انجام میشود که این نوع سفارشات، منجربه تامین بسته بندی مورد نیاز مشاغل و افزایش ارزش محصولات و نمایش منحصربفرد آنها در بازار میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش سازی هارد باکس و همکاری با لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.