لیست قیمت و خرید عمده جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس

در حین خرید بسته بندی برای میزان و تعداد بالایی از محصولاتی مثل کفش ها، خرید عمده به عنوان مناسب ترین گزینه جهت تامین بسته بندی یک شکل و یکسان برای اینگونه کالاها انتخاب میشود، باید در نظر داشت که لیست قیمت هر جعبه هارد باکس نیز میتواند در انتخاب مدل جعبه نیز تاثیر گذار باشد.

جعبه های مورد استفاده برای کفش ها معمولا هارد باکس های دو تکه در مدل مستعطیلی و مربعی می باشند که به صورت عمده بر اساس بازار هدف به صورت عمده و تیراژ بالا خریداری میشوند.

لیست قیمت از مهم ترین مواردی است که باید با توجه به آن تعداد هارد باکس و نوع آن را مشخص نمود و مشاغل بر اساس آن و بررسی بودجه خود دست به خرید عمده میزنند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشد که به مفاهیمی از جمله : خرید عمده هارد باکس دو تکه کفش ، لیست قیمت هارد باکس دو تکه، انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس،راهنمای خرید عمده از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

خرید عمده هارد باکس دو تکه کفش

لیست قیمت جعبه هارد باکس دو تکه کفش

انواع جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس

راهنمای خرید عمده هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

 

خرید عمده هارد باکس دو تکه کفش :

 

خرید عمده هارد باکس دو تکه کفش با توجه به بازار هدفی که این نوع محصولات دارند و افراد و کسب و کار هایی که به بسته بندی های دو تکه در تعداد بالا نیاز دارند، بسیار گزینه مناسبی می باشد، در واقع خرید عمده برای چنین محصولاتی که تنوع بالایی نیز دارد منجربه افزایش فروش کفش و  بسته بندی اصولی آنها در حین جابه جایی و نگهداری میشود.

هارد باکس دو تکه برای انواع کفش مردانه و زنانه در تعداد بالایی از تنوع و مدل و در رنگبندی های مختلفی به صورت عمده خریداری میشود، به طوریکه اگر کفش مردانه باشد، بسته بندی های دو تکه نیز با توجه به این موضوع در رنگبندی و دیزاین مناسب خریداری می شوند.

جعبه های هارد باکس دو تکه معمولا به صورت آماده و یا سفارشی در تیراژ بالا و عمده با نظر افراد و متناسب با بودجه ها خریداری میشوند که بر مبنای این موارد کسب و کار ها میتوانند از بین هارد باکس اختصاصی و آماده دست به خرید عمده مناسب ترین گزینه بزنند.

کفش فروشی ها و برند های مختلف کفش در بیشتر مواقع جهت فروش این کالاها به مشتریان، هارد باکس دو تکه کفش را در تیراژ بالا سفارش و خریداری می نمایند که با توجه به مدل این گونه جعبه ها، استفاده آنها در بازار کفش افزایش یافته و تاثیر بسزایی در افزایش ارزشمندی کالا و نمایش اصالت کفش را دارد.

هارد باکس دو تکه از دو قسمت درب و بدنه که کفش در آن قرار داده میشود، تشکیل شده که به دلیل ساختار ساده و کاربردی آن در حوزه فروش و خرید انواع کفش زنانه، مردانه، بچگانه و... بسیار مورد استفاده قرار گرفته میشود.

تعداد خرید عمده هارد باکس دو تکه معمولا با توجه به تعداد محصولات برای بازه زمانی مشخصی توسط برند ها و کسب و کار ها و کفش فروشی ها، تعیین و در نهایت خریداری می شود، به طوریکه هارد باکس های دو تکه توسط مشاغل برای هر تعداد محصولی که در زمان مشخص به بازار عرضه میشود در تیراژ بالا سفارش داده میشود.

جعبه های هارد باکس دو تکه در مدل های الماسی، چد ضلعی، مربعی و مستعطیلی تولید میشوند که با توجه به ابعاد و مدل کفش ها، مناسب ترین و پر فروش ترین جعبه، هارد باکس دو تکه مستعطیلی است که به راحتی انواع کفش در آن بسته بندی میشود.

باید دقت داشت که ابعاد و اندازه هارد باکس در خرید عمده برای محصولاتی مثل کفش های کودکانه، زنانه، مردانه و... از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و این گونه محصولات باید در هارد باکس های دو تکه یکسان بسته بندی شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده هارد باکس برای کفش، میتوانید به مقاله : خرید عمده و طراحی اختصاصی برای انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

لیست قیمت جعبه هارد باکس دو تکه کفش :

 

لیست قیمت جعبه هارد باکس دو تکه کفش با توجه به عواملی مانند ؛ میزان متریال مورد استفاده، نوع روش چاپ، روکش، ابعاد و تعداد سفارش و... مشخص میشود که این لیست نیز تاثیر مستقیمی بر خرید، تعیین تعداد سفارش دارد.

جعبه های دو تکه به دلیل ساختار منحصربفرد خود در مدل های متنوعی تولید میشوند که در صورت سفارش سازی آنها در تعداد بالا و به صورت عمده برای مشاغل، امکان تغییرات قیمتی نیز وجود دارد.

اغلب مشاغل و برند ها درخواست چاپ طرح اختصاصی و لوگوی خود را بر روی جعبه های کفش دارند که این مورد نیز در لیست، قیمت جعبه را مشخص می نماید.

هارد باکس های دو تکه کفش برای تنوع مختلفی از کفش های بچگانه، زنانه و مردانه تولید میشوند که هر کدام ابعاد و متریال متفاوتی در ساخت و طراحی آنها به کار رفته است.

به عنوان مثال جعبه هارد باکس دو تکه کفش بچگانه در ابعاد و سایز کوچک تری نسبت به بسته بندی های کفش زنانه و مردانه دارد که در لیست نیز با توجه به این مورد و مقدار متریال، قیمت آن مشخص میشود.

 

انواع جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس در مدل مستعطیلی برای بسته بندی انواع کفش های زنانه و مردانه و بچگانه طراحی و تولید شده است که هر کدام از آنها نیز داراری رنگبندی متنوع و سفارشی هستند.

در ادامه به بررسی انواع هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس خواهیم پرداخت ؛

1.جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

2. جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771  

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

3. جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756  

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

4.  جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

هر یک از این جعبه های کفش لوکس باکس با توجه به درخواست مشاغل و مشتریان، در ابعاد و رنگبندی های دلخواه در هر تعدادی به صورت عمده تولید میشوند که در نهایت منجربه افزایش فروش کفش ها در هر مدلی میشود و آنها را در بهترین حالت به نمایش میگذارد.

 برای اطلاع از خرید هارد باکس در تعداد کم، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید، سفارش سازی و چاپ هارد باکس تعداد کم مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس

راهنمای خرید عمده هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

خرید عمده هارد باکس از مجموعه لوکس باکس با بررسی مدل های آماده جعبه ها و مدل محصولات توسط مشاغل برای تامین بسته بندی مورد نیاز انجام میشود، در واقع خرید هارد باکس به صورت عمده از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی و ثبت سفارشات صورت میگیرد.

در خرید عمده از لوکس باکس، جعبه ها به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای ارائه داده میشوند که مشتریان میتوانند با اطمینان بسته بندی مورد نیاز خود را با قیمت واقعی خود در تعداد و تیراژ بالا ثبت سفارش نمایند.

به طور خلاصه خرید از وب سایت فروشگاهی لوکس باکس شامل؛

_ انتخاب جعبه هارد باکس و تعیین ابعاد و رنگبندی

_ تعیین تعداد سفارشات

_ افزودن جعبه هارد باکس مورد نظر با مشخصات تایید شده به سبد خرید

_ وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز و پرداخت هزینه

برای اطلاع از خرید انواع هارد باکس عمده و ویژه، شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس عمده به صورت ویژه مراجعه نمایید.

جهت کسب راهنمایی های بیشتر در خصوص سفارشات و خرید از لوکس باکس، شما میتوانید با تیم پشتیبانی 24 لوکس باکس در ارتباط باشید.